בית מלון מושלם לחופשה בפאפוס – המלצה למלון בפאפוס, קפריסין

מאת: נופר רונן

כשתכננו את הטיול לחודש יולי (2019) היה לנו ברור שבא לנו חופשת בטן גב (כי גם זה חודש מעולה לבריכה ולים וזה גם היה היומולדת של רומן ורצינו משהו מפנק וכיפי) וחיפשנו אופציה עם טיסה קצרה (בגלל שאני בהריון). התלבטנו בין יוון וקפריסין, אבל אז צצה הזדמנות לשיתוף פעולה עם חברות Louis Hotels וראינו שזאת חברה עם מלונות ברמה ממש גבוהה וביקורות מעולות והחלטנו ללכת על החופשה בקפריסין.

זאת היתה הפעם הרביעית שלנו בפאפוס וחשבנו שכבר ראינו הכל, אבל החופשה הזאת התעלתה על ציפיותינו גם בגלל המלון המדהים ובגלל שמצאנו מלא דברים מגניבים וחדשים לעשות והנה הפוסט המלא על דברים כיפיים לעשות בפאפוס.

בנוסף כתבתי פוסט מפורט עם כל המלונות המומלצים בפאפוס .

מלון Louis Paphos Breeze

הוזמנו למלון Louis Paphos Breeze  לחמישה לילות על בסיס הכל כלול וזה יצא מעולה כי הטיסה שלנו היתה ביום שני בצהריים ובחזור בשבת בערב עם חברת Ryanair אז היו לנו חמישה וחצי ימים להנות מהמלון.

מדובר במלון של ארבעה כוכבים ואנחנו הרגשנו בו בכפר נופש ולא במלון רגיל, מאחר שלא מדובר בבניין גדול, אלא בהרבה ביתנים שבהם יש את החדרים וביניהם יש בריכות.

במלון יש שתי בריכות חיצוניות ובריכת קטנטנים, יש בריכה מקורה, ספא, חדר כושר, מגרש טניס, שולחן פינג פונג,  מסעדה יוונית, מסעדה ראשית של ארוחות בופה, שלושה ברים ומיטות שיזוף מול הים. אפשר לשהות במלון על בסיס לינה וארוחת בוקר , או על בסיס חצי פנסיון או הכל כלול.

כשהגענו למלון קיבלו את פנינו בשמפניה ולקחו לנו את המזוודות לחדר. קיבלנו את הסוויטה עם נוף לבריכה ולים ואין ספק שזה אחד החדרים היפים שיצא לנו לשהות בהם.

הסוויטה במלון

הסוויטה מחולקת לחדר שינה (עם מיטה זוגית, ארון , שידה ומראה), סלון (עם שתי ספות), מטבחון (עם מיני מקרר, מיקרוגל, עמדת קפה ותה עם קומקום) , פינת אוכל, חדר מקלחת (מקלחון ושירותים) ומרפסת עם שתי כסאות ושולחן.

אני ממש אהבתי לשבת במרפסת בשעות הערב (כשהיה פחות חם) ולשבת שם עם קפה קר ולצפות בשקיעה.

הסוויטה היתה הפתעה מדהימה לטיול שלנו וגם הרגשנו שם ממש בחופשה יוקרתית.

בסיס הכל כלול במלון

כשאני אומרת שזה בסיס הכל כלול אז זה ממש הכל כלול. האירוח כלל אלכוהול, שתייה קלה, אוכל מדהים מהבוקר עד הלילה ואפשרות ללכת למסעדה היוונית אם רוצים לגוון מארוחות הבופה.

יש שלוש ארוחות ביום והשפע לא נגמר ומי שאוהב קינוחים בכלל התלהב כי תמיד יש אזור שלהם לקינוחים. בארוחת בוקר למשל יש מלא ירקות, ריבות, מאפים, עוגות, לחמים, סלטים שונים, נקניקים, גבינות (גם קשות), דגני בוקר, דייסה, תבשילים שונים, פנקייקים, עמדה לביצים לפי בקשה, פירות ועוד..

הארוחות ערב מגוונות מאוד ובכל ערב יש נושא אחר למשל ערב מקומי, ערב איטלקי, ערב מקסיקני ועוד…

המסעדה היוונית היא מסעדה של תפריט מובנה ומקבלים לטעום הכל מהכל. כשאנחנו היינו אז בהתחלה הגישו מזטים שונים, אחרי זה מנות עם מאכלי ים, אחרי זה עוף ובשר ולסיום קינוח.

דבר שאהבתי מאוד במלון זה שהם מתייחסים ברצינות לאלרגיות ולרגישויות לאוכל. במסעדה היוונית ביררו איתי מראש מה אני יכולה לאכול בגלל ההריון וראיתי בחדר אוכל שהיה ילד עם אלרגיה חמורה לאגוזים ודאגו להראות לו מה הוא יכול לאכול. בנוסף יש מגוון רחב לכולם , לטבעוניים, צמחוניים, וללא גלוטן.

בין הארוחות יש גם זמנים של נשנושים וזה אומר שמשבע בבוקר עד חצות לא תמצאו רגע שתהיו רעבים ולא יהיה מה לאכול. בנשנוש של שעות הצהריים – אחר הצהריים יש אוכל בריכה כמו למשל צ'יפס, בורגר, עוגות בחושות ונאגטס. בנשנוש לילה היו הרבה סוגי נשנושים כמו ירקות, כריכים, גלידות, זיתים ועוד מאכלים משתנים כמו פיצות, נאגטס, משה בתיבה, צ'יפס ועוד.

מבחינת השתייה זה כולל אלכוהול (יין, בירה, קוקטיילים), מים, קפה , קוקטיילים ללא אלכוהול ושתייה קלה. לצערי לא יכולתי לשתות קוקטיילים במלון, אבל רומן ניצל זאת וכל היום לקח קוקטיילים ואמר שהבלאדי מרי והמוחיטו היו ממש נחמדים. אני לקחתי קפה קר ללא קפאין עם חלב סויה איזה שלוש פעמים ביום, כי הוא היה ממש מוצלח.

הבריכות במלון

יש בריכה מרכזית שהיא הגדולה יותר ושם נמצאות רוב המשפחות , אם יש לכם ילדים אז סביר להניח שזאת הבריכה שתהיו בה, אבל אם תרצו קצת יותר שקט אז יש בריכה נוספת שקרובה יותר לים ושם היה ממש רגוע ושקט. יש ליד הבריכה מיטות שיזוף ויש עוד מיטות מול הים ככה שתמיד אפשר למצוא מקום לשבת.  ליד שתי הבריכות יש ברים אז תמיד אפשר גם לקחת איזה משקה ולהנות מהחופש.

ילדים במלון

ממה שיצא לי לראות אז רוב השוהים במלון היו משפחות. במלון יש בריכה לקטנטנים, יש גן משחקים, יש חדר משחקים לילדים ופעילויות לילדים. גם יש גם שירותי בייביסיטינג במלון.

מיקום המלון

המלון נמצא באזור שקט במרחק של 10 דקות מהקניון וכ15 דקות מהנמל. יש שאטלים ארבע פעמים ביום בחינם מהמלון לנמל ולקניון. אין ליד המלון חוף ים ואם רוצים להגיע לחוף ים קורל ביי Coral Bay (חוף פופולרי בפאפוס) אז זאת נסיעה של 15 דקות. אפשר לקחת מונית לשם או אוטובוס (התחנת אוטובוס נמצאת במרחק של 10 דקות הליכה מהמלון).

אנחנו שכרנו רכב כי לדעתינו זה הכי נוח ובכל הפעמים שלנו בפאפוס היינו עם רכב. יש חנייה חינם בחניון של המלון. אמנם נוהגים שם הפוך אבל אחרי נסיעה או שתיים מתרגלים לזה וכמובן שמומלץ לנהוג לאט וככה לטייל בכל האזור בלי בעיה. רעיונות לטיולים מפאפוס.

השירות במלון

השירות במלון היה ברמה של חמישה כוכבים. כולם היו ממש נחמדים ואדיבים. גם בקבלה וגם העובדים בחדרי אוכל ובבר. אחד הדברים שמאוד אהבתי זה שכשיש למישהו יומולדת אז הם מביאים עוגה מושקעת בארוחה והעובדים שרים יומולדת שמח. בגלל שגם לרומן היה יומולדת בזמן שהיינו שם אז ניצלתי זאת כדי להגיד להם לגבי היומולדת והם הצליחו להביך אותו קצת. בנוסף אהבתי שגם בבריכות יש שירות מלא ואפשר לשבת ליד הבריכה ולבקש משקה וזה הכל כלול במחיר.

הערות נוספות על מלון Louis Paphos Breeze

ליד המלון יש ים אבל אין חוף ולכן אי אפשר להכנס שם למים (כל המלונות על הרצועה בלי חוף ים). המיקום של המלון באזור רגוע ואם רוצים חיי לילה אז מומלץ לנסוע בערב לאזור הנמל. מהרגע שהגענו למלון הבנו למה הביקורות עליו כאלה טובות.

השירות שם מדהים, העיצוב של המלון מודרני ויפה, הבריכות כיפיות, החדר היה מהמם והאוכל היה מעולה (האמת שיותר מדי טוב כי לא הפסקנו לאכול שם ). במהלך היום ובערב יש פעילויות ומופעים. כל בוקר בעשר וחצי יש יוגה.

למסעדה היוונית צריך להזמין מקום מראש אבל היא כלולה בבסיס הכל כלול. אם אתם יוצאים לטייל אתם יכולים לבקש יום לפני קופסת צהריים כדי לקחת איתכם לטיול וכפי שציינתי יש שאטלים חינם מהמלון לנמל ולקניון.

אנחנו ממש נהננו מהשהות במלון והתבאסנו לעזוב, אני חושבת שזאת אופציה מעולה למי שמחפש חופשה ברמה גבוהה בפאפוס ובמחירים טובים.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *