המלונות שהיינו בהם בקפריסין ומה חשבנו עליהם

מאת: נופר רונן

היינו בקפריסין פעמיים השנה בפברואר ובסוף מרץ ובמצטבר שהינו שם שלושה שבועות. נשמע כמו הרבה זמן, אבל האמת שיש הרבה מה לעשות והרבה מקומות לטייל בהם. ועוד היינו רק בצד היווני. טסנו לשם בהפרש של חודש כי מצאנו טיסות זולות  ומלונות בזול.

במהלך השהות שלנו בקפריסין, היינו בחמישה מלונות שונים בשלושה ערים שונות: לימסול, לרנקה ופאפוס.

חלק מהזמן היינו במלונות של דירות שהיו יותר זולים ועם מטבח, על מנת לחסוך כסף ולהנות ממיקומים שונים בעיר ובחלק מהזמן היינו במלונות 4 ו5 כוכבים. אנחנו שכרנו רכב לכל התקופה שהיינו שם ובכל המלונות היו אזורי חנייה נוחים.

טיפ להוזלת עלות מקום לינה : אחרי הזמנת מלון דרך האינטרנט (עם אפשרות ביטול בחינם) אני ממליצה לכם לשלוח את ההזמנה לחברת  פרובו (קישור לפרובו) . במידה ומחיר החדר שבמלון שהזמנתם ירד הם ישלחו לכם התרעה וכך יתאפשר לכם לבטל את ההזמנה ולהזמין מחדש .במחיר נמוך יותר. ומה שמגניב זה שהשירות הזה הוא בחינם.

טיפ להוזלת עלות להשכרת רכב: בדומה לשירות של של פרובו קיים גם שירות שנקרא פאפם פאפם (קישור) שהוא גם בחינם. אחרי הזמנת רכב יש לשלוח את ההזמנה אליהם ובמידה ומחיר הרכב ירד הם ישלחו לכם התרעה ואז תוכלו לבטל את ההזמנה ולהזמין מחדש במחיר מוזל יותר.

מלונות בקפריסין

לינה בלימסול

המלון שהכי אהבנו מכל המלונות היה בלימסול:

מלון Mediterranean beach hotel

אתר קישור לחוות דעת נוספותכתבתי עליו בפוסט על לימסול.  מלון 4 כוכבים, אבל אני באמת חושבת שהוא 5 כוכבים.

יש בו 5 מסעדות עם אוכל מדהים, מלון מודרני וחדיש, שירות מעולה, שירות חדרים טוב, שירות בייביסיטר, ספא (אזור הג'קוזי וסאונה עולה 8 יורו לאדם ליום), חדר כושר, בריכה מחוממת, בריכה חיצונית, אזור משחקי וידאו, מדשאות עם גן משחקים, חוף ים צמוד, בר עם happy hour ושירות להשכרת אופניים. 
המלון נמצא על הטיילת וכ9 ק"מ מהעיר העתיקה. יש מסעדות בקרבת המלון ותחנת אוטובוס קרובה.

לינה בפאפוס

מלון 4 כוכבים Capital coast

אתרקישור לחוות דעת נוספות

מלון טוב בפאפוס עם אזור בריכה יפהפה עם משחקי שולחן, ארוחת בוקר טובה, בר נחמד עם happy hour, מסעדה, אזור של ספא: חדר כושר, סאונות, ג'קוזי,בריכה מקורה וספא עצמו.

החדרים גדולים עם חדר מקלחת גדול. המלון נמצא ליד הים, אבל אין חוף ים מסודר. הwifi עולה כסף: 3 יורו ליום או 8 יורו ל3 ימים לשני מכשירים. 

יש כמה מסעדות במרחק הליכה וסופר גדול. אם רוצים להגיע לחופי ים, לנמל וליותר מסעדות רצוי לשכור רכב. אפשר להתנייד גם באוטובוסים ומוניות במידה ופחות רוצים לנהוג. יש שירות הסעות חינם מהשדה תעופה בפאפוס למלון וחזרה למינימום שני אנשים וצריך לתאם אותו מראש דרך הקישור כאן



מלון דירות זול ומקסים Panklitos Tourist Apartments

אתר קישור לחוות דעת נוספות

מלון יפה של דירות בפאפוס, מתחם של בריכה, בר קטן, מספר שולחנות ושולחן סנוקר. יש שם גם גריל שאפשר לעשות בו על האש. רומן (בעלי) הכין שם צלעות כבש והיה מרוצה מאוד (קנינו גחלים בקיוסק).

אנחנו לקחנו חדר סטודיו שהיה בו מטבחון קטן ומרפסת נחמדה. יש במטבחון כיריים, תנור ומקררון ככה שאפשר להכין שם אוכל בלי בעיה. אין קליטה של wifi בחדרים, אלא רק במתחם למטה שקרוב למשרד.

העובדים שם נחמדים ביותר ועושים את מירב המאמצים, כדי להנעים את זמנכם שם. זוהי אופציה מעולה למי שרוצה מגורים זולים עם בריכה ובמיקום יחסית מרכזי. 900 מ' מהמלון capital coast.

לינה בלרנקה

מלון דירות במיקום מעולה במרכז העיר לרנקה.

מלון Elenora aparments

אתר להזמנת המלוןקישור לחוות דעת נוספות

מלון דירות פשוט ובלי בריכה ברמת 2 כוכבים, אבל הוא נקי והמיקום שלו מדהים. הכל במרחק הליכה. הים במרחק של 5 דקות הליכה. כשיוצאים מהמלון יש המון מסעדות, בתי קפה וחנויות לשופינג. יש שוק וברי קוקטיילים במרחק של 10 דקות הליכה.

בדירה יש סלון, מרפסת, חדר שינה וחדר מקלחת. החדרים מרווחים ונקיים. המטבח מאובזר עם מקרוגל, תנור, כיריים ומקרר.  יש wifi בחדרים. ובקבלה יש עובדים מקסימים מאוד.

מלון 5 כוכבים

מלון Golden bay beach hotel

אתרקישור לחוות דעת נוספות

מלון טוב בלרנקה עם מסעדה, בר, אזור בריכות חיצוני יפהפה, תחנת אוטובוס מחוץ למלון, חדרים מרווחים, ארוחת בוקר מגוונת, חדר כושר, אזור ספא, מספרה ובריכה מחוממת. יש חוף ים צמוד למלון.

פינקו אותנו במלון בסלסלת פירות ובקבוק יין :). יש אזורים במלון שנראים מיושנים יותר כמו המסעדה, אבל חלקים אחרים עברו שיפוץ ונראים מודרניים מאוד כמו החדרים.

פוסטים נוספים על קפריסין.

5 תגובות בנושא “המלונות שהיינו בהם בקפריסין ומה חשבנו עליהם”

  • אני נמצא בלימסול בקפריסין שלוש פעמים בכל שנה. לן בדר"כ במלון פסדוניה או אג'קס. מלונות ארבע כוכבים עם שרות וחדרים נהדרים. אג'קס בעיר ופסדוניה על החוף. בשנייהם ארוחת בוקר כלולה יש בריכה וחדר כושר.

    • היי שמוליק 🙂
      נשמע טוב
      תודה רבה על ההמלצות
      אולי פעם הבאה שנהיה בלימסול ננסה אחד מהם

    • הי שמוליק מה דעתך על חופשת חנוכה בקפריסין? איפה כדאי להיות המלצה על מלון עם בריכה מחוממת האם צריך רכב מה דעתך

  • תודה על ההמלצות, חבל רק שלא צויינו מחירי העלות. הגעתי לדף דרך ההמלצות שכתבת על לרנקה, בהן כתבת שהייתם בפעם השניה במלון 5 כוכבים. אשמח אם תוכלי להוסיף באיזה מלון מדובר ומה הייתה העלות ללילה. תודה לך מראש

    • היי דגנית,

      אני לא כותבת עלויות בגלל שזה מאוד משתנה. היו מלונות שהיינו בהם בתקופת החורף כשהמחירים צונחים וזה לא משקף את המחיר שלהם בקיץ.
      המלון בלרנקה נקרא
      Golden Bay
      שמתי קישור אליו בפוסט עצמו בסוף
      במלון הזה למשל היינו בתקופת החורף ואי אפשר להנות מכל המתקנים במלון כמו למשל הבריכות בחוץ .

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *