מסלול טיול לבודפשט שלושה ימים – המלצות לדברים לעשות בעיר

מאת: נופר רונן

יצא לי להיות בבודפשט לפני שנה ושמונה חודשים אך לצערי זה יצא בחורף קשה שהיו 13- מעלות ולכן היה קשה לחקור את העיר ולהנות ממה שיש לה להציע. עדיין נהנתי בה אבל שמחתי שיש לי הזדמנות לחזור אליה שוב בתקופה פחות קרה. הפעם לא טסתי עם רומן אלא עם אמא שלי. טסנו באמצע חודש אוקטובר ויצא לנו מזג אוויר נפלא חוץ מיום אחד שהיה טיפה גשום אך עדיין הצלחנו להסתובב הרבה.  נסענו לסופ"ש ארוך מחמישי בלילה עד שני בבוקר.

איך מגיעים לבודפשט?

הזמנתי לנו טיסה זולה דרך אתר סקייסקנר עם חברת וויזאייר. מחיר טיסה עלה בסביבות 400 ש"ח לאדם. ובתוספת עדיפות priority  בסביבות 480 ש"ח.

איפה ישנו בבודפשט?

החלטנו להתפנק במלון בוטיק ארבעה כוכבים מלון Bo33. מלון במיקום טוב . הוא לא ברחוב Vaci (מרחק של 25 דקות הליכה ברגל) אבל אני אוהבת את האזור הזה יותר כי הוא פחות מתוייר ויש בסביבה שלו הרבה מסעדות וברים טובים..

המלון היה ממש איכותי עם בר ולובי עם ספות נוחות. החדר היה מרווח עם שתי מיטות יחיד (לפי מה שביקשתי בהזמנה) ועם מרפסת קטנה שפונה לחצר של המלון.בקומה האחרונה של המלון יש ספא עם ג'קוזי לשימוש חינם ומיטות נוח במרפסת עם נוף לעיר.

כשהגענו למלון קיבלנו שובר למשקה חינם בבר של המלון (שניצלנו ביום האחרון לטיול). הארוחת בוקר היתה ארוחת בופה מעולה עם גבינות גורמה, נקניקים, סלמון מעושן, ירקות, פירות, גרנולה, מאפים, לחמים ועוד.

השירות היה מדהים. העובדים היו סופר נחמדים ועזרו בכל בקשה ושאלה. בנוסף מה שאהבתי במלון זה שיש בו תשומת לב לדברים הקטנים. למשל בחדר היתה מכונת קפה, היה מכשיר של הטענה לUSB, חלוקים ונעלי רחצה, מגבת שחורה לניגוב פנים עם מייקאפ ועוד. בקיצור יש סיבה שלמלון הזה יש ביקורות ממש טובות.
ביקורות נוספות על המלון וקישור להשוואת מחירי מלון.

מסלול טיול לפי ימים

יום 1 – שופינג, רכבל ומסעדה קובנית

יום 2 – סיור אוכל, האי מרגרט , מסעדת טאפאסים

יום 3 – שוק איכרים, רובע יהודי, כיכר הגיבורים, מסאג' תאילנדי

מסלול טיול בודפשט – המלצות לדברים לעשות בעיר

הגעה בטיסה בלילה עם חברת וויזאייר וצ'ק אין למלון Bo33

יום 1 – שופינג, רכבל ומסעדה קובנית

ארוחת בוקר במלון

ארוחת בופה

שופינג

בודפשט היא יעד מעולה למי שמחפש לעשות שופינג במחירים טובים ועם הרבה אפשרויות. אנחנו אישית הלכנו לרחוב Vaci  (הליכה של 25 דקות מהמלון ). זהו הרחוב המפורסם בבודפשט עם המון חנויות של מותגים כמו זארה, מנגו, ברשקה ועוד. חנויות נעליים וC&A , H&M ועוד .. הסתובבנו שם במשך כמה שעות וקנינו הרבה דברים. מפת הגעה

בית קפה אנה

זהו בית קפה מפורסם ברחוב Vaci . יש לו שני סניפים ברחוב , אחד שקרוב לשוק הגדול והשני באזור של חנויות הבגדים. אנחנו החלטנו לשבת שם לאכול משהו קטן בסניף שקרוב לחנויות. הוא מפורסם בזכות העוגות שלו אבל האמת שאנחנו אכלנו שם סלט עוף וכריך טוסט עם גבינת עיזים וריבת חמוציות. הזמנו גם לימונדה רגילה ולימונדה עם תות ובזיליקום. זאת היתה ארוחה קלילה ונחמדה אחרי הרבה זמן של שופינג מתיש 🙂 מפת הגעה

חזרה למלון

אחרי כל הקניות לקחנו מונית חזרה למלון על מנת לשים את כל הדברים וקצת לנוח. עלות מונית על מונה היתה בסביבות 30 ש"ח.

רכבל

אחד הדברים שאני אוהבת לעשות בטיולים זה למצוא נקודות תצפית טובות כדי שאוכל לצלם את העיר מלמעלה. כשראיתי שיש רכבל בבודפשט אז החלטתי שזה רעיון טוב להגיע לשם.

הגענו לאזור הרכבל במונית. היה תור די ארוך אבל אז ראינו שיש מוכרים שמוכרים כרטיסים לא בקופה (מוכרים עם חולצות כחולות). היתרון לזה, זה שאם יש תור ארוך לקופות (כמו שהיה לנו) אפשר לקנות מהם כרטיס באותו מחיר כמו בקופה ולהכנס בכניסה הימנית בלי להמתין את התור.
אנחנו קנינו כרטיס הלוך חזור אבל זאת היתה טעות. הירידה למטה מאוד פשוטה ותוך כמה דקות כבר מגיעים. אני ממליצה לקנות רק כרטיס לכיוון אחד ולחזור ברגל למטה (אלא אם כן יש לכם בעיה לרדת ברגל).

העליה ממש קצרה והאמת שזה בין הרכבלים הקצרים ביותר יצא לי להיות בהם אבל עדיין זה היה נחמד. למעלה יש בית קפה שאפשר לשתות פה ואפשר להסתובב שם באזור וכמובן שיש גם נוף מהמם על העיר. מפת הגעה

מסעדה קובנית

בערב החלטנו ללכת למסעדה שקרובה למלון (10 דקות הליכה) . חיפשנו משהו עם אווירה שמחה שאפשר גם לשבת לאכול וגם להנות ממשקה. ראיתי המלצות על המסעדה La Bodeguita Del Medio.

החלטנו לנסות אותה. היא אמנם מסעדה מתויירת אבל היא היתה אופציה טובה. הגענו למסעדה בשמונה בערב (הביקורות הלא טובות על המסעדה היו בהקשר של השירות שלהם, אבל בגלל שהגענו יחסית מוקדם ולא היו הרבה אנשים עדיין אז השירות היה דווקא ממש סבבה).

הזמנו למנה ראשונה את הראשונה הזוגית שכללה כנפי עוף מטובלים, תירס, קסדיות עם גבינה, גאווקמולי ויוגורט. האמת שאנחנו ממש אהבנו את המנה הראשונה הזאת ובדיעבד חבל שלא הזמנו עוד אחת כזאת או עוד ראשונה מאשר עיקריות. העיקריות היו בסדר אבל הרגישו לי כבדות מדי, אני הזמנתי מנה של בשר עם אורז ואמא שלי הזמינה המבורגר צמחוני.

לשתייה הזמנו בירה ויין. היתה גם להקה ממש טובה שניגנה ובזכותה האווירה היתה ממש כיפית וגם המקום עצמו מאוד נחמד עם הרבה מקומות ישיבה בחוץ.  מפת הגעה

יום 2 – סיור אוכל, האי מרגרט , מסעדת טאפאסים

קפה במלון

סיור אוכל או שוק וסיבוב בעיר

אנחנו בחרנו לעשות סיור אוכל של כמעט חמש שעות. הסיור היה דרך חברת Taste Hungary וכלל סיור מקיף בשוק הגדול עם שלוש עצירות לטעימות לאחר מכן סיור בעיר עם עצירת טעימות של שוקולדים מיוחדים וארוחת צהריים הונגרית, בית קפה יוקרתי עם קפה ועוגות ולסיום ביקור במרתף יינות עם טעימות יין וגבינות. זה היה סיור טעים ומעניין ביותר. קישור לפוסט מפורט על החוויה שלנו בסיור אוכל.

במידה ולא תרצו לעשות את הסיור אז אני ממליצה ללכת לשוק הגדול (מפת הגעה) בכל מקרה ולנסות של מטעמים. לא לפספס את קומת המרתף עם החמוצים.

בנוסף אפשר גם לעשות סיור חינם בעיר  (מבוסס טיפים) , בפעם הקודמת שהיינו עשינו סיור חינם ברובע היהודי שהיה מוצלח אז אפשר לעשות אותו או סיור בין נקודות העניין המפורסמות של בודפשט החברה שעשינו דרכה את הסיור חינם נקראת Original Budapest tours

אי מרגרט

אי מרגרט זהו אי קטן באמצע נהר הדנובה. זהו מקום מקסים ללכת ולהסתובב בו ברגל או לשכור שם אופניים או לשכור שם רכב על פדלים ולחקור את האזור. יש שם גן חיות קטנטן, גן ורדים, מסלולי הליכה וריצה ויש שם גם מזרקה מוזיקלית עם אורות.

אפשר להגיע לאי עם הרכבת הקלה מספר 4 או 6 ועם אוטובוס קו 26. בנוסף אפשר להגיע עם מונית לגשר וללכת 200מ' ברגל עד למעבר לאי.  מפת הגעה

חזרה למלון

מסעדת טאפאסים

מאחר שהיינו שבעות מהסיור אוכל , החלטנו שבא לנו ארוחת ערב קלילה. בדיוק באותו יום קיבלתי המלצה מחברתי הדס שהמליצה על מסעדת טאפאסים ספרדית Pata Negra והיא באה לנו בדיוק בזמן עם ההמלצה הזאת.

ניסינו להזמין מקומות אבל המסעדה היתה כבר מלאה, אז החלטנו לנסו את מזלינו וללכת בכל זאת. במקרה כשהגענו היו שני מקומות על הבר. כיאה למסעדה ספרדית החלטנו להתחיל את הערב עם סנגרייה. והזמנו גם ארבעה טפאסים טבעוניים להתחלה : פרוסות בגט עם רוטב עגבניות, פטריות על הגריל עם שום, ירקות אפויים ותרד עם גרגירי חומוס.

כל המנות היו מעולות והאמת שגם די גדולות. הירקות היו להיט והאמת שחיסלנו את כל המנות מהר מאוד . אחרי זה הזמנו מנת דג בקלה  ואני הזמנתי גם מנה של קלמארי ואמא הזמינה שיפודי עוף. תכל'ס ארוחת טאפאסים זאת אחת הארוחות הטובות שיש. אפשר לטעום מלא דברים וזה לא מרגיש כבד. לסוף הזמנו גם תה עם עוגת גבינה.

המסעדה הזאת מאוד מבוקשת וכל הזמן באו אנשים ונרשמו לרשימת המתנה. המלצה שלי זה להזמין מקומות מראש יום לפני.  מפת הגעה

יום 3 – שוק איכרים, רובע יהודי, כיכר הגיבורים, מסאג' תאילנדי

ארוחת בוקר במלון

שוק איכרים

בכל יום ראשון יש שוק איכרים ממש חמוד בבר שימפלה. בלי קשר זהו בר ששווה ללכת אליו בערב כי יש בו אחלה אווירה. בכל אופן בשוק תמצאו הרבה דברים טעימים כמו גבינות, נקניקים, ריבות, ממרחים ועוד. אני קניתי שם גבינה לקחת איתי לארץ וגם תפוחים מיובשים וריבה. אם יש יום נעים אז אפשר לבוא ולקנות כמה דברים טעימים וללכת לעשות פיקניק בפארק של כיכר הגיבורים. אנחנו גם עשינו שם הפסקת קפה עם מאפה. מפת הגעה

סיבוב ברובע היהודי

בר שימפלה נמצא ברובע היהודי אז אחרי השוק אתם יכולים להסתובב ברובע הזה וגם ללכת לבקר בבית הכנסת הגדול. בנוסף אתם יכולים לעשות סיור חינם (מבוסס טיפים) בפעם הקודמת שהיינו עשינו את הסיור הזה , שהיה מוצלח .החברה שעשינו דרכה את הסיור נקראת  Original Budapest tours

ארוחת צהריים הונגרית

מסעדה הונגרית ונחמדה למי שמחפש אוכל הונגרי טוב באווירה מקומית.  מסעדת Pater bonifac kisvendeglo. מפת הגעה

כיכר הגיבורים

כל האזור של הכיכר מלא בדברים שאפשר לעשות יש פארק יפה, יש גן חיות , יש מוזיאון לאומנות ויש טירה מהממת. בחורף יש שם החלקה על הקרח. מפת הגעה

מסאג' תאילנדי

אחרי כל ההליכות והשופינג אין ספק שמסאג' תאילנדי זה משהו שיכול לבוא בטוב. אני מאוד אוהבת את המסאג' התיאלנדי המסורתי בלי השמן אבל יש עוד סוגי מסאג'ים שאפשר לעשות. למקום שהלכתי קוראים De Lanna Thai Massage. מסאג' תאילנדי מסורתי עלה 7900 פורינט לשעה. מפת הגעה

ארוחת ערב מסעדה תאילנדית או דוכני אוכל ליד בר שימפלה

אחרי המסאג' התאילנדי החלטתי שגם מתאים לי אוכל תאילנדי ולכן בחרנו ללכת למסעדה שהיתה קרובה למלון. מסעדה פשוטה עם אוכל תאילנדי טוב . Kao Niaw Ping Kai Restaurant מפת הגעה.  אם פחות בא לכם אוכל תאילנדי אתם יכולים גם לחזור לאזור של בר שימפלה. ליד הבר יש אזור של מלא דוכני אוכל רחוב ואתם יכולים לבחור שם מה שבא לכם. (מפת הגעה).

12 תגובות בנושא “מסלול טיול לבודפשט שלושה ימים – המלצות לדברים לעשות בעיר”

  • וואו! בודפשט נראית מהממת! אני כבר הרבה זמן רוצה להגיע לשם! תודה רבה על כל ההמלצות! במיוחד אהבתי את הסיור אוכל של ה5 שעות

  • בודפשט נראית מאד יפה בסתיו. אני הייתי בה פעימים בחורף ופעם אחת באביב, אבל נראה לי שהסתיו הכי הולם אותה.

  • תודה רבה. אני מתכננת טיול עם שני ילדים במאי. לקחתי טיפים שמתאימים לילדים. נראה מקסים.

  • בודפשט בהחלט מתאימה לילדים.

    הינו כשמונה פעמים בעיר ובפעמיים האחרונות עם הנכדים שנהנו מאוד מאוד.
    ממליץ על דירה נפלאה arpad bridge appartment . קרוב למטרו ולכל מקום.

    תהנו

  • שלום לך
    קראתי את הפוסט שלך לגבי סיור האוכל בבודפסט . הבנתי שהסיור כלל מעבר לנושא האוכל גם מקומות מענינים חדשים ולא מוכרים. חבל שלא מיינת בבלוג אילו מקומות אלה וכיצד ניתן להגיע לשם. אנחנו יוצאים לבודפסט בנומבר והייתי שמחה להסתייע בהמלצות לגבי אותם מקומות.
    תודה

    • היי חני
      המדריך פשוט לקח אותנו בסמטאות פחות מוכרות אבל לא היה שם משהו מיוחד זה פשוט היה מעניין כי הוא סיפר לנו על כל מקום
      הסמטאות היו באזור של השוק הגדול
      פשוט ללכת על רחוב ואצי ולפנות לסמטאות שם

  • אני נוסע חודש הבא איך במזג האוויר בבודפשט.

    • בפברואר קר מאוד
      כשאנחנו היינו זה הגיע גם למינוס 13 מעלות
      ממליצה לקנות בגדים טרמיים ומגפיים חמות ואטימות למים

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *