מסלול טיול מושלם לדבלין ארבעה ימים- המלצות לאטרקציות, סיורים, מסעדות ודברים לעשות

מאת: נופר רונן

דבלין היא עיר מלאת ברים ושמחת חיים, עיר עם פארקים יפיפייה, סיורים מגניבים ואוכל מעולה.

הגענו לדבלין ברכבת מקילרני שבדרום אירלנד.

ישנו בדבלין במלון Blooms hotel מלון 3 כוכבים במיקום מרכזי עם בר ואפשרות לארוחת בוקר. חדרים נקיים והשירות היה טוב.

יום ראשון – מסלול יומי: סיור בעיר, סיור טעימות וויסקי ומסעדת כוכב מישלן

ארוחת בוקר אירית

את הבוקר התחלנו בארוחת בוקר טובה במסעדה אינטימית בעיצוב יפה Stage Door Cafe. רומן הזמין ארוחת בוקר אירית מסורתית עם ביצה, נקנקיות ושעועית. אני הזמני ביצה מקושקשת על טוסט. הביצה היתה מתובלת עם תיבול טעים ואני הייתי מרוצה מהמנה. רומן גם אהב את המנה שלו.


סיור בעיר

מארוחת הבוקר המשכנו לנקודת המפגש של סיור חינם (מבוסס טיפים) עם חברת Sandemans (עשינו איתם גם סיורים בירושלים וברלין). למדריך שהיה לנו קוראים קונור והוא היה אחד המדריכים הכי טובים שהיו לנו. הוא היה מצחיק מאוד והעביר את הסיור בצורה הומוריסטית ומרתקת. על כל מקום היה לו סיפור מעניין ביותר. הקבוצה שלנו היתה ענקית עם 40 איש בערך ועדיין הוא הצליח לסחוף את כולם אחריו ובסיפורים שלו.

ארוחת צהריים במסעדה יפנית

אחרי הסיור המשכנו מנקודת הסיום של הסיור למסעדה יפנית Musashi Noodle & Sushi bar שנמצאה בערך כ10 דקות הליכה משם. במסעדה היו עסקיות משתלמות לצהריים. רומן הזמין ראמן עוף ב9 יורו ואני הזמנתי קופסא יפנית שמכילה כמה סוגים של מנות. סושי, אורז, מאכלי ים ברוטב טעים ומעין שניצלונים ומרק מיסו לפתיחה.

האוכל היה ממש טעים ומשביע. המרק של רומן היה עדין בטעמים ואני הייתי מרוצה שהיו לי כמה מנות לטעום מהן וכל אחת היתה ממש טעימה. האווירה במסעדה מאוד מרגיעה והשירות שם מעולה. בהחלט מסעדה מומלצת לארוחת צהריים משביעה במחיר טוב.

סיור במוזיאון הוויסקי

אחרי ארוחת הצהריים הלכנו לסיור במוזיאון הויסקי האירי. הסיור שלהם כלל טעימות ויסקי וגם היה סיור של טעימות שאפשר גם לערבב בו את הויסקי שלכם.  המשך קריאה על החוויה שלנו במוזיאון הויסקי.

חוויה קולינרית במסעדת כוכב מישלן

לארוחת ערב בחרנו במסעדת כוכב מישלן L'ecrivain ששייכת לרשת Ireland's Blue Book( לרשת הזאת יש מלונות בוטיק מדהימים ומסעדות יוקרה ברמה גבוהה מאוד).

השילוב של האוכל הטעים, צורת ההגשה של המנות והשירות של 5+ כוכבים הופך את זה לערב בלתי נשכח. המשך קריאה על המנות שאכלנו והחוויה שהיתה לנו במסעדת L'ecrivain  .

יום שני- מסלול יומי: סיור לטירה ולנמל, ארוחת ערב מסורתית ובר

ארוחת בוקר אגס בנדיקט

את הבוקר התחלנו בבית קפה Art Cafe Dublin עם אגס בנדיקט של סלמון על לחם בריוש ורוטב הלנדיס. האמת שאני רציתי לאכול את הכריך עם האבוקדו אצלם אבל לא היה להם אבוקדו אז החלטתי להזמין כמו רומן אגס בנדיקט. היתה מנה טעימה ומשביעה מאוד. הזמנו גם קפה עם הארוחה.


סיור לטירה ונמל דבלין

אחרי ארוחת הבוקר המשכנו לנקודת מפגש של סיור לטירה ונמל בכפר אירי עם חברת DoDublin. הסיור הזה יוצא כל יום בשעה 11:00 בבוקר . הסיור יוצא באוטובוס ירוק ונחמד. הנהג הוא גם מדריך שמסביר על המקומות שרואים בדרך תוך כדי נסיעה. המשך קריאה על הסיור בהרחבה ואיך היה לנו.

ארוחת ערב במסעדה אירית מסורתית

אם בא לכם לאכול אוכל אירי מסורתי באווירה שמחה מסעדה O'Sheas Restaurant היא בחירה טובה. מדובר בבר מסעדה אירית. החלק שבכניסה הוא הבר ובהמשך יש מסעדה. אפשר גם לאכול באזור הבר.

אנחנו רצינו קצת לדבר ולכן בחרנו לשבת באזור המסעדה (אזור הבר היה רועש). למנות ראשונות אני הזמנתי סלט ירקות פשוט ורומן הזמין מרק צ'אודר מרק קרמי סמיך עם מאכלי ים. רומן מאוד אהב את המרק. למנות עיקריות אני הזמנתי מנת פאי רועים שהיתה עם מאכלי ים בקרם ומעליהם תפוח אדמה ורומן לקח בטן חזיר עם תפוח אדמה. שתי המנות היו ממש טעימות וגם ממש משביעות.

לבלות בבר אירי

דבלין מלאה בברים כיפיים עם אוירה שמחה. יש גם סיורי ברים שאפשר להצטרף אליהם או פשוט ללכת במרכז העיר ולעבור מבר לבר. ליד המלון שלנו היה בר עם מוזיקה חיה והיה נחמד לבלות שם Oliver St. John Gogarty

יום שלישי- מסלול יומי: סיור יום לצוקי מוהר

סיור לצוקי מוהר Cliffs of Moher

את הסיור הזה עשינו דרך חברת Irish day tours.  מאוד נהננו מהסיור איתם והיה לנו גם נהג ממש נחמד. במהלך הסיור ביקרנו בצוקי מוהר, אכלנו צהריים בכפר דולין Doolin, ביקרנו בבארן Burren והיינו בעיר גלאווי Galway. המשך קריאה על הסיור לצוקי מוהר ואיך היה לנו.

ארוחת ערב נודלס

חזרנו מהסיור מותשים ועייפים. הדבר היחיד שהתחשק לנו זה לקחת אוכל טייקוואי ולחזור למלון. הלכנו למסעדת אוכל מהיר noodle bar . אני לקחתי מנת אורז עם שרימפס, ירקות וקארי ורומן לקח מנת נודלס עם עוף. שתי המנות היו מעולות. האמת שהיינו כל כך עייפים שאפילו שכחתי לצלם את המנות. אבל אם אתם מחפשים פתרון מהיר, טעים וזול לארוחת ערב תסמכו עליי שזאת אחלה בחירה.

יום  רביעי – מסלול יומי: שופינג, פארקים, וארוחת ערב אירית מודרנית

ארוחת בוקר טעימה

אחרי הרבה לחם וארוחות איריות התחשק לי גיוון, אז לארוחת בוקר הלכנו לבית קפה Pog שמגיש דייסת סולת טעימה (מי שרוצה משהו קצת פחות בריא אז יש להם גם פנקייקים שנראים מעולה).

לקחנו דייסה עם תותים, פירות יער וקוקוס טחון על בסיס חלב שקדים (רומן הזמין שתי דייסות :))

הדייסות היו ממש טעימות.

ביקשתי משתי בנות לצלם את המנות שלהן כדי להראות לכם אותן.


ללכת לשוק מזכרות ואוכל

אם בא לכם לקנות איזה מזכרת יפה או משהו אומנותי השוק הזה הוא מקום טוב לבקר בו שוק Georges Street Arcade. האמת שאם בא לכם גם ארוחת בוקר זולה או קפה השוק הוא גם אופציה מעולה. הוא אמנם לא גדול אבל יש בו מגוון דוכנים ובתי קפה קטנים ונחמדים.

להנות מהטבע באמצע דבלין

אחרי סיבוב בעיר הלכנו לפארק St Stephen's Green. אפשר לשכור אופניים מעמדות ברחוב ולטייל בפארק עם האופניים או פשוט להסתובב בפארק ברגל. הפארק יפהפה ויש שם הרבה שבאים להליכות, ריצות, לנוח על הדשא או סתם לשבת על הספסל ולהנות מהשקט.

מהפראק המשכנו לIveagh Gardens. פנינת טבע שקטה מאוד עם מעט מאוד אנשים. יש שם מפל נחמד אבל כשאנחנו באנו המים של המפל לא זרמו. זוהי גינה ענקית ומאוד שקטה. אם אתם מחפשים מקום להרגע בו או לשבת לפיקניק קטן זוהי אפשרות מעולה.

ארוחת צהריים ויאטנמית

כפי שבטח יצא לכם לראות, אנחנו אוהבים מאוד אוכל אסייתי. מצאנו קרוב למלון שלנו מסעדה ויאטנמית אותנטית במחירים טובים ואוכל טעים ביותר, מסעדת Pho Ta. רומן הזמין מרק פו, מרק ויאטנמי עם בשר ואני הזמנתי מנת בון צ'ה. מנת דג עם איטריות זכוכית ורוטב מעולה.

לשוטט ברחובות המרכזיים של דבלין

אחרי ארוחת הצהריים הסתובבנו בעיר עצמה ונכנסנו סתם לחנויות על הדרך. אם בא לכם לעשות שופינג אז ברחוב Henry street יש הרבה חנויות מותגים כמו זארה, ברשקה, H&m ועוד. יש גם את חנות Pennys שהיא כמו פרימרק עם בגדים במחירים זולים.

לשבת בבית קפה

בית קפה Cocobrew עם קפה מעולה ומשקאות טעימים וגם קינוחים מיוחדים. יש להם קינוחים שעשויים מחומרי גלם סופרפוד ויש להם גם קינוחים טבעוניים.

רומן לקח עוגת בננה שהיתה ממש טעימה ואכלתי לו חצי ממנה וכדור עם תמרים וחמאת בוטנים שגם היה ממש מוצלח.

ארוחת ערב במסעדה אירית מודרנית

הפעם בחרנו במסעדה אירית מודרנית Boxty. המחירים שם קצת יותר גבוהים ממסעדות איריות אחרות, אבל הרמה שם גבוהה והאוכל ממש טעים.

רומן הזמין מנת רוסט ביף ואני הזמנתי את מנת הבית של פנקייק דק במילוי של סטייק בקר. ולקחנו צ'יפס שעשוי מהמרכיבים של הפנקייק וזה היה ממכר. אנחנו מאוד נהננו מהאוכל, השירות והאווירה במסעדה.


8 תגובות בנושא “מסלול טיול מושלם לדבלין ארבעה ימים- המלצות לאטרקציות, סיורים, מסעדות ודברים לעשות”

  • את מדהימה!
    בזכות ההמלצות שלך זכינו לחופשה חלומית..✨💫 תודה על הנדיבות בה שיתפת את המלצותיך, נהננו ועדיין נהנים מכל רגע!
    מה אפשרי שיהיה טוב מזה?

  • היי נופר,
    אחלה סיכום של החוויה. ממש נהניתי לקרוא.
    אני מתכנן לנסוע אולי בנובמבר לבד לשם, כנראה אשתמש במסלול שלך.
    (יהיה לי משעמם שם לבד?)

    • היי רועי 🙂 שמחה שאהבת
      האמת שעשינו שם יחסית הרבה סיורים וסיורים זאת דרך מעולה להכיר אנשים … במיוחד בסיור חינם שיש הרבה שבאים לבד
      לי יצא להכיר הרבה אנשים ככה כשטיילתי לבד
      בנוסף האירים ממש נחמדים ופאבים תמיד יש אווירה שמחה
      אני לא חושבת שישעמם אבל זה תלוי באיזה טיפוס אתה
      אני גם נהנית מהלבד שלי אבל יש כאלה שפחות מתחברים לזה

  • היי נופר
    את מדהימה, תודה על ההשקעה והפירוט
    אנחנו נהיה שם במרץ בחגיגות של סנט פטריק 🙂 מקווה שיעמוד בציפיות 🙂
    שאלה, כמה עלה הטיול המאורגן לצוקי מוהר?

  • היי נופר,
    נשמע שהיה מדהים!
    יש אופציה לקבל את כל המלל כתוב כקובץ על מנת להיעזר בו תוך כדי הטיול בדבלין?
    תודה,
    ג'ני

    • היי ג'ני 🙂 אני שמחה לשמוע
      אני אשלח לך את המלל למייל שצירפת לתגובה, במידה וזה לא המייל שאת רוצה שאשלח לו את יכולה לשלוח לי ב"צרו איתי קשר" את המייל שלך

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *