מסעדות איטלקיות מעולות ממגוון סוגים ברומא

מאת: נופר רונן

רומא היא עיר מדהימה עם הרבה דברים לעשות בה. ויש בה הרבה מסעדות איטלקיות מעולות, בתי קפה מגניבים וברים מצויינים. התחלנו את הטיול שלנו ברומא ומשם המשכנו לטוסקנה ואגם קומו . מצאנו טיסות זולות  לרומא וחזרה ממילאנו. שכרנו רכב במחיר משתלם ואספנו אותו ביום האחרון שלנו ברומא ומשם המשכנו ללוקה בטוסקנה.

מסעדת פסטה ביתית  Pasta Imperiale

את המסעדה הזאת ראינו במהלך סיור רגלי שהיה לנו ברומא. במהלך הסיור עברנו דרך המסעדה הזאת והמדריך שלנו ג'וב המליץ עליה בחום. הוא אמר שזה מקום מעולה וזול לפסטה. אחרי הסיור שלנו, חזרנו לשם לארוחת ערב. יש אפשרות להרכיב את מנת הפסטה ולבחור את סוג הפסטה ואת סוג הרוטב.

רומן לקח ספגטי עם רוטב עגבניות ובשר ואני לקחתי רביולי ריקוטה ואספרגוס ברוטב חמאה ומרווה. שתי המנות היו מדהימות ביותר. הן היו עדינות, עם פסטה טרייה שמכינים שם. הרוטב חמאה היה עם מעט חמאה (זה לא הרגיש שומני) והרביולי עצמו היה עסיסי עם הרבה ריקוטה ואספרגוס, ככה שהטעמים שלהם היו מאוד מורגשים.

הספגטי של רומן היתה גם ממש מוצלחת והבשר היה עשוי טוב. לקינוח רומן הזמין טירמיסו, הוא ממש אהב אותו. אני לא אכלתי, כי אני פחות אוהבת טירמיסו 🙂

כתובת
Via dei Coronari, 160, 00186 Roma, Italy
שעות פעילות
כל יום 12:00-22:00


פורנו קמפיו דה פיורי Forno Campo De Fiori

על המסעדה הזאת המליץ לנו בעל דירת הAirbnb ששכרנו. המסעדה היתה כשתי דקות הליכה מהדירה, אז כמובן שהלכנו לבדוק אותה. ניסינו את הפיצה מרגריטה ופיצת קישואים עם גבינה. יאמי. שתיהן היו מעולות. 
הבצק דק. הפיצת קישואים היתה ממש הפתעה לטובה, שילוב של קיש עם פיצה וגם היא היתה קלילה.

המוצרלה במרגריטה היתה טרייה וטובה (האיטלקים טובים בייצור גבינות).
המחיר של הפיצה זול ולוקחים את הפיצה לפי משקל. המקום מאוד פופולרי והיו מצבים שהיה שם תור די ארוך. רומן קנה שם כמה פעמים, סתם חתיכת פיצה לדרך, בגלל שזה היה ממש קרוב לדירה שלנו ועברנו שם הרבה.

כתובת
Vicolo del Gallo, 14, 00186 Roma, Italy
שעות פעילות
שני-שבת 07:30-20:00, יום ראשון סגור

מסעדת יוקרה Casa Savoia

למסעדה הזאת רומן לקח אותי בהפתעה ביומולדת שלי. היה כיף לחגוג יומולדת ברומא 🙂 (שנה לפני זה חגגתי יומולדת בויאטנם) הוא הזמין את המסעדה הרבה זמן מראש, כי היא מאוד מבוקשת.  כשהגענו למסעדה ישר אהבנו אותה. העיצוב שלה ממש יפה ויוקרתי. כולם לבושים מהודר וההרגשה היא של מסעדת חמישה כוכבים. הקדמנו בכמה דקות, אז השולחן שלנו עוד לא היה מוכן. בינתיים פינקו אותנו ביין מבעבע ואחרי כמה דקות התיישבנו בשולחן.

רומן ביקש שישמרו לנו את השולחן שיש לידו חלון שצופה לעיר וזה היה ממש נחמד. כל המנות בתפריט היו נשמעות ממש מעניינות ולא ידענו מה לבחור. יש אפשרות לקחת ארוחה ב50 יורו לאדם שהשף עצמו בוחר עבורך 3 מתאבנים, מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח. 

זאת היתה נשמעת אופציה טובה, אבל בסוף החלטנו להזמין בעצמנו את המנות שהיו הכי נראות לנו בתפריט. לקחנו מנת תמנון, שתי פסטות מיוחדות ומנת דג היום. המנות היו ממש טעימות וממש נהננו מהשירות והאווירה.

אני מוכרחה לציין שהיו מסעדות עם מנות שיותר הפתיעו אותנו במהלך הטיול (בלוקה ובאגם קומו). אבל זאת בהחלט מסעדה מעולה ואם בא לכם ערב רומנטי ומיוחד זאת אפשרות טובה מאוד.

כתובת
Via Savoia, 68, 00198 Roma, Italy
שעות פעילות
כל יום 12:30-15:00 ו 20:00-00:00



מסעדה עם האווירה הכי מקומית Trattoria Da Enzo

למסעדה הזאת הלכנו אחרי ביקור בגן התפוזים. היא היתה במרחק של 15 דקות הליכה. הלכנו לאזור הזה, כי ראינו המלצה של מישהי מקומית למסעדה. כשהגענו לאזור המסעדה שהיתה עליה המלצה היתה שוממת, אבל מסעדה אחרת ליד היתה נראת ממש פופולרית והיו ממנה ריחות טובים.

החלטנו ללכת על המסעדה השוקקת חיים ואני שמחה על הבחירה. לקחנו לראשונות גבינת ריקוטה עם ריבה (זה אפילו מתאים לקינוח) וזאת היתה גבינת הריקוטה הכי טעימה שאכלתי. כל כך קרמית.

לקחנו גם קערית של שמן זית מקומי כדי לטבול בו את הלחם וזה היה גם ממש מוצלח. לעיקריות לקחנו מנת עגל וקרבונרה. מנת העגל היתה טובה מאוד, הטעמים של הבשר היו עדינים והוא בושל טוב, מנת הקרבונרה היתה הכי פחות מוצלחת בארוחה. היא היתה נחמדה אבל לא יותר מזה.

ראיתי פסטות שאנשים אחרים הזמינו והן היו נראות יותר טעימות. ממליצה ללכת למסעדה הזאת כי יש בה אחלה אווירה מקומית, אבל פשוט תדעו שהקרבונרה פחות מומלצת והריקוטה היא חובה 🙂

כתובת
Via dei Vascellari, 29, 00153 Roma, Italy
שעות פעילות
שני- שבת 12:30-15:00 19:30-23:00, יום ראשון סגור

מסעדה עם הקרבונרה הכי מוצלחת  Mercato Hostaria

במסעדה הזאת ישבנו שעה אחרי שהגענו לרומא. היא היתה ליד שוק קמפו דה פיורי וישבנו בה בהחלטה רנדומלית, כי כל המסעדות היו נראות טובות. אני הזמנתי סתם סלט, כי לא הייתי ממש רעבה ורומן הזמין קרבונרה.

הסלט היה פחות מעניין, פשוט כמה ירקות חתוכים והרבה חסה ובלי רוטב, אבל הקרבונרה של רומן חוסלה תוך דקה. אני הצלחתי לטעום ממנה ביס לפני שחוסלה ואני מוכרחה להסכים עם רומן שהיא היתה ממש ממש טעימה ומיוחדת.

במהלך הטיול לא יצא לנו לאכול שוב קרבונרה כזאת, אז אנחנו הכתרנו אותה כמסעדה עם הקרבונרה הכי מוצלחת שניסינו.

כתובת
Piazza Campo de' Fiori, 53, 00186 Roma, Italy
שעות פעילות
כל יום 09:00-03:00 ביום ראשון סוגרים ב00:00

מסעדה טבעונית  Universo vegano   

במסעדה הזאת נתקלתי במקרה כשבכלל חיפשתי בית קפה לקנות לי עוגה קטנה ליומולדת.  היו להם כמה עוגות בויטרינה ליד הקופה. ישר שמתי עין על העוגת גבינה הטבעונית.  היא היתה נראת ממש טוב והמוכר המליץ עליה. אני לקחתי אותה והיא ממש טעימה, עם ג'ל פירות מעל ושוקולד בתחתית.

מאחר שלא הייתי רעבה, לא יצא לי לאכול שם משהו מעבר לעוגה, אבל התפריט היה נראה ממש מעניין ובמחירים זולים. יש להם המבורגרים טבעוניים, פסטות וסלטים אז מי שמחפש מסעדה טבעונית זאת אופציה מעולה

כתובת
Piazza del Paradiso, 18, 00186 Roma, Italy
יש להם הרבה סניפים ברחבי איטליה.

פוסטים נוספים על רומא.

תגובה אחת בנושא “מסעדות איטלקיות מעולות ממגוון סוגים ברומא”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *