על הבלוג

תמונה מתוך סיור של משחקי הכס באירלנד
תמונה מתוך סיור של משחקי הכס באירלנד

היי , נעים להכיר 🙂

 קוראים לי נופר ואני בלוגרית טיולים במשרה מלאה. אמא למאיה וסופי ואשתו של רומן. במאי 2021 עברנו לגור בקפריסין.

הבלוג "מטיילת מחוץ לקופסא" הוא בלוג טיולים והוא נפתח יחד עם רומן במאי 2016 בהודו . הוא נפתח לאחר טיול של חמישה חודשים במזרח אחרי שאני ורומן התפטרנו מהעבודות שלנו בהייטק והחלטנו לצאת לטיול הגדול בגיל 30.

הבלוג התחיל כתחביב, כדרך לספר על חיינו ולאט לאט גיליתי שזה מה שאני אוהבת לעשות וככל שחקרתי יותר את עולם הבלוגינג ככה נשאבתי אליו יותר והחלטתי להשקיע את ה100% שלי בבלוג במטרה שיהפוך גם לעבודה שלי.

אחרי הרבה מחקר על עולם הSEO (קידום אתרים בגוגל), למידת תחום הצילום (קורס צילום, למידת עריכת תמונות ווידאו וקניית ציוד צילום איכותי), השקעה מרובה ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם, עזרה טכנית ועסקית מצד רומן וקורס שיווק אונליין, הבלוג שלי התפתח מאוד וכיום הוא העסק שלי.

 מאז פתיחת העברתי הרצאות על הסיפור שלי "מעובדת הייטק לבלוגרית טיולים", כתבתי לאתר התוכן הגדול בארץ Ynet .  ולהתארח הופעתי בתוכנית הבוקר של אורלי וגיא ובתוכנית התיירות "טרמינל" בערוץ 13. ובשנת 2018 זכיתי גם בתואר של בלוג אהוב הקהל  .

בבלוג וברשתות החברתיות (פייסבוק ואינסטגרם) אני מתעדת את כל החוויות שלנו ואת כל ההמלצות לדברים שאפשר לעשות בכל יעד וגם טיפים שימושיים להוזלת עלויות טיול.

סגנון הטיולים שלנו מאוד מגוון , אנחנו אוהבים בתי מלון ברמה גבוהה , מסעדות שף וקוקטיילים על החוף אך נהנים מאוד מטרקים בטבע, טיולי אופניים ולישון במקומות מקומיים כדי לקבל את החווית האותנטית של כל יעד. מבחינתנו אין כמו ללכת שעות בהר ולאחר מכן לחזור למלון טוב עם ארוחה טעימה.

הטיולים שלנו הם שילוב של החיים הטובים עם חוויה מקומית.

מקווה שהפוסטים והסרטונים שאני מכינה יעזרו לך בתכנון הטיול הבא שלך ואולי יגרמו לך לחשוב על יעד חדש שלא הכרת לפני. 

שאלות או הערות , ניתן לשלוח לי הודעה בצרו איתי קשר

אם מדובר בהצעה עסקית לשיתוף פעולה ניתן ליצור איתי קשר במייל business[@]trvbox[.]com

סרטון קצר של החוויות שלנו מהטיולים בעולם