כל הטיפים על איך לשכור רכב בזול בחו"ל – השכרת רכב בחו"ל

מאת: נופר רונן

אחת הדרכים הכי טובות לחקור ארצות ומקומות חדשים, היא על ידי השכרת רכב בחו"ל . לפעמים לשכור רכב אפילו מוזיל עלויות, אפשר להגיע למקומות מיוחדים שבלי רכב לא היינו מגיעים אליהם ובנוסף נסיעה בדרכים יפות, יכולה להיות חוויה ממש כיפית.

חשוב לי לציין שלפעמים שווה לשלם קצת יותר כסף על רכב מחברה טובה עם המלצות טובות, כי לפעמים הזול יכול לעלות ביוקר. אנחנו למשל נתקענו עם רכב באחד הטיולים ולשמחתינו החברה שדרכה שכרנו את הרכב טיפלה בנושא במהירות.

אנחנו שכרנו רכב פעמים רבות בחו"ל. יש כמה דרכים להוזיל עלויות בהשכרת רכב בחו"ל ולכן החלטתי לכתוב פוסט מפורט עם כל הטיפים שלי בנושא.

תקציר פוסט השכרת רכב בחו"ל

  1. מנוע חיפוש טוב להשוואת מחירי רכבים – מנוע החיפוש של פאפם פאפם .
  2. מומלץ מאוד!! לעשות ביטוח החזר השתתפות עצמית לרכב. חברה חיצונית טובה לכך היא  carinsurent 
  3. אחרי הזמנת רכב מומלץ להשתמש בשירות החינמי paapmpaapm לזיהוי ירידת מחירים של השכרות רכב.
  4. כשאוספים את הרכב מהחברה חשוב לצלם את הרכב ולתעד שריטות ובעיות שיש לו
  5. במידה ועושים תאונה ויש ביטוח החזר השתתפות עצמית מחברה חיצונית אז חשוב לבקש חשבונית עם פירוט על הנזק – כמה עלה כל תיקון.
  6. תדלקו את הרכב למיכל מלא לפני החזרת הרכב.

תוכן עניינים לפוסט

שירות פאפם פאפם
איך להוזיל עלויות בהשכרת רכב בחו"ל
ביטוח ביטול השתתפות עצמית לרכב
מה עושים במצב של תאונה עם הרכב?
אלו מסמכים צריך שיהיו לכם במידה ועושים ביטוח דרך חברה חיצונית?
תוספות שעלולות לייקר לכם את השכרת הרכב
לתדלק לפני שמחזירים את הרכב
טיפים נוספים להשכרת רכב בחו"ל

שירות פאפם פאפם

הטיפ הראשון שלי, הוא להזמין את הרכב כמה שיותר זמן מראש (כי המחירים זולים יותר) ועם אפשרות לביטול חינם (כי אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה וגם ככה תוכלו להיעזר בשירות הבא).

הטיפ השני שלי הוא להיעזר בשירות שירות מעולה וחינמי שנקרא paapmpaapm להוזלת מחיר השכרת רכב.

בשירות הזה משתמשים אחרי שמזמינים רכב (כי הוא יעזור לכם למצוא את אותו רכב בזול יותר).

השירות הזה דומה לשירות של פרובו לבתי מלון רק שהפעם הוא לגבי רכב. לאחר הזמנת רכב (עם אפשרות ביטול) שולחים את מייל ההזמנה ל[email protected] במידה שמחיר הרכב ירד תשלח לכם התרעה למייל ואז תוכלו לבטל את הרכב ולהזמין מחדש במחיר מוזל יותר.

איך להוזיל עלויות בהשכרת רכב בחו"ל

 פרמטרים בחיפוש שמשפיעים על מחיר השכרת הרכב 

  1. אם שוכרים את הרכב במקום אחד ומחזירים אותו במקום אחר, זה עלול לייקר את השכרת הרכב ואפילו יש חברות שיגבו "מס" גבוה על כך (שנקרא דמי השכרה בכיוון אחד או One Way Fee וחשוב לוודא האם הוא כלול במחיר בעת ההזמנה).
  2. אם אוספים את הרכב מהעיר ולא משדה התעופה, המחיר עלול להיות יקר יותר וגם יש הבדל אם אוספים רכב בסניף מסוים לעומת סניף אחר.
  3. איסוף הרכב בשעות שונות עלול לשנות את המחירים של הרכב – למשל אם אוספים את הרכב מאוחר בלילה זה יכול להיות יקר יותר מאשר לאסוף אותו בבוקר (בגלל תוספת איסוף מחוץ לשעות הפעילות של הסניף). באופן מפתיע, לפעמים חלק מהסניפים סגורים בשעות הצהרים ולכן עלות איסוף הרכב בשעות שהסניף סגור, באמצע היום, עלול לגרור תשלום שכזה וליקר את ההשכרה. לכן שווה לבדוק מה הן שעות הפעילות של הסניף ולנסות לאסוף את הרכב במהלכן.
  4. גודל הרכב והסוג שלו.
  5. ידני או אוטומטי. לרוב רכב ידני יהיה הרבה יותר זול מרכב אוטומט.
  6. יש חברות המגבילות בקילומטראז' אז אם אתם מתכננים לנסוע הרבה עם הרכב שווה להזמין דרך חברה שלא נותנת מגבלות.

 

מנוע חיפוש להשכרת רכב בחו"ל

אני תמיד בעד להשתמש במנועי חיפוש שמשווים עבורכם את המחירים של כל החברות. לדעתי זאת הדרך הטובה ביותר למצוא את המחירים הזולים ביותר, בלי הרבה מאמץ.
מנוע חיפוש מומלץ של פאפם פאפם   

פאפם פאפם הוא מנוע חיפוש ישראלי חדש להשכרות רכב בישראל ובעולם. אם תרצו – הסקייסקאנר של השכרות הרכב. מנוע החיפוש די חדש ועלה רשמית באוגוסט 2021 .הממשק שלו יחסית מצומצם ככה שאין יותר מדי הסחות דעת או פרסומות ומאפשר השוואה מאוד נוחה בין הצעות שונות המגיעות מאתרים שונים. 

זה מנוע החיפוש הראשון להשכרות רכב המאפשר לכם לקבל הצעות זולות להשכרת רכב מהאתרים הגדולים בחו"ל כדוגמת Rentalcars ובמקביל גם הצעות מספקים ישראלים כמו אופרן הכוללות ביטול השתתפות עצמית.

מה שיפה זה שיש כאן הכל לכולם – הצעות בסיס זולות והצעות עם ביטוחים מלאים ואפילו אפשר לסנן את מה שחשוב לכם – למשל לקבל רק הצעות עם ביטול בחינם. חשוב לציין שכל ההצעות כוללות את כל הביטוחים והתוספות שחייבים לשלם. פאפם פאפם לא עובדים עם אתרים שמציעים לכם סתם מחיר נמוך אבל לא כוללים תשלומי חובה ומיסים מקומיים. אם משהו לא כלול במחיר הוא יהיה מודגש. ברגע שבוחרים הצעה אז בעצם עוברים לאתר ממנו ניתן להשלים את ההזמנה ככה שכל ההזמנה מתבצעת מול הספק ישירות ופאפם פאפם רק עוזרים לכם למצוא הצעות שוות.

אני עובדת עם פאפם פאפם כבר יותר משנתיים ואני חושבת שהם מביאים משהו חדש לצרכן הישראלי. גם מנוע חיפוש וגם שירות להורדת המחירים לאחר ההזמנה. אני ממש ממליצה להתנסות בשירות שלהם.

ממליצה מאוד, אחרי שביצעתם הזמנה וקיבלתם עליה אישור תתקשרו לחברה עצמה ותוודאו שאכן ההזמנה נקלטה ואושרה.

ביטוחי ביטול והחזר השתתפות עצמית לרכב

בעת הזמנת רכב יציעו לכם גם לעשות ביטוח לרכב. ביטוחי ביטול והחזר השתתפות עצמית לרכב הינם דבר הכרחי.

מי שבוחר לא לבטח את הרכב יכול למצוא את עצמו בסיטואציות לא נעימות בעת החזרת הרכב וכמו כן בתשלום של קנסות מאוד גבוהים לחברת ההשכרה.

למשל שריטה אחת עלולה לעלות 200 יורו. גם אם זאת לא אשמתכם ומישהו נכנס ברכב שלכם בחנייה זה עלול לעלות לכם הרבה כסף. מעבר לכך זה מקנה שקט נפשי.

כמעט בכל ההשכרות באינטרנט תקבלו את ביטוחי החובה המגבילים את ההשתתפות העצמית שלכם במקרה גניבה (TP או Theft Protection) ונזק לרכב (Collision Damage Waiver או CDW), כך שלא תצטרכו לשלם על כל שווי הרכב או הנזק אלא תשלום מוגבל ומוסכם מראש (בד"כ יעמוד על כמה מאות דולרים/אירו). כדי לבטל את ההשתתפות העצמית צריך להוסיף כסף.

איפה אפשר לעשות את הביטוח ביטול השתתפות עצמית?

  1. 1אפשר לעשות אותה דרך החברה עצמה בעת איסוף הרכב (לרוב זאת האופציה היקרה ביותר). אם אין לכם את הביטוח הזה, אז סביר שהנציג לא יפספס את ההזדמנות להציע לכם להוסיף אותו.
  2. אפשר לעשות את הביטוח דרך האינטרנט בזמן ההזמנה דרך האתר שדרכו מזמינים זה יצא יותר זול מאשר להוסיף אותו בעת איסוף הרכב .אבל צריך לזכור שזה הביטוח היקר יותר ולפעמים משתווה לעלות של השכרת הרכב.

איפה אפשר לעשות את ביטוח החזר ההשתתפות העצמית?

ביטוח החזר השתתפות מגן עליכם כך שבמידה ויקרה משהו, תצטרכו לשלם לחברת השכרת רכב ואז את לשלוח מסמכים לחברה שדרכה עשיתם את הביטוח כדי לקבל את הכסף חזרה.

  1. אפשר לעשות ביטוח גם דרך סוכנות הביטוח שדרכה עשיתם ביטוח נסיעות לטיול.
  2. אפשר לעשות את הביטוח דרך חברה חיצונית. חברה חיצונית טובה לביטוח היא חברת carinsurent. קיבלתי עליה המלצה מאחד הקוראים של הבלוג והמחירים אצלה באמת טובים וגם השירות. כשהיינו בפאפוס קפריסין, נסענו בכביש צר והיה סלע קטן בדרך שלא ראינו וכתוצאה עשינו תאונה קטנה שכתוצאה ממנה התפנצ'רו שני הגלגלים. בעקבות המקרה הזה יצא לנו להפעיל את הביטוח ולקבל החזר ואני רוצה להנחות אתכם מה לעשות במצב של תאונה (כי אם לא יהיו לכם את כל המסמכים שצריך, אז אתם עלולים לא לקבל החזר מחברת הביטוח).

מה עושים במצב של תאונה עם הרכב?

  1. אם עשיתם תאונה קטנה שרק שרטה את הרכב למשל אז אין צורך להתקשר לחברה להשכרת רכב. פשוט כשתחזירו את הרכב תצטרכו לשלם על הנזק (ואז לתבוע את החברת ביטוח מהחברה החיצונית) ואם עשיתם  ביטול השתתפות דרך חברת ההשכרה עצמה אז לא תצטרכו לעשות כלום.
  2. אם עשיתם תאונה שלא מאפשרת לכם להמשיך לנסוע  (לנו התברר שאין גלגל רזרבי ברכב אז חשוב לבדוק שיש גלגל נוסף כשלוקחים את הרכב). בכל אופן אם אתם לא יכולים להמשיך בנסיעה אז תנסו לשים את הרכב במקום שלא מפריע לתנועה כמו בשוליים רכבים או אזור חנייה.
    לאחר מכן אתם צריכים להתקשר לחברת השכרת הרכב ולדווח להם על התאונה. ואז יש לכם שתי אפשרויות או לחכות לגרר ולנסוע איתו לחברה או להשאיר את המפתח על הגלגל הקדמי ולחזור בכוחות עצמכם למלון ואז להיות בקשר עם החברת השכרת רכב על מתי לבוא אליהם כדי לאסוף רכב חלופי או את אותו רכב אחרי טיפול (אנחנו בפאפוס העדפנו לקחת מונית חזרה למלון ולא לחכות לגרר כי היה אמצע אוגוסט והיה חם מאוד).
  3. תצלמו את הרכב אחרי התאונה ואת הנזק שעשיתם.
  4. כדאי לדעת כי בחלק מהמדינות, במקרה של תאונה ברכב המושכר, פגיעה, שריטה, גניבה או כל נזק אחר, יש לדווח על המקרה בתחנת המשטרה הקרובה, מוקדם ככל האפשר. ללא דו"ח משטרתי, לא ניתן לקבל את ההחזר / ביטול השתתפות עצמית.
  5. אם עשיתם תאונה עם רכב אחר ואין נפגעים אז תחליפו פרטים עם הצד השני ותקחו ממנו כל מידע אפשרי כמו חברת הביטוח שלו, מספר רכב, טלפון, כתובת ועוד.. ואם יש עדים אז שווה לנסות לתעד עדות מהם. אם בתאונה היו נפגעים אז יש צורך לקרוא למשטרה ואמבולנס.

אלו מסמכים צריך במידה שעושים ביטוח ביטול החזר השתתפות עצמית בחברה חיצונית?

אם לא עשיתם את הביטוח דרך חברת ההשכרה אז תצטרכו לדאוג לכמה מסמכים על מנת שתוכלו לתבוע את חברת הביטוח ולקבל את הכסף חזרה. המסמכים שאני מציינת הם לפי הדרישות של carinsurent ויכול להיות שחברה אחרת תדרוש מסמכים אחרים (אז כדאי לבדוק זאת בתקנון שלהם לפני).

כשתגיעו לחברת השכרה והם ידרשו תשלום על הנזק שעשיתם חשוב מאוד שתבקשו מהם דו"ח מפורט על הנזק שעשיתם וחשבונית עם פירוט על מה תוקן וכמה עלה כל התיקון (לא מספיקה חשבונית עם הסכום הכללי של התיקון! צריך דו"ח מפורט על כך).

לאחר מכן תצטרכו לשלוח לחברת ביטוח את המסמכים הבאים:

  1. דו"ח מפורט על הנזק וחשבונית עם פירוט על מה תוקן וכמה עלה.
  2. צילומים של הרכב מלפני ואחרי התאונה (כשאתם אוספים רכב מחברת השכרה חשוב שתצלמו אותו).
  3. צילום של החשבונית ששילמתם על התיקון.
  4. צילום של רשיון הנהיגה של הנהג
  5. צילום של חיוב חברת האשראי למחיר ששילמתם
  6. תיאור מה קרה בתאונה

תוספות שעלולות לייקר לכם את השכרת הרכב

בעת הזמנת הרכב יציעו לכם כל מיני תוספות נחמדות כמו GPS. התוספות האלה יקרות מאוד והן לא בהכרח נחוצות.
ברגע שיש לכם סמארטפון וסים מקומי עם חבילת גלישה אתם יכולים לנווט בקלות עם waze או עם מפות של גוגל.

בנוסף אתם יכולים לנווט עם המפות של גוגל גם בלי להיות מחוברים לאינטרנט. פשוט תשמרו מראש את המיקומים שאתם רוצים להגיע עליהם במועדפים שלכם ותוכלו לנווט אליהם רק עם הGPS של הפלאפון.

לתדלק לפני שמחזירים את הרכב

אצל רוב החברות המדיניות לגבי דלק זהה. הם נותנים לכם רכב עם מיכל מלא ואתם צריכים להחזיר אותו עם מיכל מלא.
אם תחזירו אותו במיכל לא מלא הם יחייבו אתכם על הדלק. המחיר שהם גובים על הדלק הוא יקר בהרבה מתחנת הדלק.

לכן תמיד לפני שאתם מחזירים את הרכב תקחו בחשבון שעל הדרך תצטרכו לעצור ולתדלק. תדוואו מראש שיש תחנת דלק בדרך שלכם ואל תתעצלו כי זה סתם יעלה לכם יותר.

טיפים נוספים להשכרת רכב בחו"ל

חשוב מאוד לקרוא את האותיות הקטנות של ההשכרה.
לפעמים נראה חברה שמציעה לכאורה רכב זול יותר, אבל אם תקראו את האותיות הקטנות פתאום תבחינו שהיא גם גובה עמלה נוספת על איסוף רכב בשדה תעופה או עמלה על החזרת הרכב במיקום שונה מהאיסוף.

לכן יכול להיות שהמחיר הראשוני שלה זול יותר,אבל עם כל העמלות זה יצא לכם יקר יותר.

בנוסף אם אתם בוחרים באיסוף של רכב משדה התעופה שימו לב שלא כל החברות נמצאות בשדה תעופה עצמו. וזה אומר שנציג של החברה יחכה לכם ביציאה ויסיע אתכם לחברה שלהם – לרוב חברות כאלו זולות יותר מהחברות שנמצאות בשדה תעופה עצמו אבל אם אתם עם ילדים או שאתם לא רוצים להתברבר באיסוף הרכב אז זה משהו שחשוב לשים לב אליו. החזרת הרכב תהיה במשרדי החברה והם יסיעו אתכם לשדה תעופה אז גם תצטרכו לצאת מוקדם יותר כדי להחזיר את הרכב.

כשאתם אוספים את הרכב חשוב לצלם אותו מכל הזוויות ולתעד כל בעיה שיש. חשוב גם לשים לב אם יש גלגל רזרבי ואביזרים להחלפת גלגל. 

34 תגובות בנושא “כל הטיפים על איך לשכור רכב בזול בחו"ל – השכרת רכב בחו"ל”

  • תודה רבה. ומה ההבדל לא עם דלק מלא מול מלא??

  • היי לגבי הביטוח של אייקר, אמממ אם הבנתי נכון במידה ויש בעיה מכנית הם לא מכסים את זה.. כאילו אם פתאום אני נוסעת ואז פתאום יש לנו איזה תקלה ברכב אז אין כיסוי?

    • היי מעיין , בעיקרון בעיה מכנית היא הטיפול של חברת ההשכרה ולא של חברת הביטוח. הנה מידע שראיתי באתר של רנטלקארס "מידע חשוב מטעם ספק הרכב
      תאונה או תקלה – במקרה של תקלה, תאונה או בעיות מכניות עליכם להתקשר לחברת ההשכרה מיידית. חברת ההשכרה חייבת לתת את אישורה לתיקון או לרכב חלופי. אנא שמרו עותק של כל המסמכים אשר נתנו לכם למלא בזמן איסוף הרכב. מסמכים עלולים עלולים להתבקש כאשר תרצו לבצע תביעה. במקרה של תאונה, תצטרכו לשלוח גם דוח משטרה ודוח תאונה."

  • היי. מה בנוגע להפקדת כסף בחברה לכיסוי נזקים? האם בביטוח דרך icar לא ידרשו הפקדה?

  • אפשר לעשות את כל הביטוח דרך icarinsurance? או רק את ביטול ההשתתפות העצמית?

  • 3 פעמים שכרתי רכב באמצעות , חברת RENTAL CAR ובכל הפעמים התאכזבתי כי לא קבלתי רכב מתאים לדרגה אותה הזמנתי וכשפניתי אליהם הם התנערו מאחריות והבטיחו לפצות אותי בהשכרה הבאה וכך הם טומנים לך מלכודדת דבש לגבי ההשכרה הבאה.

    מסתבר שהזול בהרבה מקרים הוא יוצא יקר

  • הודעה באתר icarinsurance:

    We’re sorry, but residents of Israel cannot currently buy a policy through iCarhireinsurance.com for use in the country selected, so we are unable to provide you with a quote today.

    We’re currently working to expand our services, so you may be able to buy a policy if your visit us again before your next trip

    • היי ארנון, תודה שהבאת את זה לתשומת ליבי. באמת
      icarinsurance כבר לא מספקת שירותים לאזרחי ישראל :
      \ מקווה שבעתיד הם יחזירו את השירות

  • היי, יש לך הצעה לחברה אחרת לעשות דרכה את הביטוח ביטול השתתפות עצמית לרכב? שנה שעברה עשינו עם icarinsurance והשנה נוכחנו שלא ניתן .
    תודה מראש, שרית

  • תודה רבה נופר🌺

  • מצחיק, כנראה לא משתלם להם לבטח ישראלים שלא יודעים לנהוג 🙂

  • היי,
    אחלה כתבה ואחלה טיפים.
    את מציינת שרכשת ביטוח החזר השתתפות עצמית מחברת icarhireinsurance.
    ניסיתי לרכוש שם ביטוח אבל הם לא מספקים את השירות לישראלים.
    אבל…יש בחו"ל חברות שמוכרות car hire excess insurance שזה בעצם ביטוח החזר השתתפות עצמית. מרביתן מוכרות את השירות תמורת כ- 3.5$ ליום או 50$-70$ לפוליסה שנתית. כלומר בהשכרת רכב לתקופה של מעל שבועיים זה כבר הופך להיות פחות מ- 3$ (על אחת כמה וכמה כאשר שוכרים רכב יותר מפעם אחת (למשל חופשה בקיץ וחופשת סקי).
    רוב החברות האלה לא מספקות שירות לישראלים, אבל בשנתיים האחרונות אני עושה שימוש ב- http://www.carinsurent.com והם מספקים שירות גם לנו הישראלים. הפוליסה מכסה גם נזקים שחברות ההשכרה לא מכסות כמו נזק לצמיגים ולחלונות, אז זו בהחלט אלטרנטיבה טובה.

  • האם מישהו יכול להמליץ על חברת
    carinsurent
    לצורך ביטוח ביטול השתתפות עצמית ? (כלומר מישהו שתבע אותם וקיבל החזר).

  • היי נופר, תודה.

  • המלצה אישית
    אם נוסעים לתקופות קצרות אז לדעתי עדיף להוסיף דרך ביטוח רפואי לנסיעות לחו"ל שעושים דרך חברת ביטוח בארץ גם תוספת של ביטול השתתפות עצמית שכמעט כל החברות מציעות כהרחבה
    של הפוליסה והעלות נמוכה. אני הוספתי דרך פספורטכרד אבל גם חברות אחרות מציעות.
    טיפ נוסף לגבי בחירת חברת השכרה, חשוב שלחברת ההשכרה יש סניפים רבים הפזורים בארץ היעד למקרה של תקלה ברכב, יוכלו להגיע במהרה אליכם
    לסיוע (עלויית וזמני טיפול אמורים להיות מפורטים בפוליסה) ובמקרה של תקלה רצינית יוכלו לספק רכב חלופי במהירות.

  • שכרתי רכב דרך חברה ישראלית "קאר מאסטר" שעורכת השוואות בין הרבה חברות השכרה אך לצערי סיימתי את הטיול עם נזק לרכב 🙁
    למזלי שילמתי עבור ביטוח השתתפות עצמית והנציג שם עזר לי מאוד במהלך התביעה כנגד חברת הביטוח. ממליץ לנסות, בטוח שאשכיר דרכם שוב.

    • היי אביעד
      תודה על ההמלצה 🙂
      באמת מבאס לסיים את הטיול עם נזק לרכב אבל אני שמחה לשמוע שקיבלת עזרה מהנציג שם .. זה חשוב מאוד

  • שלום.
    שכרנו רכב דרך רנטלקאר בחברת באדג'ט בבורדו.
    בשדה תעופה קבלנו רכב קטן יותר.
    אם ברצוני לדרוש החזר, למי צריך לפנות? לרנטלקאר או לבאדג'ט?
    תודה.

    • היי עמוס, בעיקרון אני מציעה לפנות גם וגם ולראות מה עונים
      אבל אישית הייתי מתחילה עם רנטאלקארס כי יש להם צ'אט עם נציג וזה מאוד פשוט להשיג אותם
      אז הייתי בודקת קודם מולם ורואה מה הם אומרים

  • חשוב לדעת מה ההבדל בין "ביטול השתתפות עצמית" לבין "החזר השתתפות עצמית".
    ב"ביטול השתתפות עצמית" בקבלת הרכב משאירים פיקדון קטן שלא עולה על 100 יורו שמבטיח החזרת הרכב עם מיכל דלק מלא. אין לחברה צורך בפיקדון מעבר לכך, היות והכל מכוסה על ידי הביטוח. צריך לשים לב שבכל מקרה אין כיסוי לשמשות, צמיגים ומרכב תחתון.(שאותו צריך לעשות בנפרד בלי קשר ל"ביטול השתתפות עצמית").ביטוח "ביטול השתתפות עצמית" בד"כ יקר יותר אך נותן לכם שקט נפשי בהשכרה.
    ביטוח "החזר השתתפות עצמית" נעשה בדרך כלל ע"י חברה חיצונית שלא קשורה לחברת ההשכרה ומאפשרת לכם לקבל החזר של ההשתתפות העצמית ששילמתם. במקרה וביטחתם עם החזר, עליכם להשאיר פיקדון על הרכב שנע בין 300 יורו ועד אלפי יורו. ועל רכבים מסוימים אף דורשים 2 כרטיסי אשראי כפיקדון. בקבלת הרכב עליכם לבדוק את תקינות הרכב ומצבו. ולצלם את הרכב מכל צדדיו כולל מרכב תחתון קדמי. בהחזרת הרכב עליכם לעשות זאת שוב. אם היו פגיעות ברכב יורידו את התשלום מהפיקדון.
    חשוב לבקש אישור על תקינות הרכב בשני סוגי הביטוח בזמן החזרת הרכב. ולצלם את מצב מד הדלק.

  • שלום האתר מחכים מאוד ומפורט מאוד ניכר כי הושקע בתוכן מחשבה רבה
    שאלתי היא:
    נכנסתי לאתר פאפם וקראתי את פרטי השכירות וגילתי לצערי שכל האופציות מגבילות מיקום גיאוגרפי
    כלומר אנחנו נוחתים במינכן וגם ממראים משם אבל מטיילים בשוויץ
    אבל מבחינת המיקום הגאוגרפי שוייץ לא מוזכרת כמדינה שאפשר לחצות אליה את הגבול?
    מה עושים?
    והאם עמלת חציית הגבול היא חד פעמית או שהיא כפולה? בכניסה וביציאה?

  • היי יעל,
    תודה על השאלה. שאלה טובה!

    בפאפם פאפם מוצגות תוצאות מאתרים שונים ומחברות השכרה שונות.
    בכל אתר – תנאי מעבר הגבול מוצגים באופן שונה.
    בגלל שזה משתנה בין אתר לאתר אני מצרף לינק למדריך שכתבתי במיוחד בשבילך:

    https://paapmpaapm.com/border-crossing.html?utm_campaign=box

    לגבי התשלום – הוא מחושב פעם אחת לפי משך ההשכרה הכולל שלך (לא רק לפי הימים שאת עוברת את הגבול)

    נסיעה טובה!

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *