רשימת אתרים, אפליקציות וטיפים שיחסכו לכם כסף לטיול הבא שלכם

מאת: נופר רונן

הרבה פעמים אני מקבלת שאלות באילו אתרים אני משתמשת בשביל תכנון הטיולים שלנו. והאמת שכתבתי מספר פוסטים על השיטות שלי להוזלת עלויות הטיול, אבל החלטתי לכתוב פוסט מרוכז עם האתרים, האפליקציות וכל הטיפים הכי טובים שלי על מנת להוזיל עלויות.

חיפוש מלונות בזול

  1. פרובו– שירות בחינם! לאחר הזמנת מלון שולחים מייל ל[email protected] ואם מחיר החדר שהזמנתם ירד, תקבלו מייל שמתריע על כל וכך תוכלו להזמין מחדש במחיר זול יותר או לבקש מהאתר שהזמנתם דרכו להשוות לכם את המחיר (לרוב האתרים יש התחייבות למחיר הנמוך ביותר).
  2. בוקינג – אתר להזמנת מלונות מוביל ולנו אישית יצא להזמין ממנו הרבה. אחד היתרונות בו הוא שלאחר שהייה במספר יעדים שונים דרכו, החשבון שלכם אוטומטית הופך להיות Genius ואתם מקבלים 10% הנחה על מלונות.
  3. טריפאדוויזור– מנוע חיפוש וגם יש בו המון חוות דעת שמאפשרות לקבל תמונה ברורה יותר לגבי המלון
  4. למי שמעדיף דירה ולא מלון אז אתר airbnb הוא המוביל בתחום. 

טיפ: ממליצה להצליב את החוות דעת מטריפאדוויזור, בוקינג וחוות הדעת שמופיעות בגוגל על מנת לקבל תמונה אמינה ביותר לגבי המלון.

חיפוש טיסות זולות

  1. האתר הכי פופולרי בארץ לחיפוש טיסות זולות הוא טיסות סודיות. מנוע חיפוש שמשווה בין כל האתרים כולל סקייסקנר 
  2. אתר טוב לחיפוש טיסות Skyscanner שמאפשר חיפוש טיסות בצורה ממש פשוטה כמו למשל חיפוש הטיסה הזולה ביותר ליעד לא ידוע בחודש מסויים.
  3. יצא לי לפעמים להתקל בו בטיסות זולות יותר CheapOAir
  4. אתר Jetradar (עדכון: כבר לא קיים) – מנוע חיפוש שמוצא טיסות זולות 
  5. אתר אקספלורר – אתר ישראלי עם ממשק חיפוש טיסות מאוד נוח וידידותי למשתמש, יש אפשרות לשלם ב10 תשלומים ללא ריבית ויש את חוק הגנת הצרכן 
  6. אתר kiwi – אתר שמאפשר חיפוש טיסות לפי רדיוס, לפי מחירים זולים ביותר בטווח תאריכים (ללא יעד) ועוד הרבה אפשרויות חיפוש חכמות.

טיפ: אני ממליצה להצליב את הטיסות שמוצאים בין 3 ממנועי החיפוש ודרך החברת תעופה עצמה ולראות מי מציע את המחיר הזול ביותר. אם אתם חוששים להזמין טיסות באינטרנט אז האתר אקספלורר בעברית עוזר לכם להזמין את הטיסה בצורה פשוטה ועם הסבר בכל שלב.

המרת מט"ח לחו"ל לפני טיסה

את האתר של FlyMoney גיליתי לפני שנה ומשהו ומאז לפני כל נסיעה אני ממירה שם כסף לטיול שלנו. הסיבות שאני אוהבת להשתמש בשירות שלהם הן, זה נוח – מזמינים מראש באינטרנט ואוספים בשדה תעופה בבנק פועלים בטרמינל 3 או 1, שערי המט"ח שלו זולים יותר מהבנק (מבנקים מסויימים) והדואר, התהליך מהיר ואמין ובנוסף יש אפשרות להמיר לסוגי מטבעות רבים ולא רק דולרים ויורו.

ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח ביטוח טיסה 

  1. כפי שאתם יכולים לראות אני בעד מנועי חיפוש שמשווים בין חברות שונות. אני עושה את הביטוח דרך סוכנות Safe4you  כי הם עובדים מול החברות המובילות בתחום בארץ והם יכולים לעזור לכם להתאים את הביטוח שמתאים לכם. למשל פספורטכראד הם אחלה אבל לא הייתי ממליצה עליהם בכל סוג של טיול בגלל המחיר היקר. סוכנות שעובדת מול כמה חברות תוכל לתת לכם הצעה אמינה יותר וגם שירות טוב של טיפול בכל נושא. קישור פוסט מפורט שכתבתי לגבי ביטוח.
  2. אם אתם מזמינים טיסה (או חופשה) יקרה, יש לכם ילדים, או הזמנתם הרבה זמן מראש אני ממליצה לעשות ביטוח ביטול טיסה. לנו יצא לעשות דרך טריפגרינטי מספר פעמים וגם קיבלנו את הכסף שהובטח כשהטיול בוטל. קישור לפוסט מפורט שכתבתי בנושא

השכרת רכב בחו"ל

אני תמיד בעד להשתמש במנועי חיפוש שמשווים עבורכם את המחירים של כל החברות. לדעתי זאת הדרך הטובה ביותר למצוא את המחירים הזולים ביותר, בלי הרבה מאמץ.
שלושת האתרים שאני משתמשת בהם תמיד הם paapmpaapm פאפם פאפם ופאפם פאפם 

ביטוח ביטול דמי השתתפות עצמית לרכב  דרך אתר carinsurent

טיפ:  מעבר לכך שפאפם פאפם paapmpaapm הוא מנוע חיפוש הוא גם שירות להוזלת מחיר השכרת רכב. השירות הזה דומה לשירות של פרובו לבתי מלון רק שהפעם הוא לגבי רכב. לאחר הזמנת רכב (עם אפשרות ביטול) שולחים את מייל ההזמנה ל[email protected] ובמידה שמחיר הרכב ירד תשלח לכם התרעה למייל ואז תוכלו לבטל את הרכב ולהזמין מחדש במחיר מוזל יותר.

ציוד לטיולים

בכל טיול אני מגלה דברים שחסרים לנו ואז אני מזמינה אותן מאמזון שיהיו לנו לטיול הבא. זה יכול להיות אביזרים, ציוד לצילום, דברים קטנים כמו כיסוי לדרכון (גם מגן עליו וגם מונע בילבול עם דרכונים של אחרים), או דברים יותר יקרים כמו קינדל (פתרון מעולה למי שאוהב לקרוא ספרים אך לא רוצה להסחב עם ספרים כבדים לטיול), וגם למשל סנדלי טיולים (מדדתי בארץ והזמנתי מאמזון). אם תזכרו להזמין את הציוד תוכלו לחסוך הרבה כסף.

אטרקציות וסיורים לטיול

  1. אתר getyourguide  זהו אתר מעולה שמציע מגוון רחב של סיורים במחירים אטרקטיבים
  2. אתר Sandemans  חברה שמציעה הרבה סיורים אבל גם סיורים בחינם. לנו יצא לעשות איתם סיורים בחינם (מבוססי טיפים) בכמה מקומות בעולם והיה תמיד מאוד מוצלח.
  3. אתר Likealocal אתר שמראה המון טיפים של מקומיים. אני נעזרת בו הרבה על מנת למצוא מקומות פחות מתויירים כמו בתי קפה, מסעדות ואטרקציות
  4. אינסטגרם– אתם יכולים לעשות חיפוש לפי # ויעד מסויים ולראות תמונות מאותו יעד וככה למצוא דברים מיוחדים לעשות באותו יעד. למשל לחפש #berlincafe  וככה תוכלו לראות תמונות מבתי קפה מברלין ולבדוק מידע לגביהם בגוגל.

הגעה משדה תעופה למלון 

בעיקרון הדרך הכי זולה מהשדה תעופה למלון היא בתחבורה ציבורית. יש יעדים כמו ברלין שיש להם רכבת ישירה מהשדה תעופה לאיזורים מרכזיים וזה נוח מאוד אבל לפעמים נוחתים בשעה מאוחרת או אחרי הרבה שעות טיסה והתניידות בתחבורה ציבורית פחות מתאימה. אנחנו הרבה פעמים משתמשים באפליקציית Uber. דרך נוספת היא להזמין מונית מראש דרך אתר taxi2airport. המחירים שם זולים למוניות ובנוסף אפשר להזמין דברים מיוחדים מראש  כמו מונית עם מושב לתינוק (בלי תוספת תשלום).

אפליקציות מעולות לטיולים

  1. אפליקציות לחיפוש טיסות : חוליו (לטיסות בדקה ב90), בוא נעוף ( אפילקציית טיסות בדקה ה90 בימי רביעי), hidden flights – אפליקצייה לחיפוש טיסות זולות לטווח רחוק יותר , loco – אפליקצייה לחפוש טיסות ודילים שווים
  2. אפליקציות ניווט – גוגל מפס ומוביט moovit
  3. אפליקציות לשירותי הסעות – gett, uber ובמזרח אסיה גם grab עובד מעולה
  4. אפליקציה שתעזור לכם לארוז – אפליקציית pack point  שתבנה לכם רשימה מה לארוז בהתאם ליעד והתקופה שאתם טסים בה.

קישור לפוסט עם עוד אפליקציות שכדאי להכיר.

26 תגובות בנושא “רשימת אתרים, אפליקציות וטיפים שיחסכו לכם כסף לטיול הבא שלכם”

  • הטיסות נהיו זולות…איך מוצאים בתי מלון זולים והאם יש אפליקצה לזה..על זה צריך לעבוד..איציק

    • היי איציק .. כתבתי ברשימה המלצות גם אתרים למציאת מלונות בזול ועל שירות פרובו שמוזיל את העלויות של המלון גם אחרי ההזמנה

  • שלום נופר
    אני נהנה לקרוא את הבלוג המצוין שלך ועל כל הטיםים שעוזרים לנו המטיילים להנות ממחירים שפויים וזולים.
    כל הכבוד ותמשיכי ליידע בכל הנושאים

  • מקסים המידע שהעברת שאפו

  • פוסט מעולה! כתוב מסודר ונוח. שומר לי 🙂

  • המון טיפים ואתרים מצויינים, אני כבר משתמשת בחלק מהאתרים האלה והייתי ממליצה גם להשתמש ב https://www.wander.am , שמאפשר לחפש טיולים בתקציב ובתחומי עניין שונים, אבל ללא ספק יש כאן הרבה פנינים שאני אעזר בטיולים הקרובים 🙂

    • היי מישל 🙂 תודה רבה על הפרגון שמחה לשמוע שאת אוהבת את הטיפים
      לא הכרתי את האתר שהמלצת עליו אז תודה.. אני אבדוק אותו

  • היי נופר שמחתי לקרוא את הטיפים
    שאלתי היא האם האתר החדש שכתבת [https://www.wander.am ] הוא אמין
    ישראל

    • היי 🙂 לא אני כתבתי אותו
      אלא מישל המליצה עליו
      אני לא יודעת אם הוא אמין או לא,
      אני אבדוק אותו
      אבל אני סומכת על הקוראים שהם ממליצים על דברים טובים ולא למטרות פרסום
      מקווה שאני צודקת

  • היי נופר, תודה רבה על הטיפים, כייף לקרוא ברור ופשוט.
    בעניין ביטוח נסיעות לחו"ל אני לא מסכים איתך.
    המלצת על סוכנות אחת, נראה לי ממש לא אובייקטיבי. בביטוח לא מתפשרים: הניסויים, בשרות של המוקד, בשרות של הסוכן בזמן אמת.
    כאחד שמומחה לעניין אני לעיתים קרובות לא חוסך כמה שקלים בודדים למבוטחים שלי כדי שבזמן אמת הוא יקלל אותי. סוף מעשה במחשבה תחילה. המוטו שלך של חסכון, זול וחינם זה נחמד….מתאים לישראלים, מנסיוני הרב: לא בביטוח.

    • היי איתן,
      האמת שלא הצעתי לחסוך בכסף ודווקא אמרתי שביטוח זה הדבר שאני לא בעד לחסוך בו.
      המלצתי על סוכנות אחת כי זאת הסוכנות שאני עושה דרכם ואני מאוד מרוצה
      אני כותבת מתוך הנסיון האישי שלי ולא כותבת מחקר עם השוואה בין כל המקומות.
      כל הבלוג מבוסס על טיפים מתוך הנסיון האישי שלי והחוויה האישית שלי.
      בכל אופן תודה על התגובה והפידבק:)

  • הי נופר
    כל הכבוד לך❣️ טיפים מעולים, ואתרים מעניינים מאוד, גם אני טסה הרבה, וחשבתי שאני מכירה הכל, אבל ממש לא, ואת חידש לי המון, תודה רבה
    בפיליפינים היית?

    • איזה כיף לשמוע 🙂 תודה רבה רות
      שמחה שהצלחתי לחדש לך
      לצערי עוד לא יצא לי להיות בפיליפינים
      הייתי בינתיים רק בויאטנם, תאילנד, לאוס והודו

  • היי ניסיתי להכנס לתום הסעות בתאילנד ולא הצלחתי

  • הי נופר.הבלוג שלך מצויין. יש לי שאלה אנחנו רוצים לטוס לארה"ב עם יעדים שונים ובנוסף לעשות הפלגה עם חברה royal Caribbean תוכלי לעזור לי בבקשה בהמלצה איפה ניתן להזמין הפלגה זולה יותר.עולי מאיזה אתרים יותר כדי. התאריך בערך מרץ 2021 תודה רבה

  • הי נופר
    איזה יופי של אתר! מושקע, מפורט ומזמין!
    שאלתי- כמה מקובל לתת טיפ לסיור חינמי שווה? אנחנו משפחה של 5

    • היי מיכל ,
      איזה כיף לשמוע 🙂 תודה רבה
      בעיקרון אני לרוב משאירה 10 יורו לאדם בערים באירופה כמו פראג.
      אם הסיור היה ממש טוב אז 15 יורו
      זה כמובן מאוד גמיש ותלוי גם אם נהנים או לא ואיך היה המדריך
      יש כאלה שמשאירים גם הרבה פחות

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *