איך למצוא טיסות זולות עם אתר סקייסקנר – המדריך המלא לחיפוש טיסות זולות

מאת: נופר רונן

סקייסקנר הוא מנוע חיפוש שעושה השוואה בין המון ספקים ועוזר למצוא את הטיסות הכי זולות. הוא משווה מחירים גם בין חברות לואו קוסט ומראה בעצם את האפשרות הזולה ביותר שיש לאותו יעד. אני מאוד אוהבת לעשות בו חיפושים לטיסות. יש לזה כמה סיבות אחת מהן היא שיש לו אפשרויות חיפוש מאוד גמישות שמאפשרות לחפש את הטיסה הזולה ביותר ליעד מסויים או לחודש מסויים . עוד סיבה היא שהמחירים שהאתר סקייסקנר מציג הם לרוב הזולים בשוק.לכן החלטתי לכתוב לכם פוסט מקיף על איך למצוא טיסות זולות בסקייסקנר Skyscanner.

תמיד אחרי שאני מחפשת בו אני גם משווה את המחירים עם מנועי חיפוש אחרים ובודקת מי נותן את האפשרות הכי זולה. מנועי החיפוש הנוספים הם:  CheapOair, Jetrad, Kiwi והאתר הישראלי אקספלורר (היתרון של האתר הישראלי הוא שאפשר לשלם בתשלומים ויש לו גם את חוק הגנת הצרכן).
אם אתם מזמינים את הטיסה הרבה זמן מראש או שמדובר בטיסה יקרה אני ממליצה לבטח את הטיסה אחרי ההזמנה (ניתן לבטח עד 7 ימים מרגע ההזמנה) . קישור לביטוח ביטול טיסה מכל סיבה שהיא.

אפשרויות החיפוש השונות בסקייסקנר

בסקייסקנר יש אפשרויות חיפוש מתוחכמות שיעזרו לכם למצוא את הטיסה הזולה ביותר. ככל שתהיו יותר גמישים ביעד ובתאריך ככה תוכלו למצוא טיסות זולות יותר.

  • חיפוש לפי תאריך מדוייק ולפי יעד ספציפי
  • חיפוש לפי חודש ויעד ספציפי
  • חיפוש לפי חודש ויעד לא ידוע (יעד לא מוגדר, לא משנה לאן העיקר שיהיה הכי זול)
  • חיפוש לפי חודש לא ידוע ויעד לא ידוע (תציג את הטיסות הכי זולות שיש לך השנה לא משנה  לאן ומתי)
  • חיפוש טיסות לפי מגוון יעדים (למי שרוצה לשלב כמה טיסות באותו טיול)
  • חיפוש טיסה לכיוון אחד
  • ניתן לעשות את החיפושים לפי טיסות ישירות בלבד

איך למצוא טיסות זולות בסקייסקנר? צעד אחר צעד

אתם מוזמנים לפתוח את הקישור לסקייסקנר ולעקוב אחרי השלבים שאני מראה פה.

דבר ראשון אתם יכולים לשנות את סוג המטבע שיוצג במחיר. תלחצו על הכפתור בצד ימין בסרגל העליון של העמוד ותשנו שם את המטבע שיהיה לשקלים או לאיזה סוג מטבע שנוח לכם.

חיפוש בסקייסקנר לפי חודש ויעד לא מוגדר

בחלק מהפעמים ההחלטה שלנו לגבי לאיזה יעד לטוס היא על פי הטיסה הזולה ביותר שאנחנו מוצאים לאותו חודש.

אפשרות החיפוש הזאת מאפשרת לגלות יעדים שלא חשבנו עליהם לפני וגם מאפשרת למצוא טיסות ממש זולות. זאת אפשרות מעולה למי שיש גמישות בתאריכים וביעד.

על מנת לחפש באפשרות זאת יש למלא שהטיסה מתל אביב (Tel Aviv)  והטיסה לכל יעד (everywhere). בתאריכים אפשר לבחור טיסה לפי תאריך מדוייק או לפי חודש. אם רוצים לפי תאריך מסויים פשוט תלחצו על התאריך ותבחרו את התאריך. אם רוצים לפי חודש תלחצו על התאריך ותבחרו באופציה Whole month ותבחרו את החודש הרצוי.

אם אתם סופר גמישים אתם יכולים לבחור גם באפשרות Cheapest month והוא בעצם יציג לכם את היעדים עם הטיסות הכי זולות בחודש הכי זול שהוא מצא.
לאחר מכן לחצו על Search flights.

כמובן שאפשר גם להגדיר יעד ולחפש לפי חודש או להגדיר יעד לא מוגדר ותאריך ספציפי.
בדוגמא הנוכחית אני אראה את החיפוש לפי חודש אוקטובר ליעד לא מוגדר לשני מטיילים. לפי הדוגמא הזאת אפשרות לראות לאילו יעדים יש את הטיסות הכי זולות בחודש אוקטובר

עכשיו אני אבחר ביעד פולין  Poland ושם אני אוכל לראות את החתך לפי הערים עצמן. בדוגמא הזאת לורוצלב (החל מ192 ש"ח), פוזנן (החל מ217 ש"ח)  וגדנסק (החל מ252 ש"ח) יש את הטיסות הזולות ביותר. המחירים שמוצגים הם לשני הכיוונים.

בחירת תאריכי הטיסה עם סקייסקנר

עכשיו אני אבחר לדוגמא את ורוצלב Wroclaw

ואז אפשר לראות שני חלונות של תאריכים, צד שמאל זוהי הטיסה הלוך וצד ימין זה התאריך לטיסה חזור. המחירים משתנים על פי התאריך של הטיסה הלוך שתבחרו. מה שאני עושה זה פשוט מחפשת מה התאריך הכי זול בהלוך ואז רואה מה התאריך בחזור שהכי זול בהתאם אליו. לפעמים המחיר של הטיסה הלוך יכול להיות זול מאוד אבל החזור יקר מאוד ולכן שווה לעבור על כמה תאריכים בהלוך גם אם הם לא הזולים ביותר על מנת למצוא את הטיסה המוצלחת ביותר.

חשוב לי לציין שהמחירים שרואים הם לא מדוייקים, אלו מחירים שנקבעו על פי הממוצע של ההזמנות האחרונות שהיו ליעד ולכן הרבה פעמים אחרי שתבחרו את הטיסה בחלון של הטיסה עצמה תראו מחיר שונה. לרוב המחירים באותו סדר גודל אבל לפעמים יש פער גדול ולכן שווה לנסות תאריכים אחרים.

בדוגמא פה בחרתי תאריך של טיסה הלוך ב20 לאוקטובר ב96 ש"ח לכיוון. ואז מצד ימין יש לי כמה אפשרויות לתאריך חזור או ב22, או ב27 או ב29. ואפשר לבחור איזה תאריך שמתאים. במקרה של ורוצלב יש טיסות רק בשני ושבת ולכן אין יותר מדי אפשרויות למשחקים עם התוצאות. אבל יש יעדים שיש אליהם טיסות כל יום ויש גם טיסות שהן לא ישירות.

אם אתם רוצים שבתוצאות חיפוש תראו רק טיסות ישירות אז יש לסמן את זה בחיפוש מצד שמאל למעלה – Non stop flights only.  אפשר לסמן את החיפוש לפי טיסות ישירות גם בעמוד הראשי.


אחרי שבחרתם את התאריכים המתאימים צריך ללחוץ על הכפתור Show flights

הזמנת הטיסה דרך ספקים שונים : חברות התעופה עצמן או סוכנויות שונות

בחלון החדש תראו את החברות שטסות ליעד שבחרתם ותראו את שעות הטיסה והמחירים. בדוגמא הזאת ניתן לראות שהכי משתלם לטוס עם חברת ראיינאייר Ryanair. עכשיו צריך ללחוץ Select

בחלון החדש תראו את הספקים שדרכם אפשר להזמין את הטיסה. הפעם יש רק ספק אחד וזה דרך האתר של חברת ראיינאייר עצמה. אבל לרוב תוכלו לראות מספר ספקים שונים כמו Gotogate, Travelgenio, Destinia ועוד כמו בדוגמא הזאת של טיסה לברלין.

המחירים בין הספקים שונים ויש להם גם דירוג. לי לרוב יוצא להזמין עם Gotogate ולא נתקלתי בבעיות. חשוב לשים לב שחלק מהספקים האלה לוקחים עמלת אשראי גבוהה מאוד בעת ההזמנה. ולכן לפעמים ספק שהמחיר שלו יותר יקר ברשימה עדיין יצא יותר זול כי העמלה שלו נמוכה יותר.

מה שאני ממליצה לעשות זה בעת הזמנה לנסות להזמין דרך שני ספקים ולראות אצל מי מקבלים את המחיר הטוב ביותר בסיום ההזמנה ואז לפי זה להזמין.

הערה נוספת, כשאתם מזמינים דרך ספק כמו Gotogate זה אומר שאתם לא מזמינים ישירות דרך חברת התעופה ולכן החוקים לגבי ביטול ושינוי טיסות הן בהתאם לספק שהזמנתם דרכו ולא לפי החברה עצמה. גם בכל בעיה אתם צריכים ליצור קשר עם הספק עצמו ולא עם חברת התעופה. לכן חשוב להסתכל על החוקים של הספק לפני ההזמנה.


חיפוש טיסות למספר יעדים שונים

אם אתם מתכננים טיול שבו אתם מתכננים לשלב כמה טיסות (או טיסות פנים או טיסות בין מדינות) אתם גם יכולים לחפש את הטיסות הכי זולות בסקייסקנר וגם לעשת את האופציה של חיפוש לפי תאריך מדוייק או לפי חודשים.

אתם צריכים לבחור בחלון הראשי באפשרות של Multi city חיפוש לפי ריבוי ערים. ואז שם אתם יכולים לבנות את המסלול טיסות שלכם ואתם יכולים להוסיף כמה ערים שאתם רוצים. כדי להוסיף עיר נוספת יש ללחוץ על הכפתור – הוסף טיסה חדשה Add another flight. אפשר לעשות חיפוש גם לטיסה לכיוון אחד.

9 תגובות בנושא “איך למצוא טיסות זולות עם אתר סקייסקנר – המדריך המלא לחיפוש טיסות זולות”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *