וילה למשפחות – מה אפשר לעשות בה?

מאת: נופר רונן

יצא לי לצאת כמה פעמים לחופשות עם המשפחה המורחבת ובכל פעם בחרנו באופציה אחרת : פעם במלון, פעם בצימרים ופעם בוילה משפחתית והאמת שנהננו בכל פעם.

לכל אפשרות היו את היתרונות שלה. בפוסט הזה אני אשתף את היתרונות של חופשה למשפחות בוילה ומה בעצם אפשר לעשות בה.

אז אם מתכננים חופשה משפחתית בישראל? מחפשים איפה להתארח במהלך החופשה? וילה למשפחות היא אופציית לינה נהדרת, כיוון שהיא מספקת מרחב מושלם לחיזוק הקשרים עם בני המשפחה. המרחב של וילות נופש למשפחות הוא פרטי לחלוטין ומלא במתקנים ובאביזרים, שמעניקים ערך מוסף לכל חופשה משפחתית. לישון במתחם אחד ולבלות יחד במשך רוב שעות היממה זו חוויה נפלאה ומגבשת. אז מה עוד אפשר לעשות בווילת נופש לכל המשפחה? הנה לכם כמה רעיונות.

להיות ביחד, אבל גם לחוד

וילה למשפחות כוללת מרחבים מרווחים רבים, מה שאומר שאתם בקלות יכולים לבלות עם בני המשפחה, אך גם למצוא פינה שקטה כדי להיות בה לחוד. המטבח, הסלון והחצר של הווילה הם כולם מרחבים משותפים לכל המשפחה, אך יש בהם מספיק מקום כדי שלא תהיה תחושה של צפיפות. יש גם את חדרי השינה, שבהם כל אחד יכול לנוח וליהנות מהפינה השקטה והפרטית שלו.

לבלות יחד בבריכה

אחת מגולות הכותרת של וילה למשפחות היא בריכת השחייה הפרטית. בניגוד למקומות אירוח אחרים, שבהם בריכת השחייה נסגרת בשעות הערב, הבריכה של הווילה פתוחה לשימושכם בכל שעות היממה. עם התאורה החיצונית, תוכלו אפילו לבלות בה בשעות הלילה המאוחרות. אם אתם נופשים עם ילדים קטנים, חשוב לוודא שהבריכה מגודרת, כדי שהילדים לא יוכלו להתקרב אל המים ללא השגחה. זה יבטיח לכם חופשה בראש שקט. חלק מהווילות מציעות גם מתנפחים לילדים או בריכה מיוחדת לילדים. בנוסף, אם אתם מתכננים חופשה בעונה קרירה, אולי כדאי לבחור בווילה עם בריכה מחוממת או מקורה.


לצפות יחד בסרטים לכל המשפחה

אם אתם משפחה שאוהבת לצפות יחד בסרטים, כדאי לבחור בווילת נופש שכוללת טלוויזיה ענקית עם חיבור למאגר גדול של סדרות וסרטים לכל המשפחה, כמו נטפליקס. כך, תוכלו לשבת כולכם בסלון המרווח של הווילה ולצפות יחד בסרטים שאתם אוהבים. אם תביאו גרעיני פופקורן, תוכלו גם להכין פופקורן במיקרוגל של המטבח ולהרגיש ממש כמו בקולנוע ביתי. את גודל הטלוויזיה תוכלו לבדוק באתר להזמנת וילות, בעמוד של הווילה הרלוונטית.

לעשות ערב קריוקי עם כל המשפחה

אוהבים לשיר ולעשות שמח? כדאי לכם לבחור בווילת נופש עם מערכת קריוקי. כך, תוכלו להתאסף בשעות הערב ולעשות ערב קריוקי עם כל המשפחה. שלבו בין שירים מהדור הישן לשירים עכשוויים וקבלו ערב שמתאים לכל הגילאים.

להכין ארוחת בוקר ביתית

בווילת הנופש אתם אחראים על ארוחת הבוקר. אתם מחליטים מתי להכין אותה ומה אתם רוצים לאכול. זוהי הזדמנות נפלאה לאחד כוחות עם בני משפחה נוספים ולהכין ארוחת בוקר ביתית מפנקת וטעימה במיוחד. המטבחים הקיימים בווילות נופש הם לרוב מאובזרים להפליא וכוללים את כל המכשור והציוד הדרוש להכנת ארוחת בוקר מושלמת, כולל תנור אפייה, כיריים, מיקרוגל, מקרר וכלי בישול והגשה בסיסיים. אם פחות מתחשק לכם להכין ארוחת בוקר, אתם תמיד יכולים להזמין שף פרטי, להזמין ממסעדה קרובה או לעלות על הרכב ולנסוע למקום שמתמחה בארוחות בוקר.


לעשות טורניר משחקי שולחן

משחקי שולחן יכולים להכניס קצת תחרותיות לחופשה שלכם ולסייע בגיבוש המשפחה. אם תרצו, תוכלו להזמין וילה למשפחות עם משחקי שולחן כמו סנוקר, טניס שולחן או כדורגל שולחן. אם אתם פחות בעניין של משחקי שולחן, אתם יכולים להזמין וילה עם משחקי קופסה. כל אחד יכול לבחור את המשחק האהוב עליו ולאתגר את אחד מבני המשפחה. ומה יקבל המנצח בטורניר? את זה אתם תקבעו.

ליהנות יחד בסדנה לכל המשפחה

אם לא מתחשק לכם לצאת אל מחוץ לווילה, אתם יכולים להזמין פעילויות, שיגיעו עד אליה. כך למשל, אתם יכולים להזמין סדנה מהנה לכל המשפחה. זו יכולה להיות סדנת בישול, סדנת שוקולד, סדנת אמנות או אפילו סדנת יוגה. אם כל בני המשפחה מבוגרים מספיק, אפשר גם להזמין סדנת קוקטיילים וללמוד יחד איך להכין משקאות מרעננים לשעות הערב. לא משנה באיזו סדנה תבחרו, אתם צפויים ליהנות מחיזוק הקשרים ומהיכרות מעמיקה יותר עם בני המשפחה שלכם.

אז איך בוחרים את הווילה המתאימה למשפחה שלכם? 

קיימות וילות רבות ברחבי הארץ, כך שקודם כל כדאי להחליט על האזור שבו תרצו לבלות את החופשה שלכם – בצפון, במרכז או בדרום. אם כבר החלטתם על אזור או שלא כל כך משנה לכם המיקום, הנה עוד כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון כשאתם בוחרים וילה למשפחות עבור החופשה המשפחתית שלכם:

האבזור של הווילה

כדי ליהנות מהחופשה המשפחתית המושלמת, חשוב שהווילה תכלול את כל המתקנים והאביזרים הדרושים לכם בתור משפחה. באתר להזמנת וילות תוכלו למצוא פירוט רב אודות המתקנים השונים הקיימים בכל וילה. כך למשל, אם אתם מתכוונים להעביר את מרבית הזמן בבריכת השחייה, וודאו שהיא גדולה מספיק עבורכם ואם יש צורך, שהיא מגודרת או מחוממת. אם אתם אוהבים לצפות בסרטים ובסדרות יחד, וודאו שיש טלוויזיה גדולה בווילה. בנוסף, כדאי לוודא שיש מכונת כביסה, בייחוד אם אתם מטיילים עם ילדים, כיוון שהם נוטים להתלכלך. אם אתם מטיילים עם פעוטות, חשוב לוודא שיש בווילה אפשרות להוספת לולים. עבור משפחות שומרות מסורת, חשוב לבחור בווילה עם אביזרים המאפשרים את שמירת השבת כהלכתה, כמו פלטה לשבת, שעון שבת ומיחם. לרוב, וילות כאלו יהיו ממוקמות במרחק הליכה קצר מבית כנסת וממקווה.


גודל הווילה

 חשוב שהווילה תהיה גדולה מספיק כדי להכיל את כל בני המשפחה, מבלי שתהיה תחושת צפיפות. אם אתם מתכננים להגיע עם המשפחה המצומצמת בלבד, אתם יכולים להסתפק בווילה קטנה יחסית. אך, אם התכנון הוא להגיע עם המשפחה המורחבת, כדאי לבחור בווילה גדולה. כדאי גם לוודא שחדרי השינה נמצאים במבנה המרכזי של הווילה, כך שלא תעבירו את הלילה במבנים נפרדים, אלא אם כן זה מה שאתם מעדיפים.

המרחק מאטרקציות מרכזיות

אם אתם אוהבים לצאת ולטייל בתור משפחה, מומלץ לבחור וילה למשפחות שנמצאת במרחק סביר מאטרקציות שמעניינות אתכם. אם אתם אוהבים לטייל בשבילי הליכה בטבע, כדאי לבחור בווילה שתהיה קרובה לשבילי הליכה יפים. אם אתם אוהבים פעילויות ימיות, כדאי לבחור בווילה על יד הים. אם אתם בעניין של רכיבה על סוסים, כדאי שתהיו בקרבת חוות סוסים. יש שפע של אטרקציות ברחבי הארץ, ואתם רק צריכים לבחור את האטרקציות המתאימות ביותר לאופי המשפחה שלכם. בנוסף, אם אינכם אוהבים נסיעות ארוכות, כדאי לבחור בווילה שתהיה קרובה יחסית לבית שלכם. כך, לא תעבירו זמן רב מדי בדרכים.

מדיניות המקום

כמו בכל מקום אירוח, חשוב מאד לעבור על המדיניות של הווילה ולראות שאתם מבינים ומקבלים אותה. אם אין מספיק פירוט אודות הדברים שמותר ואסור לעשות בווילה, כדאי להרים טלפון לאיש הקשר ולברר את כל הפרטים הקטנים, כדי שלא תהיינה לכם הפתעות כשתגיעו.

התקציב שלכם

 חופשה משפחתית כרוכה בעלויות גבוהות, אך וילה למשפחות היא לרוב אופציה משתלמת יותר מהחלופות. זאת, כיוון שאינכם משלמים על חדרים נפרדים אלא על וילה אחת גדולה. אם נשארים במשך רוב הזמן בווילה, ההוצאות על אטרקציות ואוכל גם כן פוחתות. עם זאת, חשוב לוודא שהעלות של הווילה תואמת את התקציב שלכם. בדרך כלל, המחירים משתנים בהתאם לעונות השנה ונעים בין 2000 ל-8000 שקלים ללילה. המחירים גבוהים יותר בזמן חופשת הקיץ והחגים, כך שאם אתם מחליטים להזמין חופשה משפחתית בזמנים אלה, כדאי לעשות זאת בהקדם כדי שתישאר וילה מתאימה שתואמת את התקציב שלכם.

מומלץ לעבור על הווילות השונות המופיעות באתר להזמנת וילות, להשוות מחירים, להסתכל בתמונות וכמובן, לקרוא חוות דעת של משפחות שכבר התארחו במקום כדי לקבל מושג כללי לגבי אופי ואווירת הווילה.

וילה למשפחות היא מקום לינה נהדר לכל סוג של משפחה, כיוון שהיא מציעה שפע של אפשרויות לגיבוש המשפחה. קחו את הזמן כדי לבחור את וילת הנופש המתאימה ביותר למשפחתכם וצאו לטיול בלתי נשכח בארץ.

* פוסט זה נכתב בשיתוף פעולה עם אתר הוילות "וילות היוקרה".

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *