טיפים לטיולים לבד – המדריך למטייל לבד בחו"ל

מאת: נופר רונן

הפוסט הפעם הוא על טיולים לבד.

אני יודעת שהרבה אנשים נרתעים מלטייל לבד בחו"ל ואני יכולה להבין למה והאמת שלטייל לבד לא מתאים לכל אחד.

איך תדעו אם אתם אנשים שמתאים להם לטייל לבד? הדרך הכי טובה היא פשוט לנסות את זה ולבוא עם ראש פתוח ולדעת שגם אם לא תאהבו את זה אז לא קרה כלום. עדיף לנסות ולהתאכזב מאשר להתאכזב שלא ניסיתם ואם תבואו מוכנים מראש אז אני בטוחה שזאת כבר תהיה התחלה טובה לטיול שלכם.

טיפים חשובים כדי שתבואו מוכנים לטיול הראשון שלכם לבד

בחירת יעד

בואו נתחיל בבחירת היעד. תבחרו יעד שמתאים לסגנון שלכם. נגיד עיר או טבע. אבל קחו בחשבון שבטיולים בטבע יכול להיות יותר קשה להכיר אנשים. אם אין לכם בעיה בלהיות לבד רוב הזמן ולעשות טיולים בטבע אז זה אחלה אבל אם אתם חוששים שזה ירגיש לכם בודד מדי אז אולי עדיף להתחיל בטיול בעיר.

מחקר מקדים על היעד

לא משנה לאן טסים אז מאוד חשוב לעשות מחקר לפני שאתם טסים ליעד ולבנות לכם מסלול של דברים שאתם רוצים לעשות. ככה לא תמצאו את עצמכם משועממים. כשמטיילים עם עוד מישהו אז גם אם אין מה לעשות זה לא נורא, אבל כשזה קורה כשאתם לבד זה פתאום מרגיש בודד ומבאס.

לינה בהוסטלים

אם אתם רוצים להכיר אנשים אז דרך טובה היא לישון בהוסטל, כי שם יש הרבה אנשים שמטיילים לבד. אבל אם אתם מעדיפים מלון אז עוד אפשרות היא סתם ללכת לבקר בהוסטלים. למשל יש הוסטלים שונים שיש בהם ברים אז אתם יכולים סתם ללכת ולשבת בהוסטל בבר בשביל להכיר אנשים.

בחירת מקום לינה

דבר מאוד חשוב זה שהמקום לינה יהיה במיקום מרכזי שיהיה נגיש ושיש תמיד אנשים ברחובות וגם בלילה תרגישו בטוחים להסתובב באזור.

תעסוקה לרגעים לבד

תקחו איתכם ספר טוב ואוזניות שתוכלו לשמוע מוזיקה מתי שתרצו, ככה תוכלו להעביר את הזמן בכיף גם בבתי קפה , מסעדות ופארקים.

מטען נייד

תקחו איתכם מטען נייד לפלאפון על מנת שאף פעם לא תתקעו בלי סוללה. ללכת לאיבוד עם אנשים זה לא נורא אבל ללכת לאיבוד לבד עלול להיות מלחיץ. לפוסט על ציוד מומלץ לטיולים.

סיורים

היתרון בערים גדולות זה שיש בהם מבחר של סיורים. סיורים זאת דרך מעולה להכיר את העיר, לא להרגיש לבד ואפילו להכיר אנשים חדשים על הדרך. כשהייתי בברלין לבד לקחתי ארבעה סיורים שונים ושם הכרתי אחלה אנשים שאפילו יצאתי לבלות איתם אחרי זה.

פשוט לנסות 🙂

הכי חשוב זה פשוט לנסות. מקסימום תגלו שזה לפחות מתאים לכם , אבל אולי תגלו שזה דבר מדהים ושמדי פעם שיבוא לכם לטוס ולא תמצאו עם מי תחליטו שתטוסו לבד.

איפה אני טיילתי לבד בחו"ל

יצא לי להיות לפעמים יום- יומיים לבד בחו"ל אבל היעדים שיצא לי להיות בהם כמה ימים היו בצ'אנג מאי (תאילנד), קילרני (אירלנד), ברלין (גרמניה), פוזנן (פולין).

לכל יעד היו את היתרונות שלו. ברלין למשל היא עיר ענקית עם מלא סיורים ואטרקציות ותמיד אפשר למצוא מה לעשות שם וקל להכיר שם אנשים חדשים. פוזנן היא יעד זול מאוד עם הרבה טבע ומי שאוהב להסתובב בפארקים, אגמים יהנה שם מאוד. צ'אנג מאי היא יעד עם הרבה אנשים שבאים לטייל בה לבד ולכן קל להכיר שם אנשים להיות איתם בנוסף יש שם המון סיורים ואטרקציות ומסאג' תאילנדי :).
קילרני היא מקום מדהים ומי שאוהב עיירות קטנות וטבע יתאהב בה מהר (יתרון נוסף של אירלנד היא שהשפה שם אנגלית ולכן קל מאוד להתמצות שם).

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *