איך למצוא טיסות זולות ולא רק בדקה ה90

מאת: נופר רונן

עודכן בינואר 2024

כולנו רוצים למצוא טיסות בכמה שפחות כסף, אבל רובנו לא יכולים לטוס בדקה ה90 או בהתראה קצרה מדי.

לכן החלטתי לכתוב פוסט עם כל הטיפים הכי טובים לאיך למצוא טיסות זולות. כדאי לכם לקרוא את כל הטיפים, כי אני בטוחה שיהיו כמה טיפים והמלצות שיחדשו לכם.

בנוסף חשוב לדעת שיש אפשרות לעשות ביטוח ביטוח סיבה מכל סיבה שהיא כדי לצמצם הפסדים במידה ותרצו לבטל טיסה. יש את הביטוח של הראל שניתן לעשות דרך סוכנות ביטוח Safe4you ואת הביטוח טריפ גרינטי.

אנחנו טסנו לפאפוס ב12 דולר לאדם לשני הכיוונים, טסנו לאיטליה בסוף אפריל ב170 דולר לאדם, טסנו חזרה מבודפשט לארץ ב50 דולר לאדם. איך? בזכות הטיפים הבאים לאיך למצוא טיסות זולות:

לחפש טיסות באתרים הכי טובים למציאת טיסות זולות

רשימת אתרים מומלצים להזמנת טיסות שאני אעבור עליהם בסעיף הזה:

טיסות סודיות – האתר שהפך לאחד הפופולאריים ביותר בארץ

בטוח יצא לכם לשמוע על טיסות סודיות קישור לאתר. הם התחילו כעמוד פייסבוק ב2017 ותוך שנתיים וחצי הגיעו לחצי מיליון עוקבים בגלל הטיסות הזולות והדילים המשתלמים שהצליחו למצוא. הם הפכו לסטארטאפ מוביל בתחום הטיסות כי יש להם טכנולוגיה שבאמת מאפשרת למצוא את המחירים הכי משתלמים לטיסות. בנוסף האתר שלהם מותאם לצרכן הישראלי למשל אפשר למצוא דרכם גם טיסות זולות לחגים כמו טיסות זולות לחג פסח.

טיסות סודיות סקייסקנר

חשוב לדעת כי אתר טיסות סודיות מחפש את הטיסות הכי זולות בשוק וחלק מהאתרים שהוא בודק מולם הוא מנוע החיפוש טיסות סקייסקנר. במידה והטיסה הכי זולה תהיה דרך סקייסקנר אז הוא יפנה אתכם לשם.

Skyscanner – האתר המוכר לחיפוש טיסות

אתר שרובכם בטח מכירים הוא Skyscanner קישור לאתר. זהו מנוע חיפוש טיסות שמראה הרבה פעמים את המחירים הכי נמוכים בשוק והיתרונות שלו זה שאפשר גם בו לחפש טיסה ליעד לא מוגדר. אפשר להגיד שהיעד הוא Everywhere ואז הוא יכול להציג לכם לאיפה תוכלו לטוס בהכי זול.

בתמונה למעלה – איך לבחור יעד גמיש – חיפוש טיסות ללא יעד ספיציפי בסקייסקאנר. שימו לב שבחרתי בשדה To את היעד Everywhere.

בנוסף סקייסקנר מאפשר חיפוש לפי חודשים, כלומר לבחור חיפוש לפי חודש ולא לפי תאריך ספציפי ואז אפשר לראות באיזה ימים הכי טוב להזמין את הטיסה.

בתמונה למעלה – איך לבחור גם יעד גמיש וגם תאריך גמיש לפי חודש ולא לפי תאריך ספיציפי. שימו לב שבחרתי בחלק העליון ב-Flexible dates במקום ב-Specific dates.

Kiwi (קיווי)

Kiwi טיסות זולות קישור לאתר. אתר שגם יודע לבצע חיפוש טיסות זולות לפי טווח תאריכים והוא גם מאפשר חיפוש לפי יעד לא ידוע Anywhere  (אם אתם לא סגורים על יעד ורוצים לראות לאיפה הכי זול לטוס).

חווית המשתמש שלו מאוד נוחה ואינטואיטיבית. יש לו גם אפשרות לבחור באופציה ״תפתיעו אותי״ ואז האתר נותן אפשרויות לטיסות זולות ליעד שכבר חשבתם עליו או על יעדים שונים שיש אליהם טיסות זולות. מה שאני אוהבת באתר קיווי הוא שאפשר גם לחפש בעברית ובמהלך ההזמנה הוא מציג בצורה ברורה ומפורטת את תנאי הכבודה והתוספות בעברית וממש קל להבין ממנו את התנאים של הטיסה.

חשוב לשים לב שאתר Kiwi הוא לא מנוע חיפוש טיסות כמו סקייסקנר שמפנה לספקים אחרים לקניית הכרטיסים. בעצם Kiwi הם סוכן נסיעות וזה אומר שההזמנה היא דרכם, כלומר כל שינוי בטיסה יעשה דרכם ולא דרך ספק אחר או חברת התעופה עצמה.

CheapOair אתר לטיסות זולות

קישור לאתר שגם מאפשר השוואת מחירי טיסות. לפעמים יש בו את המחירים הכי זולים ולפעמים הוא גם מציע קופוני הנחה בהזמנת טיסות. אז שווה לבדוק אותו גם. חשוב לציין כשמזמינים מהאתר הזה – הם בעצם הסוכן נסיעות וכל השינויים יתבצעו מולם ולא דרך חברת התעופה.

אתר JetRadar לטיסות

עדכון – נכון ל2023 האתר הזה לא כבר לא פעיל

אתר טוב לחיפוש טיסות. אין לו אפשרויות חיפוש מיוחדות אבל הוא לפעמים מראה מחירים זולים יותר מהמתחרים.

צילום מסך ישן של אתר JetRadar

אקספלורר אתר ישראלי להזמנת טיסות זולות

אתר אקספלורר שנותן כמה דברים מעולים שחוסכים זמן וכסף ולא קיימים באתרים אחרים.

בעת חיפוש טיסה ישר תוכלו לראות את המחיר של הטיסה ואת מחיר הטיסה עם מזוודה. אפשרות זאת מאוד טובה כשבתוצאות יש טיסות לואו קוסט low cost  (טיסות זולות שלא כוללות עלות מזוודה והמחיר עם מזוודה מייקר בהרבה את המחיר שתראו בחיפוש רגיל).

בנוסף בתוצאות חיפוש של אקספלורר תוכלו לראות מה מחיר הטיסה כולל, האם כולל אוכל? בחירת מושבים? וכו'… האתר גם נותן ציון לכל טיסה כדי שתוכלו לדעת באיזה טיסה שווה לכם לבחור (הציון משוקלל מכל מאפייני הטיסה)

באתר אקספלורר יש גם מרכז דילים שבו תוכלו לראות הצעות לטיסות זולות למעל מ180 יעדים שונים!

האלגוריתם של האתר הוא אלגוריתם מתוחכם שמציג את התוצאות הזולות ביותר ויתרון נוסף של האתר זה שיש להם שירות לקוחות ישראלי בעברית לכל שאלה או בקשה. בהחלט אתר ששווה לחפש בו את הטיסה הבאה שלכם לחו"ל. לבסוף חשוב לציין שאתר אקספלורר מהווה סוכן נסיעות ישראלי וככזה הוא מאפשר לכם לבטל בחינם את הטיסה בהתאם לחוק הגנת הצרכן ולהנות מזכויות נוספות כפי שאפרט בהמשך המדריך.

שימוש באפליקציות לחיפוש טיסות זולות

1. אפליקציית Hidden flights זוהי אפליקצייה שמראה מחירים זולים לטיסות למגוון רחב של יעדים עם מגוון תאריכים אפשרי.

2. אפליקציית "בוא נעוף". זוהי אפליקציית תיירות שנפתחת רק בימי רביעי מ9:00 בבוקר עד 21:00 בערב ומציעה טיסות זולות בדקה ה90.

3. אפליקצייה לטיסות בדקה ה90 היא אפליקציית "חוליו Hulyo". שמציעה טיסות זולות לפי קטגוריות שונות "עד 199$", "עקיצה לסופ"ש " , "עקיצה להיום" ו"ע.קיצה למחר"

חיפוש טיסות בחלון גלישה בסתר (שהאתר לא יזהה שזה אתם)

למה?

קרה לכם לפעמים שחיפשתם טיסה ואחרי כמה פעמים שניגשתם לאותה טיסה בדפדפן שלכם, פתאום המחיר עלה, אפילו שרק לפני כמה דקות ראיתם מחיר נמוך יותר?

זה קורה כי האתר של חיפוש הטיסות יודע שאתם מחפשים טיסה בהתבסס על קוקיז (מידע שנשמר עליכם והאתר יכול לדעת הרבה מידע עליכם, כמו באילו אתרים גלשתם ומה חיפשתם) בדפדפן שלכם.

האתר רוצה להפחיד אתכם ולהראות לכם שהמחיר עלה, כדי שתזמינו את הטיסה במהירות לפני שהמחירים יעלו אפילו גבוה יותר.

איך עושים את זה?

לוחצים על סרגל הכלים למעלה מצד ימין ובוחרים באפשרות "new incognito window" ומבצעים את החיפוש בחלון החדש שנפתח.

new-incognito-window

הקוקיז שלכם מתאפסים בכל פעם שאתם פותחים חלון גלישה בסתר. אז אם אתם רוצים להתחיל עם דף נקי עבור כל חיפוש טיסה.

עליכם לסגור את כל חלונות הגלישה בסתר שלך, ולפתוח דף חדש ולאחר מכן לבצע חיפוש טיסה.

חיפוש טיסה באתר של חברת התעופה עצמה

אחרי שמצאתם טיסה באתר שמשווה טיסות, כמו אתר טיסות סודיות וKiwi שהמלצתי עליהם למעלה. אני ממליצה שתיכנסו גם גם לאתר של אותה חברת תעופה ותבדקו ישירות.

לפעמים המחיר בחברת עצמה יותר זול.

לדוגמא בחברת aeroflot  (יש לה טיסות זולות לתאילנד)  ראיתי שהמחיר באתר של החברה עצמו, היה יותר זול ממה שראיתי דרך מנוע חיפוש טיסות כמו סקייסקנר.

Rynair היא חברת תעופה לואו קוסט שאפשר למצוא בה מחירים זולים מאוד מאוד לטיסות.

באתר מאוד קל למצוא  את המחירים הזולים ביותר לטיסות. ברגע שתבחרו את אילת או תל אביב כמקור הטיסה, מתחת לחיפוש הוא יציג את האפשרויות הכי זולות שיש ליעדים (לכיוון אחד).

rynair-cheap-flights
rynair-cheap-flights-budapest
rynair-cheap-flights-pay

בנוסף יש עוד חברות לואו קוסט כמו EasyJet וWizzair שמציעות טיסות זולות מאוד מהארץ. חלק מהסיבה שהטיסות האלה מאוד זולות היא כי הן לא כוללות מזוודה, לא כיבוד במטוס ועוד הרבה דברים שצריך לשים לב אליהם. כתבתי פוסט עם מידע מפורט אודות טיסות לואו קוסט .

חיפוש גמיש

ככל שתהיו גמישים יותר בתאריכים וביעדים ככה תוכלו למצוא טיסות זולות יותר.

באתרים כמו טיסות סודיות, Skyscanner, Kiwi יש אפשרות לעשות חיפוש גמיש בלי יעד מוגדר, או בלי תאריך ספציפי. בדרך הזו אפשר למצוא טיסות מאוד זולות גם לרגע האחרון וגם לתאריכים רחוקים יותר. לדעתי זאת גם דרך טובה לגלות יעדים חדשים לטוס אליהם שלא חשבתם אליהם. אני טסתי לפוזנן בפולין בגלל שמצאתי לשם טיסה ממש זולה (יעד שאפילו לא שמעתי עליו לפני כן) והיתה לי שם אחלה חופשה.

להמנע מטעויות נפוצות בהזמנת טיסות

אני מזמינה את הטיסות לטיולים שלנו דרך האינטרנט. ההזמנה באינטרנט היא יחסית פשוטה אבל יש מקום לטעויות והטעויות האלה עלולות לעלות הרבה כסף בסופו של דבר. לכן החלטתי לכתוב פוסט מפורט על טעויות נפוצות בהזמנת טיסות ואיך להמנע מהן.

מולם ולא מול חברת התעופה עצמה.

מתי כדאי להזמין טיסות?

יש כלי חדש ששייך לאתר Skyscanner הכלי מספק לנוסעים שרוצים לטוס מנתב"ג, את המידע המשמעותי ביותר על הזמן הטוב ביותר להזמין את הטיסה כמו גם אילו חודשים הם היקרים ביותר ואילו הזולים ביותר, לרוב היעדים הפופולאריים אליהם טסים ישראלים. הסבר על הכלי ואיך הוא עובד.

תדעו את זכויותיכם

ברגע שיש ביטול מראש מגיע ללקוח פיצוי מטעם חברת התעופה: החזר כספי או כל פיצוי הולם אחר. חברת התעופה יכולה להציע טיסה חלופית ובמידה והלקוח הסכים אזי חברת התעופה לא חייבת להעניק פיצוי.

קישור לאתר מאקו- להמשך קריאה לגבי מה מגיע לכם במידה והטיסה מבוטלת

הכי כדאי להזמין טיסות ביום ראשון

לפי מחקר חדש היום שהכי מומלץ להזמין בו טיסות הוא יום ראשון. מאחר שרוב אנשי העסקים מזמינים את הטיסות שלהם באמצע השבוע נוצר מצב שביום ראשון יש ירידה במספר ההזמנות ובעקבות זה גם המחיר ירד. קישור לכתבה של מאקו עם עוד פרטים בנושא

הזמנת כרטיס טיסה באתר ישראלי

אם הזמנתם דרך אתר ישראלי כמו למשל אתר אקספלורר אז שווה לבדוק מחירים במהלך ה14 ימים אחרי הרכישה כדי לבדוק אם היתה ירידה חדה במחירים.

במסגרת חוק הגנת הצרכן (ברכישת כרטיס באתר ישראלי), יכול נוסע לבטל הזמנה תוך 14 ימים (קלנדריים), הנספרים מהיום שלאחר ביצוע ההזמנה.

נוסע לא יוכל לבטל הזמנה במסגרת חוק הגנת הצרכן, אם הטיסה מתקיימת בתוך 7 ימים שאינם ימי מנוחה (יום שבת אינו נספר), במכירה מרחוק או 14 ימים שאינם ימי מנוחה במכירה פרונטאלית.

דמי הביטול הקבועים בחוק – 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מהשניים, לפי השער של מועד החיוב.

אם המחיר ירד ביותר מ100 ש"ח אז אולי יהיה שווה לכם לשלם את הדמי ביטול ולבטל את הכרטיס ואז להזמין מחדש במחיר מוזל יותר.

הזמנת כרטיסי טיסה דרך חברת התעופה עצמה או מול סוכנות נסיעות

לרוב הזמנת טיסות דרך סוכנויות כמו Kiwi יהיו זולים יותר מאשר להזמין דרך חברת התעופה עצמה. אבל צריך לקחת בחשבון שאם יהיה צורך בשינוי הטיסה או פרטי נוסע לרוב השינוי יהיה יקר יותר דרך הסוכנות מאשר חברת התעופה עצמה. ובמקרה של ביטול טיסה וקבלת החזר על הטיסה יתקבל רק החזר חלקי כי הסוכנות לוקחת גם עמלת טיפול בהזמנה לעומת חברת התעופה עצמה שלא גובה על כך מחיר ומחזירה החזר מלא. בתקופות של מלחמה או במצבים שאתם חוששים שיש סיכוי גבוה שתתבטל הטיסה שלכם או שיהיה לכם צורך לעשות שינוי אז אני אישית הייתי ממליצה להזמין דרך חברת התעופה עצמה.

טיסות בדקה ה90

אמנם הפוסט הזה מדבר על חיפוש טיסות זולות לאו דווקא בדקה ה90 אבל לפעמים באמת יש טיסות יותר זולות ברגע האחרון. אז איך מוצאים טיסות זולות ברגע האחרון? באתרים כמו טיסות סודיות או אקספלורר תוכלו למצוא טיסות זולות ברגע האחרון וגם באפליקציות כמו חוליו ו-Hidden flights.

בתמונה למעלה – צילום מסך מאתר אקספלורר – עמוד הטיסות ברגע האחרון.

טיפים נוספים לגבי טיסות זולות

  • אם מתכננים לטוס בחגים או בחודשים מבוקשים כמו יולי- אוגוסט , רצוי להזמין את הטיסה כמה שיותר זמן מראש (בערך 4-5 חודשים לפני). לא רצוי להזמין 11 חודשים מראש כי רוב חברות הלואו קוסט עדיין לא מפרסמים את הטיסות שלהן.
  • מחירי טיסות במועדים מבוקשים כמו הסילבסטר גם עולים משמעותית ולכן  רצוי להזמין את הטיסה כמה שיותר זמן מראש (בערך 4-5 חודשים לפני).
  • אם יש אפשרות לא לטוס במועדים מבוקשים אז כמובן שזה יוזיל בהמון את מחירי הטיסות. אנחנו מצאנו טיסות מאוד זולות לאתונה שבועיים לפני הסילבסטר או לפאפוס בחודשים נובמבר ומאי.
  • אם אתם מפחדים להזמין הרבה זמן מראש תעשו ביטוח לביטול טיסה וככה במידה ולא תוכלו לטוס תקבלו החזר של 80%.
  • אחרי שאתם מזמינים טיסה רצוי לעשות ביטוח נסיעות כי במקרה של מחלה אוו מוות מקרבה ראשונה הוא יכסה את זה.

אני ממש אשמח שתכתבו לי בתגובות למטה אם הטיפים האלה עזרו לכם למצוא טיסות שוות וגם על טיפים נוספים שיש לכם ולא ציינתי, כדי שאעדכן את המדריך גם עם הטיפים שלכם.

48 תגובות בנושא “איך למצוא טיסות זולות ולא רק בדקה ה90”

  • מספר הערות:
    1 – יש, לכל האתרים הללו, גם לואוקוסט? למשל, בזמנו נהגתי לחפש, באתרי "הדקה ה-90" ואיסת"א, אך הפסקתי, לאחר שלא הציגו תוצאות, ממרבית חברות-הלואוקוסט – וכך לא זכיתי לראות, את התוצאות הבאמת-כדאיות.
    2 – רק לא ריאן-אייר!!! סיפורי-האימים, שמופיעים עליהם ברשת… מפחיד!!
    3 – מנסיוני, משתלם לבדוק דרך אתר איזיג'ט ולהזמין, בממוצע, חדשיים~שלושה מראש = אז המחירים הכי טובים. החסרון היחיד: רק ליעדים ספורים, יש טיסות ישירות מישראל; אבל, מצד שני – נו, הנה תירוץ, לתוספת-חופשה, בת יום~יומיים, בברלין (למשל), גם בהלוך וגם בחזור…

  • פוסט מעולה!!! חבל שלא הכרתי את כל הטיפים לפני כמה שנים, היה חוסך לי הרבה כסף ??

    • תודה רבה שירי 🙂 מקווה שזה יעזור לך בפעם הבאה שתרצי להזמין

      • ערב טוב תודה רבה על הכתבה שלך. רציתי לשאול אם אני חייבת לקנות כרטיס לניו יורק לתקופה של החגים ולא עשיתי את זה 4/5 חודשים לפני ועכשיו המחירים ממש עלו. האם כדאי שאחפש כרטיס ממש בדקה ה90 או לקנות עכשיו למרות שהתייקר?

        • היי לאה
          מהנסיון שלי המחירים אף פעם לא יורדים בחגים
          גם לא בדקה ה90
          אז אני אישית הייתי ממליצה להזמין עכשיו ולא לחכות עוד

  • היי, נופר. תנסי אתר http://www.azair.eu/ ,שמשלב כמה אופציות חיפוש המתקדמות

  • matrix.itasoftware.com

    לדעתי זה האתר הכי טוב לחיפוש – מאפשר בין היתר גם לבחור את עיר המכירה (sales city) ואת המטבע וכך מדמים את מקום הרכישה (למשל, בדוגמה שלך, הגברת בקליפורניה היתה יכולה לבחור רכישה מתל אביב במחיר הזול יותר).

    • היי עמית:) תודה על התגובה ועל ההמלצה. האמת שלא הכרתי את האתר הזה,אני בהחלט אבדוק אותו 🙂 שבוע מקסים

    • היי עמית, קראתי את התגובה שלך והשתמשתי באתר, אכן הוא מצא לי טיסה מאוד זולה.
      אך איך אתה מזמין את הטיסה הזאת? אין אפשרות להזמין דרך האתר, תודה

  • היי! תודה על כל הטיפים! אני מתכננת לנסוע עם 3 ילדי (18-25) ומצאתי טיסות מאד זולות לפאפוס, רק שמגיעים ב23:00 בלילה. מה עושים בשעה כזו? אני מתכוונת לשכור רכב וקצת מלחיץ אותי לנהוג (בצד שמאל!) במקום שאני לא מכירה, יש לך עצה?

    • היי מרב,
      גם אנחנו נחתנו ב23:00 בלילה בפאפוס. אנחנו ישר שכרנו רכב ופשוט נסענו מאוד לאט ובזהירות. בשעה הזאת אין כמעט רכבים ותוך כמה דקות מתרגלים לנהיגה ההפוכה. אבל אם את מפחדת לנהוג בשעה כזאת אז את יכולה לבדוק אם יש שאטל מהמלון שהזמנת משדה תעופה למלון ואז בבוקר תשכרי רכב או לקחת מונית למלון.

  • טסנו עם ריינאייר לפוזנן פולין. פשוט חיפשנו מה הכי זול באפריל חוץ מקפריסין וזה מה יצא. 200 שח הלוך חזור עם טרולי ללא אוכל/מושב. הטיסה לא היתה מלאה כך שכולם החליפו מקומות במטוס כך שבסוף יצא שהיתה לנו שלישיית כסאות לעצמנו. החברה בסדר גמור. יצאה בזמן, חזרה בזמן ואפילו הרווח לרגליים היה יותר גדול מהרווח באל-על.

    • מהמם 🙂 תודה רבה על השיתוף מאירה. שמחה לשמוע שהיתה חוויה נעימה במטוס. אנחנו טסנו הרבה עם ריינאייר והיינו גם מרוצים.
      איך היה בפוזנן?

  • היי!
    האם אתקי הטיסות בדקה ה90 נותנים אופציות זולות גם ביולי-אוגוסט?

    • היי ליהיא 🙂 הם יתנו הצעות לטיסות וכנראה שיחסית זה יהיה זול לעונה אבל עדיין יקר הרבה יותר מאשר אם היית מזמינה הרבה זמן מראש או לזמן אחר משיא העונה 🙂

  • היי נופר, בתור מי שמטיילת הרבה רציתי להתייעץ…
    בעלי ואני מתכוונים לטוס ללונדון בסוף אוגוסט-תחילת ספטמבר.
    ראיתי שיש הבדלים גדולים בהזמנת מלונות בין אם זה כן/ללא אפשרות לקבלת החזר כספי.
    אני טוענת שבגלל שאנחנו טסים בתקופה שהיא לא מתויירת, עדיף להזמין מלון ברגע האחרון ואז אפשר ללא קבלת החזר וליהנות ממחיר זול יותר.
    בעלי טוען שככל שנתקרב למועד הטיסה המחירים יעלו.
    מה דעתך??

    • היי ליאת, . יכול להיות שמחירי המלונות ישארו באותו מחיר אבל יש גם מצב שלא. אמנם סוף אוגוסט תחילת ספטמבר זאת עדיין תקופה מתויירת זה לא כמו פברואר עד אפריל. אנחנו לרוב מזמינים כמה שיותר זמן מראש . אבל זה תלוי בך אם בא לך לקחת את הסיכון בידיעה שאולי תשלמי יותר בסוף 🙂

  • מותר לשאול איפה אתם עובדים שאתם יכולים לקחת כל חודש חופש ולטוס לחו"ל?
    חוץ מזה – לטוס לחו"ל זה לא רק הטיסה… זה גם מלון ואוכל ותחבורה וטיולים…
    מאיפה הכסף??

    • היי איריס
      הבלוג הוא העסק שלי והטיולים שלנו הם גם כחלק מהוצאה של השקעה בעסק
      כלומר בשביל שהעסק שלי ימשיך להתקדם אנחנו צריכים לטייל ולספק תוכן חדש בתדירות גבוהה
      בנוסף בעלי רומן עובד בחצי משרה כמתכנת
      בגלל שהבלוג זאת העבודה שלי ורומן עובד חלק מהזמן במשרד אז יש לנו גמישות ואנחנו יכולים לטוס כל חודש

      • איך מתפרסים מכתיבה בבלוג?

        • היי אריה,
          יש דרכים שונות להתפרנסות מבלוג
          שיתופי פעולה, שיווק שותפים, מכירת מוצרים או שירותים, תוכן ממומן ועוד
          אני מעבירה סדנאות בנושא אם זה מעניין אותך אתה מוזמן ליצור איתי קשר

  • היי נופר, רציתי להגיד שאחרי הצפייה תוכן המעולה שאת מעלה ובתשובות הסבלניות שאת עונה לכל אחד מהגולשים, את נשמעת כ"כ מקסימה 🙂
    תודה רבה על התוכן הנפלא ! בהחלט מידע מועיל מאוד 🙂

    • יא איזה מקסימה את תהילה 🙂 המון המון תודה
      העלית לי חיוך גדול
      שמחה מאוד לשמוע שהתוכן שאני מעלה עוזר לאחרים

  • טיפים נהדרים.
    אבל למשל קניתי כרטיס טיסה לניו יורק דרך אליס לטיסה אייר אוקריינה עם קונקשיין בקייב של שעתיים וחצי .
    חמישה ימים לפני ההמראה הודיעו לי על עיכוב של 10 שעות בטיסה מקייב לניו יורק.
    כתבתי לאליס והם אמרו לי לפעול מול חברת אייר אוקריינה אין שם גרינטי.

    • היי סיגל,
      תודה רבה 🙂
      אליס היא רק משמשת כמנוע להשוואת מחירי טיסות וההזמנה עצמה נעשית דרך ספק אחר
      ולכן הם אמרו לא ליצור קשר עם אייר אוקראינה

  • הי נופר, אני עוקבת אחרייך כבר תקופה ארוכה, גם במייל, גם באינסטגרם, מאוד נהנית מהמידע, ידוע לי גם שהיתה לך הרצאה בחיפה, לצערי לא יכלתי להגיע, אשמח להגיע במידה ותהיה הרצאה נוספת, בנוסף יש לי שאלה, האם יש לך מושג מתי חברות הלואוקוסט פותחות את הטיסות קדימה, לדוגמה מתי איזיגט פותחת את הטיסות לאוקטובר הבא, או וויזאיר פותחת טיסות לקיץ? לסיום, תמשיכי לטייל ולהביא לנו הקוראים והעוקבים מידע נהדר. תודה דנית

    • איזה כיף לשמוע 🙂 המון תודה דנית. העלית לי חיוך גדול !

      כרגע אין לי תאריך לעוד הרצאה אבל במידה ויהיה אשמח לעדכן אותך.

      טיסות באיזיג'ט לאוקטובר אמורות להפתח בנובמבר 2018
      לגבי וויזאייר אני לא יודעת

  • טיפ לאתר skyscanner .
    לבצע חיפוש לא לפי מיקום ישראל אלא לבדוק גם בריטניה וארה"ב, מצאתי הפרשי מחירים של עשרות דולרים שבחרתי שאני מברטניה ומשלם בדולרים.. 🙂

  • הי נופר! תודה על הטיפים המועילים.
    כמה דברים כתוספת:
    – לגוגל יש מנוע חיפוש טיסות חדש ונוח flights.google.com
    – אשמח להבין אחת ולתמיד את ההבדלים (חוץ ממחיר) בהזמנת טיסה ישירות מהחברה או דרך סוכן. כמו כן, הבדלים בין סוכן ישראלי ללא ישראלי (חוק הגנת הצרכן?). אם את בקיאה בנושא אלא שתפי
    – תזמון של הזמנת טיסה ליעד רחוק (ארהב, קנדה, מזרח רחוק) – האם גם 3-4 חודשים מראש? התיחסת בעיקר ללואו קוסט
    – תזמון של הנחות של חברות – האם ידוע מועדים מתי הם עושים הנחה? לפני שנתיים לדוגמא הזמנתי טיסות עם בריסל איירליינס (4 כרטיסים) ושבוע אחרי זה המחיר ירד לחצי.

    תודה רבה!

    • היי יאנה 🙂
      צודקת יש גם את המנוע חיפוש של גוגל פשוט הוא מציג מחירים זהים לסקייסקנר וקיווי-
      ההבדל בין להזמין טיסה מחברה או סוכן היא שכל ההתנהלות של הטיסה היא מול מי שהזמנת –
      הזמנה באתר ישראלי כמו אקספלורר מאפשר הזמנה בתשלומים ויש חוק הגנת הצרכן של ביטול תוך 14 ימי עסקים –
      – גם לטיסות שהן לא לואו קוסט עדיף להזמין בערך 3-4 חודשים לפני
      קשה לדעת מתי יש הנחות לחברות זה עניין של מזל ולקחת סיכון למשל חברת וויזאוייר נותנת הנחה כל חודש בערך אבל לא מדווח מראש מתי תהיה הנחה. אני ממליצה לעשות לייק-
      לעמודי הפייסבוק של חברות התעופה כי שם הם מעדכנים על המבצעים שלהם.

      מקווה שעזרתי קצת 🙂

  • תודה רבה על התשובה את נפלאה, שאלה נוספת לגבי הזמנת מלונות בזול, דיברת על provo רציתי לשאול במידה והוא מודיע על עלות זולה יותר, האם צריך לבטל את המלון ולהזמין מחדש במחיר זול יותר, או שמודיעים לאתר ונותנים את ההנחה, איך בדיוק זה עובד, תודה מראש על תשובתך.

    • היי דנית 🙂
      את אמורה לבטל ולהזמין מחדש במחיר הזול יותר (זה טוב במידה והזמנת מלון עם אפשרות ביטול חינם)
      במידה והמלון בלי אפשרות ביטול חינם אז צריך לפנות לאתר דרכו הזמנת וליידע אותם שמצאת מחיר זול יותר. יש אתרים שמתחייבים למחיר הנמוך ביותר ולכן הם יזכו אותך על ההפרש בין המחירים
      אבל זה לא תמיד מצליח זה תלוי באיזה אתר מדובר
      אני אישית תמיד מזמינה עם אפשרות ביטול חינם גם בגלל שלפעמים יש מחיר טוב יותר וגם לפעמים מחליטים לשנות מלון או לא טסים בסוף

  • נופר שלום,
    שאלה מעט מוזרה… אני מנסה לבצע הזמנה דרך ריינאייר ובחלק של התשלום זה לא עובר. ניסיתי שלושה כרטיסי
    אשראי שונים, בשני מחשבים שונים (אחרי ניקיון המחשב, כפי שהוצע לי). מה לדעתך הבעיה?
    תודה
    שרית

    • היי שרית,

      ניסית לדבר איתם בצאט?
      בנוסף אולי שווה לנסות להזמין דרך המובייל?
      או אולי בדפדפן ב
      new incognito window
      עוד אופציה זה לנסות בסוג דפדפן אחר כמו אולי
      firefox
      או
      explorer
      אשמח לקבל עדכון אם משהו עזר 🙂

  • הי נופר אני בת 17 ורוצה לטוס עם חברה מתי את ממליצה לנו לטוס ואיפה הכי נהנה בזול

    • היי טליה
      תלוי מה אתן מחפשות
      אם זה בטן גב אז איה נאפה ביולי אוגוסט זה מעולה
      אתן יכולות לטוס ללרנקה ומשם לקחת אוטובוס או מונית לאיה נאפה

      אם בא לכן שופינג וחווית עיר אז פולין יכולה להתאים לזה , קרקוב, ורשה ופוזנן מתאימות
      בקרקוב וורשה יש יותר חיי לילה מפוזנן

  • היי
    נהנתי מאוד לקרוא את הטיפים המועילים! למדתי המון!
    שאלה של מאותגרת חול חחח
    אם אני מזמינה טיסות לפאפוס ונוחתת מאוחר (23:00) למתי אני אמורה להזמין את המלון? לאותו יום או ליום אחרי? מתי בדרך כלל מקבלים את החדרים? מגיעה עם שלושה ילדים צעירים

    • היי אלינור 🙂 איזה כיף אני שמחה לשמוע

      את צריכה להזמין את המלון לאותו יום … בדרך כלל קבלת החדרים היא החל משלוש בצהריים אבל גם בלילה ניתן לעשות צ'ק אין

  • רוצים לנאפולי,וסיציליה,וביקור בקאפרי,כשבועיים.המלצות?
    לא בטן גב

  • http://mewkid.net/order-amoxicillin/ – Amoxil Amoxicillin 500mg Capsules tgr.aizv.trvbox.co.il.gxm.px http://mewkid.net/order-amoxicillin/

  • שלום
    תודה על הטיפים המחכימים!
    ההורים שלי עברו ללונדון בשנים האחרונות . מתי הכי זול בנהלך השנה לטוס. עדיפות ללוטון. תודה

    • היי מרגלית 🙂 אני שמחה לשמוע
      בעיקרון החודשים הכי זולים הם החודשים שלא בעונה וזה בין ינואר לאפריל חוץ מהתאריכים של חג פסח כי אז המחירים הקופצים

  • שאלה.
    מחפש מנוע חיפוש שידע לתת לי טיסות חזרה לישראל. כן, רק חזור לישראל.
    הסיבה לכך היא שכשאני מתכנן טיסה לאירופה, לפעמים מעדיף לחזור ממקום אחר ואדרבא, חזרה ממקום פחות צפוי, רק תעשיר לנו את הטיול.
    יש מנוע כזה? (חיפוש 'מכל מקום' אל נתב"ג)
    אחלה אתר. מחכים ונעים.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *