מסעדות מומלצות בפאפוס קפריסין

מאת: נופר רונן

פאפוס היא יעד מעולה לבטן גב וגם לטיולים.  היינו ארבע פעמים בפאפוס וכל פעם מצאנו מקומות חדשים ומסעדות חדשות.
יצא לנו גם לעשות הרבה דברים מגניבים בפאפוס ולישון באחלה מלונות. המלון האהוב עלינו היה Louis Paphos Breeze. פעם אחת היינו בפאפוס ל48 שעות, כי מצאנו טיסה ממש זולה  ב5 יורו לכיוון לאדם.

אחרי ארבע פעמים אפשר להגיד שיצא לנו לאכול בהרבה מקומות בעיר והחלטתי לכתוב פוסט על המסעדות שהכי אהבנו בפאפוס.

מסעדות מומלצות בפאפוס

מסעדת ג'ירוס

אחד המאכלים האהובים עליי בקפריסין זה הג'ירוס שזה בעצם סוג של שווארמה, אבל יש שם גם אפשרות לעוף ולא רק בשר וזה מגיע בפיתה טעימה ולא בלאפה ושמים בזה יוגורט ולא טחינה. בקיצור זה הרבה יותר טעים וקליל משווארמה בלאפה (לפחות לדעתי). יצא לנו לאכול בכמה מקומות והמקום שהכי אהבנו היה במרחק הליכה מהקניון למקום קוראים Gyros Salonikiotikos מפת הגעה.

Lava Tavern

מסעדה ביתית בכפר קטן בפאפוס , Chloraka. בערך 15 דקות נסיעה מהמלון שהיינו בו Louis Paphos breeze. מונית תעלה בסביבות 14 יורו לשם.
במסעדה מגישים אוכל מקומי יווני ויש גם כמה מנות מהמטבח הרוסי. המסעדה ידידותית לצמחוניים ויש להם תפריט מגוון. יש להם גם ארוחות מאזה meze.
אנחנו הזמנו כמה מזאטים להתחלה שהיו ממש טעימים (טציזיקי וסלט חצילים). הזמנו סלט יווני גדול ולעיקריות רומן הזמין מנה מקומית בשם שאפטליה (מנה בשרית) ואני הזמנתי מוסקה צמחונית. כל המנות היו מעולות והשירות היה נפלא.

פייסבוק של המסעדה

כתובת Eleutherias Avenue 89 Chloraka

St Pauls Tavern

מסעדה מקסימה במיקום מעולה שקרוב לנמל בפאפוס (מפת הגעה).

הזמנתי למנה ראשונה סלט ורומן הזמין צדפות (הוא טען שזאת אחת המנות הכי טובות של צדפות שאכל) ולעיקריות אני הזמנתי דג עשוי על מחבת עם רוטב שום ותפוח אדמה (בטעות הביאו לי עם צ'יפס ואז הביאו לי תפוח אדמה בצד בנוסף) ורומן הזמין בשר עם תפוחי אדמה. ולקינוח הזמנו עוגת גבינה מעולה עם תותים למעלה.

Letymbou Tavern

טברנה מעולה בכפר Letymbou בפאפוס (בערך חצי שעה נסיעה ממרכז העיר). המלצריות היו ממש מקסימות ופגשנו גם את בעלת המקום. בעלה הכין בעצמו את גבינת החלומי והיו להם עוד מאכלים שהם מכינים בעצמם. הזמנו למה ראשונה את גבינת החלומי ולעיקריות אני הזמנתי מוסקה צמחונית ורומן הזמין שפטלייה sheftalia (מאכל קפרסיאי מסורתי). המנות היו ממש טעימות.

Savvas grill

מסעדה ביתית , מעוצבת יפה ועם שירות טוב. בטברנה הזאת לקחנו מנות מהתפריט. חבר שלנו המליץ על מנת הקלפטיקו (מנה בשרית) שהוא טוען שהיתה הכי טובה שהוא אכל. אז רומן (בעלי) לקח את הקלפטיקו וחלק איתי גם מוסקה. המוסקה היתה מעולה. ולקחנו להתחלה סלט עגבניות מרענן ו4 מטבלים של חומוס, ציזיקי, איקרה וטחינה שהיו מאוד טובים.

שעות פתיחה 17:00-23:00
כתובת Akamantos Ave 32, Peyia

מסעדת Grazie 

מסעדת שף איטלקית בין המסעדות הטובות ביותר שאכלנו בהן (ואנחנו עוד פחות מחובבי האוכל האיטלקי). זוהי מסעדת שף ברמה ממש גבוהה מכל הבחינות: אוכל, עיצוב ושירות. אם אתם חוגגים איזה אירוע מיוחד או פשוט בא לכם להתפנק בארוחה מעולה, אז זה המקום.

זאת לא מסעדה זולה (מחירים כמו בישראל), אבל שווה כל שקל. אנחנו החלטנו ממש להתפנק, אחרי הרבה זמן שלא הלכנו למסעדה ברמה כזאת. הזמנו שלוש מנות ראשונות, שתי עיקריות ושתי כוסות יין.

למנות הראשונות לקחנו טרטר, מנת סקאלופ במנגו, ומנת טורטליני עבודת יד ממולא בשרימפס. מנת הטרטר היתה מעולה, אבל השתיים האחרות היו מדהימות ביותר!! מסתבר שהן גם זכו בתחרות אירופאית במקומות הראשונים. הן היו כל כך מיוחדות בטעמים. הטעמים היו כל כך עדינים וחומרי הגלם ממש טריים.

לעיקריות לקחנו פסטה עם תמנון ופיצה עם גבינת מוצרלה. בשלב מסויים היינו כבר שבעים, אבל לא יכלנו להפסיק לאכול מרוב שזה היה טעים 🙂 יין הבית הלבן היה גם מעולה. בקיצור אם תלכו לשם לא תתחרטו. מבטיחה לכם.
נמצאת ליד הנמל.
כתובת:  3 & 5 Agias Anastasias & Theoskepastis Corner, Paphos, Ayias Anastasias 3&5, Paphos, Cyprus

מסעדת Oniro by the sea

מדובר במסעדה עם אוכל ים תיכוני מעולה ועם נוף מדהים. מומלץ להזמין מקום מראש כדי לשבת בשולחן קו ראשון לים. אנחנו לא הזמנו מקום מראש, אבל הגענו בסביבות השעה שלוש ואחרי בערך רבע שעה התפנה שולחן בקו הראשון. תוכלו לקרוא עוד על המסעדה בפוסט על דברים מומלצים לעשות בפאפוס.

Pingouino Cafe 

מסעדה על הטיילת עם מחירים נמוכים ונוף יפהפה לים. המסעדה מאוד מתאימה לארוחת בוקר או ארוחת צהריים. אנחנו אכלנו שם ארוחת צהריים. לקחתי מיץ סחוט של תפוח וסלט קינואה בתוספת אבוקדו שהיה ממש טעים ולא כבד. רומן לקחת פלטת טוגנים עם בירה וחבר שלו לקח המבורגר עם בירה. ישבנו במרפסת בשמש והיה תענוג.

בפעם השנייה שהיינו בפאפוס הלכנו לשם שוב ואני הזמנתי שוב את הסלט קינואה (במזג אוויר חם אני תמיד אוהבת לאכול משהו קליל כמו סלט) ורומן הפעם הזמין מנת צלעות עם תפוחי אדמה. הוא היה מאוד מרוצה מהבחירה ואמר שהיא היתה הרבה יותר טעימה ממנת הטוגנים שאז הוא הזמין.

אם אתם בטיילת (ורצוי שתלכו אליה כי מאוד כיף לטייל בה) זוהי בהחלט מסעדה ששווה לשבת בה.

כתובת Poseidonos Ave מפת הגעה

Baan Thai Kitchen

מסעדה תאילנדית ביתית אותנטית. מסעדה קטנה ואינטימית עם שפית תאילנדית שמכינה מנות קארי מעולות. ובכלל על המנות שלה ממש טעימות ועם טעמים של תאילנד.

שעות פתיחה: 18:00-22:30 יום שני סגור. כתובת 5 Lidas Street, Basilica Gardens, Block D – Shop 1-2

Wagamama

מסעדה יפנית בקניון בפאפוס. נכון שמסעדה בתוך קניון זאת לא האווירה הכי כיפית אבל זוהי מסעדה ולא דוכן בקניון והיא באמת מוצלחת. אם אתם בקניון ורעבים קחו אותה בחשבון. יש להם תפריט עשיר וכל המנות שהזמנו היו מוצלחות.  מנות הנודלס, מרק ראמן ולחמניות מאודות עם בשר. וכל מי שהיה איתנו בשולחן נהנה מאוד. גם מהסושי.

שעות פתיחה 12:00-22:00
קומה 1 בקניון kings avenue


Omikron Brunch

בית קפה מעוצב מאוד יפה (הבעלים הוא גם מעצב פנים) עם אווירה נעימה וקפה טוב. יש להם מנת פנקייקים מומלצת. אם בא לכם לשבת בכיף על קפה ומאפה או לארוחת בוקר טובה שווה להגיע לבית קפה הזה.

שעות פתיחה 07:00-22:00
כתובת: 25 Martiou


Zorbas bakery

מאפייה שפתוחה 24 שעות ויש לה עוגיות שוקולד צ'יפס מעולות והמון מאפים ועוגות. אם בא לכם קינוח לילי, או סתם קינוח או אפילו לקנות עוגה לאירוע (יומולדת, יום נישואין וכו'.. ) זה המקום לעבור דרכו.

כתובת  יש להם 3 סניפים בפאפוס: Hellados Ave 81
Apostolou Pavlou Ave
Akamantidos, 13

Lengo tavern

עדכון ביוני 2018: לפי גוגל זה נראה שהמסעדה נסגרה אז אני ממליצה להתקשר לפני שלא תסעו סתם

טברנה ביתית עם אווירה כיפית ביותר. יש שם נגן שמנגן מוזיקה מקומית.  ממליצה ללכת לשם כקבוצה ולפתוח שולחן. אנחנו היינו שמונה אנשים. הזמנו מקומות מראש כי המקום מאוד מבוקש. הכי שווה לקחת שם את ארוחת הmeze. ארוחת טעימות שמגישים לכם את כל המנות לאמצע השולחן. מנה אחרי מנה. זאת הטברנה היחידה שמציעה meze טבעוני (הבת של הבעלים טבעונית והיא שיכנעה את אביה לעשות גם ארוחה טבעונית). בשולחן שלנו היינו ארבעה שהזמינו את הטבעונית וארבעה שהזמינו את הבשרית.

אני אכלתי את הטבעונית ונהנתי מכל ביס. הגישו המון מנות לשולחן וכל מנה היתה מיוחדת וטעימה ביותר. לקחנו גם שני בקבוקי יין ובירות. הארוחה מבוססת לפי חומרי הגלם שיש להם באותו יום לכן כל פעם שתהיו שם תקבלו מנות שונות. צריך לקחת בחשבון שמבחינת הארוחה הבשרית הם יכולים גם לתת דברים שפחות רגילים לנו. למשל מנת חלזונות או מרק יונה. אז אם אתם לא רוצים לקחת סיכון קחו את הארוחה הטבעונית. לא תתאכזבו.

ארוחת הטעימות עולה 17 יורו לאדם שזה כלום לעומת כמות ואיכות הארוחה. בקבוק יין עלה 14 יורו והיה מעולה. חוויה מקומית ששווה ביותר לנסות.
שעות פתיחה: 19:30-23:00 יום ראשון סגור
כתובת Zappeiou 1 Str

8 תגובות בנושא “מסעדות מומלצות בפאפוס קפריסין”

  • בלוג נפלא מעוצב נהדר
    מעורר חשק, לעזוב הכל ולטוס
    לפעמים חלומות מתגשמים

    • היי גלית 🙂 תודה רבה על התגובה המפרגנת. בהחלט לפעמים חלומות מתגשמים וגם צריך לעזור להם להתגשם 🙂

  • היי נופר
    נוסעות ביולי 2018. נראה נפלא. לצערי מעדכנת אותך שלפי הפייסבוק lengo tevern נסגרה

  • שלום נופר
    המסעדה Pingouino Cafe Lounge Bar
    בבדיקה בגוגל מפות לפי השם ובדיקה לפי הכתובת זה מקומות שונים
    נא בדיקתך
    תודה

  • תודה רבה לך על כל המידע. מתכננים ביקור באפריל, 3 זוגות. יש לך המלצה על טברנה עם הופעה? או איך אפשר למצוא מקום כזה? תודה.

    • היי לילך:) האמת שכתבתי על הטברנות שלנו יצא להיות בהם אבל לא היינו בטברנה עם הופעה .
      ממליצה לשאול על זה בקבוצת פייסבוק של קפריסין .. יש כמה קבוצות על קפריסין ופאפוס ואני בטוחה שיהיו כאלה שיוכלו לתת המלצה מנסיון אישי שלהם.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *