שירות שכדאי לכם להכיר – שירותי תכנון מסלולי טיול בחו"ל וייעוץ אישי

מאת: נופר רונן

זמן קצר אחרי שהתחלתי עם בלוג הטיולים, התחלתי לקבל פניות מאנשים שביקשו שאעזור להם לתכנן את הטיול שלהם. בהתחלה עשיתי זאת בחינם ובשלב מסוים חשבתי, רגע אולי זה שירות שאני יכולה לגבות עליו כסף, מאחר שאני משקיעה פה הרבה זמן ומאמץ. התחלתי להציע את השירות שלי כמתכננת טיולים, הוספתי דף שיווקי באתר וקיבלתי הרבה פניות וחשבתי שזה ממש היה רעיון מעולה. באותה תקופה חשבתי שהמצאתי את הגלגל ושאני עושה משהו שאף אחד לא עושה. אבל בשלב מסויים גיליתי שזהו דווקא שירות שקיים פה בארץ (בחו"ל פחות נתקלתי במקצוע הזה) ויש אנשים פרטיים וחברות שעושות את זה.

אחרי מספר חודשים של תכנוני טיולים הבנתי שזה פחות מתאים לי, זה דרש יותר מדי זמן והשקעה ורציתי להתמקד בבלוג. אחרי התלבטויות רבות החלטתי לוותר על השירות אבל עדיין מדי פעם אני מקבלת פניות מהקוראים של הבלוג שאתכנן להם את הטיול ומאחר שאני כבר לא עושה את זה אני נאלצת לסרב,

בעקבות זאת עלה לי רעיון לכתוב פוסט מסודר שיסביר קצת על השירות וגם לתת הצעות לאנשים וחברות שעוסקות בתחום הזה. השירות הזה מדהים לדעתי. כי הוא בעצם מאפשר לך לצאת לטיול חלומותיך בלי לבזבז הרבה זמן ואנרגיה בתכנון ובחיפוש מידע. בעצם מקבלים שירות של מישהו שבקיא מאוד ביעד ויכול  לתפור את הטיול בהתאם למה שאתה מחפש.  העלות ביחס לטיול מוצלח היא מזערית ולרוב גם מתכנן טיולים ידע לתת טיפים ולמצוא דילים שיחסכו יותר כסף מהעלות של התכנון עצמו.

תוכן עניינים הסתר

אז מה זה שירות לתכנון טיול?

השירות לתכנון טיול הוא שירות שעוזר לכם לבנות את המסלול לטיול שלכם. חלק מהעוסקים בתחום מציעים חיפוש טיסות, מלונות,בניית מסלול  וסגירת כל הטיול מראש. בעצם זה סוג של טיול מאורגן לנוסע העצמאי.

חלק מהמתכננים נותנים שירות של יעוץ למי שמחפש הכוונה ועזרה בהרכבת המסלול עצמו. וחלק גם מאפשרים יעוץ וגם סגירת הטיול כולו דרכם בהתאם לסגנון שלכם.

למי מתאים השירות?

למי שרוצה לטייל במקומות פחות מוכרים אך פוחד מהלא נודע בטיול. למי שאין מספיק זמן לחקור, לתכנן ולהזמין מקומות מראש.  למי שאין ידע באיך לתכנן טיול וכל המידע באינטרנט רק מבלבל אותו יותר. למי שחושש לחזור לארץ עם תחושת החמצה מהטיול. למי שרוצה להשקיע כסף בטיול איכותי ומתכונן בקפידה ולמי שפשוט רוצה לחסוך זמן וכאב ראש מהתעסקות הכרוכה בתכנון הטיול שלו.

מתכנני מסלולי טיולים מומלצים 

על מנת להמליץ על כמה מתכנני טיולים עשיתי מחקר בנושא ובחרתי לכתוב על אלה שהתרשמתי מהאתר שלהם, הותק, ממה שהם מציעים ולעתים לפי המלצות שקיבלתי. כל אחד מהם מתמחה במספר יעדים. חלקם מציעים תפירת טיול שכולל הכל וחלקם מציעים רק שירות לתכנון מסלול או יעוץ.  חלק מתכננים את המסלול בפגישה וחלק על גבי מסמך כתוב (או גם וגם).

בטוח פיספסתי הרבה טובים ולכן אעדכן את הרשימה מדי פעם (מעודכן למאי 2018)

ליאור קן-לי – ייעוץ ותכנון מסלולי טיול למגוון יעדים בעולם, בדגש על אירופה, סין, דרום אפריקה, צפון אמריקה וישראל.

ליאור עובדת בשיתוף עם אתר טיולים.נט של יאיר בר זוהר, בו תוכלו למצוא עשרות מסלולי טיול ליעדים ברחבי העולם, שרובם הורכבו על ידי ליאור, ומידע שימושי לקראת הטיול שלכם.

ליאור עוסקת בכתיבה תיירותית ובבניית מסלולי טיול למעלה מחמש שנים. במהלך עבודתה באתר טיולים.נט חקרה רבות אודות יעדים שונים בעולם ולמדה מה המטיילים מחפשים. דוגמה למסלול בארה"ב

ליאור תשמח לעזור לכם לתכנן מסלול טיול מותאם אישית לצרכים שלכם. בניית המסלול תיעשה בהתכתבות. מייל ליצירת קשר עם ליאור: [email protected]

דני בר- תכנון מסלולי טיול וייעוץ לאוסטריה, גרמניה (כולל דגש על היער השחור), הולנד, בלגיה, שוויץ, סלובקיה, צ'כיה, צרפת (פרובאנס, פריז, חבל נורמנדי, בריטאני, עמק הלואר, שמפיין, הרון ועוד), אירלנד, סקוטלנד, גאורגיה ועוד

דני עובד בשיתוף עם אתרי קליקו – שמספקים מידע והכוונה למטיילים רבים. הוא עסק בעבר בכתיבה במגוון אתרים ועיתונים ולאחר מכן החליט להקים את האתר דני בר בו הוא משתף חוויות ממקומות בעולם על סמך נסיונו האישי. בנוסף לאתר הוא גם עוסק בתכנון טיולים. יש לו ניסיון של שנים בהדרכות טיולים במדינות רבות, ועשרות פגישות ייעוץ ומסלולים שנכתבו עבור משפחות וזוגות מרוצים.

והוא יוכל לעזור לכם לבנות מסלול טיול בפגישה או בהתכתבות. התכנון יהיה רק על פי יעדים בהם הוא ביקר ויש לו ידע אישי לגביהם.

לחצו כאן כדי לפנות ישירות לדני  ולקבל מידע על תכנון מסלול הטיול האישי והמושלם עבורכם.

אסף כהן הוא יזם ומייסד חברת הטיולים ואורח החיים – Red Pineapple. בעברו עבד בחברות הטיולים המובילות בארץ, בתכנון והוצאה לפועל של טיולים מגוונים ומיוחדים. בטיוליו ברחבי העולם נחשף לידע רחב, אנשים מרתקים, סיפורי חיים מיוחדים ומקומות נפלאים לאכול וללון בהם, ופיתח "אובססיה" לרדיפה אחר החוויה המיוחדת בכל טיול.

Red Pineapple אינה כמו שאר חברות הנסיעות שתחלפו על פניהן ברחוב, או אתרי ההזמנות חסרי הפנים שאתם עלולים להיתקל בהם באינטרנט. אנו כאן כדי להדריך אתכם, לעורר בכם השראה, להתאים את הצרכים המדויקים שלכם, ולוודא שאתם מנצלים את הזמן שלכם בצורה יעילה.

אנחנו מומחים שגם אכפת להם מהלקוחות. אנחנו יודעים את כל הפרטים הקטנים של כל יעד עליו אנו ממליצים וניתן לכם תובנות ורמת שירות שרק מעטים יכולים. החברה מתמחה בטיולים אותנטיים, עם דגש על יחס אישי ואיכות השירות המוצעת ללקוח.

קישור לאתר של Red Pineapple

Tailor trip אריאל ברונשטיין – תכנון ובניית טיול מלא דרום אמריקה, מרכז אמריקה ואלסקה

אריאל עוסק מעל 18 שנה בארגון, ייעוץ ותכנון טיולים לנוסע העצמאי באמריקה הלטינית ובאלסקה. הוא עוסק בתפירת טיולים באופן מלא למטיילים העצמאיים.

ביעדים שהוא עוסק בהם אפשר לשלב טרקים, מסלולי טבע, הפלגות, פעילויות אקסטרים, אירועים עונתיים ופסטיבלים, מפגשים בלתי אמצעיים עם מקומיים, טיסות בינלאומיות ופנימיות, טיולים בנהיגה עצמית, הדרכה (צמודה או חלקית) בשפה הנוחה לכם (ככל הניתן), אירוח ולינה (אתם מכתיבים את הסטנדרט).

קישור לאתר Tailor trip דרכו תוכלו ליצור קשר עם אריאל ולהתחיל בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

נטע טרגל – שמואלי- תכנון טיולים משפחתיים לדרום אפריקה , פורטוגל , יוון , איסלנד , שוויץ , נורבגיה ועוד

נטע מתכננת ומייעצת לטיולים משפחתיים עם ילדים ונוער בחו"ל. נטע מאמינה בטיולים המשפחתיים כמקור לכיף ולהנאה, לגיבוש , הקניית יצר סקרנות וחקר ולזיכרונות משפחתיים משותפים. תוכניות הטיולים כוללות מסלולים בדוקים ומומלצים. אתם תקבלו מנטע אתם חוברת אישית מפורטת ומותאמת ליעד שבחרתם, לגיל ילדיכם, תחומי העניין שלכם, רצונותיכם ומידע על מקומות ייחודיים ומלהיבים שיהפכו את הטיול למוצלח במיוחד.

נטע מעמידה לרשותכם את הידע והניסיון שלה (היא טיילה עם שני ילדיה באנטרטיקה, יפן, דרום אפריקה ומדינות באירופה) ושל מומחים נוספים, את ההיכרויות שלה עם מדריכים מנוסים ביעדים בעולם, עם בעלי מקומות לינה מיוחדים, להשגת בטחון בהצלחת הטיול, חסכון בזמן והשגת התמורה הטובה ביותר לכספכם.

קישור לאתר נטע טיולים דרכו תוכלו ליצור קשר עם נטע ולהתחיל בתכנון הטיול המשפחתי המיוחד שלכם

מיקי אלמוסנינו המכונה מרקו פולו הישראלי – מתכנן טיולים בהתאמה אישית ארגנטינה, ניו זילנד, רוב מדינות אירופה ועוד

מיקי אלמוסנינו יוצא חיל האוויר, המכונה מרקו פולו הישראלי, הינו בעלים של חברת el mundo המתמחה בטיולים לעולם הטבע והפולקלור. הוא מדריך ותיק ומטייל מנוסה בעל ידע וניסיון רב, למיקי ניסיון של 20 שנים של טיולים ביבשת אמריקה הצפונית, הדרומית ומרכז אמריקה ביבשת אירופה אסיה ודרום הפסיפיק.

קישור לאתר elmundo  דרכו תוכלו ליצור קשר עם מיקי ולהתחיל בתכנון הטיול המושלם עבורכם.

תום לנדאו – יעוץ ותכנון אישי לטיולים במזרח

תום הוא יועץ למטיילים במזרח, המתמחה בהודו, נפאל, בורמה ותאילנד. בשנים האחרונות הוא בילה חלק נכבד מזמנו במזרח. כשהוא לא שם בגופו, הוא שם בנפשו – בעזרת הרצאות ופגישות ייעוץ אישיות, ובזכות המטיילים הרבים להם הוא עוזר בקהילות המטיילים שהוא מנהל בפייסבוק.

תום מציע פגישת ייעוץ – במהלכה יספר לכם על היעד, יענה על כל השאלות והדילמות שלכם, ויעזור לכם להבין איך הולך להיראות הטיול שלכם. השירות מתאים לכל סוג טיול – לתרמילאים, למבוגרים, למשפחות, לבודדים, לטיול ארוך ולטיול קצר. לאחר הפגישה תקבלו מתום את קובץ המסלול שלכם, ובו מידע מפורט על המקומות בטיול שלכם ובאופן כללי על טיול במדינות הרלוונטיות. בנוסף, תקבלו מפת גוגל עם כל המקומות הרלוונטים מסומנים.

מוזמנים ליצור קשר עם תום באתר ובעמוד הפייסבוק שלו, ולהתחיל בתכנון הטיול המרתק שלכם למזרח.

ניצן אנגלנדר- יעוץ ותכנון טיולים באוסטרליה,ניו זילנד והפיליפינים

ניצן התחיל לעסוק בייעוץ ותכנון טיולים בשנת 2015, לאחר שחזר מטיול אחרי צבא של שנה לאוסטרליה, ניו זילנד, ונואטו, פיליפינים, תאילנד ולאוס.

כיום הוא מנהל את קבוצת הפייסבוק הגדולה בארץ לאוסטרליה וניו זילנד, "אוסטרליה ניו זילנד ומה שמסביב". בנוסף הוא הקים שני אתרי קונספט לאוסטרליה וניו זילנד, המרכזים מידע שימושי, המלצות וסיפורי דרך על כל אחת מהמדינות.

השירות שלו מתחלק למספר תחומים, כאשר הרצאות מטיילים ופגישות ייעוץ ותכנון הן העיסוק העיקרי. הייחודיות שלו מתבטאת בליווי ותמיכה במטיילים עד הרגע שהם חוזרים לארץ, וזה משתקף בשיחות אישיות וסיוע גם בשעות הקטנות של הלילה.
מוזמנים ליצור קשר עם ניצן בעמוד הפייסבוק  ובמייל [email protected] ולהתחיל בתכנון הטיול שלכם .

אושרה קמחי – יועצת ומתכננת טיולים בהתאמה לאישית בארצות הברית ומערב קנדה ברכב ובקרוואן.

אושרה מטיילת בארצות הברית וקנדה החל משנת 2003 במגוון צורות והרכבים: טיולים משפחתיים (הארוך ביותר – 8 חודשים בקרוואן), טיולי זוגות וגם לבד, טיולים ברכב או בקרוואן.

היא בעלת האתר על המזוודות המרכז טיפים, מידע שימושי, מדריכים וסיפורי טיול על טיולים בארצות הברית וקנדה,  ומנהלת את קבוצת הפייסבוק "ארצות הברית וקנדה ברכב או בקרוואן".

אושרה, בעלת תעודת סוכן נסיעות ויועץ תיירות, עוסקת בתכנון וייעוץ טיולים למשפחות, זוגות וגם בודדים החל משנת 2012 ומעמידה לרשותכם את הניסיון הרב שצברה בטיולים לארצות הברית וקנדה.
מציעה: שיחת ייעוץ בזום (כולל קישור להקלטה של השיחה), בניית שלד למסלול או בניית תכנית מלאה הכוללת את כל הטיפים והאינפורמציה שאתם צריכים כדי לצאת לדרך. ו… תזכרו תמיד – זו לא תכנית, זה התכנון!

מוזמנים להתקשר/לשלוח ווצטאפ לטלפון 050-7734658 במייל [email protected] או דרך האתר על המזוודות.

13 תגובות בנושא “שירות שכדאי לכם להכיר – שירותי תכנון מסלולי טיול בחו"ל וייעוץ אישי”

  • שלום, את יכולה להמליץ על מתכנן טיול לצפון איטליה והדולמיטים?

  • הי. מכל מי שהמלצת עליו פה, האם תוכלי למקד לי ייעוץ ותכנון טיול לונקובר פלוס הרוקי'ס הקנדיים?
    הקץ' הוא שאנחנו זוג מבוגרים ואני לא הכי בריאה, אז לא כל כך מתאים אתגרים וכאלה. כן הייתי רוצה לבדוק שילוב ברוקי
    של קרוואן.
    אני רואה שליאור קן-לי עובדת עם צפון אמריקה, ואולי גם מיקי אלמוסנינו. אסף כהן אולי יוכל לתת את האינפוט המיוחד של הקרוואן (לא הכרחי. אם נורא יקר או נורא קשה, נוותר. אבל חלום של שנים…). זה מה שהבנתי ממה שכתבת. אז מה דעתך? למי לפנות? ותודה על פוסט נהדר.

    • היי דרורה 🙂
      שמחה לשמוע שאהבת את הבלוג
      לפי מה שאת מתארת נראה לי שאסף כהן או מיקי בהתאם יכולים להתאים
      שווה לפנות לשניהם ולראות מה הם מציעים
      בנוסף יש בלוגר טיולים ששמו ערן שטייל באיזורים האלה והוא גם יועץ לטיולים אז אולי שווה גם לברר מולו
      המייל שלו הוא
      [email protected]
      שיהיה בהצלחה 🙂

      • תודה רבה.
        חחחה. לא בטוחה שכבר קרה לך בעבר, אבל אני משנה לגמרי את הכיוון.
        הסיפור הוא שנוסעים בעקבות הבן שלי, שאתמול בערב בישר לי שהעבודה
        והחוזה הבאים שלו, מאז אוגוסט, הם – בהונג קונג. אז דוחים את הרוקי.
        היינו רוצים עזרה בתכנון לנוסע העצמאי בהונג-קונג, ויכולת לחבר אותנו לטיול
        מאורגן בסין, כנראה, או אם יש אופציות נוספות. אז שוב אסף, ו-ליאור? סליחה.

        • היי דרורה
          זה קורה שמשנים תוכניות 🙂
          אני חושבת ששווה לך לבדוק עם אסף או מיקי אלמוסנינו וגם עם ליאור
          אני חושבת שזה טוב לקבל הצעה מכמה מקומות ולראות גם לאיזה סגנון את יותר מתחברת
          בסופו של דבר חשוב שזה יהיה מישהו שתתחברי לסגנון טיולים שלו ומה שהוא מציע
          שיהיה בהצלחה 🙂

  • סליחה שחזרתי רק עכשיו. פשוט נכנסתי כדי לשאול, כי שכחתי ששאלתי כבר… אז תודה רבה על ההמלצות.

  • היי
    אני מחפשת ייעוץ לטיול בארצות הברית.
    אשמח לעזרה
    תודה

  • שלום נופר,
    את מכירה מישהוא לייעוץ לטיול לרומניה?

  • שלום רב,

    אודה להמלצה על יועץ לתכנון טיול לגיאורגיה, בפסח או לאחר מכן. לא בטוח שזה יקרה בשנה הקרובה, לכן חשוב התכנון העקרוני (אני משער שהיעדים הפוטנציאליים אינם משתנים).

    מעוניין במסלול בעיקר של נופים ואתרים יפים, כולל טרקים של מספר שעות (ללא לינת שטח). צילום נופים – חשוב.
    בין השאר באם מומלץ (והיכן) נהיגה עצמית או שעדיף מדריך/נהג צמוד.

    התוצר הדרוש הוא מסמך הכולל מסלול יומי מפורט, כולל המלצות על בתי מלון (ככל שקיימים), מסעדות וכו'.

    הערך המוסף העיקרי שאני מצפה לו הוא ההיבט של רמות התשתית התעבורתית במדינה, בהתאמה לחודש בו מגיעים (יודע שמז"א משתנה ולכן אין ערובה). זה השיקול לטיול של נהיגה עצמית לעומת מדריך+נהג.

    ברוב המכריע של הטיולים אני עושה את עבודת המחקר והתכנון בעצמי. אבל במקרה הזה יש בלתי ידוע מהותי – כאמור תשתיות התעבורה ומידת הסיכון שכרוכה בהן (אין לי ניסיון בנהיגה בג'יפ בדרכים הרריות משובשות).

    תודה

  • תודה, נופר.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *