איך מזמינים מלונות בזול?

מאת: נופר רונן

הרבה פעמים עלות המלון יכולה להוזיל/לייקר לנו את עלות הטיול ואני תמיד בעד למצוא דרכים להוזיל עלויות לטיול.
אם אתם רוצים לטייל בעלות נמוכה אז חשוב להכיר את האתרים הבאים שאמליץ עליהם והאמת שגם אם יש לכם תקציב גבוה לחופשה שלכם כדאי לכם. כי חבל להוציא את רוב הכסף על טיסות ומלונות במקום להנות מאטרקציות מגניבות, אוכל טוב ודברים מפנקים אחרים. לא?

במיוחד בשבילכם אספתי מספר אתרים מומלצים שיעזרו לכם בחיפוש מלונות בזול ועוד טיפים שיעזרו לכם להוזיל את עלות המלון, גם אחרי שמצאתם מלון בזול. ממליצה לקרוא את כל הפוסט כי אני בטוחה שיהיו טיפים שלא הכרתם.

בנוסף כתבתי גם פוסט לגבי ביטוח ביטול טיסות ושירותים נוספים כמו מלונות מכל סיבה שהיא כמו דרך טריפ גרינטי ועוד אילו אפשרויות קיימות בשוק. קישור לפוסט על ביטוח ביטול טיסות.

אתרים מומלצים להזמנת מלונות בזול

ההמלצה הראשונה שלי לאיך למצוא מלונות בזול היא אתר

Hotelscombined

קישור לאתר

למה?

כי האתר (מנוע חיפוש) הזה משווה בין כל האתרים של הזמנות המלונות כמו hotels, booking ועוד וגם בין אתרים שאולי פחות מוכרים, אבל הרבה פעמים המחירים בהם יותר זולים כמו אתר Amoma.

לי יצא להזמין מספר פעמים בAmoma מלונות, כי hotescombined הראה לי שדרכם המחיר יותר זול וזה היה נכון. למשל בלאס וגאס חסכנו 600 דולר ל7 לילות בזכות hotelscombined ואמומה.

בחיפוש בhotelscombined יש אפשרות לבחור את הרכב האורחים בחדר למשל 2 מבוגרים וילד.
את תוצאות החיפוש אפשר לסנן לפי מספר כוכבים של המלון, לפי טווח מחירים, לפי דירוג שאורחים אחרים נתנו (אני תמיד מסמנת 8 או 9 ולא מתחת), אפשר לסנן לפי סוג המלון (, דירה, ריזורט ועוד). ויש עוד אפשרות סינון מאוד טובות שיעזרו לכם למצוא מלון לפי הקריטריונים שרציתם וגם יראו איזה ספק נותן את המלון במחיר האטרקטיבי ביותר.

במידה ואתם חוששים להזמין באתרים באנגלית, אז חשוב לי לציין שלאתרים :בוקינג booking , אגודה  agoda והוטלס hotels, יש שירות לקוחות בעברית.


אתר Pruvo

קישור לאתר

יש אתרים שמבטיחים לכם את המחיר הנמוך ביותר. מה זה אומר? שאם אחרי שהזמנתם מלון אצלם, מצאתם אותו במחיר אחר. אתם יכולים לעדכן אותם והם יחזירו לכם את ההפרש.
וגם הרבה פעמים יוצא להזמין מלון עם אפשרות לביטול. לפעמים המחיר יותר יקר מאשר בלי אפשרות ביטול, אבל אני ממליצה כן לקחת את האפשרות הזאת.

למה?

לפעמים רוצים לבטל, כי לא יכולים בסוף לטוס או שהשתנו התוכניות בטיול. ולפעמים רוצים לבטל את המלון, מאחר שרואים שהמחיר של אותו מלון ירד ואז אפשר לבטל ולהזמין מחדש במחיר יותר מוזל. בשביל לגלות אם המחיר של המלון שהזמנם ירד,, יש אתר שיעשה לכם את החיים קלים יותר.

אתר Pruvo מאפשר לכם לשלוח את פרטי ההזמנה שלכם אליהם במייל ואז הם מתריאים בפניכם במידה והמחיר של המלון ירד. מגניב ממש נכון?

במקום שאתם תצטרכו כל פעם לעקוב אחרי ההזמנה ולראות אם משהו ישתנה (רוב הסיכויים שתשכחו או שלא יהיה לכם כוח) אז האתר הזה עושה את זה בשבילכם.
ומה שעוד יותר נחמד זה שהשירות הזה חינמי ורק חוסך לכם עלויות.

אני משתמשת בשירות הזה בכל פעם שאני מזמינה מלון והוא חסך לי הרבה כסף. למשל במלון בברלין ומלונות בתאילנד.


תוסף לדפדפן שמוצא קופונים להנחה

הרבה פעמים באתרים כמו hotel.com יש קופוני הנחה של 5-10% להזמנת המלון. יש תוסף שמחפש לכם אוטומטית את הקופון במידה וקיים וחוסך לכם זמן בחיפושים וכסף. לתוסף קוראים Coupons at checkout

אתר Hotwire

קישור לאתר

למה?

כי אם אתם לא סגורים על מלון ספציפי שאתם רוצים, האתר הזה יכול להציע לכם מלונות בהנחה משמעותית ( אבל לא תדעו את שם המלון עד שלא תזמינו)

הרעיון של האתר הוא להציע מלונות במחירים יותר נמוכים מהשוק, אבל הם נותנים רק מידע כללי על המלון, כמו מיקום, כמה כוכבים הוא, מתקנים במלון ודירוג אורחים.

רק אחרי התשלום יתגלה לכם שם המלון. אני אהבתי את גורם ההפתעה בהזמנה ודרך האתר הזה הזמנו מלון בלרנקה שהיה מעולה ובאמת במחיר יותר זול מכולם.

אם אתם מזמינים דרך האתר הזה חשוב מאוד שתשימו לב לדירוג שהאורחים נתנו וגם למיקום שלו במפה. יצא לנו להזמין דרך האתר הזה מלון בלרנקה וזה יצא אחלה דיל.

אתר Splittytravel

קישור לאתר

הידעתם שיש מלונות שיש להם מחירי מבצע למספר לילות מסויים? למשל יכול להיות מלון שאם תזמינו בו 3 לילות, המחיר ללילה יהיה זול יותר מאשר המחיר ללילה אם תזמינו בו ארבע לילות.  אז נגיד במצב הזה יכול להיות שיהיה לכם שווה לפצל את ההזמנה לשתי הזמנות. אחת לשלוש לילות ואחת ללילה אחד כדי לקבל את המחיר האופטימלי.

אבל לעשות את זה ידנית יכול לקחת זמן ולהיות מתסכל. וגם לעשות שתי הזמנות או יותר לאותו מלון זה רעיון די מציק.

לכן שווה לכם להכיר את האתר splittytravel.

האתר הזה מפצל לכם את ההזמנה בדרך הכי אופטימלית כדי לחסוך כמה שיותר כסף.

אתם בעצם מבצעים הזמנה פעם אחת והוא מפצל את ההזמנה מאחורי הקלעים וחוסך לכם הרבה כסף.

לפני שאתם מזמינים מלון ממליצה לכם להכנס לאתר ולחפש בו מלונות ולראות אם הוא מציע מחיר זול יותר למלון שרציתם.

חשוב לציין שהמחיר שהוא מראה הוא ללא מיסים, אז חשוב להכנס להזמנה עצמה ולראות אם אחרי תוספת המיסים, המחיר יוצא יותר זול ממה שראיתם באתר hotelscombined למשל.

מנועי חיפוש נוספים למלונות שעושים השוואות בין כל ספקי ההזמנות ושווה להכיר אותם

Tripadvisor טריפאדוויזר

שאותו אתם בטח מכירים קישור לאתר

הדבר שאני הכי אוהבת בו, זה כמות גדולה של ביקורות על המלונות. הרבה אנשים מזינים בו ביקורת על המלון ואז קל לקבל תמונת מצב אמיתית על המלון.

לפני שאתם מזמינים מלון כלשהו לא משנה מאיזה אתר. אני ממליצה לכם להכנס לTripadvisor ולבדוק את הביקורות על אותו מלון. הכי חשוב לשים לב אם יש ביקורת רעה שחוזרת על עצמה בהרבה ביקורות. כמו למשל ביקורת על מיקום בעייתי של המלון או רמת נקיון לא טובה.

Trivago טריווגו

קישור לאתר

אתר נוח לשימוש ומציג לפעמים מלונות שלא מופיעים בhotelscombined. בנוסף באפשרויות סינון שלו יש אופציה לבחור חיפוש של מלונות במרחק מסויים מנקודת ציון כמו למשל ממרכז העיר. ואז התוצאות שתקבלו הם רק של מלונות שנמצאים ברדיוס מסויים ממרכז העיר.

לבדוק ישירות עם ההוסטל/מלון

שווה גם לברר מול המלון/הוסטל לפני שמזמינים. לפעמים הם יתנו מחיר יותר טוב ממה שבאתר אחרים ואז אפשר גם לחסוף את העמלה שמשלמים לאתר המתווך. האמת שככה מצאנו מחיר ממש משתלם למלון בירושלים.

טיפים נוספים לחיפוש מלונות בזול

  • אם אתם מזמינים דרך אתר Hotels.com שימו לב שאחרי כל 10 לילות אתם מקבלים לילה מתנה במלון (בעלות הממוצע של 10 הלילות שהזמנתם לפני). אם פחות מעניין אתכם לקבל לילה עשירי ומעדיפים הנחה של 10 אחוז בזמן ההזמנה אז אתם יכולים לחפש קופון לאתר hotels ולהזין אותו בעת ההזמנה. אני פשוט מחפשת בגוגל " hotels.com cuopun discount"  ולפעמים יש קופון זמין להזנה.
  • אם אתם מתכננים לטוס בחגים או בקיץ או בעונת השיא של היעד, מומלץ להזמין מלון כמה שיותר זמן מראש
  • אפליקציה hotel tonight שדרכה אפשר להזמין מלון לאותו יום (אם אתם ספונטנים) כתבתי עליה בפוסט על אפליקציות ששווה להכיר
  • אם החלטתם שבא לכם לחסוך יותר בעלויות, אתם יכולים גם לישון בairbnb ואם אין לכם עוד חשבון בairbnb אתם מוזמנים להכנס דרך הקישור הזה ולקבל 130 ש"ח הנחה להזמנה ראשונה.

לטיפים למציאת טיסות בזול כנסו לקישור הזה של הפוסט על מציאת טיסות זולות.

יש לכם עוד טיפים ואתרים מומלצים לחיפוש מלונות בזול? מומלצים לכתוב בתגובות פה 🙂

28 תגובות בנושא “איך מזמינים מלונות בזול?”

  • מעולה!! תודה רבה!!

  • כתבה מעולה, למדתי המון דברים חדשים. תודה רבה

  • מאמר מענין, רק חסר נקודה אחת חשובה – כדאי תמיד לבדוק ישירות עם ההוסטל/מלון שמזמינים כי שם אמורים להיות מחירים יותר טובים מאשר דרך כל פורטל הזמנות אחר. הזמנה ישירה מול ההוסטל/מלון חוסכת גם את העמלה היקרה (15-20%) שמשלם מקום האירוח לפורטל, ולכן יש אפשרות לקבל מחיר טוב יותר.

  • הי נופר, היום גיליתי את הבלוג שלך ואני ממש נהנית ממנו, תודה.
    בקי

  • כתבה מעולה . חידשת לי לגבי קיום האתר splitty שנראה מבטיח . יצא לך להזמין דרכו ? הוא לא עולה בתוצאות של הוטלס קומביין וחבל שכך.

    • היי גיל 🙂 תודה רבה. שמחה שזה עזר. הזמנתי דרכו פעם אחת. לרוב יוצא לי להזמין דרך ההשוואה של הוטלס קומביינד ולרוב זה דרך בוקינג, הוטלס ואמומה

  • נופר תודה את מאירה עיניים .אני מתכננת נסיעה לקלוז .האם מענין שם גם לילדים בוגרים? האם מומלץ לנסוע גם בחורף?? תודה מראש אסתר

    • תודה רבה אסתר 🙂 בקלוז' נאפוקה אין יותר מדי מה לעשות. זה אחלה מקום ליומיים ואז ממליצה לשכור רכב ולטייל באזור. לנסוע למכרה המלח ולבראשוב וסינאיה

  • נופר, אוהבת אותך!
    את מקסימה. כותבת יפה מאד
    ומאירת עיניים!??⛱

  • היי אשמח לקבל תגובות בקשר לאתר אמומה..
    האם זה אתר אמין?
    אשמח לקבל המלצות

  • נכנסתי מיידית לאמומה לקראת נסיעה מתוכננת של 5 חברות. במנוע החיפוש לא ניתן להכניס מעבר ל 4 מבוגרים? הפנו להזמנות בטלפון. האם הבנתי נכון?

  • היי נופר,
    תודה על הפוסט.
    בדיוק מתלבטת אם לעשות הזמנה באתר AMOMA, שמוזיל לי את המחיר מאד. קצת הפחיד אותי, כי אף פעם לא שמעתי עליו. מבינה שהיית מרוצה.

  • היי
    המידע שלך מאוד מועיל ומקל על מלאכת החיפוש. רציתי לשאול אם את מכירה אתרים גם של טיסות ומלונות בהם אפשר לבצע את הרכישה בתשלומים.
    תודה מראש
    סיגלית

    • היי סיגלית
      שמחה לשמוע . לגבי טיסות אני ממליצה בחום על האתר הישראלי אקספלורר כי הוא מאפשר לשלם ב10 תשלומי ללא ריבית
      לגבי מלונות אני לרוב מזמינה רק דרך אתרים בחו"ל אז פחות מתמצאת במה כדאי בארץ.

  • שלום לנופר.

    הידד על יוזמתך.

    יורשה לי להגיב על הפרסומת [שטיפת המוח] הרב פעמית של "טריוואגו".

    פשוט כבר נמאס

    מהם. מטיילים רציניים מוזמנים על ידי הח"מ להתעלם מהם,,,כבר עדיף … "דוקטור-זיוואגו"
    וכל זאת למה ?
    להווה ידוע כי המחיר אינו הדבר הכי חשוב ברכישת לילה במלון.

    כשעושים השוואה רצינית ומעמיקה, בין מלונות, הרי ראוי כי השוואת המחיר צריכה להיות הדבר האחרון שעליכם לעשות. לא פחות חשוב מהמחיר, הם הפרטים הבאים:
    מיקום המלון, קיומה של מעלית, האם השירותים הם פרטיים ואינך חולק אמבט או אסלה עם סוציומט עם בעיות מעיים ומחלות מעיים, האם יש מיזוג אויר בחדר שאינו מצריך לחכות לעונת הקייץ ושהטכנאי יישתחרר מהכלא או מלגיון הזרים, האם יש חנייה במלון או שעליך לחפש חנייה ציבורית ברחוב, מה הוא איבזור החדר,
    ייתכן שאני משוחד קמעה לטובת "בוקינג" בשל ניסיון בן 20 שנה בשכירת חדרי מלון, אבל…. עצתי…לחפש מלון ע"י בוקינג, כאשר המדובר בגוף שמראה לך את מירב הפרטים שציינתי לעיל.

    רק לאחר סיכום הפרטים וגיבוש העדפה של מלון או שניים, רק אז עליכם לעבור להשוואת מחירים אולי אצל טריוואגו

    תודה על הקשבה. יגאל בצר

    • היי יגאל
      תודה רבה על התגובה ועל ההשקעה בתגובה מפורטת כל כך 🙂
      אני מאוד מסכימה איתך שקודם כל צריך לבדוק חוות דעת על מלון . גם אני לרוב בודקת את חוות הדעת בבוקינג ולאחר מכן בודקת באתרים להשוואת מחירים מי מציע את המלון במחיר הכי זול

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *