ארוחת נחש אקזוטית בכפר הנחשים, ויאטנם

מאת: נופר רונן

snake-village-vietnam-dinner1

לפני שנתיים כשרומן היה בויאטנם מישהו המליץ לו ללכת לאכול נחש בכפר הנחשים (10 ק"מ מהאנוי). בעלי שחובב מאכלים אקזוטיים, קיבל את ההצעה והחליט לנסות את הארוחה. כשהוא חזר משם, הוא סיפר לי שזאת היתה אחת הארוחות הטובות והמיוחדות בחייו. כשהיינו לא מזמן בויאטנם החלטתי שאני רוצה שנלך לשם גם, כי אם זה כזה מוצלח אין מצב שאני ארצה לפספס את זה.

הכרנו זוג אוסטרי ממש מגניב בגסטהאוס בטאם קוק. וכשחזרנו להאנוי הצענו להם להצטרף אלינו לארוחה. הם זרמו. לקחנו ארבעתינו מונית לכפר הנחשים. קוראים לו כפר הנחשים, בגלל שיש שם מסעדות שמגישות ארוחת נחש. הלכנו למסעדה שונה ממה שרומן היה בפעם הקודמת (הוא לא זכר את שם המסעדה שהוא היה). למסעדה שהלכנו קוראים Nguyen van duc snake restaurant 

איזה נחש קיבלנו?

כשהגענו, הראו לנו כמה נחשים ואנחנו בחרנו בנחש קוברה שיספיק לארבעתינו, במחיר של 150 דולר לכולנו (המחיר תלוי בגודל ובסוג הנחש). אין ספק שזה נחשב להרבה כסף בויאטנם, אבל מצד שני זאת חוויה של פעם בחיים (או פעמיים במקרה של רומן :)).

הארוחה עצמה

הושיבו אותנו בשולחן למעלה. המסעדה היתה כמעט מלאה וכולם היו לבושים ממש יפה. אנחנו היינו המערביים היחידים והיינו לבושים כמו תרמילאים. אז כמובן שכשנכנסנו משכנו תשומת לב.

קיבלנו תפריט שהראה אילו מנות נקבל. היו תשע מנות. כל מנה מאיבר אחר של הנחש.

קיבלנו לשולחן יין נחשים. שתינו צ'יסר ממנו והמנות התחילו להגיע. עכשיו אני יודעת שלאכול נחש נשמע דבר דוחה, אבל…… המנות היו ממש טעימות, ואם לא הייתי רואה את הנחש לפני, אפילו לא הייתי מבינה שזה נחש ולא בשר אחר. 

כל החוויה היתה מסחררת מטעמים ומיין נחשים. כל מנה היתה מיוחדת וטעימה מאוד. אם אתם בעניין של חווית אוכל לא שגרתית, זאת בהחלט ארוחה שתרצו לנסות.

snake-village-vietnam-dinner

יצא לך גם לאכול משהו אקזוטי?

תגובה אחת בנושא “ארוחת נחש אקזוטית בכפר הנחשים, ויאטנם”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *