דברים כיפיים לעשות בפאפוס

פאפוס היא היא עיר חוף בחלק הדרום-מערבי של קפריסין, היא נמצאת בצד היווני של קפריסין. זהו אחלה יעד לחופשה קיצית והאמת שגם לטיול בחורף במיוחד אם שוכרים רכב ומטיילים באזור שלה.

מטבע בפאפוס

בפאפוס ובקפריסין בכללי משתמשים במטבע ביורו Euro.

אני ממליצה לפני הטיסה לעשות המרת מטבע דרך פליי מאני FlyMoney (קישור לאתר), מזמינים מראש באינטרנט ואוספים בשדה תעופה בבנק פועלים בטרמינל 3 או 1. שער ההמרה מהם זול יותר מהבנק והדואר.

במידה שעוד לא עשיתם ביטוח נסיעות לטיול , כדאי שתקראו את הפוסט שכתבתי לגבי איפה משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל.

איך מגיעים לפאפוס?

מהארץ יש טיסה ישירה לפאפוס של כ-45-50 דקות טיסה. ניתן גם לנחות בלרנקה ולהגיע ברכב לפאפוס (נסיעה של שעה וחצי). ניתן להגיע משם גם במונית או באוטובוס.

חיפוש טיסות זולות לקפריסין

איפה ישנים בפאפוס?

היינו בארבעה מלונות בפאפוס.
המלון המוצלח ביותר היה Louis Paphos Breeze מלון שהוזמנו אליו לחמישה לילות על בסיס הכל כלול (פוסט על החוויה שלנו במלון). מלון דירות Panklitos  ומלון 4 כוכבים Capital coast תוכלו לקרוא עליהם בפוסט "מלונות שהיינו בהם בקפריסין ומה חשבנו עליהם". בפעם האחרונה ישנו במלון פשוט ליד הנמל (מיקום מעולה) ששמו Pyramos.

השוואת מחירי מלונות בפאפוס

התניידות בפאפוס

יש אפשרות להתנייד בעיר עם אוטובוסים ומוניות. אנחנו אישית העדפנו לשכור רכב (בשלוש פעמים שהיינו שם). הכבישים מאוד רגועים ולמרות שהנהיגה היא בצד ההפוך תוך כמה דקות מתרגלים לזה. אם באים רק לבטן גב לפאפוס אז אין צורך ברכב אבל אם רוצים לטייל ולבקר בכפרים הסמוכים רכב יכול להיות מאוד שימושי. אנחנו שכרנו רכב מכמה חברות שונות במהלך הפעמים שביקרנו שם (ניתן להשוות מחירים בין סוכנויות רכב שונות דרך מנוע החיפוש הישראלי פאפם פאפם). עשינו ביטוח דרך חברה שלישית carinsurent.

טיפ להוזלת עלות מקום לינה : אחרי הזמנת מלון דרך האינטרנט (עם אפשרות ביטול בחינם) אני ממליצה לכם לשלוח את ההזמנה לחברת  פרובו (קישור לפרובו) . במידה ומחיר החדר שבמלון שהזמנתם ירד הם ישלחו לכם התרעה וכך יתאפשר לכם לבטל את ההזמנה ולהזמין מחדש .במחיר נמוך יותר. ומה שמגניב זה שהשירות הזה הוא בחינם.

טיפ להוזלת עלות להשכרת רכב: בדומה לשירות של של פרובו קיים גם שירות שנקרא פאפם פאפם (קישור) שהוא גם בחינם. אחרי הזמנת רכב יש לשלוח את ההזמנה אליהם ובמידה ומחיר הרכב ירד הם ישלחו לכם התרעה ואז תוכלו לבטל את ההזמנה ולהזמין מחדש במחיר מוזל יותר.

קצת על פאפוס

פאפוס היא עיר נופש ששווה להגיע אליה, גם אם זה רק לסופ"ש.היינו בה שלוש פעמים שפעם אחת מהן היתה ל48 שעות. בפאפוס הרבה אפשרויות לאטרקציות ודברים לעשות. אם מגיעים בחורף אז ממש מומלץ לשכור רכב ולטייל כי מעבר לזה שהיא עיר נופש, יש גם מקומות מאוד יפים לטייל בהם באזור. "טיולים מפאפוס והסביבה".

אם אתם מחפשים מסעדה טובה אז תוכלו להעזר בפוסט "מסעדות מומלצות בפאפוס".

אטרקציות ודברים לעשות בפאפוס

רשימת אטרקציות בפאפוס : מעבר לכל האטרקציות שאפרט בהמשך תוכלו גם להכנס לאתר Get your guide לחיפוש טיולים מאורגנים וכרטיסים לאטרקציות בפאפוס.

תוכלו למצוא עוד אטרקציות גם באתר Viator

קישור לעוד אטרקציות ורכישת כרטיסים

שייט בפאפוס ביאכטה

לכבוד היומולדת של רומן חיפשתי אטרקציה כיפית ושלא עוד לא יצא לנו לעשות בפאפוס ואז ראיתי שיש כל מיני סוגי קרוזים בעיר. חיפשתי חברות שמציעות שייט ומצאתי את Paphos sea cruises . גם ראיתי חוות דעת טובות על החברה וגם ראיתי שהם מציעים קרוז ביאכטה למבוגרים בלבד. מאחר שבקרוב נהיה הורים חשבתי שזאת הזדמנות להנות מהשקט שלפני וללכת לקרוז שקט ורגוע.

השייט יצא מהנמל בשעה 10:00 אבל מומלץ להגיע שעה לפני כדי לתפוס מקומות טובים (המקומות לא שמורים). אנחנו תפסנו מקום בקומה השלישית של הספינה ובדיעבד הבנו שזה היה פחות מומלץ למי שסובל מבחילות ים או בהריון. אם יש לכם נטייה לבחילות ים אז עדיף לשבת למטה והאמת שזה מה שעשינו אחרי העצירה הראשונה.  פשוט שמנו כסא בצד של היאכטה ושם היה מוצל ועם בריזה של הים והכי נהננו. אם תרצו לשבת שם אז אין צורך להגיע הרבה זמן מראש, אבל אם תרצו לתפוס מיטת שיזוף אז מומלץ להגיע מוקדם יותר.

השייט כלל שתי עצירות בעצירה הראשונה עצרנו בחוף קורל ביי לעצירה של שעה וחצי ואז היתה אפשרות לעשות שנורקלים, קאייקים וסתם לצוף עם נודלס ספוג ארוך וגם היתה הפסקת ארוחת צהריים עם בופה. לאחר מכן המשכנו לשוט עוד בערך עשרים דקות ואז עצרנו במקום מהמם של מערות במים Sea caves ושם היתה שוב עצירה, הפעם של שעה שבה גם היה אפשר לעשות שנורקלים, קאייקים ושחייה והיה גם קינוח של פירות טריים אבטיח, אננס ומלון ועוגות.

חזרנו לנמל בסביבות השעה 16:00 ואני ורומן הסכמנו שזאת היתה אחלה אטרקציה וממש היה לנו כיף וגם היינו מרוצים מאוד מהשירות של החברה.

השייט הספציפי הזה עולה 89 אירו והוא שייט הכול כלול. הוא כולל ההעברה למלון שלכם וממנו, כוס שמפניה בהגעה עם מגבת חוף, ארוחת בוקר קלה, מקסימום 55 אנשים על הסיפון, יאכטה מפוארת. ארוחת צהריים בופה, בר פתוח כולל אלכוהול ושתייה קלה.

מרחצאות אדוניס Adonis Baths

ביום השלישי לטיול החלטנו לנסוע לחקור את הכפרים בפאפוס, התחלנו את הטיול בכפר Chloraka ומשם המשכנו לכפר Tala אבל אז נתקלנו בשילוט למרחצאות אדוניס Adonis baths. היינו בפאפוס שלוש פעמים לפני ולא יצא לנו לשמוע על המרחצאות האלה' אז החלטנו שזאת הזדמנות טובה לבדוק מה יש שם.

הנסיעה לשם היתה בהרים בדרך עפר. זאת היתה נסיעה קצת קשה אבל היא מתאימה לכל סוגי הרכבים (הרכב שלנו היה רכב קטן אוטומוטי והוא בקושי סחב בעליות אבל בסוף התמודד עם זה). זאת בערך נסיעה של חצי שעה בדרך לא סלולה, אבל זה היה שווה את המאמץ כי אז הגענו לפנינה בהרים. הכניסה עולה 9 יורו לאדם ויש שם שתי בריכות טבעיות עם מפלים.

ההמלצה שלי היא להגיע לשם בשעות הבוקר באמצע שבוע ככה יש מעט אנשים. המים ממש קרים אז תקחו זאת בחשבון (אני למשל נכנסתי רק עם הרגליים כי השחייה במים כאלה היא לא בשבילי, אבל רומן שחה וממש התלהב). יש שם גם מוזיאון (לא מצאנו אותו מלהיב במיוחד) ודוכן אוכל עם כריכים, קפה ועוד.. ויש אזור של מיטות שיזוף. קרוב למרחצאות יש טברנה למי שרוצה לאכול שם צהריים.

מסעדת Oniro by the sea- מסעדה עם נוף מדהים של ספינה נטושה ומערות במים

את ההמלצה למסעדה Oniro by the sea ראיתי בבלוג Bestip. תמיד לפני הטיולים שלנו אני עושה מחקר בחיפוש אחרי המלצות ליעד שאליו אנחנו טסים ונתקלתי בהמלצה הזאת במקרה וברגע שראיתי את ההמלצה ידעתי שאנחנו חייבים לנסוע לשם ואכן התברר שזאת אחת ההמלצות הטובות לפאפוס.

מדובר במסעדה עם אוכל ים תיכוני מעולה ועם נוף מדהים. מומלץ להזמין מקום מראש כדי לשבת בשולחן קו ראשון לים. אנחנו לא הזמנו מקום מראש, אבל הגענו בסביבות השעה שלוש ואחרי בערך רבע שעה התפנה שולחן בקו הראשון.

הזמנו שני סלטים – אני הזמנתי סלט מנגו, אבוקדו ושרימפס ג'אמבו ורומן לקח סלט סביצ'ה עם סלמון ושניהם היו ממש מוצלחים (עלו בסביבות ה12 יורו לסלט) והזמנו מנה עיקרית לחלוק, מנת ספיישל של לינגוויני עם שרימפס ג'אמבו וזאת היתה מנה מושלמת (מקווה שתהיה בתפריט כשתהיו שם). רומן הזמין קוקטייל פסיפלורה (עלות לקוקטייל בסביבות 9 יורו) ואני הזמנתי קוקטייל ללא אלכוהול של ג'ינג'ר ושקדים (עלות לקוקטייל ללא אלכוהול בסביבות 6 יורו).

הקוקטיילים היו ברמה ממש גבוהה ומאוד אהבנו אותם. בלי קשר לנוף המסעדה הזאת מאוד מומלצת גם מבחינת אוכל וגם מבחינת שתייה. אבל אם מוסיפים גם את נושא הנוף (למערות במים ולספינה נטושה באמצע הים), אז המסעדה הזאת לדעתי היא חובה בביקור בפאפוס. אפשר להעביר שעות רק מלהסתכל על המערות, הים והספינה וגם בשביל צילומים.

סיור סגווי

אחרי ארוחת הבוקר הגענו לחנות הסגווי של Paphos Segway Tour לסיור סגווי שהזמנו מראש. היינו קבוצה של שמונה אנשים והיו לנו שני מדריכים סופר נחמדים.

תדרוך סגווי

אחרי שכל חברי הקבוצה הגיעו יצאנו החוצה להדרכה על הסגווי. המדריך הסביר בצורה מאוד טובה את תפעול הסגווי ואז באופן אישי כל מדריך לקח את אחד המשתתפים בסיור ועשה איתו סיבוב עם הסגווי על מנת לראות שהוא מסתדר בנסיעה וכדי לתת ביטחון.

אחרי שכל אחד מהמשתתפים עבר תדרוך אישי על הסגווי התחלנו בסיור.

הסיור עצמו

במהלך הסיור עברנו דרך מספר אתרים מעניינים בפאפוס ובכל פעם שהגענו לאתר עצרנו והמדריך הסביר לנו על המקום. הסיפורים היו מעניינים מאוד.

בכל עצירה המדריך גם צילם אותנו בנפרד ובכל צילום עשה לנו כיאוגרפיה קטנה לצילום (לאחר כמה ימים כל הם העלו את כל התמונות לאלבום בפייסבוק ואפשר לשמור אותן ללא עלות).

הסיור עבר בצורה קלילה, מצחיקה והמזג אוויר היה מעולה (תחילת חודש נובמבר). אם עושים את הסיור בקיץ אני מציעה לעשות את הסיור המוקדם או של אחר הצהריים. הסיור שאנחנו עשינו התחיל ב11 בבוקר.

נסענו הרבה לאורך הים וזה היה ממש מרגיע וכיף לא רציתי שהסיור יסתיים. אני חייבת לציין שעשיתי סיור סגווי בעבר ולא ממש נהנתי והאמת קצת פחדתי אבל פה היו שני מדריכים והם היו ממש אחראיים ונתנו ממש תחושת ביטחון.

גם אם לא עשיתם אף פעם סיור סגווי אין לכם מה לחשוש ואפילו אני ממליצה בחום שהסיור הראשון שתעשו יהיה דרכם, כי ככה תקבלו תדרוך מקצועי וכיפי.

יש לחברה גם סיורים יותר ארוכים ומיוחדים לכאלה שיש להם כבר נסיון על סגווי וזאת לא הפעם הראשונה שלהם. אולי פעם הבאה שנהיה בפאפוס ננסה את אחד הסיורים המתקדמים.

מה שבטוח שזאת אחלה אטרקציה וחוויה וזאת דרך נפלאה לראות את פאפוס. כתבתי בהרחבה על הסיור בפוסט על דברים לעשות בפאפוס.

אתר ארכיאולוגי פאפוס

בנמל יש אתר ארכיאולוגי גדול. אולי זה ישמע לכם משעמם, אבל אני ורומן היינו מופתעים ממש לטובה. דבר ראשון היתה בדיוק פריחה מדהימה (נסענו באביב) והיה כל כך יפה להסתובב שם ולראות את כל הפרחים המדהימים. חוץ מהפרחים המהממים, האתר עצמו מרשים. יש שם הריסות ופסיפס ואפשר להסתובב שם לפחות שעתיים כדי לראות הכל. יש גם את טירה ליד (היא מחוץ למתחם, אבל ממש קרובה).

אנחנו מאוד נהננו לראות את המקום וגם המזג אוויר היה ממש נעים, אז זה היה בכלל מעולה.
כרטיס כניסה עולה 4.5 יורו
שעות פתיחה: כל יום מ08:30-17:00

גן חיות פאפוס

גן חיות גדול מאוד וממש מרשים. אנחנו היינו שם זוג (בלי ילדים) וממש נהננו.  יש מגוון גדול של חיות. יש סוגי חיות שלא יצא לי לראות לפני כמו סוגים מיוחדים של ינשופים ושל תוכים.  יש שם פילפילון אסייתי ממש חמוד שבדיוק כשהיינו שם החליט להיכנס לבריכה שלו ולשחק במים. הוא היה ממש חמוד ומצחיק.

יש שם אריות, נמרים. יש ג'ירפות יפות שאפשר להאכיל בתשלום. הכלובים של החיות גדולים ומרווחים ויש חיות שמסתובבת חופשי או יכולות לצאת מהכלובים לבד כמו העזים והטווסים.  יש מופע תוכים (שכולל גם ינשופים) 3 פעמים ביום ללא עלות נוספת ואנחנו ממש אהבנו את המופע. הוא היה משעשע ומרשים והתוכים היו ממש חכמים ועשו פעלולים מגניבים.

יש בגן חיות גם גן משחקים גדול, מסעדה וקפיטריה. אזור של נחשים ולטאות. זמן ממוצע שמומלץ להקדיש לגן חיות הוא 3 שעות. המופע כל יום בשעות 12:00, 14:30 ו 17:00

כרטיס כניסה לגן חיות עולה 17.5 יורו למבוגר
שעות פתיחה כל יום מ09:00-18:00

קישור לרכישת כרטיסים לגן חיות

טעימות יין

בנסיעה של בערך 30 דקות ממרכז פאפוס יש יקב מקסים שמציע טעימות היין למבקרים.

יקב Tsangarides winery נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מהכפר Letymbou (אכלנו שם צהריים בLetymbou Tavern).

מהרגע שהגנו התאהבנו במקום. אזור פסטורלי ועיצוב ממש יפה. ישבנו בחוץ והבעלים אנג'לוס הביא לנו לטעום ארבעה סוגי יינות. לבן, רוזה, אדום ויין אורגני. בנוסף הוא גם הגיש לנו קצת גבינות וענבים. דיברנו איתו הרבה והוא ממש אדם מקסים וצנוע.

אנחנו מאוד אוהבים לשתות יין וגם לסייר ביקבים. אם באים זוג או קבוצה קטנה הטעימות יין בחינם. במידה ותגיעו קבוצה גדולה המחיר יהיה 5 יורו לאדם. מחיר סמלי ביותר.

אנחנו ממש נהננו מהיקב ומלהכיר את אנג'לוס. אם אתם אוהבים יין אני חושבת שזאת חוויה מעולה למי ששוהה בפאפוס.

שוק מקורה

חוויה מקומית וכיפית. שווה להגיע לשם גם סתם כדי להסתובב ולראות את התוצרת המקומית. ואם בא לכם לקנות מזכרות או מתנות יפות ומיוחדות, אז זה בהחלט המקום ללכת אליו. שוק מקורה מלא בדוכני מזכרות, תיקים, בגדים, ארנקים, פסלים ועוד. במחירים לא יקרים. ולמרות שהוא די קטן, יש שם מבחר גדול של מזכרות מיוחדות שלא ראינו במקומות אחרים.

אפשר להחנות את הרכב בחנייה מסודרת (יש שילוט צהוב שמפנה לmarket). בחנייה שוק קטן עם דוכני פירות וירקות טריים וטעימים (קנינו שם תותים, קיווי ומנגו). ומשם אפשר לעלות במדרגות לשוק המקורה.

יש שם גם צריף קטן שמוכר קפה ואייס קפה במחירים של יורו וחצי.
שעות פתיחה – שני-שבת 08:00-14:00 וראשון סגור (השעות משתנות אבל בשעות שציינתי בטוח הוא יהיה פתוח)
מפת הגעה

לבלות בערב בנמל

הנמל הוא אזור ממש נחמד ובמיוחד אם בא לשבת במקום נחמד ותוסס בערב. יש שם הרבה מסעדות בר על החוף שבערב יש שם אווירה כיפית ומלאת חיים.

קברי המלכים Tombs of kings

קברים תת קרקעיים מתקופת המאה ה-4. מסתבר שלא קבורים שם מלכים, אלא אנשים חשובים כמו שר הצבא של אלכסנדר מוקדון. הקברים מרשימים והשם של המקום מושך אליו הרבה תיירים. האזור עצמו צופה לים וזהו מקום מאוד נחמד לבקר ולטייל בו.

כרטיס כניסה 2.5 יורו
שעות פתיחה כל יום 08:30-17:00
בקיץ 08:30-19:30

חנות שוקולדים Joulietta

אנחנו לא חובבי שוקולדים גדולים, אבל כשנתקלנו בחנות של שוקולדים בעבודת יד, היינו חייבים לנסות. יש שם הרבה סוגי שוקולדים שהכל נעשה על המקום ואפשר אפילו לראות אותם מכינים את השוקולדים. בקיץ הם מעבירים שם גם סדנאות שוקולד. המוכרת שהיא גם בעלת החנות ומכינה את השוקולדים, היתה ממש נחמדה ונתנה לנו לטעום שוקולד בטעם דובדבן שהיה מוצלח. אנחנו החלטנו לקחת טייקוואי למלון שוקולד בטעם קפוצ'ינו ושוקולד עם כרמל ואכלנו אותם עם קפה במרפסת של הבר במלון 🙂 היה טעים ביותר.

אתרכתובת
Address: 16A Alexandrou Ipsilandi, Shop 1, Paphos8020, Cyprus

קניון kings avenue פאפוס

קניון גדול עם הרבה חנויות ומתחם אוכל. יש שם מסעדה יפנית מעולה שאנחנו ממש אהבנו (פוסט על מסעדות מומלצות בפאפוס). יש שם משחקייה גדולה לילדים ובית קולנוע שמציג סרטי ילדים ומבוגרים באנגלית.

שעות פתיחה כל יום מ10:00-20:00 ביום ראשון נפתח ב11:00

טיול אופניים

לאורך הכביש הראשי יש שביל אופניים מסודר וארוך ממש. נחמד מאוד לשכור שם אופניים ולעשות טיול אופניים או אפילו להתנייד איתם ממקום למקום (במידה ולא שכרתם רכב)

דברים נוספים שאפשר לעשות בפאפוס (ראינו על הדרך אבל לא יצא לנו לנסות)

יש גם כל מיני אטרקציות כמו דייג, טיולי ג'יפים ועוד. אפשר להזמין אותם מהמלון או מסוכנויות. אנחנו ראינו כמה סוכנויות ליד הנמל.

פוסטים נוספים על פאפוס.

31 תגובות בנושא “דברים כיפיים לעשות בפאפוס”

• פוסט מעולה. לפי התמונות אני מבין שלזה לא ההיי סיזן בפאפוס. אני מניח שבתקופה הנ"ל העיר קצת מנומנת בהעדר תיירים רבים . האם התחבורה הציבורית פועלת סדיר לא בעונה (למי שלא משכיר רכב) ? יפה שיש אטרקציות שהם INDOOR ..

• נכון התמונות היו ממרץ וממש לא בשיא העונה. אנחנו היינו עם רכב אז אני לא ממש יודעת אם יש תדירות יותר גבוהה של אוטובוסים בשיא העונה או לא אבל פאפוס היא גם עיר שגרים בה היא לא כמו איה נאפה רק עיר של תיירות ולכן אני חושבת שיש פעילות סדירה של תחבורה ציבורית במשך כל השנה. שמחה לשמוע שאהבת את הפוסט 🙂

• את ממש מקסימה עם הכתבה המפורטת הזו.
    עזר לי מאד.
    ישר כח.

רמבו.

• שלום נופר,
    שבוע שעבר הייתי בפאפוס ואימצנו את טיול הסגווי שהמלצת ואכן היה מעולה, נהנו מאוד.
    ליד המשרד שלהם גילינו מסעדה mother restaurant הלכנו לשם בערה אוכל מעולה ואוירה נעימה.

תודה

• אחלה תמונות רציתי לשאול אם יש השכרת אופנוע ים בפאפוס?

• היי,איך אפשר להזמין את הטיול סאגווי לזוג?

• אני מעוניינת לנסוע עם 4 ילדים בגילאי 16 האם יש אטרקציות ?

• נהניתי מאוד לקרוא על המקומות והחוויות. רציתי לשאול האם טיול הסגווי מתאים לילדים ?

• היי מורן 🙂 תודה רבה
      ממה שידוע לי אז סגווי מותר מגיל 16 ומעלה
      לפחות ככה זה בישראל אז אני מאמינה שגם בחו"ל זה ככה

• כיף לקרוא בהחלט כתבה ממצה, יש מקומות לבלות בערב עם מוזיקה יוונית טובה ?

• היי איתן 🙂 שמחה לשמוע
      האמת שלא יצא לי להתקל במקומות כאלה אבל אנחנו עכשיו שוב בפאפוס אז אם יהיה משהו מעניין, אעדכן 🙂

• הי נופר,

תודה על הפוסט המפורט!!
    שאלה: איפה ניתן לקנות סים מקומי בשביל האינטרנט? יש בשדה?

תודה!!

• היי אנסטסיה 🙂
      שמחה שאהבת את הפוסט
      אנחנו קנינו את הסים בעיר עצמה אבל נראה לי שאפשר לרכוש גם בשדה תעופה
      תלוי מה אתם נוחתים כי בלילה זה יהיה סגור
      חברות התקשורת הן
      PrimeTel, MTN, CYTA
      וניתן לרכוש את כרטיסי הסים של החברות בשדה התעופה, קיוסקים ובחנויות החברה.
      אנחנו קנינו בקיוסק בעיר אבל היו קיוסקים שלא היו בהם אז עברנו איזה ארבעה קיוסקים עד שמצאנו קיוסק שמכר
      אם לא רוצים להתברבר אז אפשר לחפש חנות ספיציפית של אחת החברות ואז לקנות משם

• תודה רבה!!!

• תודה רבה. באמת פוסט עם המון מידע מועיל.
    האם אפשר ומומלץ לטייל מפאפוס להרי הטרודוס ? עד כמה רחוק? עד כמה הכבישים קשים ? בכ׳ז נהיגה בצד שמאל …

• היי דינה 🙂 שמחה לשמוע

רציתי לשאול האם יש השכרת טרקטורונים בחורף בפאפוס
    תודה!

• היי נהוראי,
      לא יצא לי לעשות טרקטרונים בפאפוס אז אני פחות בקיאה בנושא.
      ממליצה לך לשאול את השאלה הזאת בקבוצת פייסבוק על פאפוס , אני בטוחה שיש שם אנשים שיוכלו לעזור לך

• הי, תודה על הפוסט המפורט.
    רציתי לדעת אם יש לך נסיון עם החורף בפפאוס. אנחנו נוסעים בסוף ינואר. האם יש מה לעשות? תודה

• היי שירה

האמת שרוב הפעמים שהיינו היו בחודשי החורף
      אניי בנובמבר, פברואר ומרץ ורק פעם אחת באוגוסט
      מאחר שהמזג אוויר דומה לישראל אז גם בפברואר לא היה קר מדי אבל זה גם עניין של מזל
      טיילנו עם הרכב בין הכפרים ועשינו מסלולי הליכה וביקרנו בהרי טרודוס (ששם יכול להיות שלג ) ולקחנו בחלק מזמן מלון
      עם בריכה מחוממת ככה שיצא לנו גם לבלות במלון חלק מהזמן

• נופר הי, האם כעת אפשר לנסוע, האם יש הגבלות בשעות הערב, תחבורה, מסעדות וכד'

• היי לבנה
      אם את שוהה בבנית מלון אז את מקבלת אישור לשהות בחוץ בלי הגבלת זמן
      אבל יש סגר מלא מ11 בלילה עד 5 לפנות בוקר
      חלק מהמסעדות פתוחות (במיוחד אלה עם מקומות ישיבה בחוץ)
      חובה לשים מסיכה בחוץ וגם בפנים

• היי, פוסט מושלם!
    אשמח לדעת האם יש גם מדריכים המדברים בעברית באיזור?

תודה.

• פוסט מעולה – תודה רבה לך!
    אם את רוצה להוסיף סוג של ערך מוסף למידע הרב והמצוין שאת נותנת,
    תוכלי לתת התייחסות קצרה לאוכל כשר (כי טעימות יין, למשל, פחות רלוונטיות למי ששומר כשרות).
    חוץ מזה – חיזוק חיובי עצום על כך שאת כותבת "לשכור אופניים" ולא "להשכיר אופניים".
    כל הכבוד לך!

• תודה בן ציון
      אני משתדלת לכתוב על מקומות אם שומרי כשרות או לא אבל מאחר ואני לא שומרת כשרות אז אין דגש על זה בבלוג שלי