טיול בוטיק לנשים ברומניה בחורף – חוויה מפנקת ומושלגת

לפני מספר חודשים יצא לי להכיר את רות בטיול בלוגרים בארץ (קישור לאתר של רות- כנפי רוח). היא סיפרה לי שהוא מארגנת טיולי נשים לרומניה ואיטליה והאישיות שלה ישר כבשה אותי. היא מלאת שמחת חיים, מצחיקה ומרתקת ולכן כשהיא הציעה לי להצטרף לאחד הטיולים ישר קפצתי על ההצעה.

השיתוף פעולה בינינו יצא לפועל בטיול  לרומניה בינואר.

עבור אחת שטיילה ברומניה פעמיים בחודשי הקיץ עניין אותי לראות איך רומניה נראית בחורף.

טיול נשים

הטיול היה באמצע חודש לינואר ונמשך ארבעה ימים. זה סוג של טיול שרות מוציאה פעם בשנה ומעבר לזה היא מוציאה טיולים נוספים חמימים יותר לאיטליה ורומניה. סגנון הטיול הוא טיול בוטיק מפנק עם המון הפתעות ועל הדרך גם גיבוש קבוצתי. לרוב מצטרפות לטיול נשים לבדן או עם עוד חברה.

טווח הגילאים משתנה אך הממוצע הוא סביבות ה-40+ . מספר המשתתפות בטיול הוא בממוצע 10 נשים ולכן הטיולים של רות מאוד אינטימיים ובהרגשה ביתית.
המחיר לטיול כולל הכל וכשאני רושמת הכל זה אומר הכל. במשך הארבעה ימים לא היה צורך להוציא כסף על כלום מלבד על שופינג למי שרצתה.

חלק מהיופי של הטיול זה שלא ידענו בדיוק מה התוכנית המלאה ורות שמרה חלק מהתוכניות בסוד על מנת שנוכל לחוות שיחרור וניתוק מהשגרה. כל פעם היתה הפתעה חדשה, אני לא אחשוף בפניכם את ההפתעות על מנת שתוכלו להיות מופתעות בטיול שלכן והאמת שגם רות משנה כל פעם את ההפתעות.

חוויות מהטיול נשים ברומניה

הגעתי לשדה תעופה מלאת התרגשות וציפייה להכיר את הבנות שאבלה איתן בארבעה ימים הקרובים.

בהתחלה זה היה קצת מוזר כי אפילו לא ידעתי איך הן נראות והרגשתי כמו בפגישה עיוורת. אחרי כל תהליך הצ'ק אין לטיסה כל אחת הלכה להסתובב אבל אז ישבנו כולנו לקפה ועשינו הכרות ושמחתי לגלות שיש איתי אחלה בנות וידעתי באותו רגע שזה הולך להיות טיול מעולה.

נחתנו ביאשי ברומניה וכשיצאנו החוצה חיכה לנו הנהג (שליווה אותנו לאורך כל הטיול) עם מיניבוס (עם  24 מושבים , מרווח ביותר) ובחוץ היה שלג. נסענו לארוחת צהריים למסעדה בעיר יאשי, מסעדה על רמה ובה יכלנו להזמין כל מנה מהתפריט וגם הזמנו בקבוקי יין. היה גם מרק למנה ראשונה והרבה קינוחים שהוגשו לשולחן בסוף הארוחה עם קפה או תה. במסעדה רות גם חילקה לכל אחת מחברת אישית שהיא הכינה. המחברת היתה מלאה בתרגילי כתיבה, שירים וציטוטים מעוררי השראה.
הארוחה הזאת היוותה דוגמא לאופי הטיול. הכל היה בנדיבות ובלי הרגשה שלא נעים להזמין משהו. ככה זה נמשך לאורך כל הטיול. בכל מסעדה שהיינו הזמנו מה שרצינו ותמיד לקחנו גם יין או בירה, היו תמיד קינוחים וקפה או תה למי שרצתה..

הוילה של הטיול

אחרי המסעדה התחלנו את הנסיעה לוילה המיוחלת שהיתה במרחק של 4 שעות נסיעה בכפר קטן קרוב למולדובה. הנסיעה היתה קלילה ועם משחקי נסיעה מגבשים. כשהגענו לוילה כבר הכרנו אחת את השנייה טוב יותר.

כשהגענו לוילה כולנו הגבנו בתדהמה. התמונות שראינו לפני כן לא עשו חסד למקום. מדובר בוילה ענקית עם שתי קומות. בקומה הראשונה שישה חדרים . לכל חדר יש מקלחת ושירותים נפרדים . ובקומה למעלה יש סלון ענקי עם המון ספות וכורסאות, מטבח מאובזר, שולחן אוכל גדול ועוד שלושה תאי שירותים.

הוילה היתה פשוט קסומה!! בחוץ היה מושלג ובוילה חמים ביותר. היה כל כך חמים שלרוב הסתובבנו בה עם חולצה קצרה.

החדרים נראו והרגישו כמו חדרים בבית מלון יוקרתי ולכל חדר היתה מרפסת נחמדה עם שולחן וכסאות.

מה היה לנו בטיול

לוילה הגיעה מישהי  מדי יום שהכינה ארוחת בוקר וערב. ובכלל כל הטיול הרגיש ברמה מאוד גבוהה וזה הרגיש שרות לא חסכה על כלום ודאגה לפרטים הקטנים. מאחר שמדובר בטיול חורפי ולפעמים לא בא היה לצאת מהוילה, הרבה מהפעילויות היו בתוך הוילה עצמה כמו סדנת יצירה ומופע של רקדנים שהגיעו לוילה עצמה באחד הערבים.

בנוסף, כל בוקר היתה לנו פעילות כתיבה ושיחות אישיות ומרגשות.יום אחד טיילנו בכפר עצמו ונסענו גם לבקר אורגת שטיחים ואכלנו אצלה ארוחת צהריים.

יום אחר נסענו לנקודת תצפית ברכס ראראו, רכס בגובה של כ -1800 מטר שממנו ניתן לצפות ממנו על העמק ובנוף מושלם גם להרים המושלגים.

ביום האחרון לטיול חזרנו לעיר יאשי (בדרך עצרנו במנזר ציורי ושוק מקומי) ושם היה לנו זמן חופשי לעשות שופינג למי שרצתה. בערב אכלנו במסעדה יוקרתית ארוחה מעולה. ישנו במלון בעיר כי בשש בבוקר היתה הטיסה חזרה מהשדה תעופה ביאשי.

וכפי שציינתי למעלה, במהלך הטיול היו עוד כל מיני הפתעות מפנקות וכיפיות.

סיכום החוויה שלי בטיול נשים לרומניה

אני חייבת להודות שלפני הטיול היו לי קצת חששות איך יהיו הבנות ואם יהיה לי כיף בטיול מסוג כזה, כי זאת הפעם הראשונה שיצאתי לטיול נשים וגם ידעתי שרוב הסיכויים שאהיה הכי צעירה בקבוצה מבחינת גיל. אבל אני מוכרחה להודות שהופתעתי ממש לטובה. גם מאיכות הבנות שהיו וגם מהחיבור הגדול שהיה לי עם חלק מהן. אני מוצאת את עצמי מתגעגעת ומחכה למפגש נוסף שיהיה איתן וזה משהו שלא מובן מאליו מבחינתי. האנרגיות החיוביות של רות הדביקו את כולן והאווירה היתה כיפית ומצחיקה עם הרבה רגעים של שיתוף, הכלה ונתינה. הרגשתי חלק מקבוצה של בנות מקסימות שכל אחת הביאה משהו מיוחד לדינמיקה הקבוצתית.

הטיול הרגיש יותר כמו חופשה חורפית ולי זה התאים בול. בתור אחת שמתרוצצת הרבה במהלך הטיולים שלה היה לי נחמד לשחרר ולתת למישהי אחרת לתכנן הכל עבורי ופשוט להרגע וליהנות.

הערות נוספות על הטיול

• הטיול מתאים לכל אחת שבא לה להתנתק מחיי השגרה ולצאת לחוויה מיוחדת במינה יחד עם נשים מקסימות אחרות
  • אם את יותר בקטע של טיולים רגליים ופחות בקטע הוויתי אז אני חושבת שיהיה עדיף לך לצאת לטיול של רות בחודשים החמימים יותר.
  • חשוב מאוד להגיע לטיול הזה עם ראש פתוח, רצון להכיר בנות חדשות ובלי ביקורתיות ושיפוטיות.

4 תגובות בנושא “טיול בוטיק לנשים ברומניה בחורף – חוויה מפנקת ומושלגת”

• אני מקווה שזה בסדר לשאול, שילמת על הטיול?
    מעניין לדעת האם אפשר להתייחס לביקורת באופן 'לא משוחד'.

• היי אורית 🙂
      הטיול היה במסגרת שיתוף פעולה עם רות (ציינתי את זה גם בפוסט). אני עושה הרבה שיתופי פעולה אך
      רק עם גורמים בתעשיית התיירות שאני מתחברת אליהם ולערך מוסף שלהם.
      אם לא הייתי נהנית בטיול אז לא הייתי כותבת עליו אצלי בבלוג.
      האמינות שלי מול הקוראים זה ערך עליון מבחינתי, אך חלק מהתפקיד שלי כבלוגרית שזה העסק שלה זה לעשות שיתופי פעולה.
      את מוזמנת להכנס לעמוד פייסבוק של כנפי רוח ולראות את ההמלצות המרובות שרות מקבלת. אני תמיד ממליצה לבדוק עוד חוות דעת ולא להסתמך רק על ההמלצה שלי כי זה אינדיבידואלי וחשוב לקבל תמונה מלאה מעוד חוות דעת 🙂

• אני לא בלוגרית וכן שילמתי על הטיול על מנת להשתתף בו. הייתי באותו "מחזור" של טיול שנופר היתלותה ויכולה להעיד שכל מילה שכתבה יש לה סימוכין. הייתה זו חוויה מדהימה ומיוחדת, פותחת לבבות ונותנת הזדמנות להכיר מגוון של נשים מדהימות ומיוחדות וזאת בגלל העובדה ש-רות בעלת אנרגיות מיוחדות שידעה "להעיף" אותנו "ולפרק" מעלינו את כל הביקורתיות ו"לפתוח" אותנו לקראת חוויה מיוחדת של טיול בנות/סדנה המתקיים בחורף כשברקע נוף מושלג במיוחד המשרה אוירת שלווה.