מלון מעולה במיקום מנצח במרכז וילנה ליטא

מאת: נופר רונן

ביוני 2019 טסנו לטיול בעיר וילנה בליטא. קיבלנו הזמנה מטעם משרד התיירות של וילנה לטיול של חמישה ימים בעיר ומאוד שמחנו מההזמנה מאחר שליטא לאחרונה נהייתה יעד יותר פופולרי עבור הישראלים במיוחד מאז שיש אליה טיסות לואו קוסט עם חברת WizzAir.

לפני שהגענו לוילנה קיבלנו את ההזמנה שלנו למלון Hotel Vilnia. כשקראתי עליו את הביקורות וראיתי את התמונות אז ממש התלהבתי. הביקורות היו מעולות והמלון היה נראה מקסים. כשהגענו למלון התברר שיש סיבה לביקורות הכל כך טובות כי אכן מדובר באופציה מעולה ללינה בוילנה.

קצת על המלון Hotel Vinlia

מלון ארבעה כוכבים חדש וזה כבר נקודת זכות לטובתו כי הכל שם נקי, מודרני ונראה טוב.  המלון נבנה במבנה מהמאה ה19 והוא ממש יפה מבחוץ. בנוסף יש למלון מסעדת בר ואורחי המלון מקבלים 10% הנחה שם. יש גם אפשרות לשכור אופניים מהמלון בעלות של 3 יורו לשעה. בנוסף יש חדרים ברמות שונות ומסעדת ארוחת בוקר. יש גם שירות חדרים שפועל לפי שעות העבודה של המסעדה.

החדרים במלון

אנחנו קיבלנו את החדר המשודרג עם מרפסת שפונה לכיוון הפארק. אני ממליצה בחום לקחת את החדר הזה כי ההפרש מחירים לעומת החדר הקלאסי לא גדול והחדר היה ממש מפנק. נתחיל מזה שהחדר היה נקי ביותר ומרווח. יש בו כורסא,  שידה עם ערכת קפה של קומקום, תיונים, קפה וכוסות, יש מיני בר וכסא למי שרוצה לעבוד ומעל יש טלויזיה תלויה על הקיר. החדר מקלחת היה עם אמבטיה ושני כיורים (אני מתה על חדרי אמבטיה עם שני כיורים, זה תמיד נותן לי הרגשה יוקרתית) ואסלה.

יש מיטה סופר נוחה (ראו הוזהרתם, כי יהיה לכם קשה לצאת ממנה בבוקר) ועל המיטה מונחים חלוקים ונעלי ספא (בין הדברים האהובים עליי במלונות). וכמובן שגולת הכותרת היתה המרפסת הנפלאה שממש היה כיף לשבת בה. היה ממנה נוף ירוק ולמרות שהכביש שעובר שם הוא כביש ראשי אין שם כמעט תנועה ולכן עדיין הרגיש שקט ומרגיע לשבת שם. בכלל בוילנה אין כמעט תנועת מכוניות וזה הופך אותה לעיר שלווה ביותר. דרך אגב השקיעה מהמרפסת היתה מדהימה והכי כיף שהיא היתה ב22:40 בלילה!!


המיקום של המלון

אחד הדברים הטובים במלון הוא המיקום שלו. הוא נמצא במיקום מרכזי, שקט ונוח מאוד.

איפה הוא ממוקם? הוא נמצא בעיר העתיקה מול פארק Bernardine Park וזה אומר שאתם יכולים לעבור את הכביש ולמצוא את עצמכם בפארק יפהפה. אנחנו שכרנו אופניים מהמלון ועשינו סיבוב בפארק איתם. בכניסה לפארק יש גם דוכן של מיץ תפוזים סחוט ודוכן גלידות ואלו היו אחלה אופציות בימים החמים של הקיץ. במרחק של שתי דקות הליכה מהמלון יש כמה מסעדות טובות כמו ביסטרו טבעוני ומסעדה סינית מעולה.  אם ממשיכים עוד שתי דקות בהליכה מגיעים כבר לכיכר הקתדרלה המרכזית ולשדרה מרכזית ומתויירת ששם תוכלו למצוא מסעדות, בתי קפה, ברים וחנויות.

אם תלכו לצד השני מהמלון אז תגיעו לכנסייה מפורסמת בעיר שנראת כמו טירה St. Anne's Church. ואם תמשיכו עוד קצת ברגל אז תגיעו לאזור השני של העיר העתיקה שחוצה את נהר Vilnia וגם שם תמצאו מסעדות, ברים ובתי קפה.

בעצם מהמלון תוכלו להגיע לכל אטרקציה מרכזית בעיר ברגל ואם אתם עייפים מללכת, אז יש תחנות אוטובוס ממש ליד המלון וגם ניתן להזמין מונית, כי המוניות בוילנה סופר זולות (עלות ממוצעת בנסיעה בעיר בין 1.5 יורו לשלוש יורו).

ארוחת הבוקר

האירוח שלנו במלון כלל ארוחת בוקר שזה כבר טוב. הארוחה היא ארוחת בופה שבה תמצאו ירקות, פירות, גבינות, נקניקים, לחמים שונים, פינת בריאות של פירות יבשים, גרנולה וקורנפלקס ואזור של מאכלים חמים כמו ירקות מאודים, נקניקיות ותבשילים שונים. יש גם קיש יומי וכמה מאפים וכמה סוגי ביצים. אין עמדת ביצים שהשף מכין ביצים לפי בקשתך,  אבל ניתן לבקר מהעובדים שם איזה סוג ביצה שתרצו כמו ביצי עין, ביצים עלומות וכו'.. והם יבקשו מהמטבח להכין עבורכם. בנוסף יש מכונת קפה להכנת קפוצ'ינו, נס קפה ואמריקנו ויש כמה קנקני מיצים. אני חושבת שזאת ארוחת בוקר טוב שכוללת את כל מה שצריך. לא מדובר בארוחת בוקר מיוחדת אבל היא בהחלט מספקת.

היינו במלון חמישה לילות והתבאסנו שהיינו צריכים לעזוב. הכל שם היה מעולה ואני בהחלט ממליצה בחום לכל מי שמגיע לוילנה לקחת שם חדר. המחיר מעולה לתמורה והמיקום שלו מנצח.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *