מסעדות מומלצות בפראג

מאת: נופר רונן

הגענו לפראג לסופ"ש קצר אחרי טיול באירלנד. יש בפראג המון אופציות למסעדות ובתי קפה. מאחר שלא היה לנו הרבה זמן לחקור את פראג ניסינו לבחור כמה שיותר סגנונות של אוכל כדי שיהיו לנו המלצות מגוונות על האפשרויות של האוכל בפראג.

מסעדות בפראג

מסעדה צ'כית מקומית עם מבחר הבירות הגדול בצ'כיה

למסעדת Pivovarsky הגענו בעקבות המלצה המדריך שלנו בסיור חינם שעשינו. הוא אמר שיש להם אוכל מקומי מאוד מוצלח ויש להם את מגוון הבירות הכי גדול בצ'כיה. זאת היתה נשמעת לנו המלצה טובה למקום ששווה לבדוק.

המסעדה לא נמצאת במרכז העיר אבל אפשר להגיע לשם בקלות במטרו. נסענו לשם לארוחת ערב בערב השני שלנו בפראג.

כבר מהרגע הראשון שנכנסים למסעדה קולטים את מגוון הבירות העצום שיש להם. ישבנו לאכול בקומה התחתונה של המסעדה. הגישו לנו תפריט בירות ותפריט אוכל. התפריט בירות היה יותר גדול בהרבה מתפריט האוכל ולא היה ניתן להחליט מה כדאי אז ביקשנו המלצה מהמלצרית לאיזה בירה לקחת.

רומן הזמין בשר עם פירה ואני הזמנתי סלט ונקניקיות. האוכל היה ממש טעים והאווירה במסעדה היתה נחמדה מאוד.

אחת הפיצות הכי טעימות שאכלנו

הגענו לפראג ב10 וחצי בלילה והיינו ממש רעבים. לא היו הרבה אופציות של אוכל באזור של דירת Airbnb שלנו והחלטנו לקחת רטרו לפיצרייה Johnny Pizza שראינו שהיא פתוחה. בדיוק כשהגענו הטבח הוציא פיצה מהתנור ואנחנו ישר לקחנו ממנה 2 חתיכות כל אחד. הפיצה היתה דקה כמו שאנחנו אוהבים עם גבינה טעימה ותוספות טעימות.

היא היתה כל כך טעימה שרומן לקח עוד 3 חתיכות ולא היה מסוגל להפסיק לאכול אותה. הפיצה ממש ממכרת- ראו הוזהרתם.

זוהי אחלה אופציה לאוכל מהיר, טעים ביותר וזול.

מאפייה מעולה עם מבחר גדול של מאפים

המאפייה Antoninovo היתה ממש ליד דירת הAirbnb שלקחנו. יש להם כמה סניפים אז שווה לבדוק אם יש סניף שקרוב לאיפה שאתם נמצאים. יש להם מבחר גדול של מאפים ממש ממש טעימים וטריים.

בבוקר הראשון שלנו בפראג אכלנו שם ארוחת בוקר. אני לקחתי עוגת שמרים עם גבינה וקוראסון ורומן לקח לחם עם סלט ביצים ועוגת פרג.  הכל היה מאוד מוצלח. המחירים במאפייה זולים ויש מצב שכשתגיעו יהיה תור כי היא מאוד פופולרית.


זול ומהיר- דוכנים של אוכל ויאטנמי וסיני ליד הקניון

אחרי סיור רכב הרטרו הלכנו להסתובב קצת בקניון. כשיצאנו מהקניון ראינו שיש דוכני אוכל נחמדים, דוכן ויאטנמי, דוכן סיני ודוכן של הקינוח הצ'כי. החלטנו לנשנש קצת מהדוכנים ורומן לקח מהדוכן הויאטנמי מרק פו שהיה מאוד עדין בטעמים ובימים קרים הוא בכלל אופציה מעולה. אני לקחתי ספרינג רול טרי עם אטריות אורז וירקות שהיה נשנוש ממש נחמד ומהדוכן הסיני לקחנו שתי גיוזות.

אם אתם מחפשים אוכל זול ומהיר זאת אופציה טובה. אפשר לאכול שם על שולחנות בעמידה או לקחת טייק וואי. בדוכן הויאטנמי גם מוכרים סנדויצים ויאטנמים בבאגט.

כתובת
Revoluční 655/1, 110 00 Prague, Czech Republic

הכל מהכל- מסעדה עם אוכל מוכן, קישים, עוגות, מאפים ועוד

הגענו למסעדה הזאת במקרה כשחיפשנו משהו קליל לאכול אחרי סיור האופניים (במרכז העיר). אחרי 3 שעות ש רכיבה בעליות הרגשנו שאנחנו צריכים לאכול עוד קצת. ליד החנות אופניים היתה מסעדה Bake Shop עם המון אפשרויות. היו סלטים ותבשילים מוכנים שאפשר לקחת לפי משקל ולאכול במקום. אני לקחתי סלט פסטה, סלט בורגול ודלורית ורומן לקח סלט פסטה ורוסטביף. המחיר היה סביר והמנות היו מוצלחות. לסיום לקחתי קפה עם כדור שוקולד.

המסעדה הזאת מעולה במידה ואתם הולכים לאכול כמה אנשים וכל אחד רוצה משהו אחר. יש להם מבחר מאוד גדול של אוכל וגם של קינוחים.

קצת לגיוון- מסעדה תאילנדית

בערב האחרון שלנו בפראג החלטנו קצת לגוון ולאכול אוכל תאילנדי. הלכנו למסעדת Mesy Thai Restaurant, מסעדה אינטימית ונעימה. לקחנו למנה ראשונה דים סאם ולמנה עיקרית אני הזמנתי מוקפץ עם איטריות ורמיצ'ילי ושרימפס ורומן הזמין איטריות ביצים מוקפצות עם בשר. הכמות של המנות היתה גדולה והמנות היו טעימות ומשביעות. אני לקחתי חצי מהמנה טייק וואי כי לא יכלתי לסיים אותה.

כתובת
Bělehradská 12/98, 120 00 Praha 2, Czechia
נמצאת קרוב לJohnny Pizza


ארוחת בוקר זולה ומהירה

לפני הסיור אופניים שעשינו הלכנו לאכול ארוחת בוקר כדי לאגור אנרגיות לסיור. מצאנו את המסעדה Piknik, מסעדה פשוטה עם מבחר של אוכל זול ונחמד. רומן לקח ראפ צמחוני וקרואסון ואני לקחתי סלט פירות ופודינג צ'יה. יש להם מבחר של כריכים, סלטים, ראפים ואפשרויות לצמחוניים וטבעוניים.

2 תגובות בנושא “מסעדות מומלצות בפראג”

  • רוצה להזמין דירה נחמדה או חדר בבית דירות ליד העיר העתיקה ליד השעון בערך איך מחפסים ואיך מוצאים במחיר סביר בפרג כמובן

    • אני מחפשת דירות באתר
      Airbnb
      יש אפשרות לראות שם מפה ולראות איפה הדירה ממומקמת ולפי זה לחפש
      הנה פוסט שכתבתי על האתר ועל מה שחשוב לשים לב
      ttps://www.trvbox.co.il/כל-מה-שצריך-לדעת-על-דירות-airbnb/

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *