סיור אוכל בברצלונה – סיור קולינרי מעולה במקומות הכי מקומיים בברצלונה

מאת: נופר רונן

לפני שהגענו לברצלונה, היה לי ברור שאחד הדברים שאנחנו צריכים לעשות שם זה סיור אוכל. הרי ברצלונה נודעת בסצנת הטפאסים ויין מעולה והתחשק לי לנסות כמה שיותר דברים ממה שלברצלונה יש להציע.

חיפשתי סיור אוכל בשילוב עם יין ומשהו שיהיה עם מדריך מקומי ונתקלתי באתר Airbnb  בחלק של חוויות experiences בסיור עם אדריאן (קישור לסיור) . הוא קיבל ביקורות ממש טובות וישר כתבתי מייל לבקשה שנצטרף לסיור.

אדריאן ענה לי והיה ממש נחמד כבר בהתכתבות וכך יצא שביום שבת בחמש אחר הצהריים (בתחילת ספטמבר) הצטרפנו לסיור האוכל. אדריאן ישר בא עם הרבה אנרגיות וסיפורים וידעתי שזה הולך להיות סיור מעניין וקיוויתי שגם טעים. בדיעבד היה אפילו יותר טוב ממה שציפיתי.

סיור האוכל בברצלונה

נקודות עצירה בסיור

התחלנו את הסיור בנקודת מפגש ליד תחנת מטרו חוץ ממני ורומן היו עוד שישה חבר'ה. שלושה בנים מדרום אפריקה, בחורה מהולנד וזוג מארצות הברית. המקום הראשון שנכנסנו אליו היה בר מקומי. אין סיכוי שתראו שם תייר כי אין אפילו שלט עם שם של המקום. רק המקומיים מכירים אותו.

קיבלנו יין מבעבע גבינת מנצ'גו , נקניק חמון ונקנקיות מתובלות. אוכל פשוט ואם זאת ממש טעים במיוחד למי שבעניין של גבינות ונקניקים. אחרי זה קיבלנו כוס קאווה. אדריאן סיפר לנו על האוכל והשתייה וההבדלים בין יין מבעבע לקאווה. כבר אחרי העצירה הראשונה הרגשתי די שיכורה. אה ויש גם אפשרות לרכוש שם יינות ועוד דברים מקומיים.

משם המשכנו לעצירה הבאה עם מקום שמגיש את הפוטטוס בטאטס (מנת תפוחי אדמה מאוד פופולרית שתמצאו בכל מסעדה) הכי טובים (אדריאן אמר שזה המקום הכי מומלץ לאכול את המנה). בנוסף קיבלנו איזשהו טאפאס בשם בומבה שהוא היה כל כך טעים וחריף ולקינוח אכלנו טאפאס של לחם עם עגבנייה. יש טקס שלם להכין את המנה, היא פשוטה וסופר טעימה. בעצירה הזאת שתינו בירה קלילה כי היא מעורבבת עם סודה לימון (משקה מרענן וכיפי).

העצירה הבאה היתה בבר מקסים ושם הגישו לנו זיתים מעולים, צ'וריסו וטאפאס של רטטוי על לחם טוסט. פה שתינו יין כזה טעים שאחרי זה החלטנו לקנות בקבוק שלו כדי לקחת אותו איתנו לישראל.

העצירה האחרונה היתה בבר מסעדה ששם שתינו יין (רוזה) בדרך מסורתית (אני לא כל כך הסתדרתי עם זה חח) והאוכל היה סלט עגבניות עם בצל, אנשובי מטוגנים (הופתעתי לגלות שהם ממש טעימים ) ונקניקיות קטלניות (בשלב הזה כבר הייתי מפוצצת ושיכורה וכבר לא טעמתי מהן, רומן טוען שהיו גם מעולות).

חוויות מהסיור

תוך כדי הסיור אדריאן סיפר לנו המון על ההיסטוריה של ברצלונה, הופתעתי מכמות הידע שיש לו למרות שהוא גר בברצלונה רק 3 שנים. הוא במקור מארצות הברית והוא היה גר במלא מדינות בעולם. הוא מכיר כל מקום טוב בברצלונה ותוך כדי הסיור הוא גם הראה לנו איפה כדאי לבלות בערב , איפה יש ברים טובים איפה יש אוכל ממש מומלץ, מעדניות מומלצות ועוד. החבר'ה שהיו איתנו היו סופר נחמדים והיתה אווירה ממש כיפית וקלילה.

זאת היתה הפעם השלישית שלי בברצלונה ואני מוכרחה להגיד שלא כזה התלהבתי ממנה, חשבתי שהיא מאוד מתויירת וממוסחרת, אבל בסיור הבנתי שפשוט לא הייתי במקומות הנכונים. אדריאן הצליח להראות לנו את ברצלונה האותנטית עם מקומות נסתרים ומיוחדים, האזור של הרובע הגותי היה ממש קסום בעיניי, מלא בסמטאות עם ברים מגניבים, בתי קפה קטנים ומודרניים וחנויות בוטיק שונות .

אם בא לכם להתאהב בברצלונה, אני ממליצה בחום על הסיור הזה שיאפשר לכם לחוות את ברצלונה דרך מדריך מקומי מנוסה ומלא בידע ואהבה למקום.



הערות על סיור האוכל בברצלונה

  • תבואו רעבים!!
  • תבואו עם נעליים נוחות
  • הסיור הוא בין 3.5-4 שעות
  • הסיור היה מנקודת המפגש Carrer del Doctor Aiguader והמשיך לרובע הגותי.
  • אם יש לכם רגישויות או לא שאתם אוהבים מאכלים מסויימים תעדכנו מראש
  • המחיר בסיור כולל את כל האוכל והאלכוהול
  • אם אתם מחפשים סיור ברמה גבוהה גם מבחינת אוכל ושתייה וגם מבחינת ידע על ברצלונה וההיסטוריה שלה – זה הסיור בשבילכם.
  • ההשתפות שלנו בסיור היתה כחלק משיתוף פעולה עם החברה.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *