מלון למבוגרים בלבד ביורט דה מאר, קוסטה בראווה – מלון מפנק ליד החוף

מאת: נופר רונן

לפני כמה חודשים היינו בכנס תיירות בברלין ושם יצא לנו לפגוש את אנה שהיא דירקטורית של מלונות בברצלונה וקוסטה בראווה. היא התלהבה מהבלוג והקהל הישראלי והזמינה אותנו להתארח אצלם במלונות.

אחרי שקראנו את הביקורות על המלונות וראינו את המיקומים ההחלטה היתה קלה והזמנו ישר כרטיסי טיסה. המלון שאליו הוזמנו בקוסטה בראווה היה מלון Delamar ביורט דה מאר Lloret De Mar.

מלון Delamar בקוסטה בראווה

הגענו למלון עם רכב מברצלונה. יש אפשרות להגיע ליורט דה מאר עם אוטובוס או רכבת ואז אוטובוס. למלון יש חניון בתשלום אם אתם מגיעים עם רכב ויש גם אזור לחנייה בחינם אבל באזור מרוחק יותר מהמלון.

אנחנו אישית אהבנו שיש לנו רכב צמוד אבל יש אפשרות להתנייד באזור גם עם תחבורה ציבורית ומוניות ואפשר גם לשכור אופנועים וATV.

הגענו למלון בשעות אחר הצהריים ואחרי שהחנינו את הרכב הגענו לקבלה. התקבלנו בחיוך וקיבלנו את הכרטיס לחדר. אמרו לנו שבשעה חמש וחצי יש טעימות גבינות וכוס יין בחינם לאורחי המלון באזור הבריכה. יש אזור בריכה למטה ויש גם טרסה עם בריכה בקומה העליונה.  בנוסף קיבלנו כובע קש (שרומן ממש אהב והלך איתו כל הזמן) ותיק ים.

החדר עצמו

קיבלנו חדר בקומה 6. החדר עצמו היה חמוד בסיסי עם שתי מיטות , טלויזיה, חדר עם דוש ושירותים. היתה לו מרפסת חמודה עם שולחן ושתי כיסאות ונוף לבריכה.

אחרי שקיבלנו את החדר החלטנו לרדת לבריכה.


הבריכה למטה

האזור של הבריכה הוא סופר כיפי, יש שם הרבה אזורי ישיבה , חלקם של שולחנות עם כסאות, כסאות נוח , מיטות שיזוף עם מזרונים וכריות, גישה לבר של המלון ועיצוב מודרני.

שכבנו על כסאות הנוח ואני כרגיל קראתי ספר ורומן היה בפלאפון ואז גילינו שהשעה חמש וחצי וזה אומר שהגיע זמן של טעימות הגבינות.

טעימות גבינה וכוס יין

אז בחמש וחצי בול הוציאו שולחן גדול על גלגלים מלא בסוגי גבינה שונים, קרקרים וזיתים. די מהר היה תור ארוך של אנשים שחיכו לגבינות, אבל הצלחנו להיות בין הראשונים וכל אחד מאיתנו אחד לו צלחת גבינות. אחרי זה לקחנו מהבר שני כוסות יין לבן וחזרנו לכסאות נוח.


הבר

ביום השני במלון החלטנו אחרי ארוחת הערב להתפנק לנו בשני כוסות קוקטייל. אני כרגיל לקחתי סנגרייה ורומן לקח קוקטייל טקילה סנרייז. ומה שהיה נחמד זה שיכלנו לשתות את הקוקטיילים על מיטות השיזוף ופשוט העברנו שם איזה שעתיים של דיבורים עם הקוקטיילים.

האוכל במלון

האירוח שלנו במלון היה על בסיס ארוחת בוקר וארוחת ערב.

הארוחת בוקר היא ארוחת בופה והיא מאוד מגוונת ויש הכל מהכל. יש פירות, ירקות, גבינות, נקניקים, לחמים, קינוחים, ביצים לפי בקשתך, פנקייקים, תבשילים חמים ועוד.

הארוחת ערב היא גם ארוחת בופה ומה שאהבתי מאוד זה שהיה אפשרות לקבל בשר, או דגים בהכנה על המקום על הפלאנצ'ה, היו הרבה תבשילים , סלטים, ירקות, מרקים, לחמים, תוספות מגוונות כמו ריזוטו ופסטה והיה גם אזור קינוחים שכלל מזרקות שוקולד בשביל פונדו (היו פירות ומרשמלו שהיה אפשר לטבול בשוקולד).

הארוחת ערב לא כללה משקאות אז אם רוצים שתיה קלה או אלכוהול אז אפשר להזמין מהמלצר של השולחן ולקבל את השתייה בתוספת תשלום (המחיר סביר ביותר). אנחנו מאוד נהננו מהאוכל, מהמגוון, האיכות והחדר אוכל עצמו היה נקי והרגיש כמו מסעדה ולא כמו חדר אוכל.

עוד על מלון Delamar

במלון יש חדר כושר שלצערנו לא יצא לנו לנסות אותו בגלל לו"ז עמוס , יש את הקומה העליונה עם הטרסה. יש נוף ממש יפה משם ומומלץ לעלות לשם זמן שקיעה. יש שם אזורי ישיבה נוספים של כסאות נוח ומיטות שיזוף ויש שם בריכה. בנוסף יש גם שיעורי יוגה בבוקר לאורחי המלון ויש חדר מסאז'. יש גם לוקרים לשמירת חפצים (אני מאוד אהבתי את הקונספט של לוקרים עם קוד מאשר חדר לשמירת חפצים).

המלון גדול והיו בו הרבה אורחים אבל התחושה היתה מאוד נעימה, נקייה ושקטה.


המיקום של המלון

המלון נמצא במיקום סופר מרכזי, תוך שתי דקות הליכה כבר היינו בחוף הים, החוף עצמו מאוד נחמד ונקי, עם מיטות שיזוף ושמשיות להשכרה (7 יורו לכסא ו7 יורו לשמשייה) ואפשר גם פשוט לשכב על המגבת. החול הוא בעצם אבנים קטנטנות ולא חול (אני אישית מעדיפה את זה כי ככה החול לא נדבק לכל הגוף). החוף היה מלא באנשים, אבל היה אפשר למצוא גם איזורים רגועים יותר. יש גם ספורט ימי כמו סירות עם מגלשות קטנות ומצנחי רחיפה.

בערב האזור ליד המלון הופך להיות שוקק חיים ותוך דקה נמצאים בלב העניינים. יש מלא ברים, מסעדות, בתי קפה, חנויות ומועדונים במרחק הליכה. יש את הטיילת שגם שם יש ברים ומסעדות. יש אוכל מהיר וסופר מרקט. ויש גם תחנת אוטובוס ליד המלון למי שאין רכב.

מוזיאון יורט דה מאר במרחק של כמה דקות הליכה. ולמרות שהמיקום ממש מרכזי במלון עצמו היה שקט וגם בחדרים. בקיצור מיקום מעולה.

החוויה שלנו מהמלון

אני חייבת לציין שיצא לי להיות הרבה במלונות בעיירות נופש. לרוב המלונות היו עמוסים ורועשים וברמה לא כל כך גבוהה אבל המלון הזה ממש נותן חווית אירוח אחרת. עצם העובדה שמקבלים כובע ותיק ים ויש טעימות גבינות וכוס יין חינם כל יום לאורחי המלון כבר אומרת משהו. השירות מעולה, העיצוב מודרני וחדיש, הכל נקי ושקט. יש הרבה אזורי ישיבה גם ליד הבר של המלון, הקוקטיילים היו מוצלחים, האוכל נהדר והמיקום מרכזי ונוח.

אני יכולה להבין למה המלון הזה מקבל דירוג כזה גבוה ולמה הביקורות עליו ממש טובות.

2 תגובות בנושא “מלון למבוגרים בלבד ביורט דה מאר, קוסטה בראווה – מלון מפנק ליד החוף”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *