מסלול טיול מדהים של 3 ימים בקוסטה בראווה ספרד

מאת: נופר רונן

קוסטה בראווה הוא אזור החוף של קטלוניה בצפון מזרח ספרד במחוז גירונה. זהו אזור עם הרבה עיירות חוף, מלונות טובים וחיי לילה. באזור היותר הררי יש כפרים קטנים ומקסימים ואת העיר גירונה היפהפייה. קוסטה בראווה זה אזור מושלם לחופשת בטן גב וגם לטיולים עם נופים מהממים. זהו אזור שמתאים לכולם. לצעירים , משפחות ומבוגרים. יש לאזור גם היסטוריה מאוד מעניינת וגם הרבה פעילויות ודברים לעשות.

טיפים לפני שמטיילים בקוסטה בראווה

סים לחו"ל 

אני אישית ממליצה על Esim שזה סים אלקטרוני אני ממליצה על חברת Airalo. הייתי מאוד מרוצה מחווית המשתמש שלהם (סרטוני הדרכה פשוטים לתפעול כרטיס הסים) והכל עבד בלי בעיות מיוחדות. כתבתי עליהם יותר בפוסט מורחב בנושא כרטיס סים לחו״ל וגם על אפשרויות אחרות כמו לקנות כרטיס סים מקומי. 

מטבע בקוסטה בראווה

בקוסטה בראווה ובספרד בכללי משתמשים במטבע ביורו Euro. אפשר לשלם בכרטיס האשראי שלכם, רק קחו בחשבון שיש עמלות של המרת מט"ח ברוב כרטיסי האשראי של כ-2.5% וגם השער המרה של חברות האשראי הוא בפער של עוד בערך אחוז מהשער הרשמי. זה אומר שאם אין לכם הטבות מיוחדות בכ. האשראי אתם בעצם תשלמו בערך 3-4 אחוז יותר על כלל ההוצאות שלכם בחופשה, אבל זאת האופציה הכי זמינה.

אני ממליצה לפני הטיסה לעשות המרת מטבע דרך פליי מאני FlyMoney (קישור לאתר) כי תמיד צריך גם מזומן וזה יכול לחסוך תקלות שפתאום כ. האשראי לא עובד או שנחסם. מזמינים מראש באינטרנט ואוספים בשדה התעופה בדלפק של בנק הפועלים (יש להם דלפקים בדיוטיפרי גם בטרמינל 3 וגם בטרמינל 1). שער ההמרה מהם זול יותר מהבנק והדואר וגם תמיד אפשר לבטל בחינם אם בסוף הטיסה מתבטלת.

ביטוח נסיעות

במידה שעוד לא עשיתם ביטוח נסיעות לטיול אני ממליצה לא לחכות לדקה ה90. למה לא לחכות? כי הביטוח כולל הגנה גם לתקופה שלפני היציאה לחו"ל – למשל אם יש אשפוז או מחלה עוד בארץ, לפני הטיסה עצמה! אני ממליצה על סוכנות הביטוח Safe4you – הם עובדים עם כל חברות הביטוח, המחירים זולים והשירות שלהם יוצא דופן לטובה (מנסיון). כדאי שתקראו גם את הפוסט שכתבתי לגבי איפה משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל.

איפה ישנים בקוסטה בראווה?

אפשר לישון בכל עיירת חוף או בעיר גירונה ומי שמחפש יותר שקט ושלווה יכול ללון באזור הררי יותר בכפר קטן.
אנחנו ישנו במלון Hotel Delamar ביורט דה מאר Lloret de mar (פוסט מפורט על החוויה שלנו במלון). יורט דה מאר זוהי עיירת חוף. מעבר לחוף וחיי הלילה, תוכלו למצוא בה גם מוזיאון, גנים מהממים, נקודת תצפית על כל האזור, מסלולי הליכה ועוד.

איך מגיעים לקוסטה בראווה?

אנחנו הגענו ליורט דה מאר בקוסטה בראווה מברצלונה. הגענו לשם עם רכב ששכרנו.

יש אפשרות להגיע לקוסטה בראווה ברכבת או באוטובוס מברצלונה ויש גם שדה תעופה בעיר גירונה. אם אתם מתכננים גם לטייל הרבה אז מומלץ לשכור רכב/ אופנוע/ ATV. אבל גם אם תחליטו להתנייד רק בתחבורה ציבורית אז אין בעיה כי יש אוטובוסים לכל האזורים.

מה עושים בשלושה ימים בקוסטה בראווה?

יום 1 – יורט דה מאר (מלון), טוסה דה מאר

יום 2 – גירונה (כולל סיור בעיר), כפר קטן קרוב לגירונה, סיור ביורט דה מאר

יום 3 -יורט דה מאר:  נקודת תצפית עם קפה, גנים וחוף מדהים

אטרקציות בקוסטה בראווה

תוכלו לקבל רעיונות לסיורים מדליקים שתוכלו לעשות,באתרי האטרקציות השונים ואף להזמין דרכם (לעיתים במחיר מוזל). אתר האטרקציה הראשון נקרא tiqets, השני הוא האתר Get Your Guide או דרך Viator.

יום 1 – הגעה לקוסטה בראווה, בריכה במלון, טוסה דה מאר , סיבוב בערב בטיילת וברחובות

הגעה מברצלונה. בסביבות הצהריים  למלון Hotel Delmar ביורט דה מאר ברכב.

במלון יש חנייה בתשלום או שאפשר להחנות בחינם באזור יותר מרוחק מהמלון.

קבלת חדר ובריכה

קיבלנו את החדר שלנו בקומה ה6 וירדנו לבריכה לזמן של טעימות גבינות ויין  (כל יום בחמש וחצי המלון מציע טעימות גבינה וכוס יין חינם לאורחי המלון)

טוסה דה מאר Tossa De Mar

נסענו עם הרכב לעיירה קרובה בשם טוסה דה מאר. טוסה דה מאר היא גם עיירת חוף ויש בה חופים יפים, מסעדות, ברים וגם טירה על גבעה עם נוף יפה לים.
החננו את הרכב במרחק של בערך 15 דקות מהחוף (ראינו חנייה בחינם והעדפנו לא להכנס לאזור עמוס מדי) אבל יש אפשרות להחנות בחניון קרוב לטירה (בעלות של 3 יורו לשעה)
הסתובבנו בעיירה עצמה (בין כל החנויות ) ואז החלטנו לקנות קפה טייק אווי ומאפה וללכת לשבת בחוף הים.
פרסנו את המגבות שהבאנו איתנו וככה ישבנו בכיף מול הים עם הקפה והמאפה וספר טוב :).
אחר כך עלינו אל הטירה Vila Vella (מפת הגעה).

טיפ : מומלץ להגיע לקצה, למגדלור, יש שם בית קפה עם נוף ממש יפה.
העלייה לוקחת בערך 15 דקות ברגל ויש אפשרות גם לעלות עם רכבת שעולה ויורדת מהגבעה (בתשלום).

יורט דה מאר

חזרנו למלון ביורט דה מאר אכלנו במלון ארוחת ערב והלכנו להסתובב בעיירה ועל הטיילת

יום 2 – עיר גירונה, כפר קטן וסיור ביורט דה מאר

העיר גירונה

אחרי ארוחת בוקר במלון נסענו עם הרכב לעיר גירונה (בערך 45 דקות נסיעה).

יש חניון בחינם אבל הוא היה מלא, אז החנינו בחניון תת קרקעי שעלה בסביבות 3 יורו לשעה (המחיר לחניון לפי דקות).  מפת הגעה

נפגשנו עם אנה לסיור בעיר. היה סיור מרתק של שעתיים. לאחר מכן המשכנו להסתובב בעיר עצמה ואכלנו צהריים ולקינוח ארטיק בצורה של אף ואריה שעשויים מסורבה. הנה פוסט מפורט על כל הדברים שעשינו וראינו בגירונה.

כפר מקסים

אחרי גירונה המשכנו את הנסיעה לכפר Sant Martí Vell  (בערך חצי שעה נסיעה מגירונה) מפת הגעה. זהו כפר מקומי ואין בו יותר מדי דברים לעשות פשוט מאוד יפה וירוק שם. אנחנו החנינו את הרכב ופשוט עלינו במדרגות שראינו וטיילנו באזור.

סיור ביורט דה מאר

חזרנו אחר הצהריים ליורט דה מאר והלכנו לעשות סיור עם המדריכה מרתה בעיירה . סיור ממש מעניין על העיירה וההיסטוריה שלה. כתבתי מידע על הסיור בפוסט על דברים לעשות ביורט דה מאר.

קוקטייל במלון

החלטנו להשאר לערב רגוע במלון Hotel Delamar עם קוקטיילים ליד הבריכה.

יום 3 – חוף ים, נקודת תצפית עם קפה , גנים וחוף ים מהמם

ביום השלישי עשינו דברים רק ביורט דה מאר. כתבתי פה בקצרה מה עשינו אבל אפשר לקרוא על כך בהרחבה בפוסט על יורט דה מאר.

חוף ים ליד המלון

אחרי ארוחת הבוקר הלכנו לחוף הים שקרוב למלון. הבאנו איתנו מגבות וספר.

נקודת תצפית עם קפה

אחת ההמלצות שקיבלנו מהמדריכה בסיור ביורט דה מאר זה לנסוע למלון שנמצא על ההר (מרחק של בערך 20 דקות נסיעה) ושם אפשר לשבת עם קפה ולצפות בנוף של העיירה והים. למלון קוראים Sant Pere Del Bosc מפת הגעה

ביקור בגנים

אחרי הקפה והנוף נסענו לטייל בגנים ממש יפים עם פסלים והרבה ירוק. Santa Clotilde Gardens.
מפת הגעה

אחד החופים היפים ביותר

הגנים קרובים לחוף ים מהמם. ישבנו קודם לאכול במסעדה על החוף ולאחר מכן נחנו על חוף הים (על המגבות). חופי Cala Boadella

מפת הגעה

מקווה שהפוסט שלי עזר לכם. אם כן אשמח מאוד שתגיבו פה בתגובות ואם יש לכם עוד שאלות אז גם מוזמנים לשאול אותן בתגובות או לכתוב לי ברשתות החברתיות של הבלוג: בפייסבוק ובאינסטגרם.מחפשים מידע נוסף על קוסטה בראווה ? יש לי בבלוג עוד פוסטים על קוסטה בראווה ופוסטים על ספרד.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *