אחד האיים היפים ביוון – האי קורפו

מאת: נופר רונן

יצא לנו לעצור באי קורפו במהלך קרוז שעשינו והיו לנו רק כמה שעות להיות שם. אין ספק שנחזור לשם לחופשה ארוכה יותר כי זאת היתה טעימה קטנה שהשאירה לנו טעם של עוד. במהלך של הקרוז עצרנו גם בסנטוריני ומיקונוס שהיו גם איים מהממים.

מידע כללי על האי קורפו

האי קורפו נחשב לאחד האיים היפים ביוון. הוא שילוב של חופים, הרים, אוכל מקומי ואווירה יוונית כיפית. בשל קרבתו היחסית לאיטליה יש בו מעט השפעה איטלקית גם.

איך מגיעים לקורפו

בחודשי הקיץ יש טיסות ישירות מישראל לקורפו, דרך נוספת היא לקחת טיסה לא ישירה (לפעמים זאת האפשרות הזאת יותר ) טיסה שעוצרת באתונה וממשיכה לקורפו.

עוד אפשרות היא לטוס לעיר הנמל איגומניצה ומשם לקחת מעבורת לקורפו. זמן השייט במעבורת הוא שעה וחצי מאיגומניצה. לאיגומניצה אפשר להגיע בטיסה או עם רכב מאתונה.

חיפוש טיסות זולות לקורפו- מנוע חיפוש Jetradar ומנוע חיפוש אקספלורר

איפה לישון בקורפו

מאחר שהיו לנו רק כמה שעות בקורפו אז לצערינו לא יצא לנו לישון באי. עשיתי מחקר קטן ומצאתי כמה מלונות מומלצים עם ביקורות מאוד טובות.

מלון Marbella Corfu מלון סופר יוקרתי ומפנק 5 כוכבים. אם אתם מחפשים מלון ברמה גבוהה מאוד, הוא נראה כמו אחד המלונות היותר מומלצים שיש. השוואת מחירי המלון וחוות דעת על המלון

מלון Corfu Imperial Grecotel Exclusive Resort – ריזורט יוקרתי של 5 כוכבים. השוואת מחירי הריזורט וחוות דעת על הריזורט

מלון Corfu Mare Boutique Hotel – מלון בוטיק 3 כוכבים. השוואת מחירי המלון וחוות דעת על המלון

התניידות באי

האי קורפו הוא די גדול ויש בו הרבה אזורים של חופים ומקומות עם דברים לעשות. יש את אזור העיר העתיקה ויש האזור המערבי והמזרחי של החופים. הדרך הכי נוחה להתניידות באי היא לשכור רכב או קטנוע. קישור לפוסט לגבי השכרת רכב בחו"ל. כשאנחנו היינו בקורפו התניידנו באוטובוס. יש חברת אוטובוסים של תיירים שהעלות לכרטיס היא כ5 יורו ליום ואפשר בעצם לעלות על כל הקווים של החברה. נסענו עם האוטובוס לאזור חופים Dassis. האוטובוסים עוברים בתדירות של בערך כל 20 דקות והיה נוח להתנייד ככה קישור לחברת האוטובוסים .

דברים לעשות בקורפו

אנחנו עגנו בנמל של קורפו ומשם לקחנו את האוטובוס לעיר העתיקה (נסיעה של בערך 10 דקות).

להסתובב בעיר העתיקה

העיר העתיקה ממש יפה ואם בא לכם לקנות מזכרות מיוון או סתם ללכת לאיבוד בסמטאות ולאכול אוכל מקומי, זה המקום לעשות את זה. יש שם המון חנויות בגדים, מזכרות ומסעדות מקומיות, יש גם דוכנים של אוכל רחוב של סופלקי וגירוס (אם אתם רוצים לחסוך כסף אז הדוכנים של אוכל המקומי זולים מאוד, טעימים ומשביעים).

יש שם גם אזור של חנויות שמוכרות מוצרים מעור והאזור נקרא Leather market.

חוף ים ובריכה

אחרי סיבוב בעיר העתיקה החלטנו לקחת אוטובוס לנסוע לאזור Dassis.

בתחילת החוף היה אזור של חוף פרטי ששייך לריזורטים שונים לאורכו. המחיר שם למיטת שיזוף, שמשיה עלה 10 יורו לכל פריט כלומר לזוג שתי מיטות ושמשייה יוצא 30 יורו. המחיר מן הסתם יקר מדי,אז אל תשבו שם. תמשיכו ברגל עד לMalibu summer   (מפה) גם שם מדובר בחוף מסודר שמשוייך לדירות Malibu אבל המחירים שם זולים יותר. השכרת המיטות +שמשייה עלו 12 יורו לזוג ויש גם תפריט אוכל ומשקאות במחירים סבירים. אנחנו הזמנו פיצה ושתייה קלה. אם אתם חבר'ה צעירים ומחפשים מקום עם אווירה צעירה וכיפית אז יש להם גם אזור של בריכה שמשלמים גם על הכסא ואפשר להיות בו ויש בו מוזיקה טרנדית ואווירת קיץ תוססת.



חופים נוספים בקורפו

חוף סידארי Sidari – חופים חוליים אינסופיים יש גם פארק מים לכל הגילאים,  ובנמל ליד יש סירות שלוקחות לטיולים יומיים לאיים Diapontia.

אזור Paleokastritsa- שבו יש שישה חופים, כל אחד יפה יותר מאשר השני.

כפר בנטיסס Benitses – בכפר זה תמצאו יותר מחוף אחד עם חול או חלוקי נחל. הגדול ביותר – הראשון שתתקלו לאחר גשר קייזר – הוא מאורגן באופן מלא, עם מטריות, מיטות שיזוף, ספורט מים, ברים וטברנות.

מבצר וטירה

לצערנו מפאת חוסר זמן לא יצא לנו להסתובב בקורפו יותר מדי אבל מי שאוהב מבצרים וטירות אז כדאי לדעת שיש בקורפו כמה כאלה שאמורים להיות מאוד מרשימים

מבצר New Venetian Fortress מהמאה ה16  (מפה). טירת Angelokastro – טירה ביזנטית מהמאה ה13 (מפה).

4 תגובות בנושא “אחד האיים היפים ביוון – האי קורפו”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *