בתי קפה טרנדיים בבודפשט

מאת: נופר רונן

בודפשט מלאה בבתי קפה טרנדיים ומגניבים. בכל מקום אליו תלכו תראו בית קפה נחמד לשבת בו. בתשעה ימים בבודפשט ישבנו לא מעט בבתי קפה, אבל ניסיתי לעשות רשימה מצומצמת של הטובים והמיוחדים ביותר.

טסנו לבודפשט מקפריסין בטיסה שעלתה 30 דולר לאדם (אנחנו תמיד מחפשים את הטיסות הזולות ביותר). ישנו בדירת Airbnb  על מנת לחסוך בהוצאות. מוזמנים לקרוא עוד על טיפים לאיך לטייל בזול.

בתי קפה בבודפשט

בית קפה Alexandra

בית קפה שנמצא בקומה השנייה של חנות ספרים ענקית. אם בא לכם להרגיש שאתם שותים קפה בארמון, אז אל תפספסו את המקום הזה. כשתגיעו לכניסה של בית הקפה כבר תחושו ביוקרה של המקום. כולם לבושים יפה והעיצוב הכי מרשים שיצא לי לראות בבית קפה.

יש מארח שצריך לחכות לו בכניסה כדי שיקח אתכם לשולחן שלכם. יש המון סוגי קפה, שוקו ותה וספיישלים עם קצפת וטעמים שונים. יש מגוון עוגות ומאפים. אנחנו הזמנו קפה רגיל עם עוגת בראוניז גבינה. יאם יאם יאם. וקפה ספיישל עם קצפת ואגוזי לוז עם קרואסון חמאה. שהיה טעים כמו שהוא היה נראה.

המחירים יחסית יקרים לבודפשט אבל עדיין פחות ממחיר בארץ ולכן זה בהחלט מקום שאפשר ללכת לשתות בו קפה כדי להרגיש כמו בני מלוכה ובלי לבזבז הרבה.
שעות פתיחה : כל יום 10:00-20:00
כתובת
Budapest, Andrássy út 39, 1061 Hungary


בית קפה

Eco cafe

בית קפה ביתי ואורגני. אם אתם מחפשים מקום לשבת בו עם לפטופ ולעבוד קצת או סתם לשתות קפה מוצלח עם סנדויץ טעים או עוגה טובה. זה המקום ללכת אליו.

במהלך השהות שלנו בבודפשט היינו צריכים גם לעבוד קצת. כל פעם שרצינו לעבוד עם הלפטופ, הלכנו לבית קפה הזה וישבנו שם כמה שעות. האווירה שם טובה ונעימה, השירות מעולה והקפה מוצלח ביותר. אני התאהבתי שם בסנדויץ מוצרלה בטוסטר ונראה לי שאכלתי אותו איזה שלוש פעמים לארוחת צהריים מרוב שהוא היה מוצלח. גם הקינוחים שלהם ממש מוצלחים ואפילו בריאים. כמו כדורי חרוב תפוז ועוגת שוקולד תפוז.

יש להם כרטיסייה של קפה 10 חינם, אז שווה לבקש אותה.
שעות פתיחה
כל יום 07:00-19:00 בשבת וראשון נפתח מ08:00
כתובת
Budapest, Andrássy út 68, 1062 Hungary

בית קפה Café Noé Cukrászda

בית קפה ביתי ברובע היהודי. הגענו אליו בזכות המדריך המקסים שלנו חורחה, שעשה לנו סיור ברובע היהודי. מאחר והיינו רק אני ובעלי איתו אז הוא שאל אם נרצה הפסקת קפה ועוגה ואנחנו כמובן לא סירבנו. הוא המליץ ממש על העוגה המפורסמת של בית הקפה הזה-Jewish cake flodni ואנחנו החלטנו לנסות את ההמלצה שלו. הזמנו חתיכת עוגה ושלושה קפי הפוך.

העוגה עשוייה שכבות של: ריבת שזיפים, אגוזי מלך, תפוחים ופרג. העוגה היתה מופלאה. כל הטעמים השתלבו מעולה והמרקם של העוגה היה מצויין. זאת היתה בהחלט המלצה מעולה ואם אתם מטיילים ברובע היהודי כדאי לכם מאוד לעבור דרך הבית קפה הזה ולנסות את עוגת הדגל שלהם.
אני בטוחה שגם שאר העוגות שלהם שוות נסיון.

שעות פתיחה שני-שישי 10:00-19:00
ימי שבת וראשון סגור
כתובת
Budapest, Wesselényi u. 13, 1077 Hungary
אתר

מאפייה Bite cafe

מאפייה שמגישה קפה ומאפים מעולים. מנת הדגל שלהם היא מאפי רולים בטעם שוקולד, וניל וקינמון. הרבה באים לקחת טייקוואי והרבה נשארים לשבת לשתות קפה ולאכול מאפה רול. אני ניסיתי את מאפה הקינמון ולמרות שאני פחות אוהבת מאפים כאלה, זה באמת היה מוצלח. המאפה היה פריך והיחס בצק, קינמון והרוטב מעל היה נהדר. שווה לנסות לפחות פעם אחת במהלך השהות שלכם בבודפשט.

שעות פתיחה: שני-שבת 07:00-20:00
יום ראשון 08:00-19:00
כתובת
Budapest, Teréz krt. 62, 1066 Hungary
אתר

אם אתם מתכננים את הטיול הבא שלכם, ממליצה לכם לקרוא את הפוסט של איך לתכנן טיול בזול וביעילות.

2 תגובות בנושא “בתי קפה טרנדיים בבודפשט”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *