המלצה למלון הכל כלול בחולות הזהב, ורנה

מאת: נופר רונן

בחופשה שלנו בורנה החלטנו להיות באזור חולות הזהב, כי שמענו שזה אזור שוקק חיים ומאוד מומלץ לחופשה. חיפשנו מלון ברמה גבוהה, במחיר טוב ושיהיה הכל כלול. אחרי חיפושים רבים נתקלנו במלון HVD Viva club .

ראינו שהוא מלון הכל כלול וקראנו חוות דעת ממש טובות על המלון. המלון עלה לנו 550 ש"ח לזוג ללילה בסוף אוגוסט – תחילת ספטמבר. מחיר זול למלון הכל כלול ארבעה כוכבים. הזמנו 7 לילות במלון ויצא לנו לשלם 3800 ש"ח. מהרגע שהגענו למלון הבנו שזאת היתה החלטה מעולה.

על המלון

הגענו למלון במונית משדה התעופה בורנה. ישר שנכנסנו הביאו לנו משקה קל לקבלה והצ'ק אין היה מהיר (הגענו בשעות אחר הצהריים). לאורך כל השהות שלנו במלון השירות והיחס של העובדים היה מקצועי ואדיב, הם תמיד חייכו והיו סבלניים בכל שאלה ובקשה.

החדר עצמו נקי ומרווח עם מרפסת נחמדה.


הבריכה

אזור הבריכה הוא אזור מקסים עם הרבה מיטות שיזוף, בר, בופה של נשנושים שפעיל מ10 בבוקר וגם מהחדר אוכל יש יציאה לאזור הבריכה אז את הארוחות אפשר לאכול בחוץ בשולחנות ליד הבריכה.

האוכל

האוכל של המלון היה ברמה ממש גבוהה והוא היה כל כך מגוון שכל פעם מחדש הופתענו. רוב הארוחות ערב היו גם לפי נושאים : ערב איטלקי, ערב בולגרי, ערב מאכלי ים ועוד. תמיד התווספה לכניסת חדר אוכל איזשהי תפאורה בהתאם לאותו נושא של הערב.

יש מגוון גדול של סלטים, תבשילים, בשרים, דגים, קינוחים, פירות ולדעתי אין מישהו שלא ימצא שם משהו שיהיה לטעמו גם בארוחת הבוקר, גם בצהריים וגם בערב.

יש במלון גם שתי מסעדות לארוחת ערב בתשלום (לא כלולות במחיר), מסעדה איטלקית ומסעדת גריל.

ארוחות ברמה ממש גבוהה עם שירות מדהים ואוכל ממש מוצלח. המסעדה האיטלקית היתה ממש טובה (נהנתי מאוד מפסטת פירות הים) ובמסעדת גריל אכלתי את אחד הדגים הכי טעימים שאי פעם אכלתי (הוא אמנם היה נראה חיוור אבל זה היה פילה של דג עסיסי וטעים ביותר).

צוות בידור

יש צוות בידור מעולה למלון. במהלך היום יש הרבה הפעלות לילדים ולמבוגרים ובכל ערב יש משהו אחר. היה ערב בינגו, ערב אוקטוברפסט ועוד.

המיקום של המלון

המיקום של המלון היה מעולה לדעתנו. הוא לא נמצא על החוף, אבל אנחנו אהבנו שהוא היה באזור שקט יותר. כדי להגיע לאזור הטיילת צריך לרדת במדרגות מאזור הבריכה וללכת כלפי מטה בערך 10 דקות. ההליכה עצמה היא באזור עם הרבה דוכנים, חנויות ומסעדות ככה שזה מאוד נחמד.

חוף הים של המלון

יש חוף ים פרטי למלון אבל מגיעים לשם בהסעה מהמלון. נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה באוטובוס של המלון. אני מאוד ממליצה ללכת לחוף שלהם (יש הסעות מהבוקר עד הערב) כי יש שם מיטות שיזוף ושמשיות מסודרות חינם וגם האוכל והשתייה בחוף הם הכל כלול. ככה שאפשר לאכול שם צהריים, לנשנש פירות וגלידה, לשתות בירה ומשקאות קלים בלי להוסיף אגורה.


אקסטרה

אנחנו הזמנו 7 לילות במלון ומסתבר שמי שמזמין 7 לילות במינימום מקבל שתי ארוחות חינם במסעדות של המלון (מסעדה איטלקית ומסעדת גריל).

קיבלנו גם שעה חינם לשימוש בסאונה ובספא של המלון.

דברים שהיו קצת פחות טובים במלון

יש שתי מעליות שהיו פעמים שאחת מהן לא עבדה. בלי קשר יש הרבה חדרים במלון ובתפוסה מלאה צריך להמתין המון זמן למעלית. אנחנו היינו קומה רביעית, אז רוב הזמן עלינו וירדנו ברגל, אבל אם יש לכם קושי בעלייה במדרגות או שאתם עם ילדים קטנים, אני ממליצה לבקש חדר בקומה נמוכה.

אזור הספא והחדר כושר לא מתאימים לרמת המלון. הם נמצאים בקומה התחתונה שמרגישה כמו מרתף. התאמנו בחדר כושר פעם אחת והיה חנוק מדי.

עשינו מסאז' בספא. המסאז' במחיר הוגן של 70 לב ל50 דקות והיה טוב מאוד פשוט צריך לקחת בחשבון שאין אווירת ספא. אין חדר מפנק עם תאורה עמומה ונרות. אבל לפחות האיכות מאוד טובה ושנינו מאוד נהננו מהמסאז' עצמו.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *