המקומות הכי מומלצים ללינה בתל אביב – המלצות למלונות, הוסטל ודירה

מאת: נופר רונן

תל אביב היא עיר סופר מגניבה עם המון בתי מלון ברמה גבוהה, מלונות בוטיק יפים והוסטלים מושקעים. מאחר שהשהייה בתל אביב יכולה להיות יקרה אז החלטתי לכתוב לכם את האופציות האהובות עלינו וגם שהמחירים שלהם הכי סבבה.

הוסטל מומלץ בתל אביב – אברהם הוסטל

אם אתם בקטע של מקום קליל, מושקע אך לא יוקרתי האופציה הכי מומלצת היא אברהם הוסטל. מדובר בהוסטל סופר טרנדי עם אנשים מכל העולם ובכל הגילאים. יש חדרים משותפים, חדרים לזוגות וחדרים למשפחות. יש שם בר, אזורים רבים לישיבה, מרפסת כיפית, חדר טלויזיה ומעבר למקום לינה ההוסטל מציע גם חווית אירוח מעולה של סיורים, שאטלים, סדנאות ואירועים. גם אם אתם לא ישנים בהוסטל עצמו אתם יכולים לבוא לשבת שם ולהפגש עם אנשים מכל העולם, אתם יכולים גם להזמין דרכם סיורים ולבוא לאירועים. אם אתם ישנים בהוסטל עצמו תהיו זכאים להנחות.

יש גם ארוחת שבת משותפת בשישי בערב במחיר מוזל למי שישן בהוסטל. ההוסטל גם מציע טיולים של מספר ימים בכל ישראל ולכן אם יש לכם זמן קצר לחקור את ישראל זאת יכולה להיות אופציה טובה עבורכם.

המיקום של ההוסטל הוא מיקום מעולה, נמצא כ10 דקות הליכה לשוק לוינסקי ושכונת פלורנטין ההיפסטרית, כחמש דקות הליכה לשדרות רוטשילד וחמש דקות הליכה לרחוב הראשי אלנבי שממנו תוכלו להגיע לים וגם לשוק הכרמל. הוא במיקום שקרוב לתחבורה ציבורית.
השוואת מחירי ההוסטל וקישור לחוות דעת נוספות.

מלון בוטיק בתל אביב עם בריכה – מלון פוליהאוס

מלון פוליהאוס בוטיק עם בריכה בגג ובר ובמיקום מעולה. הוא נמצא צמוד לשוק הכרמל ולשוק האומנים בנחלת בינימין. הוא במרחק של 15 דקות הליכה לים ובעצם אפשר לצאת ממנו ישר לשוק ולהנות שם גם מחווית שוק ישראלית במהלך היום וגם מחיי לילה בערב.

המלון עצמו הוא בעיצוב מודרני חדשני ולנו היתה בו הרגשה של חללית. הדבר שהכי אהבנו במלון הוא את הבריכה שלו בגג. היא אמנם יחסית קטנה אבל אנחנו ממש אוהבים בריכה, מבחינתינו החופשה האולטימטיבית היא קוקטייל בבריכה והמלון התאים בדיוק לחוויה הזאת. יש לו נשנושי בר יוקרתיים למי שמחפש אוכל קליל ברמה גבוהה. החדרים מעוצבים יפים ויש בהם את כל מה שצריך.

ארוחת הבוקר היא בבית קפה לאבאיט Loveat שסמוך למלון ויש אליו כניסה נפרדת מהמלון עצמו ככה שזה מרגיש כחלק מהמלון. זאת לא ארוחת בופה אלא ארוחת בוקר מתפריט ואפשר לקבל שם ארוחת בוקר ישראלית, שקשוקה, כריכים ועוד.
השוואת מחירי מלון וקישור לחוות דעת נוספות.
קישור לפוסט מורחב על פוליהאוס.

מלון בוטיק ליד שוק הפשפשים – מלון המרקט האוס

מלון המרקט האוס הוא מלון בוטיק של חוויה קולינרית ובמיקום סופר כיפי. הוא נמצא ממש קרוב לשוק הפשפשים ששם יש אווירה תוססת ומלאת חיים במהלך כל היום ובמיוחד בערב. הוא נמצא במרחק הליכה מהים ומנמל יפו המקסים.

המלון עצמו הוא מלון בוטיק בעיצוב אורבני. אחד הדברים הכיפיים במלון הוא ארוחת הבוקר עם חומרי גלם טריים ויוקרתיים כמו גבינות קשות, סלטים, לחמים, מאפים ועוד ובנוסף יש בו כל אחר צהריים האפי האור שבכל יום יש נשנושים אחרים כמו פיצות, בורקסים, ועוד ויש גם יין

המלון שייך לרשת אטלס שיש להם מלונות בוטיק מעולים בכל רחבי תל אביב וגם בירושלים. בכולם יש את הקונספט של ארוחת בוקר מעולה והפי אוור כיפי. אתם יכולים לחפש מלון בהתאם למיקום המועדף עליכם.
השוואת מחירי המלון וקישור לחוות דעת נוספות.
קישור לפוסט מורחב על מלון המרקט.

דירה על אלנבי

אם אתם מחפשים אופציה יחסית זולה לזוג או כמה אנשים ופחות רוצים הוסטל אז יש אפשרות לשכור דירה שנמצאת במיקום טוב על רחוב אלנבי, דירה אלנבי 106. אני ישנתי שם עם שתי האחיות שלי והיה לנו מאוד נחמד. הדירה עצמה נמצאת בבניין מגורים והכניסה שלה לא נראית הכי מרשימה אבל הדירה עצמה ממש מושקעת ומעוצבת יפה מאוד. יש בה מיטה זוגית וספה נפתחת.
השוואת מחירי הדירה וחוות דעת נוספות.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *