מלון מרקט האוס – שילוב של חוויה קולינרית, חופשה אורבנית וההיסטוריה של יפו

מאת: נופר רונן

אני ורומן גרים כבר כמה שנים בתל אביב ועדיין המלונות שאנחנו הכי אוהבים ללכת אליהם הם דווקא ביפו- תל אביב. יש משהו קסום בזה שאפשר להגיע למלון תוך כמה דקות וישר להרגיש בחופשה.
המלונות בוטיק שבחרתי לכתוב עליהם, הם מלונות הבוטיק שהכי אהבנו ביפו -תל אביב.

שניהם נמצאים במיקומים מושלמים, במיוחד עבורינו, חובבי האוכל והשווקים. מלון מרקט האוס נמצא בשוק הפשפשים ביפו. ומלון פוליהאוס נמצא בשוק הכרמל תל אביב.

לשני המלונות יש עיצוב מהמם, שירות מדהים, חדרים יפים ומיוחדים ועוד דבר שמאוד חשוב הוא המחיר הזול יחסית שלהם למלונות ביפו – תל אביב. שניהם עלו לנו בסביבות ה800 שקל כולל ארוחת בוקר.

מלון מרקט האוס – שילוב של חוויה קולינרית, חופשה אורבנית וההיסטוריה של יפו

מיד כשנכנסנו למלון מרקט האוס התרשמנו מהעיצוב שלו ומהאווירה הביתית והשלווה שהוא משרה. המלון נפתח ב2014 והעיצוב שלו הוא עיצוב אורבני עם נגיעות של ההיסטוריה של יפו.

בכניסה יש לובי עם ספות נוחות, קבלה ואזור של האוכל שהוא בעצם באווירת בית קפה אירופאי ששם מוגשת ארוחת הבוקר והHappy Hour.

החדר במלון

החדר עצמו הוא חדר בוטיק מפנק עם טלויזיה, קומקום לקפה עם קפה ותיונים, כובע (שכמובן חבשתי כשיצאנו להסתובב בשוק) ותיק קניות מגניב (שכמובן גם לקחנו איתנו לשוק, כדי להרגיש עוד יותר תיירים) , מקלחון ושירותים.

החדר די בסיסי, אבל אני אוהבת חדרים קטנים ופונקציונלים. חדרים שיש בהם כל מה שצריך והשעיצוב שלהם נעים. אה והמיטה נוחה ביותר.



יש גם חדרים ברמה יותר גבוהה, כמו חדר עם מרפסת שצופה לים עם בריזה נעימה וחדר סופריור עם אמבטיה. אנחנו ישנו בחדר הרגיל, אבל ראינו את החדרים האחרים ולכן אני יכולה לשתף אתכם בתמונות נוספות שלהם. זהו הנוף היפהפה מהמרפסת.

והנה חדר הסופריור עם האמבטיה מלכותית (אני בטוחה שחובבי האמבטיות ישמחו להיות בחדר הזה)

ארוחת בוקר וHappy Hour

מעבר לעיצוב היפה והחדרים המקסימים, מלון מרקט האוס מציע חוויה קולינרית מעולה. גם בשל מיקומו בשוק הפשפשים וגם כי יש להם ארוחת בוקר מצויינת שמוגשת כל יום מ06:30-12:00 וHappy Hour (חינם לאורחי המלון) כל יום מ17:00-20:00.

ארוחת הבוקר היא בופה, עם חומרי גלם ומוצרים ברמה הכי גבוהה. בבופה יש גבינות קשות, סלמון, דג כבוש, זיתים, סלטים, לחמים, בורקסים. מאפים, פירות יבשים ועוד. בנוסף ניתן גם להזמין ביצים לפי בקשתכם: חביתה או ביצת עין או שקשוקה רגילה או שקשוקה ירוקה.

בנוסף לכל זה אפשר גם להזמין קפה איכותי, איזה סוג שתרצו.
ארוחת הבוקר זמינה גם למי שלא מתארח במלון, בתיאום מראש והיא עולה 88 ש"ח לאדם.


הHappy hour הוא אחד הדברים הכי כיפיים שיש, כי אין משהו יותר טוב מאיזה כוס יין ונשנוש אחרי הצהריים. כל פעם מוגש משהו אחר. כשאנחנו היינו הגישו מיני פיצות, חטיפים, פירות יבשים, יין ושתייה קלה. יאמי.

במלון יש גם לאונג' נהדר בקומה הראשונה למי שלא רוצה לשבת בלובי ורוצה אווירה קצת יותר שקטה.


עוד קצת על מלון מרקט האוס

המלון גם מציע אופניים בחינם לאורחי המלון. בצהריים אנחנו אכלנו בשוק הפשפשים ובערב יצאנו לאחד הברים בשוק. האווירה מאוד תוססת ומלאת חיים בערב ולכן זה אחלה מיקום למי שמחפש ברים עם אווירה טובה והרבה אנשים לערב.

המלון שייך לרשת אטלס. התארחנו בעוד מלון שלהם, מלון ארתור שנמצא בירושלים וממש אהבנו אותו. יש להם עוד הרבה מלונות בארץ וכולם נראים מקסימים ויש עליהם ביקורות טובות מאוד.

אז, אם אתם מחפשים מלון יפהפה במיקום מקסים, ליד השוק, ליד יפו העתיקה, במרחק הליכה קצר מהים, עם שירות מעולה ואוכל מדהים. זה המלון עבורכם. כן גם אם אתם גרים קרוב 🙂

ולפני שנעבור למלון הבא, הנה קצת תמונות משוק הפשפשים:

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *