הריזורט המושלם לחופשה יוקרתית בפוקט – ריזורט The Slate

פוקט ידועה בהיצע של ריזורטים מטורפים שאנשים מכל העולם מגיעים לתאילנד במיוחד בשבילם. לכן לפני שטסנו לתאילנד ידענו שאנחנו רוצים לבקר בפוקט ולשהות שם בריזורט מדהים. חיפשנו ריזורט שיהיה לו עיצוב מעניין ,שיהיה קרוב לחוף הים ושיהיה מפנק ביותר ואז נתקלנו בריזורט The Slate.

היו עליו ביקורות טובות מאוד והוא היה נראה ממש יפה. החלטנו שזה הריזורט המנצח והזמנו את החדר המשודרג עם בריכה פרטית וקיווינו שהוא יעמוד בציפיות שלנו.

הגענו לפוקט בטיסה מבנגקוק. הריזורט נמצא כ10 דקות מהשדה תעופה (אם לוקחים מונית תקחו מונית על מיטר ולא מחיר קבוע, זה יצא חצי מחיר ממה שיבקשו בשדה התעופה).

ריזורט The Slate

מהרגע שהגענו ללובי של הריזורט הבנו שזהו הגן עדן שחיפשנו. הלובי יוקרתי ביותר וישר קיבלו את פנינו בחיוך ועם משקאות מרעננים, מגבת קרה וצמיד פרח ששמו על היד שלי .

הגענו לריזורט בשעה 11:00 ונאמר לנו שהחדר יהיה מוכן ב14:00, אז בינתיים החלטנו ללכת לבריכה עם בר, כי רצינו להתפנק עם שייק בבריכה. מאחר שאזור הריזורט הוא גדול מאוד, קיבלנו מפה של כל האזור (ביום הראשון הסתובבנו איתה כל הזמן, לאחר מכן כבר זכרנו איפה כל מקום)  והסיעו אותנו בקלנועית גולף לבריכה.

הבריכות

למלון יש 3 בריכות ששתיים מהן למבוגרים בלבד.

כשהגענו לבריכה ישר הביאו לנו כוסות מים קרים למיטות שיזוף. נכנסנו לבריכה ומהר מאוד הזמנו שייק בבר של הבריכה ושיפודים קטנים לנשנוש. לבר יש מגוון גדול של משקאות ויש מגוון שייקים מיוחדים. אני בחרתי את השייק עם מנגו, חלב קוקוס, קשיו ותרד- יאמי!! הוא היה כל כך מוצלח, שהזמנתי אותו גם בימים האחרים בריזורט. מי הבריכה היו נעימים והאווירה היתה מאוד רגועה ושקטה. רוב הנופשים קראו ספר וגם אני קראתי ספר בשלב מסויים.

החדר שלנו

אחרי הבריכה הלכנו ללובי כדי לקבל את החדר שלנו. שוב הסיעו אותנו בקלנועית גולף. כשנכנסנו לחדר התגובה הראשונה היתה "וואוו" והאמת שממש התרגשתי. זה ללא ספק החדר הכי יפה שיצא לנו להיות בו. היה בו חדר ארונות, חדר עם מיטה ענקית ונוחה מאוד , מיני בר, שידה, טלויזיה ואזור ישיבה, חדר מקלחת עם דוש מפנק ושני כיורים! ובחוץ היתה אמבטיה, מיטות שיזוף , פינת ישיבה ובריכה!

החדר היה פשוט מושלם. הוא היה מעוצב בקפידה ועם תשומת לב לפרטים הקטנים. בנוסף המלון מייצר סבונים ומוצרים לגוף ולכן כל התמרוקים בחדר היו ברמה גבוהה ועם ריחות מעולים.

שירות חדרים

הזמנו שירות חדרים לחדר כי החלטנו שמהחדר לא בא לנו לצאת. הזמנו מנת עוף הודית, המבורגר ורביולי. האוכל הגיע תוך עשרים דקות. האוכל היה ממש טעים ובמיוחד מנת העוף ההודית.

יצא לנו להזמין עוד פעם שירות חדרים בזמן השהות בריזורט ובה הזמנו פיצות שגם היו ממש טעימות.

מה עוד יש בריזורט?

מעבר לזה שלא רצינו לצאת מהחדר גם לא רצינו לצאת מאזור הריזורט. יש בו הכל! שני ברים שאחד מהם הוא בר ספורט מגניב ביותר עם שולחנות ביליארד, משחק חצים, מבחר גדול של אלכוהול ואווירה נעימה.

המסעדות

יש במלון ארבע מסעדות שבאחת מהן שתינו קפה ואכלנו קינוח נחמד של עוגת גבינה.

באחת יש סנדויצים בהכנה לפי בקשה . יש להם הרבה סוגי לחמים, סוגי גבינות, נקניקים, רטבים ועוד. רומן לקח כריך עם גבינה ונקניק ואני לקחתי כריך עם אבוקדו, ביצה ונקניק. את הכריכים השף הכניס לטוסטר והם היו פריכים, חמימים ומוצלחים ביותר.

יש מסעדת ברביקיו קרובה ליציאה לים שלצערנו לא יצא לנו לאכול בה .

וגולת הכותרת של המסעדות במלון היא מסעדת הBlack Ginger  כשתגיעו לכניסה למסעדה, ישר תבינו למה. הכניסה היא אחת הכניסות הכי מרשימות שראיתי למסעדה וכדי להכנס למסעדה צריך לחצות אגם קטן וזה נעשה ע"י שייט קצר שבו יושבים ברפסודת במבוק יפה ואחד העובדים מושך בחבל על מנת לקדם את הרפסודה למסעדה.

הזמנו למסעדה מקומות מראש כשהגענו למלון, כי יש לה ביקוש גבוה. הזמנו סלט עם לובסטר, מרק דגים ומנת קארי עם בשר. לפני המנות הוגש לנו פתיח על חשבון הבית שהיה התחלה טובה לארוחה טעימה ביותר. הסלט היה מרענן עם כמות גדולה של לובסטר מעולה,  המרק היה עדין בטעמים עם דגים טריים ומנת הקארי היתה גם ממש מוצלחת (ממליצה לבקש שהמנות לא יהיו חריפות כי גם כשמבקשים שלא יהיה חריף הן פיקנטיות מעט).

ארוחת הבוקר

אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים בבתי מלון זה את ארוחת הבוקר ואני חייבת לציין שבריזורט The Slate היתה את אחת מארוחות הבוקר הכי טובות שהיו לנו. היו כל כך הרבה אפשרויות שהיה קשה לבחור מה לאכול. יש עמדת ביצים לפי בקשה, עמדת פנקייקים וופלים בלגים. מבחר של דים סאם, אוכל תאילנדי, גבינות קשות מיובאות, נקניקים, מבחר גדול של לחמים טריים, הרבה סוגי פירות, ירקות, מבחר של מטבלים, רטבים וממרחים, מאפים וקינוחים. לצערי לא היה לנו מספיק מקום לנסות את כל האפשרויות, אבל כל מה שניסינו היה מעולה.

יש במלון גם מועדון ילדים וחדר כושר ויש בו כמובן גם ספא ברמה גבוהה ביותר.

הספא

כשהגענו למלון בחרנו לעשות מסאג' תאילנדי ל90 דקות והזמנו מקום ליום למחרת. כשהגענו לספא קיבלו את פנינו שוב עם חיוך, תה קר ומגבות קרות. מילאנו טפסים שבו כתבנו על מצבינו הבריאותי ובאילו אזורים בגוף היינו רוצים שהמעסה תתמקד. לאחר מכן לקחו אותנו לאזור הטיפול. תחילה ישבנו בחוץ ושמו לנו את הרגליים בגיגיות עם מים חמימים ואז שטפו לנו את כפות הרגליים בעדינות ועם לימון. זה כבר היה מפנק ומרגיע ביותר.

אחרי זה נכנסנו לחדר, החלפנו לבגדי העיסוי התאילנדי ושכבנו על מיטות העיסוי. בחדר היה ריח ממש טוב ומוזיקה מרגיעה, היו בו נרות ואווירת ספא של ריזורט יוקרתי. העיסוי היה כל כך טוב שהרגשתי שהוא  נגמר מהר מדי, למרות שזה היה 90 דקות. רציתי שהוא ימשך לנצח.

חוף הים

לריזורט יש שתי יציאות לחוף הים. חוף הים Nai Yang הוא לא חוף מוכר כל כך בפוקט וזה מעולה כי זה הופך אותו לחוף פחות מתוייר. זהו חוף מושלם לחופשה שלווה. החוף עצמו הוא רק מחול נעים ובלי אבנים, סלעים או צמחים גם בתוך המים ולכן היה ממש כיף להיות בו.

ליד החוף יש מסעדות חוף עם אוכל טוב ומחירים יחסית זולים וגם עמדת שייקים. אנחנו כמובן הזמנו שייק מנגו בננה ונכנסנו איתו לים.

מילות סיכום על ריזורט The Slate

השירות במלון הוא שירות של 5+ כוכבים. כל העובדים מדברים אנגלית ברמה גבוהה, מאוד קל לתקשר איתם והם מאוד אדיבים ונחמדים. כל האזור של הריזורט מעוצב בצורה מהממת ומרגישים כאילו נמצאים באואזיס מבודד.

המלון הזה פשוט היה מלון מושלם לחופשה מדהימה. הוא ענה על כל הציפיות שלנו והרבה מעבר.

החסרונות היחידים שמצאנו במלון היו : הקפה לא איכותי והבריכה בחדר היתה מקורה ולכן הבריכה היתה קרירה והיה פחות נעים להיות בה. אבל אין ספק שכשנחזור לתאילנד, זה יהיה מלון שנחזור אליו בלי לחשוב פעמיים. מחכה כבר לפעם הבאה להיות שם. אם אתם מחפשים מלון ברמה אחרת זה המלון להיות בו.

2 תגובות בנושא “הריזורט המושלם לחופשה יוקרתית בפוקט – ריזורט The Slate”