‎אוכל רחוב בנגקוק, תאילנד

מאת: נופר רונן

Bangkok-Best-Padthai2

לפני שטסנו לבנגקוק החלטתי לעשות מחקר על אוכל הרחוב שיש שם (בנגקוק היא מעצמה של אוכל רחוב). לאחר קריאת בלוגים וצפייה בסרטוני יו טיוב, מצאתי בלוגיסט שמטייל הרבה בעולם, מחפש אוכל טוב ומצלם את זה בוידאו. והוא עושה את זה מדהים. יש לו מלא סרטונים ממלא ארצות. אבל מאחר שהוא היה גר בבנגקוק הרבה שנים יש לו ידע ממש גדול על האוכל שם. אני ורומן צפינו בכל הסרטונים שלו על בנגקוק. חיכינו בקוצר רוח להגיע לבנגקוק ולנסות את מה שהוא המליץ.

לבלוגיסט קוראים מרק ווינס Mark Weins 

וזה המדריך לאוכל רחוב  שהוא כתב. (בגלל שזה קובץ pdf, יכול לקחת לקישור כמה דקות להיטען)

ממליצה גם לראות את הסרטונים שלו ביו טיוב. כשהגענו לבנגקוק, במשך שבוע כל יום הלכנו למקום אחר לפי המדריך ואף פעם לא התאכזבנו. הכל היה באמת ממש טעים.

שלושת המקומות שאנחנו הכי אהבנו היו: 

מסעדת סוי Soei, שהמנת סרטן שם העיפה אותי ובכלל כל המנות היו מעולות (אזהרה: יש מנות ממש חריפות)

Soei-Crab-Dish

ומסעדת רחוב לTom yam goong (מרק שרימפס) שלדעתו ולדעתי זה המקום לאכול אותו . רומן חשב שהוא היה חמוץ מדי והמרקם שלו היה פחות מוצלח.

best-tom-yam-goong-bangkok

והפאד תאי הטוב ביותר ( לדעתו וגם לדעתינו)

Bangkok-Best-Padthai

אז אם אתם חובבי אוכל רחוב אין ספק שכשאתם טסים לבנגקוק, אתם חייבים לנסות את ההמלצות שלו ובכלל תבדקו על איזה עוד מקומות בעולם הוא עוד ממליץ. לא תתאכזבו.

חברת הסעות וטיולים בתאילנד

אם אתם מחפשים נהג שיסיע אתכם משדה התעופה בבנגקוק או שיקח אתכם לטיול פרטי באזור, אז אני ממליצה על חברת Naka service. שירות הסעות וטיולים פרטיים שמנוהל ע״י זוג מקסים די Dee וטום Tom.

די מנהלת את העסק וטום הוא הנהג. עשינו עם טום טיול של יומיים בקנצ׳נבורי. טום מקסים וחייכן, אבל חשוב לדעת שהוא לא דובר אנגלית טוב. התקשורת מולו היא דרך גוגל טרנסלייט. הוא לא מדריך טיולים! רק נהג. את המסלול סוגרים מראש מול די ואז טום מסיע אתכם מיעד ליעד.

דיברתי עם די בנובמבר 2023 והיא אמרה לי שהעסק התרחב ויש יותר נהגים. אתם יכולים לברר מולה אם יש נהגים דוברי אנגלית טובה יותר אם זה חשוב לכם. אנחנו אישית היינו עם טום ומאוד נהננו.

לקוראי הבלוג תינתן הנחה של 5% על שירותי ההסעות החל מה15.1.24 (תציינו שהגעתם דרך הבלוג)

אם תלכו למקומות שהוא ממליץ עליהם אשמח לשמוע מה חשבתם ואם אתם מכירים עוד בלוגיסטים טובים לאוכל, אשמח שתכתבו עליהם 🙂

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *