בתי קפה עם קונספט מגניב ביותר בבנגקוק

מאת: נופר רונן

הרבה אנשים מתייחסים לבנגקוק רק כעיר מעבר לאיים או לצפון תאילנד ולפעמים גם קצת לקניות, אבל בבנגקוק יש המון דברים לעשות ולראות ואחד מהדברים המגניבים לעשות שם הוא ללכת לבתי קפה עם קונספט מיוחד.   יש המון דברים לעשות ואחד המגניבים שבהם הוא ללכת לבתי קפה עם קונספט מיוחד ולעיתים גם קצת מוזר שתוכלו למצוא רק באסיה.

כשהגענו לבנגקוק נזכרתי שראיתי שיש בית קפה לחדי קרן ואמרתי לבעלי רומן שנלך לשם, אבל אז החלטתי לחקור את הנושא וגיליתי שיש עוד המון בתי קפה בסגנון הזה.   שיש בית קפה בקונספט של חדי קרן ולאחר מחקר קצר גיליתי שעוד המון בתי קפה עם קונספט מיוחד, מגניב ומוגזם לגמרי.

אמנם היינו בלו"ז עמוס בבנגקוק, אך אמרתי לרומן שאני רוצה לבקר בשבעה מבתי הקפה שמצאתי שנראו לי הכי מיוחדים, כי זה ממש מגניב ואני חושבת שאנשים ישמחו לשמוע שיש מקומות כאלה בבנגקוק. בהתחלה הוא היסס האם להצטרף אליי, אבל אחרי ביקור בבית קפה אחד הוא החליט שזה ממש מגניב  והצטרף אליי לכולם (ומזל שכך כי הייתי צריכה שמישהו יצלם אותי :)).

היתה לנו חוויה ממש מיוחדת שללא ספק אפשר למצוא רק באסיה ורציתי לשתף אתכם ולתת לכם רעיונות לבתי קפה שאתם חייבים לנסות בפעם הבאה שתהיו בבנגקוק.

טיפים לפני שטסים לבנגקוק

חברת הסעות וטיולים בבנגקוק והאזור – נהג בבנגקוק

אם אתם מחפשים נהג שיסיע אתכם משדה התעופה בבנגקוק או שיקח אתכם לטיול פרטי באזור, אז אני ממליצה על חברת Naka service. שירות הסעות וטיולים פרטיים שמנוהל ע״י זוג מקסים די Dee וטום Tom.
די מנהלת את העסק וטום הוא הנהג. עשינו עם טום טיול של יומיים בקנצ׳נבורי. טום מקסים וחייכן, אבל חשוב לדעת שהוא לא דובר אנגלית טוב. התקשורת מולו היא דרך גוגל טרנסלייט. הוא לא מדריך טיולים! רק נהג. את המסלול סוגרים מראש מול די ואז טום מסיע אתכם מיעד ליעד. 

דיברתי עם די בנובמבר 2023 והיא אמרה לי שהעסק התרחב ויש יותר נהגים. אתם יכולים לברר מולה אם יש נהגים דוברי אנגלית טובה יותר אם זה חשוב לכם. אנחנו אישית היינו עם טום ומאוד נהננו. 
לקוראי הבלוג תינתן הנחה של 5% על שירותי ההסעות החל מה15.1.24 (תציינו שהגעתם דרך הבלוג)

סים לחו"ל 

אני אישית ממליצה על Esim שזה סים אלקטרוני אני ממליצה על חברת Airalo. הייתי מאוד מרוצה מחווית המשתמש שלהם (סרטוני הדרכה פשוטים לתפעול כרטיס הסים) והכל עבד בלי בעיות מיוחדות. כתבתי עליהם יותר בפוסט מורחב בנושא כרטיס סים לחו״ל וגם על אפשרויות אחרות כמו לקנות כרטיס סים מקומי. 

מטבע בבנגקוק

בבנגקוק ובתאילנד בכללי משתמשים במטבע באט Baht. אפשר לשלם בכרטיס האשראי שלכם, רק קחו בחשבון שיש עמלות של המרת מט"ח ברוב כרטיסי האשראי של כ-2.5% וגם השער המרה של חברות האשראי הוא בפער של עוד בערך אחוז מהשער הרשמי. זה אומר שאם אין לכם הטבות מיוחדות בכ. האשראי אתם בעצם תשלמו בערך 3-4 אחוז יותר על כלל ההוצאות שלכם בחופשה, אבל זאת האופציה הכי זמינה.

אני ממליצה לפני הטיסה לעשות המרת מטבע דרך פליי מאני FlyMoney (קישור לאתר) כי תמיד צריך גם מזומן וזה יכול לחסוך תקלות שפתאום כ. האשראי לא עובד או שנחסם. מזמינים מראש באינטרנט ואוספים בשדה התעופה בדלפק של בנק הפועלים (יש להם דלפקים בדיוטיפרי גם בטרמינל 3 וגם בטרמינל 1). שער ההמרה מהם זול יותר מהבנק והדואר וגם תמיד אפשר לבטל בחינם אם בסוף הטיסה מתבטלת.

ביטוח נסיעות

במידה שעוד לא עשיתם ביטוח נסיעות לטיול אני ממליצה לא לחכות לדקה ה90. למה לא לחכות? כי הביטוח כולל הגנה גם לתקופה שלפני היציאה לחו"ל – למשל אם יש אשפוז או מחלה עוד בארץ, לפני הטיסה עצמה! אני ממליצה על סוכנות הביטוח Safe4you – הם עובדים עם כל חברות הביטוח, המחירים זולים והשירות שלהם יוצא דופן לטובה (מנסיון). כדאי שתקראו גם את הפוסט שכתבתי לגבי איפה משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל.

איך מגיעים לבנגקוק?

מהארץ יש טיסה ישירה לבנגקוק עם אל על במחירים טובים אבל יש מצב שהאופציה היותר זולה תהיה טיסה עם עצירת ביניים.
חיפוש טיסות זולות לתאילנד

המלונות שישנו בהם בבנגקוק היו : מלון בוטיק מקסים עם בריכה ובר על הגג Casa Nithra במרחק של 10 דקות הליכה מהקאוסאן Khaosan road.
מלון בוטיק טוב עם בריכה ובר על הגג Solo Sukhumvit 2 בסוקומביט . 
גסטהאוס ביתי ונקי Pho Place בצ'ינה טאון China town

השוואת מחירי מלונות בבנגקוק

אטרקציות בבנגקוק

כתבתי פוסט מפורט על דברים מגניבים לעשות בבנגקוק . אני ממליצה לחפש באתרים הבאים: Get your guide ו-Viator ו Tiqutes

בית קפה חדי קרן

הבית קפה הזה היה אחד האהובים עלינו. הוא אמנם קיטצ'י ממש, אבל אחרי כמה דקות נכנסים לאווירה הוורודה והאופטימית ובא להישאר שם לתמיד. יש שם תפריט עם הרבה סוגי קינוחים ומשקאות ברד מיוחדים.

אנחנו הזמנו ברד כוכב ומנת פנקייקים שהיו ממש יפים וצבעוניים. הברד היה פחות מוצלח אבל את מנת הפנקייקים חיסלנו. יש להם בתפריט גם המבורגר (ראינו זוג שהזמין אותו והוא היה נראה מגניב).

מה שאהבתי במיוחד זה שיש אפשרות לשכור תחפושת של חד קרן. מוכרחה להודות שבהתחלה הרגשתי מגוחכת בתחפושת אבל אחרי כמה דקות ממש התחלתי להתלהב מזהו והיה ממש כיף :).

השכרת תחפושת עולה 100 באט ואפשר גם לקנות אותה בעלות של 1200 באט. . לא קניתי אותה ובדיעבד קצת התבאסתי,.התחפושות מגיעות במגוון מידות ולדעתי שווה לקנות אחת למזכרת!.

Unicorn Cafe
כתובת
44/1 ซอย สาทร 8 สีลม Silom, Bang Rak, Bangkok 10500

 

בית קפה מומינים

הבית קפה הזה הוא סופר חמוד. הוא מלא בבובות גדולות של הדמויות מהמומינים. יש להם תפריט אוכל ושתייה והכל בסגנון של המומינים.

הבית קפה נמצא בתוך הקניון אבל ברגע שנכנסים אליו מרגישים כאילו נכנסתם לסדרת הטלויזיה האהובה מהילדות.  אנחנו הזמנו קפוצ'ינו ומשקה מרענן של פירות. הגענו לשם אחרי בית קפה החד קרן והיינו שבעים אז לא הזמנו לאכול, אבל מאחר שראינו זוג לידינו שהזמין פנקייקים אז ביקשתי לצלם את המנה שלהם שהיתה נראית טוב:)

Moomin Cafe
כתובת
בתוך קניון מרכז סיאם
240 Rama I Rd, Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon

בית קפה הלו קיטי

הבית קפה הזה הוא ממלכה שלמה עבור הלו קיטי. הוא בית קפה גדול מאוד של שתי קומות (מבין כל בתי הקפה שהיינו בהם , הוא היה הכי גדול).. כל העיצוב שלו ורוד ועם תמונות של הלו קיטי. יש תפריט גדול של אוכל, קינוחים ומשקאות. יש ויטרינות עם מגוון רחב של קינוחים כמו עוגות, קפקייקס ועוד והכל בצורות של הלו קיטי.

אנחנו בחרנו להזמין שם ארוחת בוקר קטנה של פנקייקים, נקניקיות, ביצת עין וקפה. הארוחה היתה חמודה ביותר ונהננו לשבת שם ולאכול ביצת עין קטנה בצורת לב על פנקייק הלו קיטי קטנטן..

Hello Kitty
כתובת
Pathum Wan, Bangkok 10330

בית קפה אליסה בארץ הפלאות

בית קפה מהאגדות. הוא אחד מבתי הקפה שהיו הכי מושקעים בעיצוב שלהם. כשנמצאים שם ממש מרגישים שקפצתם לביקור בעולמה של אליסה ויש גם חדר צדדי קסום שאפשר להצטלם בו.

כמובן שאנחנו ניצלנו את החדר לכמה צילומים עם העוגות הקטנות שלקחנו. יש בבית קפה ויטרינה עם עוגות קטנות בקונספט של אליסה מארץ הפלאות. האווירה בבית קפה הזאת אינטימית יותר וקהל היעד היו מבוגרים שבאו לבילוי ופחות משפחות.

Perhaps Rabbits'
כתובת
5/1 Ekkamai 10 Alley, Khwaeng Khlong Tan Nuea, Khet Watthana, Krung Thep Maha

בית קפה של עוזרות בית מהחלומות

זהו בית הקפה עם המלצריות הכי מגניבות שיש. ,לצערי היה אסור לצלם אותן. אבל אני יכולה לתאר: הן לבושות כמו עוזרות בית וכשהן מביאות לך את האוכל או השתייה הן עושות טקס קטן והסועדים מתבקשים להשתתף ולהיות חלק מזה (קצת מביך אבל מצחיק מאד).  כשהמלצרית ניגשה אלינו בפעם הראשונה היא הדליקה נר שמסמל את זה שמאותו הרגע נכנסנו לעולם החלומות וכל המשאלות שלנו יתגשמו.

הקונספט של בית הקפה הזה מגיע מיפן. אמנם לא יצא לי להיות ביפן אבל ממה שקראתי, בחוות דעת החוויה אוטנטית ודומה מאוד לחוויה ביפן. יש להם חוקים וטקסים קטנים כמו ביפן ומדי פעם יש ריקוד של המלצרית שהוא חמוד ביותר וגם ממש מצחיק.

אין ספק שמכל הבית קפה שהיינו בהם, שם החוויה היתה הכי מעניינת תרבותית. למלצריות יש קול גבוה וילדותי קצת והן ממש נכנסות לדמויות שלהן.  הבית קפה נמצא בתוך הMBK ובגלל שרוב הסיכויים שיצא לכם לבקר בקניון הזה, אז אני ממליצה לנסות על הדרך את הבית קפה. בנוסף יש להם קינוחים ממש חמודים וטעימים אז זאת עוד סיבה טובה לבקר שם.

Maidcafe Maidreamin
כתובת
MBK CENTER 7th Fl. 444 Phayathai Rd Pathumwan Bangkok 10330

בית קפה בהשראה של אגדות וסיפורי מדע בדיוני

זהו בית הקפה עם הרמה הכי גבוהה מבחינת אוכל ומשקאות וגם העיצוב שלו מושקע ומיוחד. הבית קפה הזה  מתאים גם כאופציית בילוי בערב מכיוון שיש גם קוקטיילים מגניבים ומיוחדים ופתוח עד מאוחר.

אנחנו הגענו בשעות אחר הצהריים ובחרנו לקחת קינוח של סופלה שוקולד מטורף ו… קפה בטטה סגולה! (כן, מסתבר שזה משהו שקיים). זה היה קפה שעשוי עם בטטה מתוקה והטעם שלו היה, באופן לא מפתיע,  ממש של בטטה. הוא היה קצת מתוק מדי עבורי אבל ללא ספק היה בטעם מיוחד שעוד לא יצא לי לטעום. ההגשה של הקינוח היתה מאוד מרשימה ומיוחדת ולמרות שאנחנו פחות חובבים של קינוחי שוקולד מאוד אהבנו את הקינוח הזה.

Mocking Tales
כתובת
Thong Lo 4, Khlong Tan Nuea

מסעדה יפנית עם רובוט מלצר

זה המקום שרומן הכי התלהב ממנו. זוהי מסעדה יפנית שהמלצר בה הוא רובוט.  יש הפרדה של זכוכית בין השולחנות לרובוט (אני קצת התבאסתי מזה) אבל הרובוט עצמו ממש מגניב והוא מביא את האוכל עד לשולחן ומגיש אותו בחלונית קטנה.

מדי פעם היתה גם מוזיקה קצבית והרובוט התחיל לרקוד. אין ספק זה משהו שלא יוצא לחוות ביום-יום. אנחנו הזמנו מנת סושי נחמדה ובירה. האוכל עצמו זול וטעים, לא ברמה גבוהה מדי, אבל אם באים לשם זה יותר בשביל חווית הרובוט.

Hajime Robot
כתובת
3/F, Monopoly Park, 59/27 Rama 3 Rd., Thailand

לסיכום, בבנגקוק יש הרבה בתי קפה מגניבים עם קונספטים מיוחדים. אנחנו ממש נהננו שם בתור מבוגרים ואנחנו מחכים לחזור לשם עם הבנות שלנו. אם תהיו בבית קפה מגניב אחר שלא ציינתי בבנגקוק אשמח שתכתבו פה בתגובות.

מקווה שהפוסט שלי עזר לכם. אם כן אשמח מאוד שתגיבו פה בתגובות ואם יש לכם עוד שאלות אז גם מוזמנים לשאול אותן בתגובות או לכתוב לי ברשתות החברתיות של הבלוג: בפייסבוק ובאינסטגרם.מחפשים מידע נוסף על בנגקוק? יש לי בבלוג עוד פוסטים על בנגקוק ופוסטים על תאילנד

2 תגובות בנושא “בתי קפה עם קונספט מגניב ביותר בבנגקוק”

  • וואו הבתי קפה שם נראים מדהים. אהבתי את הדמות של המומינים בספל נס קפה.
    אני חייבת לבקר בתאילנד, עוד לא הייתי אבל כל הזמן אני שומעת על דברים מעניינים שיש שם, והתמונות פה מדהימות ורק עושות י יותר חשק לבקר שם.

    • היי סיון תודה רבה 🙂 כיף לשמוע ובאמת הבתי קפה היו ממש מגניבים. אני מאוד אהבתי את המומינים וחדי הקרן 🙂

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *