חוויה קולינרית במסעדת כוכב מישלן בדבלין

מאת: נופר רונן

אם אתם מחפשים מקום לחגוג אירוע מיוחד (כמו יום נישואין או יומולדת) או סתם בא לכם לפנק את עצמכם בערב שהוא חוויה מדהימה אני ממליצה לכם לנסות את המסעדה L'ecrivain ששייכת לרשת Ireland's blue book (זוהי רשת של מלונות בוטיק מדהימים ומסעדות יוקרה ברמה גבוהה מאוד).

היתה לנו הזמנה למסעדה לשעה שבע בערב ונשארנו במסעדה כמעט עד אחת עשרה בערב (אז אתם יכולים להבין שנהננו מאוד). נתחיל מזה שהעיצוב של המסעדה מאוד יוקרתי ויפה והשירות היה ללא דופי.

התפריט

יש תפריט טעימות שעולה 90 יורו לאדם ובנוסף יש תפריט עונתי במחיר של 75 יורו לאדם שכולל שלוש מנות לבחירה  (מנה ראשונה, עיקרית וקינוח). אנחנו בחרנו באופציה של התפריט העונתי, כי ראיתי שם מנת ריזוטו לובסטר ומנת שרימפס שרציתי מאוד לנסות.

בנוסף הזמנו כל אחד כוס יין אני הזמנתי כוס רוזה ורומן הזמין שמפניה (יש אפשרות גם להזמין מספר כוסות יין לפי מספר המנות, כוס יין בהתאמה לכל מנה).

הארוחה התחילה בפתיח קטן של צדפה עם מוס תפוח אדמה, רומן טען שזאת אחת המנות המנצחות של הארוחה ובכלל מנת הצדפה הכי טעימה שהוא אכל אי פעם.

המנות הראשונות

לאחר מכן הוגשו לנו שתי המנות הראשונות שבחרנו, מנת ריזוטו לובסטר ומנת שרימפס עם שמיר וממרחי מלפפון ופלפל אדום. חלקנו את כל המנות שהזמנו, כי ככה אפשר לטעום יותר סוגי מנות.

שתי המנות היו ממש טובות. השרימפס היה קראנצ'י ומנת הריזוטו לובסטר היה חמצמצה ועדינה בטעמים.


בנוסף הזמנו בתוספת תשלום מנה ראשונה נוספת של דג מקרל ומזל שעשינו זאת, מאחר שזה היה הדג מקרל הכי טעים שאכלתי. הוא הגיע עם כרובית וקוויאר והיה כל כך טעים.

בסיום המנות הראשונות קיבלנו מרענן חך של מקפא תות, כדי שנהיה מוכנים למנות העיקריות.

המנות העיקריות

למנות עיקריות בחרנו מנת דג ומנת בשר צבי. אני מוכרחה לציין שמנת הצבי העיפה אותי. זאת היתה המנה המנצחת של הערב מבחינתי. וגם מנת הדג היתה מעולה. אפשר היה להרגיש את הטריות של כל חומרי הגלם וצורת ההגשה היתה מעוררת תאבון.


הקינוחים

לקינוחים בחרנו פלטת גבינות ועוגת שוקולד מדהימה.

פלטת הגבינות היתה רעיון מעולה, כי היא היתה כמו מנה נוספת לארוחה ויחד עם היין זה היה תענוג. עוגת השוקולד עם פירות היער היתה מצויינת. ולסיום בחרנו תה שהגיע יחד עם כדורי שוקולד, ג'ל ומקרונים. סיום מושלם לערב מושלם.

השילוב של האוכל הטעים, צורת ההגשה של המנות והשירות של 5+ כוכבים, הופכים את הארוחה במסעדה לחוויה קולינרית של ערב שלם.

* האירוח במסעדה היה במסגרת שיתוף פעולה עם החברה

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *