חופשה משפחתית ראשונה שלנו בצימר מנות171 , במושב מנות

מאת: נופר רונן

אחרי שמאיה נולדה היה לי קשה לחשוב על לצאת לחופשה איתה. הייתי בשוק מוחלט ועייפות ענקית וזה היה נראה לי בלתי אפשרי לעשות איתה דברים כיפיים. אבל לאט לאט הימים עברו ואני התרגלתי לתוספת המופלאה בחיינו והיא התחילה להתרגל אלינו ולעולם בכללי ופתאום זה לא היה נראה כזה מוזר לחשוב על זה.

חיפשתי הרבה זמן לאיפה כדאי לנסוע לחופשה איתה בארץ. עוד לפני שהתחיל משבר הקורונה היה לי ברור שהחופשה הראשונה תהיה בארץ ולא בחו"ל כי רציתי להתחיל בקטן.

מסתבר שהרבה מקומות לינה יוקרתיים בארץ הם למבוגרים בלבד וזה די ביאס אותי כי רצינו לנסוע למקום ברמה גבוהה יחד עם מאיה.

בסוף מצאתי את הצימר מנות 171, צימר יוקרתי במושב מנות בגליל המערבי. דיברתי עם הבעלים של הצימר חני והיא ישר אמרה שהיא תשמח שנבוא אליהם לסוף שבוע לחופשה המשפחתית הראשונה שלנו. תיאמנו את הסוף שבוע לתחילת מרץ כשמאיה תהיה בת שלושה חודשים וחיכינו בהתרגשות .

צימר מנות 171

הצימר הוא סוג של סוויטה יוקרתית עם מתחם מקורה. הצימר חדש ומתוקתק ורואים שהושקעה בו המון מחשבה.

כשדיברתי עם חני הסתבר שהיא ובעלה אריאל בנו בעצמם את הצימר. חני עיצבה אותו ואריאל שהוא רואה חשבון הוא גם הנדימן מוכשר שעבד רבות על הצימר. העיצוב של הצימר מקסים ונותן הרגשה יוקרתית וביתית וגם הכל היה נקי מאוד.

מה יש בצימר?

מתחם של בריכה מחוממת (32 מעלות), ג'קוזי, שולחן אוכל ופינת רביצה מושלמת (עם חלוקים נעימים שחיכו עליה). בקיצור בדיוק מה שצריך בשביל חופשה בחורף והאמת שגם בקיץ כי הגג עצמו נפתח.

בתוך הסוויטה יש טלויזיה 65 אינץ'!! מטבחון קטן, מיטה זוגית, פינת ישיבה, לוח עם הצעות לפעילויות באזור וחדר אמבטיה עם דוש גדול.

מעבר לכך גם חיכו לנו הפתעות נחמדות כמו למשל בקבוק יין, עוגות אישיות במקררון עם הקדשה אישית, עוגיות ביתיות, במקררון היה גם חלב (חני ביררה לפני הגעתינו איזה סוג חלב אנחנו שותים ואם יש איזשהן בקשות מיוחדות) וכמה משקאות קלים.

ארוחת בוקר בצימר

האירוח שלנו כלל גם ארוחות בוקר שזה חלק בלתי נפרד לדעתי בחופשה במיוחד כשיש תינוקת ואין כוח או זמן להכין משהו בעצמך :).

ביום שישי הארוחת בוקר היתה ארוחת בוקר ישראלית עם ממרחים שונים, לחם טרי, שני סוגי חביתות , שתייה קלה, מוזלי קטן ושני סלטים מעולים. חני תיאמה איתנו את השעה שבה נרצה לקבל את הארוחה.

ביום שבת הארוחה כללה מאפה פילו במילוי כרישה וג'חנונים.


עיסוי מפנק בצימר

ניתן לתאם דרך חני עיסוי שיגיע עד לצימר עצמו. אנחנו תיאמנו עיסוי שוודי לטיפול של שעה (חצי שעה לכל אחד בגלל מאיה). המטפלת שלנו, ורד היתה מדהימה. העיסוי היה ברמה מאוד גבוהה (אני מכורה לעיסויים ככה שאפשר לסמוך עליי בהמלצה עליה חח ). בגלל שהחופשה עם מאיה לא תמיד היתה רגועה ושל מנוחה אז היה כיף מאוד להתנתק לחצי שעה ולקבל עיסוי מקצועי.

מה יש לעשות ליד הצימר?

המיקום של מושב מנות הוא מיקום מעולה בגליל המערבי. הוא קרוב להרבה מקומות יפים שאפשר לטייל בהם. לנו יצא מזג אוויר די חורפי אז פחות הצלחנו לטייל אבל בכל זאת אספר לכם מה יש באזור.

אנחנו הסתובבנו קצת במושב עצמו שגם היה ממש מקסים ונחמד להליכה עם העגלה 🙂

אפשר לעשות מסלול הליכה או אופניים מהמושב עצמו (ניתן לקבל זוג אופניים בצימר!)

מסלול הליכה בעין חרדלית – מסלול הליכה במים אז מומלץ לבוא עם נעליים שמתאימות להליכה במים.

ראש הנקרה- אפשר לטייל שם בנקרות ויש שם רכבל.

חוף אכזיב (אם אתם מגיעים בקיץ).

מסלול הליכה בנחל כזיב

מבצר מונפורט

ויש עוד הרבה מקומות לטייל בהם באזור

איפה אפשר לאכול? מסעדות מומלצות ליד מושב מנות

אנחנו אכלנו בשתי מסעדות מעולות שקרובות לצימר

מסעדת אדלינה

מסעדת שף ים תיכונית ופירות ים שנמצאת בקיבוץ כברי (כ- 10 דק' נסיעה מהצימר).

אכלנו שם ביום חמישי בצהריים והיו ארוחות עסקיות ככה שזה יצא מאוד משתלם. למנות ראשונות לקחנו סלט עלים וקרפצ'יו ולעיקריות הזמנו סרוסלת פירות ים ומנת דג היום (לברק) ופירה. ביום חמישי היה מזג אוויר מעולה אז יכולנו לשבת בחוץ וזה יצא טוב כי מאוד נחמד שם בחוץ. אתר מסעדה

מסעדת לה פמפה

המסעדה נמצאת במצפה הילה כ- 10 דקות נסיעה מהצימר.

רומן כבר הרבה זמן דיבר על זה שבא לו מסעדת בשרים טובה. אז לפני שנסענו לצימר חיפשתי איזה מסעדות בשר מומלצות יש באזור ומצאתי את לה פמפה. יש שם ארוחה מובנית של בשרים בעישון. הזמנתי לנו מקומות לשלוש וחצי ביום שישי (יש גם בשש וחצי ותשע ורבע). היינו שם בערך שעתיים וחצי והלכנו רק כי מאיה כבר היתה עייפה מדי.

הארוחה התחילה במרק אסאדו מעולה ופוקאצ'ה ואחר כך הגיעה כל כמה דקות מנה ראשונה אחרת. לאחר מכן התחילו בחיתוך הבשר. היו שלושה בשרים מעושנים שונים והכל היה מדהים. אני פחות אוהבת מסעדות של בשר והפעם דווקא ממש נהנתי. הכל היה ברמה גבוהה, האווירה היתה נהדרת כי בחוץ היה גשום ובחוץ היה חמים עם אוכל טעים.

לצערי מהקינוחים לא יצא לי לאכול כי בדיוק יצאנו אבל רומן הספיק לטעום מהמלבי ואמר שהוא היה מצוין. בקיצור היתה חוויה מעולה והמסעדה מומלצת מאוד למי שמחפש חוויה בשרית טובה. אתר מסעדה


בית קפה טראפלס

בית קפה שנמצא במושב מנות.  הוא היה במרחק של כמה דקות הליכה מהצימר. יש שם הרבה סוגי עוגות, כריכים ואפשרות לארוחת בוקר.

אנחנו היינו שבעים מארוחת הבוקר של הצימר אז הזמנו סיידר תפוחים וכדור שוקולד. ישבנו בפנים כי היה גשום אבל נראה לי שהרבה יותר נחמד לשבת בחוץ אם יש מזג אוויר מתאים. אתר בית קפה

לסיכום,

החופשה המשפחתית הראשונה שלנו היתה מוצלחת ביותר תודות לצימר עצמו ולחני ואריאל שאירחו אותנו שם. חני דאגה לנו לדברים בשביל מאיה כמו אמבטיה לתינוק, משטח פעילות ולול ואפילו הביאה לנו חיתולים (יש לה גם תינוק בביתן אני לא הבאתי מספיק חיתולים : לקח לטיולים הבאים חחח).

ההרגשה היתה מפנקת וביתית ואהבתי מאוד את ההשקעה בכל פרט ופרט.

הצימר מתאים מאוד לזוגות, זוגות +1 ולציבור הדתי. הדבר היחיד שהיה לי חסר בצימר זה שלא נשקף ממנו נוף, אבל כל הדברים האחרים היו כל כך טובים שזה לא הפריע.

4 תגובות בנושא “חופשה משפחתית ראשונה שלנו בצימר מנות171 , במושב מנות”

  • וואו נשמע מקסים ומפנק! רושמת לעצמי להגיע בהקדם.. והתמונות ממש יפות, את גם צלמת במקצועך?

    • המון תודה פנינה 🙂 כיף לשמוע
      אני לא צלמת אבל עשיתי קורס צילום מקצועי כשהתחלתי עם הבלוג ולמדתי גם לערוך תמונות

  • מצטרפת לדברים וממליצה מאוד על צימר מנות 171
    הצימר מפנק וקסום, ניכרת ההשקעה עד לפרטים הקטנים.
    הכניסה למתחם באווירה חלומית הופכת את החופשה למושלמת
    פרטיות מוחלטת.
    יופי בכל פינה, בטוב טעם ובנעימות.
    ברור שעוד נחזור!
    חני ואריאל תודה גדולה על שלל הפינוקים ועל האירוח החם(:

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *