חופשת 5 כוכבים בריזורט מהמם בלימסול

מאת: נופר רונן

בסוף השבוע האחרון (אמצע יוני 2021) יצא לנו להתארח בריזורט ST Raphael resort. ריזורט 5 כוכבים באזור היוקרתי של לימסול. הוזמנו לריזורט ל3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר.

בגלל שאנחנו גרים בלימסול במרחק של 10 דקות נסיעה מהריזורט יכלנו לשלב חופשה זוגית עם חופשה משפחתית. במהלך היום מאיוש היתה בגן וככה יכולנו להנות גם מזמן זוגי ואחרי הצהריים מאיוש הצטרפה לחגיגה וביום שבת היתה איתנו מהבוקר.

קצת על הריזורט

מדובר בריזורט ברמה גבוהה מאוד המתפרש על שטח ענקי ונמצא ממש ליד המרינה ST Raphael.

בריזורט יש 2 ברים, 6 מסעדות, 4 בריכות (אחת לקטנטנים), מועדון ילדים, ספא, חדר כושר, גן משחקים, מדשאות וחוף ים מהמם.

החדר שלנו

אנחנו קיבלנו את החדר עם הנוף לים. אני חושבת שזה חדר עם אחד הנופים היפים שהיו לנו. הנוף היה גם לים ולמרינה וגם למדשאות והבריכה של הריזורט. החדר עצמו גדול מאוד וביקשנו שתהיה לנו גם ספת מיטה בשביל מאיה (בפועל אני ומאיוש ישנו במיטה הזוגית המפנקת ורומן ישן במיטת ספה חח).

בחדר יש גם כורסא עם שולחן, שידה, ארון (עם מיני מקרר, עמדת קפה וכספת), חדר רחצה עם אמבטיה (שני חלוקים ממש נעימים שזה אחד הדברים שאני הכי אוהבת בבתי מלון 🙂 והמרפסת עם הנוף המהמם.


הבריכות בריזורט

בריזורט יש כמה בריכות. אחת לקטנטנים, שנייה מקורה במתחם הספא ועוד שתי בריכות גדולות שבאחת מהן יש גם מגלשת מים לילדים. ליד הבריכות יש מיטות שיזוף ובאחת הבריכות יש בר ובשנייה יש מסעדה שפתוחה לארוחות צהריים מסעדת Splash.

ארוחת הבוקר

למי שסובל מאלרגיות אז ליד כל מאכל כתוב אילו אלרגנים יש. ויש גם אוכל שמתאים לטבעונים ובעמדת הקורנפלקס יש גם עמדת חלב סויה, קוקוס ושקדים.


המסעדות

יש 6 מסעדות בריזורט ויצא לנו לאכול ב5 מהן (אחת מהן של ארוחת הבוקר והשנייה של הבריכה) יש גם מסעדת Meze  שלא יצא לנו לאכול בה (כי היא פתוחה רק ברביעי ושישי ולא היה מקום כשרצינו להזמין 🙁 ממליצה להזמין מראש כי זה היה נראה טוב מבחוץ ואין הרבה מקומות ישיבה).

בכל מקרה שתי המסעדות שהכי אהבנו היו SeaShells מסעדה טבעונית ברמה גבוהה ליד הים. אנחנו לא טבעוניים אבל אוהבים מאוד אוכל טבעוני והמסעדה הזאת היתה ממש טובה.

רומן הזמין פסטה ברוטב קרמי עם פסטו ואני הזמנתי סלט "נודלס" וכמובן שגם יין לבן. והמנות היה מעולות.

בקפריסין אין הרבה מסעדות טבעוניות ובטח שלא ברמה כזאת, אז זה כיף לדעת שיש אופציה כזאת לטבעוניים.


המסעדה השנייה היא  Sailor's Rest Lounge Bar Restaurant מסעדה יוקרתית שראיתי עליה ביקורות ממש טובות עוד לפני שהגענו למלון. דבר ראשון העיצוב של המסעדה מדהים ואלגנטי והמיקום ליד הים מושלם לדייט. האוכל היה טעים כל כך! הזמנו קרפצ'יו דג, סשימי סלמון, מולים שחורים ושני רולים של סושי (ממליצה בחום על הרולים שלקחנו Red dragon וSaliors crispy) . וכמובן שגם הזמנו יין לבן מקומי. בקיצור המסעדה הזאת מומלצת ביותר.

כמובן שיש בריזורט גם שירות חדרים שזה משהו שאנחנו תמיד אוהבים להזמין בחופשות והזמנו פיצה באחד הימים.

אני חושבת שהכי משתלם להתארח בריזורא על בסיס חצי פנסיון או הכל כלול.

הברים

בריזורט יש שני ברים כיפיים. האחד הוא הבר בבריכה שמה שכיף בו זה שהמקומות ישיבה שלו הם בתוך המים וממש נחמד לשבת שם ולשתות קוקטייל .

והבר השני הוא בר שנפתח אחרי הצהריים ולצערי לא יצא לנו לשתות שם בגלל שהיינו עם מאיוש. אבל כן ישבנו במרפסת של הבר כי אפשר לשבת שם גם במהלך היום ונכנסתי לבר כדי לצלם אותו בדיוק כשהוא נפתח והוא ממש יפה מבפנים.


מה יש לעשות עם ילדים בריזורט?

יש את הבריכות כמובן (בריכה עם מים ממש רדודים בשביל הקטנטנים), יש מגלשת מים באחת הבריכות, גן משחקים, מועדון ילדים,חוף ים עם ספורט ימי כמו סירת פדלים, אופנוע ים ועוד.. ומדי פעם יש פעילויות לילדים כמו משחקים שונים או ריקודים.

ספא

בגלל שהיינו אורחים של הריזורט הם נתנו לי להתנסות במסאג' הדגל שלהם בספא Serenity spa.  למסאג' קוראים Serenity Holistic Journey והוא מסאג' מרגיע ביותר שעובד על כל החושים. הספא ברמה מאוד גבוהה עם חדר המתנה מפנק והחדר של הטיפולים גם. המיטה של העיסוי היתה סופר נוחה ועם מערכת סאונד מעולה. המסאג' עצמו היה מאוד מיוחד עם שילוב של שמן, מגבות חמות, סוג של פילינג לגב (או משהו כזה) ובקיצור חוויה מרגיעה ומפנקת.

במתחם של הספא יש גם חדר כושר, בריכה מקורה, מספרה (וסאונה וג'קוזי שלא פעלו בגלל הקורונה).

האזור של הריזורט

הריזורט ממוקם באזור שנקרא Pyrgos זהו אזור יוקרתי בלימסול עם כמה מלונות ברמה מאוד גבוהה ומסעדות יוקרה. יש שם אחלה חוף ים ומרינה וגם כמה מסעדות פשוטות וטעימות (וסופרים ומכולות). זה אזור נהדר לחופשת בטן גב ולמי שמתכנן לחקור את האזור מומלץ לשכור רכב (יש חנייה בחינם לאורחי הריזורט).

לסיכום,

החופשה שלנו בSt Raphael resort היתה בדיוק מה שהיינו צריכים. אחרי כמעט שנתיים שלא יצא לנו להיות בחופשת בטן גב הריזורט הזה בא לנו בזמן :). השירות שם מעולה, האווירה שם ממש רגועה ומתאימה גם לזוגות וגם למשפחות. אנחנו נהננו מאוד גם לבד וגם עם מאיוש והאמת שלא רצינו לעזוב.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *