מסעדות מומלצות בלימסול קפריסין

מאת: נופר רונן

אנחנו גרים בלימסול ממאי 2021 ויצא לנו לנסות הרבה מסעדות ממטבחים שונים. ברשימה תוכלו למצוא המלצות למסעדות מקומיות, אסייתיות, ישראליות וגם מסעדות בתקציב לכל כיס וכאלה שקצת יותר יקרות. 

את הפוסט הזה תכננתי לכתוב כבר מזמן ובינתיים כל שבוע נוספו לי עוד מסעדות. בקיצור עכשיו יש לי רשימה ארוכה של מסעדות מומלצות בלימסול ואני בטוחה שאם תלכו אליהן תסכימו איתי. אז בואו נתחיל…

מסעדות מקומיות

טברנה מסעדה מאזה Meze tavern

אם אתם מחפשים ארוחת מאזה Meze (ארוחה קפריסאית שמוגשות בה מנות ראשונות והרבה מנות בשר או דגים) אז המסעדה הכי מומלצת לזה נקראת Meze tavern . אנחנו ניסינו שם את מאזה הדגים וממש אהבנו אותו. חשוב להזמין מקום מראש כי אין שם הרבה מקומות.

טברנת קיסוס Kissos

את טברנת קיסוס גילינו במקרה ומאז היא אחת המסעדות האהובות עלינו. נתחיל מזה שיש לה את העיצוב הכי כיפי שיש. עיצוב יווני צבעוני עם ריצוף מיוחד ואווירה ממש נעימה שגורמת לך להרגיש שאתה בכפר יווני קטן ולא ליד כביש ראשי באזור מתוייר. מעבר לכך שהעיצוב מהמם גם השירות ממש טוב וגם האוכל. הזמנו שם מאזה דגים שהיה מצויין. המון מנות של מאכלי ים מכל הסוגים ומאזטים וסלטים. הזמנו שם גם יין לבן וסופלה שוקולד שהיה שחיתותי וטעים. המקום הזה לדעתי הוא חובה בביקור בלימסול.

טברנת קפיליו Kapilio Tavern

טברנה מקומית ביתית שגילינו לאחרונה וממש אהבנו אותה. מדובר במסעדה קטנה שנמצאת בפרוורי Agios Tychon . המסעדה פתוחה כל יום אבל מומלץ להתקשר לפני ההגעה. 

הזמנו שם מנת דג בגריל שהיתה בין הטעימות שאכלתי ובמחיר ממש נמוך של 14 יורו כולל ראשונות של סלט יווני, ממרח חומוס, טחינה, צזיקי וזיתים. 

רומן הזמין שם גם צלעות כבש ואהב אותן מאוד. מי שמחפש אוכל מאוד טעים, פשוט מחומרי גלם טריים זאת המסעדה בשבילו. הוראות הגעה

מסעדת Thymari

רשת של מסעדות יווניות עם שיפודים על האש, שיפודים בפיתה מיוחדת, סלטים ועוד. אחלה אופציה למישהו שרוצה אוכל טעים ומהיר ואפשר למצוא הרבה סניפים שלהם בלימסול. הוראות הגעה לסניף שאנחנו אוכלים בו.

מסעדה קפריסאית ביתית Η Φωλιά του Κούκου

מסעדה באזור העיר העתיקה שיש בה כל יום רק 3 מנות קפריסאיות ביתיות. 2 מנות צמחוניות ואחת בשרית. אוכל פשוט ביתי ואותנטי. העובדים שם מקסימים והאוכל טעים ובריא. אפשר גם להזמין סלט יווני ומשקאות. אה ויש להם גם קינוח של עוגת סולת טובה. המסעדה נמצאת בעיר העתיקה הוראות הגעה.

מסעדה יוונית ברמה גבוהה Dionysus Mansion

היינו במסעדת Dionysus כמה פעמים וכל פעם מחדש אני מתלהבת מהחצר שלהם, האוכל והשירות. המסעדה נמצאת באזור מסחרי, אבל ברגע שנכנסים לחצר מרגישים שלווה ושקט. אכלנו שם מנת דג מעולה. מנת רביולי עם כמהין (מוגשת כראשונה אבל אפשר לבקש שיגדילו אותה למנה עיקרית בתוספת מחיר כמובן). רומן הזמין שם גם מוח עצם והוא ממש אהב את המנה (אני פחות מתחברת) וגם הצלעות כבש שהוא הזמין היו מעולות. בקיצור מסעדת יוונית ששווה ביקור.

טברנות עם מוזיקה חיה

עוד לא יצא לי להיות בטברנות עם מוזיקה חיה אבל כשאמא שלי היתה פה עם חברות הן הלכו לNefeli tavern ומאוד נהנו. הן אמרו שהאוכל היה פחות מוצלח אבל היתה אווירה ממש טובה ושמחה. בנוסף יש גם את טברנה Mageirio tavern שיש עליה גם המלצות.

שימו לב: הטברנות פתוחות רק בערבים של שישי ושבת ויש להזמין מקומות מראש (רצוי להזמין מקום לפחות שבוע מראש). שתי הטברנות נמצאות באזור העיר העתיקה.

מסעדות ישראליות

נכון שיש לכם אוכל ישראלי כל הזמן (למי שגר בישראל), אבל המסעדות האלה מגישות אוכל מעולה ויש שם אחלה אווירה ולכן אני מכניסה אותן לרשימה.

מסעדת כרמלה Karmela

מסעדה ששייכת למורן המקסימה שהיא דמות מוכרת בעולם המסעדנות פה בלימסול. היא חיה באי כבר 12 שנים ואת מסעדת כרמלה היא פתחה לפני שנה ב2023. רק לאחרונה יצא לי ללכת לשם עם רומן והאמת שממש נהננו ועפנו על האוכל. בחרנו לטעום את סלט הברוקולי (הפך להיות אחד הסלטים האהובים עליי), שקשוקה חריפה (היתה כזאת טעימה והאמת שממש התגעגעתי לשקשוקה אמיתית), מעורב ירושלמי על מצע חומוס (טעיםםם) ועראיס כבש (אני פחות אוהבת עראיס אבל רומן ממש אהב). ולקינוח כנאפה שהיה מוצלח ביותר. המיקום של המסעדה מעולה במרכז העיר העתיקה. בקיצור מסעדה מומלצת ביותר. קישור לאתר המסעדה.

מסעדת פיתות Pitot

מסעדה עם אווירה ישראלית כיפית וקלילה. מנות ממש טעימות ומשביעות ומה שאהבתי במסעדת פיתות מאוד זה הישיבה בחוץ עם מוזיקה ישראלית וזה שיש מטבלים וחמוצים בהגשה עצמית. אכלנו שם סלט כרובית ועדשים שבתכלס יכולה להשביע שני אנשים. מנת מעורב ירושלמי על חומוס וספיישל היום שניצל בחלה עם מטבוחה וסלט. כל המנות היו ממש טעימות ומשביעות. הרגשתי שאכלנו המון ועדיין לא סיימנו אפילו חצי מהמנות. לקינוח אכלנו כנאפה ומלבי מדהימים. התבאסתי שכבר הייתי שבעה מהאוכל כי הם היו כל כך טעימים שהיה לי בא לאכול מהם יותר.

מסעדת מטבח Mitbah

עדכון ינואר 2024 -המסעדה נסגרה – במקומה נפתחה מסעדת כרמלה (מסעדה ישראלית גם)

מסעדת מטבח נמצאת במיקום מרכזי בעיר העתיקה עם חצר כיפית ואוכל נהדר. המשרד שלנו היה ליד המסעדה אז יצא לנו לאכול שם כמה פעמים וכל פעם מחדש נהננו מאוד . המנות שממש אהבנו היו השקשוקה, עראיס דגים, חומוס וסביח. יצא לנו גם לאכול את המלבי שם שהיה מצוין ולקחתי אותו אפילו כטייק וואי כדי שמאיה תאכל ממנו גם.

בשר כשר ברחבי קפריסין

אם אתם שומרי כשרות ורוצים להזמין לדירה שאתם שוהים בה או מלון דירות בשר כדי לבשל בעצמכם אז אני רוצה להמליץ לכם על Simply Kosher. הם מספקים בשר כשר עם משלוח בחינם לרחבי קפריסין + מתנה בכל קנייה + הטבה מיוחדת לעוקבי הבלוג של 5% עם קוד קופון TRVBOX. הכשרות היא חלק בית יוסף שחיטת חב"ד (הכשרות הכי מחמירה). המשלוח באותו יום או מקס' יום למחרת.

מסעדות אסייתיות

אנחנו ממש אוהבים אוכל אסייתי ומצאנו פה כמה מסעדות אותנטיות מעולות 

מסעדה ויאטנמית האנוי Hanoi

מסעדת האנוי היא אחת המסעדות הויאטנמיות היותר טובות ואותנטיות שיצא לי לנסות. הטעמים שם זהים לגמרי לטעמים שאכלנו בויאטנם והם כל הזמן מוסיפים מנות חדשות מעולות. המנות הכי מומלצות לדעתי הן: מנת הBun cha מנה בהרכבה שיש בה חזיר, אטריות אורז, עלים ירוקים ורוטב מושלם עם קציצות. מרק פו pho ba מרק הדגל של ויאטנם עם נתחי בשר וטעמים חזקים של התבלינים המקומיים. דמפלינגס מאודים עם שרימפס וספרינג רול מאודים עם שרימפס. האמת שיש שם עוד מלא מעולות כמו הנודלס עם הבשר והמרק טום יאם. בקיצור תלכו לשם ואני בטוחה שתתלהבו.  הוראות הגעה.

מסעדת Golden Monkey

מסעדת Golden Monkey היא מסעדה תאילנדית שנמצאת בריזורט ST Raphael. זאת מסעדה שקיבלנו עליה מלא המלצות ורק יצא לנו ללכת לשם לאחרונה. שילוב של עיצוב יוקרתי, שירות מעולה ואוכל מעולההה. מי שאוהב אוכל תאילנדי יעוף על המסעדה הזאת. 

הזמנו שם שתי ראשונות, מרק ושני עיקריות וזה היה יותר מדי אבל הכל היה ממש טעים אז לא נורא :). אני ממליצה לנסות את הקארי הירוק שלהם עם הבקר – זאת המנה שהכי אהבתי וגם הראשונה של הדאמפלינגס המאודים. 

מאחר שאני בהריון לא יכולתי לטעום את הקוקטיילים שלהם, אבל רומן טוען שהקוקטייל היה ברמה מאוד גבוהה. 

מסעדה נפאלית הודית Gurkha's Kitchen Indian & Nepalese Cuisine

האמת שלא יצא לי להיות בנפאל ורק בהודו, אבל יש שם מרק מומו נפאלי כל כך טעים שאני פשוט התמכרתי אליו. גם המנות נודלס, פלאק פאניר והקארי טובות אבל המרק מומו מנצח לדעתי. הוראות הגעה. 

מסעדה הודית ראג׳ טנדורי Raj Tandoori

מסעדה מעולה לאוכל הודי באחלה מחירים. אנחנו הרבה פעמים מזמינים טייק וואי כי יש הנחה של 20% ואנחנו מזמינים כמות לכל הסוף שבוע. כן גם לאוכל הודי אנחנו מכורים. המנות שאנחנו הכי אוהבים להזמין שם הם : פאלאק פאניר palak paneer תבשיל תרד עם גבינה הודית, מלאי כופתא malai cofta כדורי גבינה הודית ברוטב סמיך, באטר פאניר butter panner תבשיל עם רוטב עגבניות קרמי וגבינה הודית, דאל daal תבשיל עדשים. אנחנו תמיד מזמינים את המנות עם אורז ג׳ירה (אורז עם זרעי כמון) ונאן שום פיתה הודית עם שום. הוראות הגעה.

מסעדה הודית kalimera

במסעדה ההודית הזאת תמצאו מנות מדרום הודו והמנה האהובה עליי שם היא המסאלה דוסה masala dosa קרפ הודי במילוי תפוח אדמה ועם רוטב צ׳אטני קוקוס. יאמי יאם. הוראות הגעה.

מסעדות ים תיכוניות 

מסעדת Sands Beach Club-Resto

מסעדת Sands beach היא המקום לאוכל ושתייה עם נוף מהמם לים ולחוף. אווירה של נופש ואוכל ממש טוב. לפעמים אנחנו הולכים לשם סתם בשביל יין ולפעמים גם לאוכל. המנה של השרימפס שם מדהימה וגם של הדג בס. אם אתם מחפשים מסעדה שתתן לכם הרגשה של חופשה קיצית זה בהחלט המקום.

מסעדת Columbia beach

מסעדת Columbia beach היא אחת המסעדות המוכרות ביותר בלימסול. מסעדה שגם מעולה לארוחות בוקר, צהריים, ערב ובילוי. יש בה הכל מהכל. מקומות ישיבה על הדשא ליד חוף הים, מקומות ישיבה בפנים, אווירה כיפית עם נוף לים ואוכל טעים. יש שם גם קוקטיילים, משקאות קלים, חמים ובסופי שבוע יש גם די ג׳י. בארוחות בוקר אני מאוד אוהבת את מנת הטפיוקה שלהם, והכריך של אבוקדו וגבינת בורטה. בצהריים או ערב את הסושי ושלישיית ההמבורגר שלהם.

מומלץ להזמין מקומות מראש

מסעדת מלינדי Malindi bar restaurant 

מסעדת מלינדי נמצאת על החוף ויש בה אוכל מעולה. השירות שם קצת לוקה בחסר אבל מעבר לזה המסעדה מצוינת ואנחנו תמיד נהנים שם מהאוכל. אכלנו שם פסטה פירות ים מושלמת וגם מולים ברוטב מנצח . יש שם גם בראנצ׳ים מעולים: אכלנו שם פוקצ׳ה עם ביצים עלומות ואבוקדו וסירניקי  (פנקייק גבינה רוסי) ואהבנו את שתי המנות מאוד. יש להם מבחר גדול של מנות גם לבוקר וגם צהריים וערב.

מסעדות בר

מסעדה בר Da vinci

מסעדת-בר Da vinci נמצאת בעיר העתיקה במיקום קסום. תוכלו למצוא שם מקומות ישיבה בחוץ, בפנים ולמעלה במרפסת. בנוסף יש שם חדרי קריוקי (שלא יצא לי לנסות אותם :)). יש גם אפשרות להזמין נרגילה למי שאוהב. האוכל שם ממש טעים והקוקטיילים מעולים (אהבתי מאוד את הקוקטייל הרוסי חריף). באוכל הזמנו לחמניות באו עם חזיר, שיפודי עוף באספרסו ופירה כמהין. הכל היה מוצלח.

בר Bar du soleil

בר Bar du soleil הוא בר שנמצא באיזור המרינה. הוא אחד הברים השווים בעיר עם מוזיקה כיפית ואווירה טובה ממש בנמל. הכנסתי אותו לפוסט כי הוא גם מתאים בתור מקום לארוחת ערב עם אלכוהול או סתם לבילוי בערב.
מומלץ להזמין אליו מקום כי הוא תמיד מלא.
המרגריטה החריפה ממש מוצלחת וגם מנת הנאצ׳וס.

מסעדת בר Chesters

אם אתם מחפשים מסעדת בשרים עם אווירה כיפית אז מסעדת בר Chesters תתאים לכם בול. יש להם סטייקים מעולים וצלעות כבש ממש טעימות והאמת שגם הסלט קינואה אבוקדו חלומי שלהם מוצלח מאוד. מאיה אוהבת מאוד את הספגטי בולונז שלהם. המסעדה נמצאת כחלק ממתחם של מסעדות נוספות אז אם בא לכם לשבת שם ולהזמין סושי למשל אז אתם יכולים לבקש את התפריט של מסעדת Zen (מסעדה יפנית מומלצת מאוד) ויש במתחם גם מסעדה הודית. בקיצור זהו מתחם של מסעדות שתוכלו למצוא אוכל לכל המשפחה והוא נמצא באזור של הריזורטים 5 כוכבים בלימסול.

מסעדת בר Draught Microbrewery

מסעדת Draught Microbrewery נמצאת בעיר העתיקה באזור שוקק חיים. יש שם המבורגרים מעולים! אחלה שירות וגם מנות לילדים ממש טעימות. מאיה וסופי עפו על הספגטי בולונז. ההמבורגר מוגש עם פוטטו וודג׳ס (פלחי תפוחי אדמה בתיבול טעים). יש להם גם קוקטיילים טעימים ומבחר של בירות.

מסעדות גורמה

מסעדת TIO

מסעדת TIO היא מסעדה ים תיכונית מקסיקנית מודרנית. מסעדת שף חדשה שנפתחה בנובמבר 2023 ונמצאת בעיר העתיקה.
גילינו את המסעדה במקרה ששוטטנו בעיר העתיקה וישר העיצוב שלה סיקרן אותנו. והסתבר שזאת היתה החלטה מעולה להכנס למסעדה. זאת מסעדת שף עם תפריט מצומצם (אני הכי אוהבת את זה כי ככה אפשר להזמין את רוב המנות מהתפריט).

לראשונות הזמנו מנת מוסר ים, מנת תמנון עם אבוקדו, סלט שרימפס עם מנגו וקינואה ותירס מעושן. כל המנות הראשונות היו מדהימות ומיוחדות. למנה עיקרית הזמנו Spareribs אני פחות אוהבת בשר שומני אז המנה היתה יותר עבור רומן. אבל היו כמה חלקים בלי שומן שהיו מצוינים. אני אישית התלהבתי הכי מהמנות הראשונות. בנוסף הקוקטיילים היו ממש טובים והשירות ברמה גבוהה. בקיצור אם אתם מחפשים מסעדה לדייט כיפי זאת המסעדה בשבילכם

מסעדת The garden

מסעדת The garden נמצאת ממש קרוב לבית שלנו ואנחנו פשוט התאהבנו בה. העיצוב שם יוקרתי עם שירות מעולה וכמובן שגם האוכל בהתאם. אני מאוד אוהבת את הסושי שם ובנוסף מרק הטום יאם גונג הוא אחד הטובים שיצא לנו לאכול. מנת הריזוטו מעולה וגם הקרפצ׳יו. המסעדה מגישה אוכל ממטבחים שונים אז אפשר למצוא שם גם אוכל רוסי וגם תאילנדי וגם יפני וגם ים תיכוני ובקיצור כל אחד יכול למצוא שם מנה מעולה.  בנוסף יש להם תפריט גדול מאוד של יינות וגם של תה ומגוון רחב של קינוחים. אם אתם מחפשים מסעדת גורמה עם תמורה למחיר אני חושבת שהמסעדה הזאת תתאים לכם בול.

מסעדת Sailor's Rest Lounge Bar Restaurant

עדכון בינואר 2024- המסעדה נסגרה

יצא לנו לאכול במסעדה Sailor's Rest כשהתארחנו במלון ST Raphael. העיצוב של המסעדה כל כך יפה והישיבה מול הים והיאכטות עוד יותר מוסיפה לאווירה היוקרתית והמיוחדת שם. הזמנו שם קרפצ׳יו דג, סשימי סלמון, מולים שחורים ורול סושי והכל היה ממש טעים. 

מסעדת קפה פורטוגלית

Sunday in Lisboa חנות קונספט שנפתחה בסוף דצמבר 2023 ובתוכה יש מסעדת קפה פורטוגלית. אנחנו ממש התלהבנו מהמקום בגלל השירות, העיצוב, האוכל והיין. יש להם תפריט מגוון של סלטים, כריכים, פסטות ופלטות גבינות ונקניקים. הזמנו שם את כריך ליסבון שהיה לטעמי קצת שומני אבל חברה שלי אהבה אותו מאוד. כריך נקניק חמון שרומן אהב, סלט גבינת עיזים שכולנו אהבנו ופסטת רביולי כמהין שהיתה פשוט מעולה. הזמנו את היין הראשון מרשימת היינות הלבנים שהוא חמצמץ וקליל וכולנו עפנו עליו. בנוסף הם מגישים שם את אחד הקינוחים האהובים עליי Pastel de Nata סוג של קרם בורלה בתוך מאפה. אם עוד לא ניסיתם את הקינוח הזה אתם חייבים לנסות. בקיצור ממש אהבנו את המקום.

הטבה לעוקבי הבלוג

אם אתם מתכננים להגיע לקפריסין ומחפשים מישהו שיתכנן עבורכם טיולים שתוכלו לעשות באופן עצמאי עם רכב (מינימום ל-3 ימים) או שאתם רוצים לעשות טיול פרטי עם נהג (מתאים גם לקבוצות גדולות) אז אני ממליצה בחום לפנות לרוני שוורץ. נפגשנו לא מזמן והתרשמתי מאוד מהידע שיש לו לגבי קפריסין (גר פה כבר 5 שנים בפאפוס) ומעבר לכך הוא ממש מקסים והוא עוסק בתכנון טיולים כבר המון שנים.

קישור לוואטסאפ של רוני ליצירת קשר 

אם תזמינו את אחד מהשירותים של רוני ותגידו שהגעתם דרכי, תזכו בהטבה

אם תזמינו "טיול פרטי" למשפחה, או קבוצה קטנה, רוני יעשה עבורכם "תכנית מפורטת ליום סיור, בדגש קולינרי" , בפאפוס, או לרנקה, או לימסול, כולל המלצות חמות ! תכנית שכזו עולה 50 – 40 אירו ברגיל, אבל אתם תקבלו אותה חינם.
אם תזמינו תכנון טיול תקבלו יום אחד על חשבוני, שלמו על תכנון של שלושה ימים ותקבלו ארבעה.
אם תזמינו טיול לקבוצה של מעל 7 משתתפים תקבלו הסעה לשדה התעופה וחזרה במחיר אטרקטיבי או תכנון טיול קולינרי מפורט לטיול עצמאי בחינם.

לסיכום, אפשר למצוא הרבה מסעדות טובות בלימסול, אבל זה דורש מחקר לפני. מקווה שהפוסט שלי יעזור לכם למצוא מסעדות טעימות ומיוחדות פה בלימסול. כמובן שיש עוד הרבה מסעדות שעוד לא ניסיתי אבל אל תדאגו אני אעדכן כל פעם את הפוסט ואוסיף עוד מסעדות מומלצות.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *