טיפים על איך למצוא דברים מגניבים לעשות כשאתם מטיילים

מאת: נופר רונן

הפעם החלטתי לתת לכם כל מיני טיפים לאיך למצוא דברים מגניבים לעשות כשאתם מטיילים בחו"ל, כי בעצם השם מטיילת מחוץ לקופסא, הוא לא רק בגלל שאנחנו מטיילים ביעדים ממש מיוחדים.  גם כשאנחנו מטיילים ביעדים פופולריים כמו לונדון, ברלין, רומא ועוד אני תמיד מצליחה למצוא דברים מגניבים ומיוחדים לעשות ביעדים האלה ולא רק את המיינסטרים (הדברים הרגילים שכולם עושים).

אז איך אנחנו מוצאים דברים מגניבים לעשות בחו"ל ?

רשתות חברתיות

הן דרך נפלאה למצוא דברים פחות מוכרים. למשל אינסטגרם. מה שאני עושה זה חיפוש באינסטגרם לפי האשטגים כמו למשל #berlinfoodies #berlincafe #berlintours וכשאני רואה תמונה מעניינת אני לוחצת עליה ובודקת איפה היא צולמה. אחרי שאני רואה איפה התמונה צולמה או של איזה חברה התמונה אז אני עושה מחקר על המקום שמצאתי או החברה. כלומר בודקת בגוגל המלצות.

אתרים עם המלצות של מקומיים

חיפוש האתרים של המלצות של מקומיים כמו למשל אתר  Like a local זה אתר מצויין שבו המקומיים נותנים המלצות לדברים לעשות, מסעדות, ברים , בתי קפה ויש גם המלצות לסיורים בתשלום

חיפוש בבלוגים

חיפוש בבלוגים אחרים בעזרת גוגל או פינטרסט. פינטרסט זה אתר מעולה לחיפוש המלצות של בלוגרים.למשל אם תחפשו Attractions in ושם היעד תמצאו הרבה פינים שמובילים לרוב לפוסטים בבלוגים שונים. זה בעיקר לחיפוש באנגלית. אם אתם רוצים לחפש בלוגים בעברית אז אתם יכולים לכתוב בגוגל את שם היעד ואת המילה בלוג והוא יציג לכם הרבה בלוגרים שכתבו על היעד הזה.

קבוצות פייסבוק

ממליצה בחום להצטרף לקבוצות ספציפיות לפי היעד או קבוצות כלליות לטיולים כמו חו"ל זה כאן וטיולים בראש טוב ולעשות חיפוש על היעד שאתם טסים אליו ואם אין המלצות על היעד אז אתם יכולים לשאול בקבוצה שאלות על יעד מסויים וככה לקבל המלצות מנסיון אישי של אנשים.

סיורים

כשאתם כבר ביעד עצמו אז סיורים הם דרך מעולה לקבל טיפים ולראות מקומות ששווה לבקר בהם שוב. . כשמגיעים ליעד חדש אני ממליצה לעשות על היום הראשון או השני סיור חינם שמבוסס על טיפים על מנת להכיר את היעד . מעבר לכך שבדרך כלל המדריכים לרוב ממש טובים כי הם רוצים לקבל טיפים גבוהים , הסיור עצמו מאפשר לכם לראות הרבה מקומות ביעד ולראות דברים מגניבים על הדרך שתרצו לחזור אליהם עצמאית אחרי זה ונדבר הכי טוב בסיורים זה שאפשר לבקש טיפים בסוף הסיור מהמדריך או מדריכה. לא משנה איזה סיור אנחנו עושים תמיד אנחנו מבקשים המלצות על מקומות לא מתוירים ומגניב שהמדריך הכי אוהב.

לחקור את היעד ברגל

בנוסף כשאתם כבר ביעד עצמו אז אני ממליצה ללכת ברגל הרבה. גם אם אתם בעיר מודרנית עם תחבורה ציבורית ממש נוחה, אני ממליצה ללכת ברגל כמה שיותר כי בדרך כשמשוטטים ברגל מוצאים דברים טובים על הדרך.

וטיפ אחרון זה לבדוק בבלוג שלי אם הייתי ביעד שאתם טסים אליו ומה ההמלצות שלי עליו. הנה היעדים שהייתי בהם. 

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *