מסעדות בשוק הכרמל שאולי עוד לא הכרתם

מאת: נופר רונן

שוק הכרמל הוא אחד השווקים האהובים עליי בתל אביב ובישראל בכללי.  יש לידו גם מלון בוטיק שאני ממש אוהבת. בשוק הכרמל עצמו יש המון דוכני אוכל מעולים. אני בחרתי לכתוב בפוסט הזה על המסעדות הטובות שיש ברחובות הצדדיים של השוק.

צ'יצו בשוק הכרמל

כתובת: רבי עקיבא 20 שעות פתיחה: א'-ה'- 10:00-18:00 ושישי 10:00 עד כניסת השבת

דוכן של סנדויצ'ים מרוקאים שנפתח לפני חודשיים בשוק הכרמל. הדוכן מעוצב בצורה מגניבה וחדישה. יש להם מגוון סנדויצים שיכול להתאים לכל אחד גם לטבעונים. יש כריך קציצות בקר, קציצות כבש, קציצות דגים, קציצות עוף, לביבות ירק, לביבות סלק (שני האחרונים טבעוניים). בהזמנת כריך מקבלים סלט וגזוז של פעם. מחירי הכריכים עם סלט והגזוז נעים בין 32-35 ש"ח.

אנחנו הזמנו את סנדויץ קציצות הדגים. הוא הגיע בלחמנייה מעולה עם מטבוחה, טחינה, חריף, לימון כבוש, עגבנייה ופטרוזיליה (כמובן שאפשר לשנות אם רוצים). הקציצות היו נימוחות וטעימות וכל הטעמים יחד השתלבו מעולה. סלט החסה היה מטובל בהרבה לימון עם תערובת זרעים לסלט וטעמו היה מרענן מאוד. אני פחות בקטע של גזוז, אבל הקונספט נחמד. הארוחה משביעה והיא אופציה מעולה לארוחה קלילה, לא יקרה וטעימה מאוד. ממליצה בחום.

יש להם סניף גם בחיפה בעיר התחתית שפועל כבר שנתיים.

shuk-hacarmel-chichio1

shuk-hacarmel-chichio

ביר בזאר שוק הכרמל

כתובת: ישכון 36.
שעות פתיחה: א'-ה'- 10:00-לקוח אחרון ,שישי 10:00 עד כניסת השבת ומוצ"ש.

בר עם מבחר גדול של בירות ובירות ספיישל שמתחלפות. בנוסף לבירות יש להם גם תפריט אוכל מצויין של מנות קטנות, מנות בינוניות ומנות גדולות. טעימה מהתפריט: מנת איקרה עם בצל ולחם, מנת לחם שום עם טחינה ועגבנייה, פיצה לחוח גבינה/טבעוני עם עגבניות, בזיליקום וחוויאג' ומנת דגים-הרינג, מתיאס ופלמידה מעושנת עם שמנת חמוצה, ירקות ולחם. מחירי המנות נעים בין 9-42 ש"ח.

אנחנו ניסינו את מנת האיקרה שבאה טוב עם בירה בצד. טעמנו כמה בירות וממש אהבנו את בירת "דודהש'ך" (אמבר אייל מרעננת וקלילה). בכל חודש יש ימי ספיישל לפי נושאים כמו ערב הודי, ערב בירות ללא תחתית. כל יום שני מתווספות לתפריט גם מנות טבעוניות. האווירה ממש כיפית ובימי שישי בצהריים זה טירוף.

המקום נפתח לפני שנה וחודש בשוק הכרמל ויש להם גם את דוכן הבירות המוכר "הבסטה" שנמצא ממש בלב השוק, אך שם יש רק בירות בלי אוכל. יש להם גם סניף בשוק מחנה יהודה בירושלים שנפתח לפני חצי שנה וסניף חדש בהבימה תל אביב ובשוק לוינסקי. אם בא לכם בירה טובה ולאכול משהו טעים אין ספק שזאת בחירה מעולה.

shuk-hacarmel-beer-bazaar1

shuk-hacarmel-beer-bazaar2

מסעדת השוק בשוק הכרמל

כתובת: סמטת הכרמל 30 שעות פתיחה: א'-ג'- 09:00-18:00, ד'-ה'- 09:00- אחרון הלקוחות ושישי 19:00 עד כניסת השבת

בר מסעדה עם אוכל בסגנון יווני וספרדי. יש אלכוהול כמובן ותפריט עם מגוון של מנות מעולות וספיישלים יומיים.

טעימה מהתפריט: הבוקר של יחזקאל סלמון/מתיאס שמנת חמוצה וירקות, שקשוקה עם בזיליקום וגבינת עזים, עלי גפן ממולאים באורז על ציזיקי, צלחת מדורה חריפה של ירקות קלויים על מחבת לוהטת עם טחינה ופטרוזיליה, הפינוק של אשר- קציצה ביתית חריפה עם במיה וגרגירי חומוס בלחמנייה של פעם וסופלקי על לאפה ביתית עם עגבנייה ופטרוזיליה.

מחירי המנות נעים בין 19-46 ש"ח. אנחנו הזמנו את מנת צלחת המדורה ואת הפינוק של אשר. שתי המנות היו מדהימות וצורת ההגשה היתה מגרה. הכריך היה עסיסי וחריף עם זיתים מתובלים בצד. והירקות היו שרופות בדיוק במידה הנכונה ויחד עם הטחינה יצרו מנה מעולה. המקום נפתח לפני שנה וקצת בשוק הכרמל, אבל בחודשים האחרונים עבר שינויים בעיצוב ובתפריט.

אשר שהוא אחד הבעלים הוא גם השף שם. הוא ממש נחמד ורואים ומרגישים בטעם שהוא מכין הכ באהבה.
בהחלט מקום ששווה לבוא לאכול ולשתות בו ולהנות מאווירה טובה.

shuk-hacarmel-shuk-market3

shuk-hacarmel-shuk-market1

shuk-hacarmel-shuk-market2

הכרמלית בשוק הכרמל

כתובת: רחוב הכרמל 36

שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-18:00 שישי 09:00-כניסת השבת

מסעדה ביתית שמתמחה בשווארמת עוף, מעורב ירושלמי וקבב. המחירים נעים בין 23-35 ש"ח תלוי אם זה בפיתה או בצלחת. את השאוורמת עוף מכינים על המקום מנתחי חזה עוף טריים ועם בצל על הפלאנצ'ה.

אנחנו הזמנו את מנת השאוורמה בצלחת וקציצת קבב. השאוורמה היתה מעולה. מתובלת בצורה עדינה עם כמות נכונה של בצל. המנה מוגשת עם אורז וסלט קצוץ. מנה נהדרת לארוחת צהריים טעימה ומשביעה. קציצת הקבב גם היתה נפלאה ולא שומנית.

המקום נפתח לפני חמישה חודשים בשוק הכרמל והאווירה בו מאוד אישית ונעימה. אורן הטבח הוא איש מקסים ומאוד אכפת לו מהלקוח. ממליצה בחום.

shuk-hacarmel-hacarmelit

shuk-hacarmel-hacarmelit2

shuk-hacarmel-hacarmelit1

עוזי אלי -איש האתרוגים – שיקויי הפלא

כתובת: אלנבי 60, ממש על פינת אלנבי ורחוב הכרמל שעות פתיחה: א'-ה'- 08:00-19:30 ושישי 08:00 עד כניסת השבת.

מקום מרענן בשוק הכרמל שמוכר מיצים מגוונים שנחשבים גם לשיקויי פלא. לכל מיץ יש את הסגולות שלו בהתאם למרכיבים.

יש אפשרות שיכינו לכם גם מיץ על המקום בהתאם לטעמים שתרצו. מה שנחמד במיצים המוכנים, זה שניתן לקחת גם כוס קטנה בחמישה שקלים ולא חייבים לקחת כוס ענקית בסכום גדול מדי. בנוסף הם גם נותנים אפשרות לטעום מהמיץ לפני שקונים. אנחנו לקחנו את המיץ אתרוגת ומיץ אננס גת ושניהם היו מרעננים וטעימים מאוד.

יש אפשרות גם לקחת מיץ במשקל בכמות של ליטר ויותר. המקום עצמו נפתח לפני שנה וחצי. יש להם גם סניף בשוק מחנה יהודה, בירושלים שקיים כבר 20 שנה.

shuk-hacarmel-uzi-jucies

shuk-hacarmel-uzi-jucies2

shuk-hacarmel-uzi-jucies1

החלל בשוק הכרמל

כתובת: מל"ן 46 שעות פתיחה: בית קפה א'-ה' 09:00-18:00 שישי 09:00-כניסת השבת
בר א'-ה' 19:00-לקוח אחרון ומוצ"ש

מתחם שלם שכולל בית קפה, גלרייה, בר וסטודיו ליוגה.
הבר נפתח לפני חודשיים בשוק הכרמל, הבית קפה לפני חודש והסטודיו והגלריה ממש עכשיו.

מאחר והבית קפה בתחילת דרכו כרגע מציעים בו קפה, סנדויצ'ים ומאפים. בעתיד אמור להיות תפריט עשיר יותר של אוכל. אנחנו הזמנו קפה והוא היה מוגש בכוסות חרסינה מגניבות והקפה עצמו היה מצויין. הבית קפה מעוצב מאוד יפה ומודרני והבר (פעם שמו היה הקרטל) הוא בר עם מרחב ממש גדול ועיצוב מגניב.

אני ממש אהבתי את כל הקונספט של המקום ובטוחה שהוא יהיה להיט.

shuk-hacarmel-shuk-hahalal

shuk-hacarmel-shuk-hahalal1

shuk-hacarmel-shuk-hahalal2

מרכז דגים בשוק הכרמל

כתובת: ישכון 40

נכון שלא מדובר במקום שבאים לשבת ולאכול בו, אבל זה מקום מצויין לקנות דגים הביתה. המקום הזה קיים כבר מ1936.

והוא עובר מדור לדור כרגע דור שלישי. המקום מוכר דגים ברמה גבוהה מאוד. אנחנו קנינו דג פלמידה מעושן ובטן סלמון מתובלת. כשהגענו הביתה וטעמנו היינו ממש מרוצים מהבחירה ואין ספק שנחזור לשם לקנות עוד 🙂

shuk-hacarmel-fish-store1

shuk-hacarmel-fish-store2

3 תגובות בנושא “מסעדות בשוק הכרמל שאולי עוד לא הכרתם”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *