המדריך האולטימטיבי לפעילויות עם ילדים בלימסול קפריסין

מאת: נופר רונן

עברנו לגור בלימסול בתחילת מאי 2021 ומאז הספקתי לחקור הרבה את העיר ומצאתי פעילויות מגניבות ודברים לעשות עם מאיוש (בת 4) וסופי (בת שנה). קבלו את רשימת הדברים שהכי שווה לכם לעשות בלימסול עם ילדים- רובם מתאימים לתינוקות ופעוטות וגם לילדים גדולים יותר.
אם אתם מחפשים טיולי טבע ולבקר בכפרים מיוחדים עם הילדים אז כתבתי פוסט מפורט על טיולים וכפרים בלימסול והסביבה.

טיפים לפני שטסים ללימסול

סים לחו"ל 

אני אישית ממליצה על Esim שזה סים אלקטרוני אני ממליצה על חברת Airalo. הייתי מאוד מרוצה מחווית המשתמש שלהם (סרטוני הדרכה פשוטים לתפעול כרטיס הסים) והכל עבד בלי בעיות מיוחדות. כתבתי עליהם יותר בפוסט מורחב בנושא כרטיס סים לחו״ל וגם על אפשרויות אחרות כמו לקנות כרטיס סים מקומי. 

מטבע בלימסול

בלימסול ובקפריסין בכללי משתמשים במטבע ביורו Euro. אפשר לשלם בכרטיס האשראי שלכם, רק קחו בחשבון שיש עמלות של המרת מט"ח ברוב כרטיסי האשראי של כ-2.5% וגם השער המרה של חברות האשראי הוא בפער של עוד בערך אחוז מהשער הרשמי. זה אומר שאם אין לכם הטבות מיוחדות בכ. האשראי אתם בעצם תשלמו בערך 3-4 אחוז יותר על כלל ההוצאות שלכם בחופשה, אבל זאת האופציה הכי זמינה.

אני ממליצה לפני הטיסה לעשות המרת מטבע דרך פליי מאני FlyMoney (קישור לאתר) כי תמיד צריך גם מזומן וזה יכול לחסוך תקלות שפתאום כ. האשראי לא עובד או שנחסם. מזמינים מראש באינטרנט ואוספים בשדה התעופה בדלפק של בנק הפועלים (יש להם דלפקים בדיוטיפרי גם בטרמינל 3 וגם בטרמינל 1). שער ההמרה מהם זול יותר מהבנק והדואר וגם תמיד אפשר לבטל בחינם אם בסוף הטיסה מתבטלת.

ביטוח נסיעות

במידה שעוד לא עשיתם ביטוח נסיעות לטיול אני ממליצה לא לחכות לדקה ה90. למה לא לחכות? כי הביטוח כולל הגנה גם לתקופה שלפני היציאה לחו"ל – למשל אם יש אשפוז או מחלה עוד בארץ, לפני הטיסה עצמה! אני ממליצה על סוכנות הביטוח Safe4you – הם עובדים עם כל חברות הביטוח, המחירים זולים והשירות שלהם יוצא דופן לטובה (מנסיון). כדאי שתקראו גם את הפוסט שכתבתי לגבי איפה משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל.

איך מגיעים ללימסול?

בלימסול אין שדה תעופה. היא נמצאת בין פאפוס ללרנקה (מרחק של 50 דקות נסיעה מכל אחת מהן). לכן אפשר לנחות בפאפוס או בלרנקה ומשם לקחת מונית, אוטובוס או לשכור רכב ולהגיע ללימסול. חיפוש טיסות זולות לפאפוס וחיפוש טיסות זולות ללרנקה.

השכרת רכב בלימסול

בלימסול ובכלליות בקפריסין אין תחבורה ציבורית נוחה. למי שמגיע רק לחופשת בטן גב אז האוטובוסים והמוניות יתנו מענה מספיק טוב, אבל אם רוצים גם לטייל, אני אישית ממליצה לשכור רכב. זה נכון שהנסיעה פה הפוכה אבל בתור אחת שגרה פה אני יכולה להגיד שמתרגלים לזה מהר. תוכלו לחפש רכב במנוע החיפוש הישראלי פאפם פאפם. אישית אני מאוד אוהבת לחפש דרכם כי הם חוסכים לי זמן (במקום שאכנס לכמה אתרים) וגם יש להם אפשרות לסנן החוצה חברות השכרה לא מומלצות. כתבתי פוסט מורחב על כל נושא השכרות הרכב בחו״ל ואני ממליצה לקרוא אותו במיוחד אם זאת השכרת הרכב הראשונה שלכם. 

אטרקציות בלימסול

בנוסף לכל האטרקציות שתיארתי בהמשך אז יש כמה אתרים שדרכם תוכלו למצוא אטרקציות בלימסול וגם סיורים כמו סיור ג׳יפים, סיור אוכל ועוד. אני ממליצה לחפש באתרים הבאים: Get your guide ו-Viator.

פארק מים Fasouri Watermenia

אני ורומן מתים על פארקי מים. עוד לפני שמאיה הצטרפה לחיינו, היינו הולכים לפארקי מים שונים כשטיילנו בעולם. כמובן כשגילינו שיש פארק מים בלימסול החלטנו לנסוע אליו עם מאיה ולראות איך זה יהיה איתה.

הפארק מים נפתח ב10 ליוני והלכנו אליו כבר כמה פעמים וממש נהננו. בפארק תמצאו אטרקציות מים שמתאימות גם לקטנטנים וגם לגדולים.

יש שם כמה מסעדות לאוכל, בית קפה, גלידריה, דוכן סינבון (קינוח טעים), דוכן מיני דונאטס ועוד…

העלות של האוכל והשתיה לא יקרה ובנוסף יש המון מקומות ישיבה וכמה בריכות וגם בריכת גלים. האטרקציה האהובה עלינו עם מאיה היא Lazy river שזה מסלול של 20 דקות בערך שיושבים באבוב גדול ופשוט שטים לאט עם הזרם.

מה שמאוד אהבנו בפארק זה שהוא לא עמוס בכלל ואין תורים למתקנים, אמנם בגלל הקורונה זה עוד יותר מורגש אבל גם לפני כן (ממה ששמעתי ממקומיים) הפארק לא היה מפוצץ ואפשר להנות ממנו בלי לחכות שעות לכל מתקן.

שעות הפתיחה משתנים בכל חודש ולכן שווה לבדוק את השעות באתר של הפארק  

לרכישת כרטיסים לפארק מים

פארק גרינלנד Greenland

לא תאמינו איזה מקום פתחו פה בלימסול!! בנסיעה של חצי שעה ממרכז לימסול במעלה ההר (נסיעה עם נוף מדהים) מתגלה מקום מושלם לילדים ולמבוגרים. יש בו מלאאאא מתנפחים ומתקנים לילדים, שולחנות פיקניק , פינת ברביקיו, בריכת דגים שאפשר לדוג בה , מסעדה ממטבח רוסי עם אוכל מעולה ונוף ירוק, יש גם בית קפה עם קצת נשנושים ומעבר לכל זה יש גם גלמפינג , בריכה וחמאם. 

למקום קוראים Greenland והוא פתוח מרביעי ועד ראשון. יש שני סוגי גלמפינג. מי שישן שם מקבל גם ארוחת בוקר וכניסה לבריכה . הכניסה לאזור הילדים עולה 10 יורו לילד ו5 יורו למבוגר. הכניסה לתינוקות עד גיל שנתיים חינם. הוראות הגעה.

בית קפה Toy confectionery

בית קפה ממש מגניב שנפתח לאחרונה (ינואר 2024) בלימסול. שילוב של עיצוב מהמם, קינוחים מיוחדים וטעימים, חדר משחקים לילדים וויטרינה שממנה רואים איך מכינים את הקינוחים. מאיה וסופי ממש נהנו לצייר שם ולשחק במשחק קיר של הכדורים וגם לצפות בהכנת הקינוחים. שימו לב שהבית קפה די קטן ובסופי שבוע עלול להיות עמוס מדי. הוראות הגעה. מתאים בעיקר לפעוטות.

מוזיאון האשליות Paradox museum

מוזיאון אשליות שנמצא באזור המרינה. מוזיאון כיפי שמתאים לילדים קטנים וגדולים. היינו שם עם מאיה שהיתה בת 3 וקצת והיא מאוד נהנתה. היה נחמד אם הוא היה גדול יותר, אבל אפשר להעביר שם שעה -שעתיים עם הילדים.

קישור לרכישת כרטיסים

משחקיית אגורה Playlounge משחקייה מקורה ושוק מקורה אגורה

Agora Playlounge Playground היא משחקיה מדהימה לקטנטנים. היא מקורה ויחסית חדשה ואני מאוד אוהבת ללכת לשם עם מאיה. יש שם בריכת כדורים ענקית, מגלשות קטנות, טרמפולינה, מסלול עם הרבה משחקים בדרך, מכוניות קטנות ועוד. העיצוב ממש מקסים והכל נקי ומסודר.

יש אזור ישיבה מטופח להורים ואפשר לשבת שם בכיף בזמן שהקטנים נהנים (לכאלה שלא צריכים להשגיח על הפעוט שלהם כל הזמן כמו שלי קורה עם מאיה חח ).

בנוסף היתרון של המשחקיה הזאת, זה שהיא נמצאת בשוק המקורה AGORA אז אפשר לצאת ולקנות אוכל ולהביא איתכם לאזור הישיבה או לאכול במתחם ואז לחזור למשחקיה. 

כרגע העלות לשם היא 8 יורו לשעתיים לילד (המבוגרים לא משלמים). חובה להביא איתכם גרביים (אבל אם תשכחו אז ניתן לרכוש שם ב1.5 יורו ).

עולם הלגו Bricks 4 kidz – משחקייה מקורה

את Bricks4Kidz  גיליתי כשעברנו ללימסול ומאז הלכתי לשם הרבה פעמים עם מאיה ועכשיו גם עם סופי. הוא ממש כיפי והבעלים מקסים ביותר.

מדובר במתחם שלם סביב הנושא של הלגו. בקומה התחתונה תמצאו המון המון משחקי לגו (חלקים שמתאימים גם לקטנים יותר וגם לגדולים יותר). יש חדר מוזיקה עם טלויזיה ואפשר לרקוד שם. יש קיר טיפוס קטן ושולחן יצירה וטרמפולינה.

בקומה העליונה יש מסעדה חמודה שחלק מהאוכל שם בצורה של … לגו 🙂 הלחמנייה של ההמבורגר בצורת לגו ( הצבע של הלחמניה הוא לא צבע מאכל אלא טבעי) והאמת שהוא מאוד טעים. יש שם גם נאגטס וצ'יפס, גלידה וקפה. ובחוץ יש טרמפולינה גדולה בצורת הטירה. בעיקרון המקום מתאים בעיקר לפעוטות וילדים גילאי 3+ אבל אפילו עם סופי הקטנה אני מוצאת מה לעשות שם כי יש אזור עם חלקי לגו גדולים שסופי אוהבת להפיל.

תערוכת דינוזאורים

התערוכה התקיימה בחודשי יולי אוגוסט 2021 ו2023

לפני שבועיים נפתחה פה תערוכה חדשה של דינוזוארים באזור ירמוסיה. מדובר בתערוכה אינטראקטיבית שהדינוזאורים ממש נראים אמיתיים והם גם זזים. הלכנו לשם עם מאיוש בשעות אחר הצהריים והיתה חוויה ממש כיפית.

התערוכה מלווה גם בהסבר של מדריכה בשפה אנגלית או יוונית על הדינוזאורים (למי שרוצה). מומלץ להגיע באמצע שבוע ולא סוף שבוע ככה פחות עמוס. בסוף התערוכה יש פעילות קטנה לילדים של חיפוש עצמות דינוזאורים בתוך ארגז חול ומקבלים גם תעודות חח ויש גם מתחם קטן של דוכן פיצה וקפה ככה שאפשר גם להישאר בסוף לאכול או לשתות משהו. 

שעות הפעילות כל יום מ17:00-22:00 ובשבת וראשון גם בבוקר 10:00-13:00 הוראות הגעה 

מתחם Yard 4 all

עדכון מינואר 2024 : המקום נסגר

מתחם אוכל עם גן משחקים נחמד בחוץ. תוכלו למצוא שם פיצריה, המבורגר (שיש בו גם סלטים), סושי , בית קפה ובר.

כשנעים בחוץ זאת אחלה אופציה לבילוי עם הילדים. גם אפשר להיות בגן משחקים וגם לאכול והאוכל שם טעים ולא יקר. הוראות הגעה.

חוף דסודי Dasoudi Beach

חוף מושלם למשפחות. יש שם גן משחקים גדול ותחום בגדר, משחקיה, 2 מסעדות ובר וכמובן שחוף ים מסודר עם מיטות שיזוף ושמשיות (מיטה עולה 2.5 יורו ושמשיה 2.5 יורו).

אחת המסעדות היא מסעדת חוף עם מחירים זולים כמו צ'יפס ב3.5 יורו וגלידה ב1.5 יורו. ויש מסעדה עם מאכלי ים ותפריט מגוון.

יש חנייה מסודרת – בחינם ליד החוף (בינתיים לא קרה שלא מצאתי שם חנייה). הוראות הגעה 

טיילת איזור מולוס Molos 

הטיילת של לימסול ארוכה ומתפרשת למעל מ15 ק"מ. ברובה תוכלו למצוא גם מסלול אופניים שזה ממש נחמד כי אפשר לשכור אופניים (יש עמדות השכרה לאורך המסלול) ולרכב שם.

בכל מקרה כל הטיילת נחמדה אבל איזור מולוס (הוראות הגעה) לדעתי הוא הכי כיפי. יש בו הרבה בתי קפה ויש בו חלק מאוד רחב של מדרכה ומדשאות. יש בו פסלים יפים וגן משחקים. יש חנייה צמודה בתשלום במכונות חנייה (בראשון וחגים זה חינם). 

ההמלצה שלי היא לשים בוויז את red cafe limassol  ולהנות שם באזור . הוראות הגעה .

דרך אגב, בRed cafe  יש פסטות מאוד טעימות וקרוב אליו יש את קפה נרו Nero cafe, בית קפה שאנחנו מאוד אוהבים. 

Limassol National Forest Park פארק לאומי לימסול

גילינו את הפארק הזה לא מזמן וממש התלהבנו ממנו. הוא נמצא בפאתי לימסול בחלק ההררי ולכן יש משם נוף יפה לעיר ולים. הפארק גדול מאוד עם הרבה שולחנות פיקניק, דשא, גן משחקים קטן יש שם גם קפיטריה עם מיצים טריים, קפה ואוכל.

ספורט ימי

כשהאחיינים שלי (בני 13 ו14) באו לביקור אחד הדברים שהם הכי נהנו מהם בביקור היה הספורט הימי. הם עשו סאפ של שעה (עלות 10 יורו לאדם) וCrazy sofa שזה כמו בננה אבל בשכיבה (עלות 15 יורו לאדם) crazy sofa אני הצטרפתי אליהם והיה ממש כיף. לאורך החוף יש הרבה מקומות של ספורט ימי וממה שיצא לי לראות הם לוקחים אותם מחירים.

אנחנו עשינו את הספורט הימי ליד מלון Atlantica Miramare ששם הם גם ישנו.

הספורט הימי מתאים לילדים הגדולים יותר אבל אם באים עם קטנטנים יש גם סירות מנוע או פדלים שאפשר לעשות איתם.

גן חיות וגן עירוני

הגן העירוני הוא אחלה מקום לבילוי עם הילדים. הוא גדול ומגודר עם גן משחקים ומדשאות וגם מכולת קטנה שאפשר גם לקנות בה קפה. הוא נמצא מול הטיילת אז אפשר משם להמשיך גם למסעדה או בית קפה על הטיילת. 

ובנוסף יש שם את הגן חיות של לימסול מדובר בגן חיות יחסית קטן אבל עם הרבה סוגים של חיות ויש בו גם מתחם של זוחלים ודגים. אנחנו נהננו להסתובב שם עם מאיה והיא התלהבה מאוד מהחיות.

וגם המחיר מאוד אטרקטיבי : מבוגר -5 יורו, ילדים גילאי 5-15 2 יורו וילדים מתחת לגיל 5 בחינם. לגבי שעות פתיחה מומלץ להתעדכן באתר של עיריית לימסול 

משחקיית Bubble Park

משחקייה שמתאימה גם לפעוטות וגם לילדים הגדולים בגלל שתוכלו למצוא שם משחקייה גדולה מקורה, מכוניות מתנגשות, מתחם אופנועים ומסעדה. בחוץ יש הרבה טרמפולינות ומתנפח גדול. 

בתי קפה עם משחקיות 

בלימסול תוכלו למצוא כל מיני מסעדות ובתי קפה עם משחקיות שזאת אופציה מעולה למי שמחפש דרך להעסיק את הילדים וגם להנות מאוכל ושתייה 🙂 אני הולכת הרבה עם מאיה לבית קפה קלוק Clock cafe (הוראות הגעה) באזור ירמוסיה כי הוא קרוב אלינו. אבל יש עוד הרבה מקומות שאפשר למצוא שם משחקיות כמו פיצה האט, KFC ועוד… 

חנות ג'מבו

פעם לא הבנתי מה ההתלהבות מחנות ג'מבו אבל אחרי שהייתי בה בפעם הראשונה. הבנתי 🙂

זאת חנות ענקיתתתתתתתת במחירים ממש זולים ואפשר למצוא שם כל משחק אפשרי וגם דברי בית, ציוד כתיבה, דברים לים, ביגוד ועוד…

אפשר להעביר שם איזה שעתיים רק בלהסתכל על מה שיש וכמובן גם למלא את כל העגלה בכל מה שתראו (וכמובן שעגלה אחת לא תספיק חח). הילדים יכולים להסתובב שם בכיף (גם אם ירצו לברוח לא יצליחו כי המקום הזה כמו מבוך עם רק יציאה אחת :)). בקיצור למי שבא לעשות קצת קניות לילדים בטיול זה המקום ללכת אליו.

דברים בחינם לעשות בלימסול עם ילדים

  1. גני משחקים – המומלצים שבהם הם: בחוף דסודי (הוראות הגעה), Petite Plage (הוראות הגעה), מולוס (הוראות הגעה), גן העירוני (הוראות הגעה).
  2. חופי ים – אין משהו שילדים אוהבים יותר מאשר לשחק בחול זה יכול להעסיק אותם שעות. חופים מומלצים עם ילדים: חוף דסודי (הוראות הגעה) חוף עם גן משחקים ומסעדות, Vouppa Beach (הוראות הגעה) חוף ים שיש בו גם משחקים בחול לילדים, Panagies Beach (הוראות הגעה) חוף עם חול ולא אבנים.
  3. טיילת לימסול – טיילת שמשתרעת על 15 ק״מ וכיף מאוד לרכב לאורכה על אופניים . בנוסף באזור מולוס יש אזור רחב של הטיילת והילדים יכולים לרכב שם על קורקינטים.
  4. טירות – אמנם זה לא בחינם אבל הכניסה עם כמה יורואים בודדים ויכולים לעניין את הילדים- יש טירה בעיר העתיקה (הוראות הגעה) ומבצר באזור קולוסי (הוראות הגעה).
  5. פארק לאומי לימסול (הוראות הגעה)
  6. מפל Prastio – מומלץ בעיקר בתקופה הגשומה אחרת לא יהיו שם מים אבל גם אם אין מים במפל נחמד לטייל שם בטבע (הוראות הגעה).

מסעדות עם טרמפולינות וגני משחקים

אנחנו ממש אוהבים ללכת לבית קפה מלינה מרקורי Melina merkouri cafe באזור מסה גיטוניה. זהו בית קפה מסעדה עם ישיבה בחוץ יש בו מדשאות וכמה משחקים לילדים ובנוסף לידו יש גן משחקים ויער קטן להסתובב בו. הפיצה הקפריסאית מומלצת שם גם למבוגרים גם לילדים.

קפה פדרון Pedron caffe בית קפה מסעדה שיש בו שני מתנפחים גדולים וגן משחקים קטן. מקום מעולה עם ילדים קטנים כי הוא מגודר אבל קחו בחשבון שהשירות שם לא משהו . מומלץ להגיע באמצע שבוע כי בסופי שבוע לרוב יש שם ימי הולדת ואז יכול להיות עמוס מדי.

ועוד מקום הוא לניטיו Lanitio גן משחקים גדול עם בית קפה קטן. מה שנחמד שם זה שיש שולחנות פיקניק וגם אומגה קטנה לילדים.

משחקיות מקורות – פעילויות מקורות

ציינתי חלק מהמשחקיות האלה למעלה אבל אני כותבת פה הכל במרוכז

  1. משחקיית Playlounge Agora – מתאימה בעיקר לתינוקות, פעוטות וילדים עד גיל 5
  2. משחקיית Hunnies and Bunnies – משחקייה חדשה שנמצאת באזור הקניון (קצת אחריו) ויש שם משחקים מעץ, משחקים לתינוקות ופעוטות ומשחקי תפקידים, יש שם גם בית קפה נחמד וחצר עם גן משחקים
  3. משחקיית באבל פארק Bubble park – משחקייה שמתאימה לילדים מגילאי 3-8 כי יש גם טרמפולינות בחוץ, מכוניות מתנגשות, אופנועים ומבוך חבלים.
  4. משחקיית לגו Bricks4kids משחקייה על טהרת הלגו עם מלא חלקי לגו מהכי קטנים ועד גדולים ממש, יש שם גם טרמפולינה, אזור יצירה, קיר טיפוס קטן וחדר ריקודים. יש שם גם מסעדה של אוכל מהיר בצורת לגו. מתאים בעיקר לפעוטות ועד גילאי 10.
  5. משחקיית מאסטרלנד Masterland – משחקייה עם טרמפולינה ומבוך משחקים, יש בחוץ חדרי משחקי תפקידים כמו כבאי אש, תינוקות ועוד. המשחקייה פתוחה לקהל הרחב רק בסופי שבוע ולרוב עמוסה בגלל ימי הולדת ולכן מומלץ להגיע בשעות הצהריים כי אז אין ימי הולדת. בין השעות 13:00-16:00.

הטבה לעוקבי הבלוג

אם אתם מתכננים להגיע לקפריסין ומחפשים מישהו שיתכנן עבורכם טיולים שתוכלו לעשות באופן עצמאי עם רכב (מינימום ל-3 ימים) או שאתם רוצים לעשות טיול פרטי עם נהג (מתאים גם לקבוצות גדולות) אז אני ממליצה בחום לפנות לרוני שוורץ. נפגשנו לא מזמן והתרשמתי מאוד מהידע שיש לו לגבי קפריסין (גר פה כבר 5 שנים בפאפוס) ומעבר לכך הוא ממש מקסים והוא עוסק בתכנון טיולים כבר המון שנים.

קישור לוואטסאפ של רוני ליצירת קשר 

אם תזמינו את אחד מהשירותים של רוני ותגידו שהגעתם דרכי, תזכו בהטבה

אם תזמינו "טיול פרטי" למשפחה, או קבוצה קטנה, רוני יעשה עבורכם "תכנית מפורטת ליום סיור, בדגש קולינרי" , בפאפוס, או לרנקה, או לימסול, כולל המלצות חמות ! תכנית שכזו עולה 50 – 40 אירו ברגיל, אבל אתם תקבלו אותה חינם.
אם תזמינו תכנון טיול תקבלו יום אחד על חשבוני, שלמו על תכנון של שלושה ימים ותקבלו ארבעה.
אם תזמינו טיול לקבוצה של מעל 7 משתתפים תקבלו הסעה לשדה התעופה וחזרה במחיר אטרקטיבי או תכנון טיול קולינרי מפורט לטיול עצמאי בחינם.

לסיכום, בלימסול תוכלו למצוא אחלה דברים לעשות עם הילדים ובעלות לא גבוהה. חלק מהפעילויות מתאימות גם בחורף ולכן אפשר לעשות פה אחלה דברים איתם בכל יום בשנה 🙂

מקווה שהפוסט שלי עזר לכם. אם כן אשמח מאוד שתגיבו פה בתגובות ואם יש לכם עוד שאלות אז גם מוזמנים לשאול אותן בתגובות או לכתוב לי ברשתות החברתיות של הבלוג: בפייסבוק ובאינסטגרם.

מחפשים מידע נוסף על לימסול? יש לי בבלוג עוד פוסטים על לימסול ופוסטים על קפריסין

10 תגובות בנושא “המדריך האולטימטיבי לפעילויות עם ילדים בלימסול קפריסין”

  • נהדר.
    שומרת לפעם שהגיע עם הנכדות

  • נשמע ונראה נהדר . כאשר המצב ישתפר הגיע עם הנכדות שלי מיקה ומאיה ונבלה במקומות שהזכרת. תודה סבא גקי

  • שלום נופר באיזה אזור כדי לגור לתקופה של שנה איפה אתם גרים למשל
    איך התרגלת להגה שמאל

    • היי ערן
      אנחנו גרים באזור ירמוסיה שזה האזור המתוייר באזור של הטיילת. אני חושבת שזה אחלה אזור למי שאוהב את האזורים המרכזיים יותר ולהיות ליד הים.
      אני לא מכירה מספיק את לימסול כדי להגיד אילו אזורים נוספים יש ומה היתרונות בכל אחד 🙂
      הנהיגה ההפוכה היתה קצת מלחיצה בהתחלה אבל המזל שאין פה הרבה תנועה והנהגים סבלניים
      ולאט לאט צברתי ביטחון ועכשיו זה כבר בא יחסית בטבעיות

  • היי נופר, תודה על ההמלצות!
    מתכננים להגיע עם שתי קטנות. מבחינת התניידות- היית ממליצה על מוניות או השכרת רכב? מניחה שנסתובב בעיקר בסביבת לימסול. תודה.

    • היי נוי, שמחה לשמוע
      אני בהחלט ממליצה לשכור רכב
      אמנם הנסיעה היא בצד ההפוך אבל מתרגלים די מהר ועם שתי קטנות יהיה לכם הכי נוח וזול להתנייד ברכב.
      המוניות פה לא יקרות אבל גם לא זולות ולפעמים צריך להמתין להן הרבה זמן.

  • הי נופר, תודה על הבלוג והטיפים. אנחנו נהיה בלימסול חודש בחגים (זוג+3) נגור בדירת AIRBNB באזור דסודי.
    במידה ונרצה ללכת עם הילדים לבריכה, האם את מכירה מלון בסביבה שניתן להיכנס אליו רק לבריכה (בתשלום כמובן..) שוב תודה, מיכאל

    • היי מיכאל (:
      יש מלון בשם
      Atlantica miramare
      עלות למבוגר 20 יורו
      וילד מעל גיל 6 10 יורו

      יש גם את מלון קראון פלאזה אבל לא יודעת מה עלות הכניסה היומית שם

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *