דברים לעשות במיקונוס יוון – אי של קסם כחול ולבן

מאת: נופר רונן

הגענו למיקונוס במהלך קרוז (יוני 2018) שעשינו. מיקונוס היתה אחת העצירות הקסומות והתבאסנו שלא היה לנו יותר זמן לחקור אותה , אבל בהחלט נחזור אליה שוב. כתבתי פוסט על מידע כללי על האי ועל הדברים שכן הספקנו לעשות שם. במהלך הקרוז עצרנו גם באיים אחרים ביווןסנטוריני וקורפו שהיו גם מהממים.

מידע כללי על מיקונוס

מיקונוס הוא האי המפורסם ביותר בים האגאי והיעד הפופולרי ביותר ביוון. הוא נחשב ליעד יוקרתי שמושך אליו מפורסמים רבים. יש בו חופים יפיפיים עם מים תכולים, מסעדות ברמה גבוהה, מלונות יוקרה, מסיבות מוצלחות ושירות של 5 כוכבים.

איך מגיעים למיקונוס?

אפשר להגיע למיקונוס בטיסה ישירה עם חברת Aegean  או טיסות עם עצירה. קישור לאתר לחיפוש טיסות זולות למיקונוס

אפשר להגיע גם במעבורת מאתונה (5 שעות במעבורת). המעבורת יוצאת כל יום בשנה. קישור לאתר לחיפוש מעבורות

איפה לישון במיקונוס?

מאחר שהיינו רק כמה שעות,  לצערינו לא יצא לנו לישון שם. עשיתי מחקר קצר לחיפוש מלונות עם ביקורות מאוד טובות והנה כמה המלצות.  חשוב להבין כי מיקונוס נחשב לאחד האיים היקרים ביותר ביוון ולכן המחירים בהתאם.

מי שמחפש מלון סופר יוקרתי אז המלון  Kivotos Mykonos מקבל ביקורות משבחות ביותר . השוואת מחירי המלון וחוות דעת.

עוד ריזורט יוקרתי שזוכה לביקורות מעולות הוא Blu Grecotel Exclusive Resort . השוואת מחירי הריזורט וחוות דעת .

מלון 4 כוכבים ברמה מאוד גבוהה Mykonos Theoxenia Boutique Hotel. השוואת מחירי המלון וחוות דעת.

אם אתם רוצים לנסות להוזיל קצת מעלויות הלינה הנה פוסט שכתבתי עם כמה טיפים טובים שיחסכו לכם כסף).

איך מתניידים במיקונוס

במיקונוס תוכלו למצוא מקומות שמשכירים קטנועים וATV (אם יש לכם רשיון זוהי דרך מומלצת להתנייד באי), דרך נוספת היא לשכור רכב, קישור לפוסט שכתבתי לגבי השכרת רכב.  בנוסף יש שירות של אוטובוסים לתיירים. קישור לאתר של האוטובוסים.

דברים לעשות במיקונוס

https://www.youtube.com/watch?v=9uOETcuFjbE

להסתובב ב"ונציה הקטנה"

ונציה הקטנה היא אחד המקומות הרומנטיים ביותר בכל מיקונוס. שכונה זו גדושה בבתים ישנים ואלגנטיים, בתים לבנים עם תוספת של מעט צבע כמו כחול, אדום, ירוק וכדומה. כל השכונה צבועה בלבן ופשוט קסום להסתובב שם. מעבר לזה שממש כיף להסתובב בה, היא גם מלאה בחנויות מעצבים, ברים ברמה גבוהה ובתי קפה מודרניים ושיקים (מפת הגעה).



לשתות קפה בבית קפה מודרני

אחד הדברים שאני הכי אוהבת במקומות חדשים זה לשתות קפה טוב בבית קפה מודרני וביתי. אני אוהבת בתי קפה אינטימיים ומגניבים ובמיקונוס בשכונה של ונציה הקטנה יש מלא בתי קפה כאלה וזה ממש שימח אותי. אנחנו ישבנו בבית קפה Popolo my Mykonos שהוא בית קפה בוטיק עם קפה מאוד טוב והם מכינים סנדו'יצים איכותיים על המקום ויש להם דברי מאפה טובים.

ללכת לראות את תחנות הרוח

אחת האטרקציות הכי מוכרות במיקונוס זה ללכת לצפות בתחנות הרוח. אמנם אין יותר מדי מה לעשות שם אבל אי אפשר להיות במיקונוס בלי ללכת לראות אותם. חוץ מזה כמו כל מיקונוס גם הם יפים מאוד  (מפת הגעה). אפשר גם לראות משם את הנמל והים.

ללכת לחוף ים

מאחר שהיו לנו רק כמה שעות להיות במיקונוס ולא רצינו להתרחק מדי, החלטנו ללכת לחוף קטן ולא עמוס קרוב לתחנות רוח. הלכנו לחוף שנמצא ליד טברנה מוצלחת Joanna's Nikos Place Taverna (אם מזמינים מהם משהו אפשר לשבת על הכסאות נוח בחוף במידה ולא תרצו להזמין כלום אז אתם יכולים סתם להכנס למים או לשכב על מגבת על החוף. החוף נמצא כעשר דקות הליכה מהתחנות רוח (מפת הגעה).

סקירה על חופים מומלצים במיקונוס

חוף Super Paradise Beach נחשב לאחד החופים היפים ביוון עם עם חול זהוב רך ומים צלולים. הגישה אליו היא עם סירה או אוטובוס. מומלץ להגיע מוקדם מאחר שהוא נהיה צפוף די מהר (מפת הגעה).

חוף אורנוס Ornos beach, חוף מפותח עם מיטות שיזוף ושמשיות, בתי קפה ומסעדות רבים וטוב לגלישת רוח, צלילה וסקי מים. ידידותי למשפחות ונמצא כ3 ק"מ מאזור הנמל (מפת הגעה).

חוף Elia Beach חוף אליה הוא אחד החופים הפופולריים במיקונוס. יש בו ספורט ימי ושפע מתקנים. מאחר שהוא מאוד ארוך, יש מצב גם למצוא בו אזורים פחות מתויירים ושקטים יותר (מפת הגעה).

לעשות מסאג' בחוף הים

מבחינתי החופשה המושלמת תמיד כולל גם מסאג' ולכן כששכבנו בחוף ים וניגשה אלינו מישהי תאילנדית שהציע מסאג', ישר הסכמנו. היה לה מחירון של 30 דקות מסאג' ב40 יורו. אנחנו ביקשנו מסאג' ל20 דקות ב20 יורו והיא הסכימה. אני ביקשתי מסאג' גב תאילנדי בלי שמן.

אמנם 20 דקות זה לא הרבה זמן אבל זה היה לגמרי שווה את זה. אם אתם מכורים למסאג' כמוני אני בטוחה שתהיו מרוצים מהאפשרות לקבל את המסאג' בחוף ים.

להסתובב באזור הנמל הישן

מעבר לכך שהאזור עצמו מאוד יפה יש שם גם הרבה טברנות ומסעדות עם נוף לים. יש בהם אווירה טובה ואין ספק שזה מקום טוב לשתות קוקטייל או לאכול משהו יווני.

האי מיקונוס הוא מקום שמתאים לחופשה יוקרתית ומפנקת, לכל מי שמחפש מקום יפהפה עם ריזורטים ברמה גבוהה. אני בטוחה שנחזור לשם שוב על מנת לחקור את האי יותר וגם בשביל להתפנק במלון מעולה.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *