חיי לילה בתל אביב – עיר ללא הפסקה עם אווירה תוססת ומלאת חיים

מאת: נופר רונן

יש הרבה סיבות לכך שתל אביב היא כזאת עיר כיפית, יש בה מסעדות מעולות מכל המטבחים בעולם וגם בתי קפה ממש טובים.  היא עיר שמיקומה במישור החוף ולכן תמצאו בה המון חופים ולכל חוף הייחוד שלו.

יש בה מזג אוויר נוח במשך כל השנה, אפילו באמצע פברואר תוכלו ליפול על יום חמים. יש בה שווקים מגוונים עם דוכני רחוב מעולים ויש בה גם חיי לילה ממש טובים.

בתל אביב תוכלו למצוא ברים, דאנס ברים, ברי קוקטיילים, מועדונים והכל ברמה גבוהה ביותר עם אנשים שמחים שאוהבים להינות.

אני החלטתי לכתוב על כמה מהמקומות האהובים עליי בעיר והנה הרשימה לפניכם.

לאיפה כדאי לצאת בתל אביב?

בר סטאקס 

בר סטאקס הוא בר סופר כיפי עם דיג'י שמשמיע מוזיקה טובה, כמו כן, יש בבר  אוכל ממש טוב. האמת שבדרך כלל בברים אין לי ציפיות גבוהות מהאוכל אבל יצא לי לטעום מספר מנות טעימות ממש ( כגון מנת הסביצ'ה דג לבן ומנת נקניקים ומסבחת כרובים). בבר הה אכלתי מספר מנות שהיו מסתבר שהשף של הבר עבד עם כמה מהשפים הגדולים בישראל וזה ניכר באיכות האוכל. בנוסף השירות שם מעולה ויש להם גם Happy hour כל יום מ-18:00-21:00 1+1 על האוכל והשתייה. בקיצור ממליצה עליו בחום.
כתובת מאזה 49


5/5

בר ספוטניק

בר ספוטניק הוא בר בילויים עם אזור בחוץ ובפנים ואחלה אווירה.  לבר הזה נחשפתי כשעשיתי סיור ברים מדהים בתל אביב והיה בו ממש כיף.
כתובת אלנבי 122

כולי עלמא

כשבא לי לרקוד זה המקום שאני הולכת אליו. כולי עלמא זהו דאנס בר מדליק ביותר שיש בו רחבה שלמה של מוזיקה שחורה ואפשר לרקוד בו בכיף במשך שעות. בנוסף,  יש גם רחבה של מוזיקה משנות ה80- ואזור גדול שבו אפשר סתם לשבת עם חברים.
כתובת מקווה ישראל 10

ברי קוקטיילים

לפני כמה שנים גילינו את סצנת ברי הקוקטיילים בברלין. היינו שם בבר קוקטיילים ברמה ממש גבוהה והתאהבנו בקונספט של קוקייטלים טובים ומושקעים. לשמחתי גילינו שגם בתל אביב רמת הברי קוקטיילים מדהימה ועם הזמן נפתחו עוד ועוד ברים כאלה וחלקם אף זכו לפרסים עולמיים על הקוקטיילים שלהם.

החלטתי לכתוב לכם על שלושת הברים שנמצאים בטופ של הרשימה שלי.

אימפריאל בר

בר אימפריאל נמצא בתוך מלון כיאה לברי קוקטיילים רבים בעולם. יש בו אווירה אפלה ורומנטית. אני ורומן תמיד יושבים שם על הבר ואני אוהבת לאתגר את הברמנים כל פעם מחדש בכך שיאלתרו לי קוקטייל חריף וחמוץ שלא מופיע בתפריט. כל פעם מחדש אני מופתעת לטובה ותמיד הם מצליחים לקלוע בול לטעם שלי. הקוקטייל המנצח שלהם מבחינת רומן זה הבלאדי מרי.
בנוסף יש להם מנות מעולות בתפריט האוכל שמשתלבות טוב עם הקוקטיילים. בנוסף יש להם כל יום Happy hour מ17:00-19:00. מומלץ בחום להזמין מקום כי לרוב הבר הזה מלא.
כתובת הירקון 66

בל בוי

אם אתם רוצים להרשים מישהו וויזואליות חשובה לכם,  בר הבל בוי יעיף אתכם. לא תמצאו בארץ  בר שמגיש בצורה כזו את הקוקטיילים שלו. תמצאו שם קוקטיילים בגביע של מלך, או בתוך קונכיה או אפילו קוקטייל בצורת אמבטייה עם קצף.

כל מנה שם מוגשת בצורה המרשימה ביותר ומעבר לכך שהכל שם מתוקתק, מקצועי וטעים זה גם סוג של מופע על חושי.
הבר הזה גם נמצא בתוך מלון והוא אחד מברי הקוקטיילים הפופלריים ביותר. גם פה מומלץ בחום להזמין מקום מראש.
כתובת ברדיצ'בסקי 14



בר 223

223  זה הבר קוקטיילים הראשון שהכרתי בתל אביב. חברה שלי הכירה לי אותו ומאז הוא נכנס לרשימת הברים שאני אוהבת לצאת אליהם עם חברות או לדאבל דייט עם רומן ועוד זוג חברים. המקום באווירה קלילה יותר ופחות אפלה מאשר האימפריאל והבל בוי . הקוקטיילים שם ממש טובים ויש גם מנות טעימות. ההרגשה בבר הזאת היא פחות יוקרתית ולכן לדעתי היא יותר מתאימה לערב קליל עם חברים.
כתובת דיזינגוף 223

מקומות נוספים לבילוי בתל אביב

חוץ מהברים שציינתי יש גם מקומות בילוי טובים לריקודים כמו הפסאז' והתדר

יש גם את פורט סעיד ורומנו שהן אומנם מקוטלגות כמסעדות ואף שייכות לאחד השפים הטובים בישראל אבל יש בהן אווירה תוססת ביותר וברומנו אפילו תמצאו אנשים רוקדים.

בנוסף יש את אזור שוק הפשפשים שבערב הופך להיות מקום הומה אדם וכל הברים מוציאים שולחנות וכסאות החוצה ואפשר לעשות שם סבב דרינקים באזור.

גם בשוק הכרמל ושוק לוינסקי תגלו ברים טובים ובאזור פלורנטין יש הרבה ברים מקומיים באזור של רחוב ויטל ורחוב פלורנטין.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *