מלון רומנטי עם נוף מהפנט בקוסמוי, תאילנד

מאת: נופר רונן

קוסמוי הוא אחד האיים עם הריזורטים הטובים ביותר בתאילנד.  בקוסמוי יש הרבה אטרקציות, מסעדות, שווקים וחופים יפים. בקוסמוי החלטנו להזמין מלון לירח דבש שלנו. רצינו מלון מפנק.  היו לנו כמה התלבטויות, מאחר והיו כמה מלונות ממש טובים על החוף עצמו. בסוף החלטנו ללכת דווקא על המלון שנמצא על הר, כי הנוף משם כבש אותנו.

מלון Sandalwood luxury villa resort המחיר היה בסביבות ה200 דולר ללילה כולל ארוחת בוקר. (אין ספק שזה מחיר יקר לתאילנד, אבל כשמגיעים לשם מבינים שזה שווה את המחיר). הזמנו את המלון מראש והמחיר יצא יחסית זול לחודש ינואר.

הגעה למלון

תיאמנו איתם שיאספו אותנו מהמעבורת (עידכנו אותם באיזה שעה המעבורת שלנו תגיע למזח). כשירדנו מהמעבורת ראינו מישהו עומד עם שלט עם השם שלנו.

הוא לקח לנו את התיקים והוביל אותנו לג'יפ. הנסיעה היתה בערך חצי שעה ואז הגענו למלון. התגובה הראשונית שלנו היתה "וואווווווו זה מטורף".

המלון עצמו

המלון הוא מתחם עם מסעדה, מספר בקתות ובריכה מדהימה שמשקיפה על הים ועל האי.

sandalwood-hotel

הבקתה שקיבלנו

הפקידה לקחה אותנו לבקתה שלנו. הבקתה היתה ענקית עם סלון. מקלחת גדולה וחדר נוסף עם ג'קוזי (יש כמה סוגי בקתות יש גם כאלה עם בריכה פרטית). 

sandalwood-jakuzi

אמנם המיקום של המלון לא קרוב לחוף, אבל יש שאטלים מהבוקר עד חמש אחה"צ שלוקחים אותך לחוף  ומחזירים אותך. אנחנו גם שכרנו קטנוע, אבל זה לא חובה. בארוחת בוקר יש בופה קטן של סלטים ומזמינים מנה עיקרית מהתפריט כמו אגס בנדיקט. בערב אכלנו גם במסעדה והאוכל היה מדהים.

sandalwood-restaurant

השירות במלון היה ללא רבב הם אפילו נתנו לנו פלאפון, כדי שנוכל ליצור קשר עם הנהג במידה ואנחנו מאחרים או לא מוצאים את השאטל למלון. 

הבריכה

הבריכה היא בריכת אינסוף (Infinity pool) עם נוף עוצר נשימה. רוב הזמן היינו לבד בבריכה והיה שם פשוט מדהים.
הבריכה היא בין הבריכות הכי מרשימות שראינו. אפשר להיות בה כל היום מרוב שהיא מרגיעה ויפה.

sandalwood-pool1

.sandalwood-pool2

אם אתם מחפשים קצת שקט, רומנטיקה, פינוק ויוקרה זה המקום ללכת אליו. אם אתם רוצים שהטיול שלכם לא יצא יקר מדי, אתם מוזמנים לקרוא את המדריך לאיך לתכנן טיול בזול וביעילות.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *