טיול נקודות תצפית עם נופים מהממים, בקופיפי תאילנד

מאת: נופר רונן

קופיפי הוא אי קטן בתאילנד בלי רכבים, אפשר ללכת ברגל ולחקור את כל האי. הוא ממוקם מזרחית לפוקט וקל להגיע אליו במעבורת. באי יש הרבה מסעדות, ברים ומסיבות חוף. יש חופים יפים, אוכל מקומי וטיולי יום של צלילות, שנורקלים, טיול שבעת האיים ועוד.

הגענו לאזור האיים בטיסה זולה מבנגקוק .

המלצה למקום לינה: אם אתם מחפשים מלון פשוט, נקי, במיקום טוב ובמחירים סבירים (בערך 30 דולר ללילה) אני ממליצה על PP insula (טיפים לאיך להזמין מלונות בזול).

טיפ להוזלת עלות מקום לינה : אחרי הזמנת מלון דרך האינטרנט (עם אפשרות ביטול בחינם) אני ממליצה לכם לשלוח את ההזמנה לחברת  פרובו (קישור לפרובו) . במידה ומחיר החדר שבמלון שהזמנתם ירד הם ישלחו לכם התרעה וכך יתאפשר לכם לבטל את ההזמנה ולהזמין מחדש .במחיר נמוך יותר. ומה שמגניב זה שהשירות הזה הוא בחינם

מידע על ויזה לתאילנד וביטוח נסיעות לחו"ל.

טיול נקודות תצפית בקופיפי

נקודת תצפית ראשונה

יש נקודת תצפית ראשונה שאליה הרבה מגיעים. מדובר בעלייה של בערך 20 דקות במדרגות. זה פתוח כל יום ועולה 30 באט לאדם. יש באי שילוט שמכוון לתחילת העלייה. העלייה טיפה מתישה, אבל כשמגיעים למעלה רואים נוף מטורף ומבינים שהעלייה היתה שווה את זה בהחלט. אין ספק שזה מקום יפהפה ואפשר לשבת שם גם בבר ולשתות משהו. 

נקודות תצפית נוספות

אם בא לכם לאתגר את עצמכם קצת יותר. אפשר להמשיך בטיול ולהגיע לעוד נקודות תצפית ולעשות הליכה נחמדה ביער לבערך שעתיים לצד השני של האי, מנקודת התצפית הראשונה ממשיכים לעוד שתי נקודות תצפית שמכל אחת יש נוף אחר ומרשים. המסלול עצמו לא מתוייר ולא נתקלים בהרבה אנשים בדרך. הולכים לפי השילוט של נקודות התצפית לאורך יער בהר. ההליכה לא קשה מדי וברגע שעוברים את נקודות התצפית ההליכה די מישורית ואז יש ירידה. 

בסוף ההליכה מגיעים לכפר שבצד השני של האי. הכפר נבנה לניצולי הצונמי. תוכלו להתרשם מהכפר שנבנה בצורה מודרנית עם שלטים באנגלית ותוכלו לראות את הציוד המכני שנשאר שם. אבל עכשיו הכפר כבר מאולכס רק על ידי תאילנדים והמערביים שהיו שם כבר עזבו. מעבר לזה האזור רגוע עם מספר מסעדות מקומיות מעולות. יש שם כמה ריזורטים במרחק של כמה דקות הליכה ככה שיש תיירים, אבל בכמות קטנה יותר. אפשר לאכול במסעדות וללכת גם לחוף הים.

koh-phi-phi

kohphiphi-viewpoint2

koh-phi-phi-hiking

כדי לחזור למלון יש שתי אפשרויות :

  • לחזור בדרך שבאתם
  • לקחת סירת מנוע שתחזיר אתכם לצד השני. שייט של בערך 20 דקות. מאחר שאין הרבה אנשים שעושים את זה, הם מרשים לעצמם להגזים במחירים. לאחר מיקוח הצלחנו למצוא מישהו שיקח אותנו ב500 באט. את הסירה לקחנו מloh lana bay.
  • phiphi-viewpoint-map

אפשר לעשות גם את הטיול הזה הפוך. לקחת סירה לצד השני ואז להתחיל את העלייה לנקודות התצפית ולרדת לכיוון המלון. ממליצה לבוא עם נעלי הליכה או סנדלים ולא כפכפים, להביא מים וכובע ולהתחיל את הטיול בבוקר ולא בצהריים.

אם אתם בקופיפי לדעתי זה משהו שחובה לעשות. לפחות להגיע לנקודת התצפית הראשונה.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *