סיורי אוכל מומלצים בארצות שונות באירופה

מאת: נופר רונן

אני חושבת שרוב האנשים יסכימו איתי שסיור אוכל ביעד חדש, זה אחד הדברים הכיפיים שאפשר לעשות. זה שילוב של חוויה קולינרית עם הכרות של ההיסטוריה והתרבות של המקום ולרוב זה טעים ממש 🙂

אני חושבת שבכל טיול שעשינו היה גם סיור אוכל או משהו שקשור לאוכל. למשל בתאילנד -בנגקוק עשינו שיעור בישול בשוק הפרחים וזאת היתה חוויה מגניבה ביותר. והאמת שגם בהודו בג'איפור עשינו סיור אוכל של דוכני אוכל רחוב (אנחנו מכורים לאוכל רחוב בהודו) אבל הפעם הפוסט הזה הוא על סיורי אוכל באירופה ואולי בהמשך אכתוב על ארצות נוספות 🙂

בקיצור החלטתי לכתוב על כמה סיורי אוכל שאהבתי במיוחד בארצות שונות באירופה

סיור אוכל בברצלונה

טוב ללא ספק יש לברצלונה נקודת פתיחה מעולה כי ספרד זאת מדינה עם אוכל ממש ממש טעים. וגם אחת המדינות עם היין הטוב ביותר (לפחות לדעתי :)). בקיצור הסיבה שאהבתי את הסיור אוכל בברצלונה היא בגלל השילוב בין האוכל המקומי ליין, המדריך המקסים שהיה לנו והאנשים בסיור –  שלושה בנים מדרום אפריקה, בחורה מהולנד וזוג מארצות הברית. .

המדריך אדריאן לקח אותנו למקומות של המקומיים וזה כבר מעולה כי ככה יצא לנו להכיר מקומות שלא היינו מכירים לפני זה וגם הסיור היה ברובע הגותי שאותו הכרנו הכי פחות וגיליתי שזה האזור המועדף עליי בברצלונה.

סיור עם אדריאן (קישור לסיור)
אם בא לכם לקרוא יותר בהרחבה על הסיור אז ניתן לקרוא עליו פה – סיור אוכל בברצלונה


סיור אוכל בבודפשט

אני חושבת שזה היה הסיור אוכל הכי מקיף וארוך שעשיתי והאמת שאותו עשיתי יחד עם אמא שלי כשעשינו טיול אמא ובת לפני שנתיים. הסיור כלל סיור בשוק אוכל, ארוחה הונגרית, חנות שוקולדים, קפה במקום יוקרתי וטעימות יין עם גבינות.

נשמע הרבה? אני מסכימה ובואו נגיד ככה. גם אם תהיו בצום יום לפני הסיור עדיין תתקשו לסיים את כל האוכל בסיור.

אני ממליצה להשאיר חצי יום פנוי לסיור כי אחריו לא יהיה לכם כוח לזוז חח  סיור דרך חברת Taste Hungary

אם בא לכם לקרוא יותר בהרחבה על הסיור אז ניתן לקרוא עליו פה – סיור אוכל בבודפשט


סיור אוכל בברלין

בברלין יצא לי לעשות המון סיורים. סיור בירות, סיור אופניים, סיור אוכל עם אפליקציה, סיור גרפיטי וכולם היו ממש טובים אבל בגלל שאנחנו מדברים על אוכל אז אספר לכם על סיור האוכל שעשינו שם 🙂 (דרך אגב אתם יכולים לקרוא כאן על כל הסיורים המומלצים בברלין) .

בכל מקרה את הסיור הזה עשינו במזרח ברלין (אזור שגם פחות יצא לנו להיות בו) והמדריך לקח אותנו לאחלה מקומות שבטוח לא היינו מגיעים אליהם בעצמינו.
היה מזג אוויר קצת סגרירי (עם גשם לפרקים) אבל הסיור היה כזה כיפי שזה לא פגע בו. כל פעם עצרנו במקום מקומי קטן ואינטימי.

הסיור עם Fork and walk Berlin tours

על הסיור כתבתי בפוסט על סוף שבוע בברלין ובפוסט עם המלצות לדברים לעשות בברלין 

סיור אוכל בלונדון

זה הסיור שהיו בו הכי הרבה משתתפים (12 אנשים) לעומת סיורי אוכל אחרים שעשינו. והכי מצחיק שזה הסיור היחיד שבו הצלחנו לאבד את הקבוצה למרות שהיא היתה ממש גדולה חח (אבל אחרי כמה דקות המדריכה מצאה אותנו ומזל שכך כי בדיוק זאת היתה עצירה עם קינוח ממש טעים).

בכל מקרה הסיור הזה כלל סיור בשוק (עם זמן חופשי להסתובב בשוק). הסיור כלל גם כמה עצירות שונות בעיר ובסוף הגענו לנקודת תצפית מהממת לטוואר ברידג' Tower Bridge ויכלנו לצלם של תמונות ממש יפות. המדריכה לוסי הביאה לנו גם הפתעה לסיום – את הסופגניות מהשוק שהיא אמרה שהן הטובות ביותר.

סיור London bridge food tour (קישור לסיור).

אם בא לכם לקרוא יותר בהרחבה על הסיור אז ניתן לקרוא עליו פה – סיור אוכל בלונדון 



סיור אוכל באתונה

אני חושבת שזה הסיור אוכל הראשון שעשינו מהרגע שפתחתי את הבלוג והוא בעצם פתח לנו את התאבון לסיורי אוכל אחרים בעולם. הסיור הזה גרם לנו להבין שאנחנו חייבים לעשות סיורי אוכל בכל יעד שנהיה בו 🙂

המדריך סיפר לנו המון סיפורים מרתקים על העיר וגם באמצעות האוכל יצא לנו ללמוד עוד על התרבות היוונית ועל אתונה בפרט. ומעבר לכך הוא לקח אותנו לכמה מקומות ממש טובים. היה דוכן מפורסם של סופלקי שעד היום אני חושבת על המנה הזאת ומחכה כבר לחזור לאתונה לאכול אותה שוב.

סיור דרך חברת Alternative Athens

אם בא לכם לקרוא יותר בהרחבה על הסיור אז ניתן לקרוא עליו פה – סיור אוכל באתונה

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *