סיור סגווי בתל אביב – סיור קליל בפארק הירקון כולל מקומות לא מוכרים

מאת: נופר רונן

יצא לי לעשות כמה סיורי סגווי בחיי שניים מהם היו בתל אביב ואחד בפאפוס קפריסין והאמת שאת הסיור סגווי בפארק הירקון עשיתי פעמיים ! פעם אחת עם בן דוד שלי שבדיוק מלאו לו 16 שנים (מותר לעשות סיור סגווי רק מעל גיל 16) ופעם נוספת לפני שבועיים באמצע נובמבר.

החלטתי לעשות שוב את הסיור על מנת לצלם תמונות טובות יותר שיהיה לי לבלוג 🙂 את הסיור עשיתי בפארק הירקוןעם חברת Segways (קישור לסיור).

הסיור התקיים ביום שבת יחד עם בלוגרית נוספת ששמה סהר, מאחר ששבת זה יום מבוקש היינו בקבוצה 13 אנשים. בגלל שהיינו קבוצה גדולה אז היו איתנו שני מדריכים אייל ודניאל המקסימים.

סיור סגווי בתל אביב

נפגשנו עם אייל ודניאל ליד המשרדים שלהם בנמל תל אביב (סמוך לחנות ורטהיימר). היינו צריכים לחתום על טופס הצהרה ולאחר מכן כל אחד היה צריך לשים מגני ברכיים, מגני מרפקים וקסדה (בטיחות זה תמיד חשוב ).

לאחר מכן התפצלנו לשתי קבוצות וכל מדריך הסביר על הנסיעה עם הסגווי. ממה צריך להזהר, איך לתפעל אותו,  ולמה חשוב לשים לב.

אחר כך כל אחד עלה בתורו על הסגווי ועשה סיבוב עם המדריך על מנת שהוא יראה שיש מספיק ביטחון על הסגווי ושיודעים איך לתפעל אותו.

אחרי שכל אחד קיבל סגווי והתאמן על הנסיעה עליו התחלנו את הנסיעה לכיוון פארק הירקון. אייל ודניאל היו מאוד סבלניים וזהירים ובכל פעם שהיה קצת עומס או שהיה צורך לעבור במעבר חצייה או בנתיב צר הם עמדו בשני כיוונים כדי להשגיח שאנחנו עוברים את זה כמו שצריך.

במהלך הסיור עצרנו בכמה נקודות וזה נתן לנו הזדמנות לצלם קצת תמונות וגם ביקשנו מהממדריכים לצלם אותנו מדי פעם. דניאל סיפר לנו מספר נתונים על פארק הירקון בעצירות וגיליתי דברים חדשים שלא ידעתי עליהם לפני כן, כמו שפארק הירקון הוא הפארק העירוני הגדול בעולם והוא אפילו יותר גדול מסנטרל פארק !

הנסיעה בפארק היתה ממש כיפית אבל בגלל שהיה יום שבת היה די עמוס ובגלל זה היו מקומות שלא יכלנו לעצור בהם לצילומים. אבל כן הגענו למקום ממש יפה שנקרא ראש הציפור ששם יש נקודת תצפית מאוד יפה על הפארק.

הערות על סיור הסגווי

  • הנסיעה על הסגווי פשוטה ומתאימה לכל אחד, אם זאת פעם ראשונה שתהיו עליו אז יש מצב שבהתחלה זה יהיה קצת מפחיד ומוזר אבל תוך כמה דקות מתרגלים וזה נהיה פשוט יותר.
  • כשעשיתי את הסיור עם בן דוד שלי היינו קבוצה יחסית קטנה של שישה אנשים. הפעם היינו בקבוצה 13 איש. ההבדלים הם שהפעם עשיתי את הסיור ביום שבת ומסתבר שזה יום קצת פחות מומלץ לסיור. גם יש יותר אנשים בסיור עצמו וגם הפארק עמוס באנשים וזה מקשה קצת על הנסיעה עם הסגווי. אז ההמלצה שלי היא לעשות את הסיור באמצע שבוע אם ניתן ואם לא אז בשישי. כמובן שגם הסיור בשבת היה מאוד נחמד אבל בגלל שהיתה לי נקודת השוואה מסיור קודם שעשיתי איתם, הרגשתי שבסיור הפעם היה עמוס יותר והספקנו פחות דברים.
  • בזמן הנסיעה על הסגווי אסור לצלם מטעמי בטיחות אז אם אתם מתכננים לעשות סלפי עליו תוך כדי נסיעה אז תשכחו מזה.
  • תבואו לסיור עם נעליים נוחות וסגורות כי העמידה על הסגווי דורשת איזון ושיהיה נוח
  • הסיור על הסגווי זאת אטרקציה מעולה למפגש עם חברים, משפחה או יחד עם בן/בת הזוג.
  • הסיור היה כחלק משיתוף פעולה עם החברה

2 תגובות בנושא “סיור סגווי בתל אביב – סיור קליל בפארק הירקון כולל מקומות לא מוכרים”

  • עשינו את הסיור גם לפני מספר חודשים ובהחלט צדקת – חשבנו שאנחנו מכירים את תל אביב ורמת גן, פתאום להכנס לאזורי טבע יפים כאלה באמצע גוש דן ממש הפתיע אותנו.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *