סיור של משחקי הכס בצפון אירלנד -סיור שאסור לפספס

מאת: נופר רונן

כשהגעתי לכנס בלוגרים בקילרני, אחת הבלוגריות סיפרה לי שיש בצפון אירלנד סיור בעקבות הסדרה משחקי הכס. סיור שעובר בכמה ממיקומים שבהם צולמה הסדרה. ישר ששמעתי על זה, ידעתי שזה משהו שאנחנו חייבים לעשות. אני ורומן ממש אוהבים את הסדרה הזאת וזה היה נשמע כמו חוויה מטורפת.

היה לנו זמן די קצר לטיול באירלנד וכשגיליתי שהסיור הזה יוצא מבלפסט בצפון אירלנד כנסיעה של שעתיים מדבלין בכלל התלהבתי.

התחלתי לחפש חברות שיש להן את הסיור הזה ומצאתי את Brit Movies הסיור שלהם היה נראה ממש מגניב שכולל גם ביקור באזור מהמם Giant’s Causeway  שטח של כ -40,000 עמודי בזלת משולבים, תוצאה של התפרצות געשית עתיקה (לא קשור לסדרה פשוט הוא באיזור ומאוד מומלץ לבקר בו). קישור להזמנת הסיור.

נסענו מדבלין באוטובוס אקספרס לבלפסט שמגיע תוך שעתיים לבלפסט. בבלפסט הזמנו דירת Airbnb מקסימה במרכז העיר. דירה עם שני חדרי שינה, מטבח סופר מאובזר וסלון כיפי. דירה בעיצוב ביתי ויפה. מומלץ מאוד. קישור לדירה. ואם אין לכם עוד חשבון לAirbnb אז הנה קישור הנחה להזמנה הראשונה שלכם. שימו לב שבבלפסט המטבע המקומי הוא פאונד ולא יורו.

סיורי משחקי הכס

הסיור של משחקי הכס עם חברת Brit Movies יוצא ב9 בבוקר מ9 Donegall Square (במרחק הליכה קצר מהדירה שהיינו בה) .

הסיור היה בואן והיינו קבוצה קטנה של תשעה אנשים. המדריכה היתה ממש נחמדה ומסתבר שהיא היתה גם ניצבת בסדרה כמה פעמים,  אז היו לה סיפורים מעניינים לאורך כל הסיור. בתחילת הסיור ירד לנו טיפה גשם וגם בסופו אבל היה לנו מזל גדול ובמשך רוב הסיור המזג אוויר היה מושלם.

חוץ מהמיקומים המדהימים של הסדרה גם הנסיעה עצמה היתה מדהימה ועברנו בין נופים יפייפיים.

בעצירות של מיקומי הסדרה יש גם תמונה שמראה איזו סצנה צולמה במיקום הזה. אנחנו עדיין לא ראינו את עונה 7 אז היו כמה סצנות שלא יצא לנו לראות עדיין' אבל עכשיו אני ממש מחכה לראות אותם ולהגיד "איזה מגניב שהיינו שם במציאות" :).

מאחר שאני לא רוצה לעשות לכם ספויילר לסדרה או להרוס לכם את הכיף מהסיור אני פשוט בוחרת לשתף אתכם בתמונות המטורפות מהמיקומים שהיינו בהם. אני אראה לכם רק את הסצנה הראשונה מהמיקום שהיינו בו.

עצרנו במספר מיקומים וכל מיקום היה עוצר נשימה.


במיקום הזה יש אפשרות לעבור בגשר חבלים (בתוספת תשלום). זה לא משהו מפחיד ולא חובה לעשות את זה, אבל זה היה נחמד וזה איפשר לצלם את המיקום מעוד זווית. הנופים שם היו כל כך מדהימים שיכולנו להישאר שם שעות.



ארוחת צהריים

באזור Giant’s Causeway אכלנו במסעדת Antik ארוחת צהריים. ארוחה ממש טעימה. רומן הזמין מרק צ'אודר (מרק אירי מסורתי) ומנת גולש ואני הזמנתי כריך פתוח עם שרימפס שהיה ממש קליל וטעים.

ההליכה לאתר עצמו לוקחת בערך 15 דקות ומאחר שהיינו קצרים בזמן לקחנו את השאטל (עולה פאונד לאדם לכיוון) שיוצא קרוב למסעדה ומוריד אתכם ממש באתר עצמו.

המקום עצמו מהמם וקשה להאמין שזה משהו שקרה באופן טבעי.

מאוד אהבנו את הסיור עם Brit Movies ומסתבר שהיא בין החברות היחידות שמוציאות סיורים גם בואן ולא רק באוטובוס גדול. הסיור בואן היה כיפי יותר, האווירה היתה רגועה, היה אפשר לדבר עם המדריכה הרבה וגם הואן הגיע למקומות שלאוטובוסים אין אפשרות לנסוע בהם.

אפשר לעשות את הסיור עצמאית אבל אני חושבת שההסברים של המדריכה הופכים את החוויה למיוחדת יותר. וגם במיקום האחרון נתנו לנו אביזרים שקשורים לסדרה כדי שנוכל להרגיש כאילו אנחנו חלק ממשחקי הכס . זה היה כל כך כיף ויצאו לנו כמה תמונות ממש מגניבות.

גם אם לא ראיתם את הסדרה הסיור הזה ידהים אתכם. הנופים פשוט עוצרי נשימה ואולי זה יעשה לכם חשק להתחיל לראות את הסדרה ואז גם אתם תוכלו להגיד "איזה מגניב שהיינו שם במציאות".

* ההשתתפות בסיור היה במסגרת שיתוף פעולה עם החברה

5 תגובות בנושא “סיור של משחקי הכס בצפון אירלנד -סיור שאסור לפספס”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *