צימרים בצפון לזוגות – מה היתרונות לזוג רומנטי?

מאת: נופר רונן

אני מאוד אוהבת בתי מלון, אבל אני חושבת שיש הרבה יתרונות לחופשה רומנטית בצימר על פני מלון, למשל כשרומן הציע לי נישואין זה היה בצימר בצפון ליד הכנרת.
את ההצעה קיבלתי בחצר של הצימר כשהוא הכין לי פיקניק של גבינות ויין ומן הסתם זה משהו שבמלון לא היינו יכולים לעשות.

אז אם מתכננים חופשה רומנטית בצפון הארץ? או רוצים להפתיע את החצי השני שלכם עם מקום לינה מיוחד? צימרים בצפון לזוגות מספקים אווירה אינטימית ורומנטית, שלא תמצאו באף מקום לינה אחר. בין אם זו החופשה הרומנטית הראשונה שלכם ובין אם אתם כבר נשואים כמה שנים טובות, כדאי לכם להכיר את אופציית הלינה הזו, שכבר מזמן הפכה לאחת מאופציות הלינה הפופולאריות ביותר בקרב זוגות רומנטיים.

מה היתרונות של צימרים בצפון לזוג רומנטי? הנה לכם כמה יתרונות מרכזיים.

היתרון הראשון – רמות גבוהות של פרטיות ואינטימיות: 

חופשה רומנטית היא ההזדמנות שלכם לבלות זמן איכות אמיתי ואינטימי עם החצי השני שלכם, ללא כל הסחות דעת. זו הסיבה שהפרטיות היא כל כך חשובה. בבתי מלון, אתם עלולים לפגוש באורחים רבים נוספים, שפוגמים בתחושת הפרטיות. החדר שלכם צמוד לחדרים נוספים, כך שלא נעים להרעיש, ואין שום סיכוי לאינטימיות ליד הבריכה, שהומה בבני אדם.

בצימר המצב הוא שונה. לרוב, מתחם צימרים יכלול מספר מצומצם של יחידות אירוח, הנמצאות במרחק רב זו מזו, כך שהסיכוי שתיתקלו באנשים הוא נמוך יחסית. צימרים המיועדים לזוגות בלבד יבטיחו לכם גם שקט יחסי, כיוון שלא יהיו במתחם משפחות עם ילדים קטנים, הנוטים להרעיש יותר מקבוצות אחרות. בנוסף, יש צימרים רבים המציעים בריכת שחייה וג'קוזי פרטיים, כך שאתם יכולים לבלות בהם מבלי שאף אחד יפריע.

אם אתם רוצים לוודא שבצימר יהיו רמות גבוהות של פרטיות, כדאי לכם לחפש צימר, שבו יש יחידת אירוח אחת בלבד. כך, הצימר כולו יהיה שלכם. מומלץ גם לקרוא חוות דעת של זוגות אחרים שהתארחו בצימר לפניכם, כדי להבין מהי מידת הרעש במקום והאם הפרטיות אכן מובטחת.

היתרון השני – אווירה פסטורלית:

אין כמו חופשה רומנטית בחיק הטבע. צימרים בצפון לזוגות נמצאים לרוב במקומות מבודדים בלב הטבע היפהפה של צפון הארץ, מה שמעניק להם אווירה פסטורלית ורומנטית במיוחד. תוכלו לקום בבוקר למשמע הציפורים ולצאת עם החצי השני שלכם אל המרפסת או אל החצר הקדמית כדי ליהנות מכוס תה מרענן אל מול הנופים המרהיבים של הצפון. לרוב, הצימרים הללו יהיו ממוקמים במרחק קצר מאתרי טבע מיוחדים או משבילי הליכה יפים, כך שאם אתם זוג שאוהב טבע, זוהי ללא ספק הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

כשאתם ניגשים לבחור את המיקום של הצימר שלכם, כדאי לבדוק איזה אטרקציות נמצאות במרחק סביר מהמקום. אם יש חוות רכיבה על סוסים בקרבת הצימר, תוכלו לצאת יחד לרכיבה רומנטית בשקיעה. אם יש יקב קרוב, תוכלו ליהנות יחד מסדרה של טעימות יין. אם הצימר נמצא ליד אחד מהנחלים השוצפים של הצפון, תוכלו גם לצאת לרפטינג. אפשרויות הבילוי בצפון הן בלתי מוגבלות. כדאי גם לבדוק את מרחק הנסיעה מהבית שלכם לצימר, כדי לוודא שהמרחק אינו גדול מדי. בסופו של דבר, אתם רוצים לבלות את רוב הזמן שלכם בצימר ובסביבתו ולא בדרכים.

היתרון השלישי – מתקנים ואביזרים שמשדרגים את החופשה:

צימרים בצפון לזוגות מציעים מגוון רחב של מתקנים ואביזרים, שיכולים לשדרג פלאים את החופשה הרומנטית שלכם. מלבד בריכת שחייה וג'קוזי, צימרים רבים כוללים גם סאונה יבשה או רטובה, משחקי שולחן, גינה מטופחת, עמדות מנגל ומטבח בסיסי. יש אפילו צימרים הכוללים מגרש ספורט או חדר כושר, אם אתם בעניין של שמירה על הכושר הגופני במהלך החופשה. תוכלו להתפנק עם החצי השני שלכם במתקנים השונים, להתכרבל יחד במיטה הנוחה והמפנקת ולהכין על האש בערב. כל המתקנים מספקים הזדמנות נפלאה לגיבוש ולהיכרות מעמיקה יותר עם בן או בת הזוג שלכם.

כשאתם ניגשים להזמין את הצימר הרומנטי שלכם, כדאי לבדוק שקיימים בו כל המתקנים והאביזרים שאתם רוצים וצריכים בשביל החופשה המושלמת. ניתן לראות את רשימת המתקנים והאביזרים באתר להזמנת צימרים, תחת המאפיינים של כל הצימר. קיים פירוט אודות האביזרים הקיימים במטבח, בחדר הרחצה, ביחידות האירוח, במתחם החיצוני ובאזור הבריכה והספא. אם אתם זוג שומר מסורת, כדאי לבדוק גם לגבי אביזרים ומתקנים עבור הציבור הדתי. קיימים צימרים רבים, שבהם קיימים אביזרים המאפשרים את שמירת השבת כהלכתה, כמו שעון שבת, פלטה לשבת ומיחם. לרוב, צימרים אלו יהיו ממוקמים במרחק הליכה מבית כנסת.

יש לקחת בחשבון שרוב הצימרים מספקים ארוחת בוקר בתוספת תשלום בלבד. לכן, אם אתם רוצים לחסוך בעלויות, כדאי להצטייד במצרכים לארוחת בוקר וכמובן, לוודא שהמטבח של הצימר כולל את כל הציוד הדרוש לכם כדי להכין את ארוחת הבוקר שלכם. לרוב, מטבחים של צימרים כוללים ציוד בסיסי בלבד – מקרר, מיקרוגל וקומקום חשמלי. אם אתם מעדיפים להתפנק עד הסוף, אתם יכולים להזמין את ארוחת הבוקר בתוספת תשלום או להזמין שף פרטי, שיכין עבורכם ארוחת בוקר טעימה במיוחד. כדאי גם לבדוק איזה מסעדות קיימות באזור הצימר, כדי שתוכלו לקפוץ אליהן במקרה הצורך.

היתרון הרביעי – השירות האישי:

יחס אישי הוא מהיתרונות הגדולים של צימרים בצפון לזוגות. בעלי הצימר ישמחו לעזור לכם בכל דבר ועניין ויהיו זמינים עבורכם במשך כל השהות שלכם בצימר. הם יוכלו לעזור לכם להזמין פעילויות שונות מחוץ לצימר וגם להמליץ לכם על שירותים שונים, שאפשר להזמין לצימר עצמו, כמו מעסים מקצועיים, סדנאות ושפים פרטיים. כמובן, הם יהיו שם גם כדי לעזור לכם במקרה של תקלה בצימר. מעבר לזה, הם יוכלו לדאוג לפרטים הקטנים ביותר, כדי שהחופשה הרומנטית שלכם תהיה מושלמת. פעמים רבות, הם מספקים בקבוק יין וסלסלת פירות על חשבון הבית, ויכולים לעזור בעיצוב הצימר לאירוע מיוחד כמו הצעת נישואין או יום נישואין.

באתר להזמנת צימרים תוכלו למצוא את הטלפונים של בעלי הצימר. לפני שאתם מזמינים צימר, כדאי להרים טלפון לבעלים ולנהל איתם שיחה קצרה כדי לבדוק האם הם מקצועיים, נעימים ואדיבים. חשוב לעבור איתם גם על המדיניות של מקום האירוח כדי לוודא שלא תהיו מופתעים כשתגיעו. בדקו מהי שעת היציאה מהצימר, האם מותר לעשות על האש והאם קיימות מגבלות רעש. אם אתם רוצים לצרף את חיית המחמד שלכם לחופשה הרומנטית, כדאי לשאול האם הצימר מאפשר כניסה של בעלי חיים.

היתרון החמישי – תמורה גדולה למחיר:

צימרים בצפון לזוגות אינם זולים, אך אין ספק שהם מספקים תמורה גדולה יותר למחיר בהשוואה למקומות אירוח אחרים כמו בתי מלון. מידת הפרטיות הגדולה, המתקנים המפנקים והאיכותיים, האווירה הפסטורלית והשירות האישי – כולם הופכים את הצימרים למשתלמים במיוחד. אם אתם מחפשים חוויה ולא עוד מקום להניח בו את הראש ללילה, צימרים הם מקום האירוח המושלם עבורכם.

יש פרמטרים רבים הקובעים את מחיר הצימר ולעיתים, יחידות אירוח מסוימות יהיו בעלות מחיר שונה מיחידות אירוח אחרות באותו מתחם צימרים. לרוב, המחירים משתנים גם בהתאם לעונה. אם אתם מתכננים חופשה רומנטית בחורף, המחירים יהיו נמוכים יותר בהשוואה לחופשה בקיץ או בחגים. בכל מקרה, מומלץ לערוך השוואת מחירים בין מתחמי הצימרים השונים, על מנת למצוא את הצימר המשתלם ביותר עבורכם.

אז איך בוחרים צימר מתאים לחופשה שלכם?

  1. חשוב שהצימר שאתם בוחרים יספק לכם את החוויה הזוגית המושלמת.
  2. וודאו שהוא נמצא במרחק קצר מאטרקציות שמעניינות אתכם ושהוא כולל את כל המתקנים והאביזרים הדרושים לכם.
  3. מומלץ לעבור על התמונות של הצימר כדי לבדוק האם הוא לטעמכם וכמובן,
  4. לקרוא את חוות הדעת של אורחים אחרים, שכבר התארחו במקום. חוות הדעת יכולות לעזור לכם להבין מהי האווירה בצימר.
  5. אם יש יותר מיחידת אירוח אחת במתחם הצימרים, כדאי לעבור על המפרטים של כל יחידות האירוח ולבדוק איזו מהיחידות מתאימה ביותר עבורכם. לרוב, יהיו יחידות בסיסיות יותר ויוקרתיות יותר, כך שהכול תלוי בתקציב וברצון שלכם.
  6. לאחר שהתרשמתם מהצימרים השונים ובחרתם את הצימר המתאים ביותר בעיניכם, כדאי גם להרים טלפון לבעלי הצימר כדי לברר איתם את כל הפרטים הקטנים. אם כל תנאי המדיניות של המקום מקובלים עליכם והצימר פנוי בתאריכים שלכם, אתם יכולים לסגור עם הבעלים ולהתחיל בהכנות לקראת החופשה הרומנטית שלכם בצפון.

לסיכום, אם אתם מחפשים אחר מקום אינטימי ומיוחד להעביר בו לילה או מספר לילות בצפון הארץ, אין ספק שצימרים הם פתרון הלינה האידיאלי. צימרים בצפון לזוגות מספקים את כל השירותים והמתקנים שאתם צריכים כדי ליהנות מחופשה רומנטית מושלמת. כל שנותר לכם לעשות הוא למצוא את הצימר המתאים ביותר עבורכם ולצאת לבילוי זוגי בלתי נשכח בצפון הארץ.

** הפוסט בשיתוף פעולה עם אתר Resort

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *