צימר יאמה- צימר מפנק בראש הנקרה

מאת: נופר רונן

rosh-hanikra-zimmer

בחג סוכות הקודם רצינו לנסוע לסופ"ש לצימר מפנק בצפון ישראל , במחיר נורמלי ועם בריכה פרטית . שילוב שקשה למצוא ובמיוחד  בחגים בישראל.

כרגיל עשיתי בדיקה באינטרנט ומצאתי כמה צימרים שהיו נראים טוב. התקשרתי אל כולם כדי לברר מחירים. בסוף החלטתי ללכת על צימר שהיה נראה לי הכי קרוב לפרמטרים שהגדרתי: לטייל בזול ברמה גבוהה.

נסענו לשם בבוקר מתל אביב וכשהגענו בעלת הצימר קיבלה אותנו בחיוך וערכה לנו סיור בצימר. 

הצימר עצמו

הדבר הראשון שהיה בולט זה הנוף המהמם שנשקף מהמרפסת (הצימר נמצא על גבעה ומשקיף על הים ). הבריכה במרפסת היתה אמנם קטנה, אבל היתה יפה והשקיפה גם על כל הנוף.

אנחנו בילינו את כל היום בבריכה עם בירות והיה תענוג. הצימר עצמו היה מאובזר, נקי, מעוצב יפה ולא היה חסר בו כלום.

היה מנגל בצד של המרפסת שהיה אפשר להשתמש בו מתי שרוצים. בצימר חיכה לנו בקבוק יין ושוקולדים והיה ג'קוזי גדול שמולו יש חלון ענקי ככה שגם ממנו אפשר לראות את הנוך המדהים. בקיצור מי שאוהב להתבונן על הים כל היום זה המקום בשבילו.
המחיר לא כלל ארוחת בוקר אבל אנחנו באנו מצויידים עם קניות והכנו ארוחת בוקר במטבח.

ארוחת ערב

לארוחת ערב נסענו להביא טייק אווי ממסעדת הארזים,  מסעדה לבנונית שנמצאת בקיבוץ שלומי , חמש דקות נסיעה מהצימר. ידיד המליץ לי על המסעדה הזאת וזה היתה המלצה מעולה. לקחנו משם מג'דרה, עלי גפן ממולאים, חומוס, סלט טבולה וקובה והכל היה טעים מאוד ובמחירים טובים.

היינו בצימר שני לילות ובמשך כל השלושה ימים בקושי יצאנו מהבריכה. היו ימים חמים והיה תענוג סתם לרבוץ בבריכה ולשתות בירה (חבר של רומן מכין בירות מעולות וקנינו ממנו כמה כדי שיהיה לנו לצימר).

פרטי הצימר- צימר יאמה . מחיר ללילה בסביבות ה650 ש"ח.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *