איים טרופים בברלין

מאת: נופר רונן

Tropical-Island-Berlin3

יצא לנו לטוס לברלין בחורף. למרות שאני פחות בן אם אדם של קור החלטתי שנטוס לשם, כי מצאנו טיסה זולה וגם תמיד רציתי לטוס לברלין. היינו בשבוע ממש מושלג. למרות שהיה קר בטירוף, היתה לנו חופשה מדהימה וגם לראות את ברלין בשלג היה חוויה. 

החלטנו לשכור רכב ליומיים, יום אחד נסענו להמבורג וליום השני ניסינו למצוא פעילות כיפית שתהיה לא רחוקה מדי מברלין. חיפשתי באינטרנט מה אפשר לעשות ואז נתקלתי במשהו שהיה נראה מגניב ביותר. איים טרופיים (לאתר הרשמי או דרך אתר להזמנת אטרקציות Get Your Guide שמאפשר לשריין ללא תשלום מראש וביטול בחינם עד שלושה ימים לפני) במרחק של 60 ק"מ מברלין.

זה בעצם מבנה עצום בצורת כיפה שיש בו חוף ים מלאכותי, יער גשם, מגלשות מים, כדור פורח, ספא, מסעדות ואפילו ריזורט שישנים בו. נסענו לשם מוקדם בבוקר וכשהגענו, הרגשנו שנכנסנו לעולם אחר. בחוץ היה מושלג וקור אימים ובפנים היינו פתאום עם בגד ים במזג אוויר טרופי.

מה עושים באיים הטרופיים?

היינו כמובן בחוף ים, עשינו אטרקציה של ספינת פיראטים, הסתובבנו ביער הגשם.

יש מתחם למבוגרים בלבד שכולל סאונות וג'קוזי (שימו לב, הכניסה לשם בעירום מלא בלבד. זה היה מוזר מאוד בהתחלה אבל אחר כך התרגלתי לזה). יש שם מסעדות. כדור פורח וכל מיני מתקנים לילדים.

אני חושבת שזאת אטרקציה ממש כיפית ומגניבה, שאפשר להעביר בה יום שלם בלי בעיה גם למבוגרים וגם לילדים. לילדים עד גיל 5 הכניסה חינם.

החיסרון היחיד שאני יכולה לציין זה המחיר. המחיר כניסה סביר אבל על כל אטרקציה שבפנים צריך להוסיף תשלום. גם לכניסה של מתחם הספא. ככה שזה יכול לצאת סכום קצת יותר גבוה, ממה שזה היה נראה. כרטיס כניסה לאיים, עם כניסה למתחם הספא יצא בסביבות ה210 ש"ח לאדם.

איך מגיעים?

ניתן לשכור רכב ולהגיע איתו.

ואפשר להגיע ברכבת שיוצאת כל שעה מברלין Regional Express RE 2 שיוצאת מתחנות Berlin-Hauptbahnhof, Berlin-Ostbahnhof and Königs Wusterhausen  ויורדים בתחנת Cottbus

או רכבת Regional Train RB 24 שיוצאת מתחנות Berlin-Hohenschönhausen, Berlin-Lichtenberg, Berlin Ostkreuz, Königs Wusterhausen ויורדים בתחנה Senftenberg

שעות פתיחה

08:00-21:00 כל יום.

כתובת

Tropical-Islands

Tropical-Islands-Allee 1

15910 Krausnick, GERMANY

Tropical-Island-Berlin1

4 תגובות בנושא “איים טרופים בברלין”

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *