טיול יומי כיפי מדבלין לטירה ולנמל של כפר אירי

במהלך הטיול שלנו בדבלין עשינו סיור יומי לטירה ולנמל בכפר אירי מקסים עם חברת DoDublin.

הסיור הזה יוצא כל יום בשעה 11:00 בבוקר ליד המשרדים של dodblin (יש להם הרבה סיורים נוספים). הסיור יוצא באוטובוס ירוק ונחמד. הנהג הוא גם מדריך שמסביר על המקומות שרואים בדרך תוך כדי נסיעה.

בהתחלה ישבנו למטה ומאחורה באוטובוס, אבל רעש המנוע הפריע לנו לשמוע את הנהג לאחר כמה דקות עלינו למעלה ומשם שמעו את הנהג טוב וברור (אז המלצה שלי תעלו ישר לקומה העליונה של האוטובוס).  לאחר נסיעה של 45 דקות בערך הגענו לטירה.

הטירה

הגענו בערך 10 דקות לפני תחילת הסיור אז הלכנו לחכות בטירה עצמה. המחיר של הסיור כלל את הסיור המודרך בטירה עצמה. בסיור עברנו בין חדרי הטירה והמדריכה סיפרה על המשפחה שהיתה גרה שם. זוהי טירה שבמשך 800 שנה היתה גרה משפחה מאותה שושלת עד שהם החליטו להפסיק להתרבות ואז כבר לא איכלסו את הטירה.

הטירה מרשימה ביותר והיתה בה ממש הרגשה ביתית. יכלתי לדמיין את המשפחה גרה שם והאמת שרציתי לגור שם בעצמי.

אחרי הסיור היה לנו זמן חופשי בערך של 45 דקות. הסתובבנו בגנים של הטירה והלכנו למרכז קניות גדול שהיה שם שהיה בו גם אזור אוכל גדול. רומן קנה כריך ואני קניתי מיץ.

מהטירה המשכנו הנסיעה לנמל של כפר אירי Howth. זהו אזור מקסים עם הרבה סירות ומאוד יפה לצלם שם תמונות. בנוסף יש שם הרבה מסעדות עם מאכלי ים וגם אזור של מסעדות ובתי קפה.

היה לנו שם זמן חופשי בערך של שעה. הלכנו לצלם כמה תמונות והסתובבנו קצת באזור.

רומן נהיה קצת רעב אז הלכנו למסעדה פשוטה של פיצות וראפים Prego Pizzeria. רומן הזמין ראפ עוף שהיה ממש מוצלח (אני כמובן טעמתי ממנו וגם חשבתי שהראפה היה מאוד טעים). אם אתם מחפשים משהו קליל לארוחת צהריים שם אז זאת אחלה בחירה.

בשעה שלוש בערך יצאנו חזרה לכיוון מרכז דבלין ובעצם  סיימנו את הסיור בשעה 16:00. אם מזמינים את הסיור דרך האינטרנט מקבלים 20 אחוז הנחה. הכרטיס לסיור כולל גם אוטובוס hop and off  שיוצא בשעה 17:00 ואפשר לסייר איתו בעיר.