דברים מומלצים לעשות באילת

מאת: נופר רונן

Eilat-coral-reserve3

נופש באילת

אם בחרתם לצאת לנופש בישראל הפוסט הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים לקרוא. אני מפרטת בו על אטרקציות באילת, ברים ומסעדות באילת וחופים מומלצים.

אם אתם מחפשים מלון טוב במחיר זול אני ממליצה על מלון C hotel (מלון 3 כוכבים). אם אתם רוצים מלון יותר מפנק, אבל עדיין במחיר טוב, אני ממליצה על מלון רימונים. מלון ברמה גבוהה ובמיקום מעולה.

לפעמים אפשר למצוא טיסות זולות לאילת ואפשר למצוא גם מלונות בזול, במיוחד אם בוחרים להיות שם לא בעונת השיא.

אטרקציות באילת

בריכות סתלבט על המים
בריכות טיפוליות של מים מתוקים, מי ים ומי מלח. ברגיל ניתן להכנס אליהם רק בהזמנת טיפול. יש מגוון טיפולים. קישור לפייסבוק של סתלבט על המים.
המקום פתוח משני עד שבת מ9:00-23:00
מה שנחמד זה שביום שבת 21:30-00:30 אפשר להכנס לבריכות בעלות של 70 ש"ח לאדם ולהנות מהרוגע של הבריכות המחוממות. המקום מאוד רומנטי ושלו. יש במתחם גם מסעדת צ'יל אאוט שאפשר לאכול בה ולהזמין שתייה. בבריכות עצמן אפשר לצוף בעזרת מצופי גלילים וזה הדבר הכי מרגיע שיש. אני בטוחה שגם הטיפולים עצמם מעולים, אבל למי שבא לנסות רק את חווית הבריכות בלילה, שווה ללכת לשם בשבת. הבריכות נמצאות ליד ריף הדולפינים.
מפת הגעה

Eilat-stalbet-al-amaim-pool

Eilat-stalbet-al-amaim

קניון אייס מול Icemall

קניון בצורה עגולה. אני מאוד אהבתי את הצורה שלו,כי ככה אפשר לראות את כל החנויות בלי בעיה מכל מקום בקניון ולא צריך להסתובב סתם בחיפוש אחר חנות או מסעדה. בקניון יש הרבה אטרקציות כמו החלקה על הקרח, גולף כדורגל לילדים, משחקייה לילדים, סרט 7D ועוד. במקרה ביום שאנחנו הגענו היתה תחרות בינלאומית של התעמלות אומנותית אז במקום משטח ההחלקה קרח היתה התחרות.
שעות פתיחה:09:30-23:00
אתר 
מפת הגעה

Eilat-bar-icemall-playground

Eilat-bar-icemall-soccer-golf

Eilat-bar-icemall-contest

שנורקלים
בהמלצתו חבר האילתי הלכנו לעשות שנורקלים בשמורת טבע חוף האלמוגים. הוא טען שזה המקום הכי יפה לעשות בו שנורקלים והוא צדק. היה מדהים! המים ממש צלולים ויש שוניות מרשימות ודגים מהממים.
מה שנוח בחוף הזה זה שיש גשרים שמהם אפשר לקפוץ למים ואין צורך ללכת במים על האבנים עד שמגיעים לאזור השוניות.
שעות פתיחה 09:00-17:00 ובשישי עד ארבע
הכניסה עולה כסף אבל בהחלט שווה את החוויה מבוגר 35 ש"ח ילד 21 ש"ח
השכרת מסיכה ושנורקל 23 ש"ח ופיקדון 100 ש"ח
מפת הגעה

Eilat-coral-reserve

Eilat-coral-reserve-fish

Eilat-coral-reserve-sea

מסעדות וברים באילת

קישור לפוסט על מסעדות וברים מומלצים באילת

חופים באילת

אין נופש באילת בלי להיות בחופים שלה והנה החופים המומלצים שלי

בר ביץ' bar beach
אם אתם נמצאים בשמורת חוף האלמוגים, אז שווה לכם לקפוץ לחוף ליד שנקרא bar beach. יש בו חוף יפה ומסודר שממנו יוצאים גם לצלילות ויש בו גם מסעדת חוף מעולה. אנחנו הזמנו שם סלט יווני, חומוס עם קלמארי, חציל קלוי ואיקרה והכל היה טעים מאוד ומשביע. השירות שם מצויין. יש שמשיות ונוף לים .
שעות פתיחה כל יום 08:00-21:00
אתר 
מפת הגעה

Eilat-bar-beach-view-sea

Eilat-bar-beach-food

החוף של מוש
חוף שמזכיר את סיני. מוזיקה שאנטי והמון מחצלות על החוף. יש אזורים מוצלים יותר עם מזרונים וכריות נוחות לשכב ולהרגע. באזור עצמו על המסעדה יש שולחנות וכסאות ואוכל צמחוני מעולה ומפתיע. אנחנו הזמנו שם מנה של סביח בצלחת ופיתות אווריריות וקריספיות בצד. ומנה של תבשיל עדשים עם ביצה וחמוצים והפיתות המעולות בצד. המנות עלו באזור ה38 ש"ח והיו משביעות ביותר. אפשר בהחלט לחלוק אותן. זהו חוף שאפשר לקרוא בו ספר בשלווה או סתם לשבת עם חברים שעות.
שעות פתיחה 08:00-20:00
אתר 
מפת הגעה
Eilat-bar-mosh-view

Eilat-bar-mosh-view-sea

Eilat-bar-mosh-food

פארק אבניו ביץ'
חוף שצמוד לקניון מול הים. החוף מסודר ומושקע עם מיטות שיזוף להשכרה ומסעדת חוף מצויינת. מה שאהבתי בחוף הזה, הוא שרובו חול עם אבנים קטנות, ככה שאפשר גם לשכב על החוף עם מגבת וגם הכניסה לים נוחה ולא כואבת מסלעים. החוף לא המוני עם אווירה טובה ופשוט כיף להיות בו. אנחנו הזמנו שם שייק פירות. כי מה יכול להיות יותר טוב משייק על החוף? 🙂
שעות פתיחה: 08:00-22:00
אתר

מפת הגעה

Eilat-avenue-beach1Eilat-avenue-beach

ואם במקרה בא לכם לנסוע לעוד חופים, אתם יכולים גם לנסוע לחופים בסיני לקריאה על החופים בסיני 

מסעדות וברים שאסור לפספס באילת

קישור לכתבה

מלונות מומלצים באילת

  • מלון 3 כוכבים – מלון C Hotel המיקום שלו טוב (מול השדה תעופה) כמה דקות הליכה וכבר נמצאים בטיילת. היחס בקבלה נפלא, החדר  גדול ונקי ועם מרפסת חמודה שמשקיפה לבריכה ולנוף ההררי של אילת. הבריכה גדולה עם כיסאות שיזוף נוחים וארוחת סבירה ביותר. המחירים שם הוגנים ביותר. ממליצה עליו בחום לכל מי שמגיע לאילת ומחפש מלון טוב במחיר נורמלי.

Eilat-chotel-pool-view

Eilat-chotel-breakfast

  • מלון רימונים– המלון האהוב עליי באילת. הוא במיקום מעולה ליד הטיילת. החדרים מודרניים ויפים. ארוחת בוקר מפנקת. בריכה כיפית ושירות מעולה. המלון נקי וחדיש וברמה גבוהה מאוד.

טיפים לאילת:

  • הטיסות לאילת בשבת זולות מאוד
  • ממליצה לחפש דילים לאילת http://www.hotels.co.il/ ובאתרי קופונים כמו גרופון
  • בכל מלון בדרך כלל יש עלון עם מידע על אילת וקופונים. יש שם קופונים שווים עם הנחות לבר ביץ' ולהרבה אטרקציות אז כדאי לקחת את העלון.
  • הזמן הכי טוב להגיע לאילת זה לא בחגים או בחופש הגדול, כי אז היא הרבה פחות מלאה וכל המקומות פחות עמוסים.

מקווה שהמידע עזר לכם. אשמח לשמוע על המלצות נוספות לאילת.

כתיבת תגובה

יש להזין תגובה יש להזין שם יש להזין כתובת מייל תקינה מייל לא תקין
תודה! תגובתך נוספה בהצלחה וממתינה לאישור
שגיאה בהוספת ההודעה, אנא נסה שנית מאוחר יותר

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *